Markės
847 iš 1570
Mazda 6 2012 - dabar
Mazda 6, 2012 - dabar
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 8
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Tylūs dyzeliniai varikliai
  • Nebrangus išlaikymas
TRŪKUMAI
  • Nekomfortiška pakaba
  • Valdymo sąvybės ne pačios geriausios klasėje
  • Nedidelis variklių pasirinkimas
"Šis Mazda modelis yra didesnis nei Ford Mondeo, erdvesnis nei Honda Accord ir dinamiškesnis nei Opel Insignia"
Kurdami trečiosios kartos Mazda 6 japonai stengėsi, kad automobilis ne tik papirktų savo išvaizda, tačiau būtų toks pat malonus vairuoti. Taip pat, Mazda 6 yra antrasis koncerno modelis, kuriame įdiegtas visas spektras SKYACTIV technologijų sufokusuotų į ekonomiškumą, transmisijos efektyvumą bei svorio mažinimą. Naujasis modelis yra didesnis nei Ford Mondeo, erdvesnis nei Honda Accord ir dinamiškesnis nei Opel Insignia, o puikus išorės dizainas tik prideda aštrių prieskonių neleidžiančių likti abejingam propoguojamam gamintojo skoniui. Kupė linijų Mazda 6 kėbulas puikiai suderina agresyvumą su talpumu. Ryškios ratų arkos ir žema šoninių langų linija ir papildomoje įrangoje esantys 19 colių ratlankiai suteikai sportiškumo, puikiai suderinti priekiniai žibintai su radiatoriaus grotelėmis suteikia išbaigtumo ir originalumo įspūdį, o galinė dalis tiesiog viską puikiai vainikuoja. Automobilio salonas išsiskiria erdvumu ir medžiagų kokybe. Visi paviršiai, prie kurių liečiamasi, sukurti iš minkštų ir malonių liesti medžiagų, be to visi prietaisai lengvai surandami ir pasiekiami. Kelyje automobilis elgiasi preciziškai – klusniai klauso vairo, pavaros jungiasi sklandžiai, stabdžiai irgi gerai subalansuoti. Mazda 6 pasižymi gera erdve keleiviams, tačiau bagažo skyrius nėra didesnis nei turėjo pirmtakas – šįkart 486 litrai. Akivaizdu, kad sulig kiekviena karta Mazda 6 kopia vis aukščiau ir aukščiau vidutinės klasės automobilių olimpo link.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Mazda 6 yra pirmasis Mazda modelis su stabdymo energijos regeneracijos sistema „i-LOOP“.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 8
2019-07-27
2018 metų Mazda6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, valdymas, priežiūros išlaidos, išvaizda, pakaba, komfortas, interjero dizainas, surinkimo kokybė, erdvus salonas
Garso izoliacija, kaina, multimedija, kuro sąnaudos, saugumas
Norėjau nusipirkti verslo klasės sedaną (prieš tai turėjau busą), su visais privalumais ir nedideliu biudžetu. Iš tikrųjų išvardinsiu visus pliusus ir minusus, ir papasakosiu kas ir kodėl. Nieko neslėpsiu. Taip pat rinkausi ir tarp korėjiečių. Optima ir Sonata. Vokiečiai ir Camry jau buvo virš biudžeto. Naudotų nežiūrėjau, tik naujas. Taigi. Dinamiškumas tikrai nudžiugino. 150 arklių, palyginti su korėjiečiais, yra kur kas geriau. Valdymas taip pat viršūnėje. Techninis aptarnavimas yra nebrangus. Dizainas, čia net nėra ką kalbėti. Ir viduje, ir išorėje, viskas tikrai gražu ir gerai, dar kad ir juoda spalva visur. Automobilis iš kart buvo su 19 colių ratlankiais, tamsi spalva, žemo profilio guma, tamsūs ir tonuoti stiklai yra super, LED šviesos prideda elegantiškumo. Net tie patys 19 - iniai volai su žieminėmis padangomis pridėjo prabangos, kas gali būti geriau? Draugai visi tvirtino vienu balsu, kad su 19 - inais ratais kratys ir bus kieta mašina. Ankščiu važinėju su 16-iniais ratais, labai kratė, net dantys barškėjo, bet su 19-iniais nustebau, minkšta, visus nelygumus sugeria ir nieko nesijaučia. Bet smūgiai, net ir maži, stipriai persiduoda. Pagavus didesnę duobę, gali kilti problemų. Susirinkime nerandu kažkokių trukumų. Mašina tikrai didelė. Todėl yra daug erdvės (gerai, tai verslo klasė), bet aukščio... hm.... 177 cm., manau, kad riba, su kepure jau ir lubas lieti. Visi aukštesni galva trins lubas arba teks nuleisti sėdynę žemiau.Greičių dėžė dirba sklandžiai. Aš specialiai ieškojau variklio be turbinos ir su automatine greičių dėže, klasika. Viskas kaip norėjau. Aš turėjau galimybę važiuoti per kaimo duobes, pravažiavau ir dugnu nieko nekabinau. Na ir 3 „lavonams“ tinkanti bagažinė man atrodo didelė. Galo nepasiekiu. Tai kaip tik man. Būtų geriau, jei pati bagažinė atsidarytų su stiklu, bet atsidaro tik pati bagažinė. Iš minusų. Žieminės padangos yra triukšmingos, girdimos salone. Gali būti geresnė vidaus triukšmo izoliacija. Kaina yra tikrai nepagrįsta. Ta pati Mazda, turinti daugiau privalumų ir geresnės komplektacijos, JAV, yra pigesnė. Nesuprantu, kodėl mano variantas nėra pigesnis? 2018 m. Automobilyje nėra Car Play! Mazda, ką jūs sau galvojate? Žinoma, išleido atnaujinimą, bet pardavėjai paprašė, kad už tai sumokėčiau. Manau, kad visi naujesni automobiliai jau turi baziniame variante. Laukiu nemokamo atnaujinimo. Kuro sąnaudos yra dokumentuose sumažintos. Nėra stebuklų iš tikrųjų. Mieste automobilis valgo 9-10 litrų. Labai švelniu režimu. Nežinau dėl kokios priežasties jie pridėjo funkciją i-stop, turbūt ji ir taupo kurą. Akivaizdu, kad inžinieriai buvo apsirūkę. Geriau būtų išmetę šią nesąmonę, kuri nuolat stabdo variklį ir įdėję ką nors naudingiau. Geriau jau galėjo baziniame variante pridėti pagalvę keliams. Tačiau visos sistemos, pvz., antiblokavimas, antipraslydimas, traukos kontrolė ir atstumo kontrolė yra.
Pilnas atsiliepimas...
2019-06-14
Naudota mazda 6 nuo 2014m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Draudimas pigus, kaina nedidelė, išvaizda puiki, daug privalumu. Durys galinės plačiai atsidaro.
Šildomo vairo nėra, jau bent pas mane,
Turiu nesenai Mazda 6 modeli su 2,2 skyactiv technologija, bei 129 kw, universalas ir automatas. Automobilis pirktas iš mazdos atstovų, bei jau po garantinio, nes rida 100 000 km. Prieštai automobilis naudotas Vokietijoje. Jeigu viskas teisinga tai aš esu antras savininkas ir ištikro autobobilio būklė beveik kaip nauja, niekas nenutrinta salonas odinis baltas, visi privalumai, tik trūksta šildomo vairo ir šildomo priekinio stiklo, daugiau kaip ir visko pakanka :) Na kaip čia parašyta kad kuro sanaudos tik 6 ltr, tai prieš perkant labai buvau apsidžiaugęs. Bet pavažinėjus supratau kad kuro sanaudos 8 ltr. ir niekaip neįmanoma išgauti tu 6 ltr :) Variklis labai puikus, bėgiai žinoma ne formulė, bet yra ant vairo perjungėjai pavarų ir jeigu reikia greitai perjunkti bėgi tai pakankamai greitai tai ir padaroma. (automatinė greičių dėžė) Labai nemalonu tik kėbulas ir garso izoliacija. Bet kiek teko važinėti su apynaujais auto tokios klasės beveik visų panaši garso izoliacija. Tai kažkaip ir nesiskundžiu, tenka garsiau muzikos klausyti... Gedimų kolkas neturiu, bet dar anksti kažka pasakoti apie jos. Reikia bent 50k tūkst. km nuvažiuoti. Tada galima bus papildyti daugiau apie tai. Kaip ir bet kokį auto perkant naudota tikrinti.
Pilnas atsiliepimas...
2019-03-14
Mazda 6 2016m TOURING 2.5 USA
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebrangi, pigios dalys, nedomina vagių, pigus draudimas, daug navarotų, gera išvaizda, komfortas
Kietoka su R20 ratais
Ilgai ieškojau automobilio už +- 13000e sumą, rūpėjo nebrangūs išlaikymo kaštai, patikimumas, išvaizda, benzinas, nes dyzelių jau atsikandau... pirmiausia žiūrėjau vokiškas auto, bet už tokią kainą ką galima gauti tai 5+ metų auto su 200k+ ridom nutrintais salonais arba maža rida pliką variantą kurie manęs nesužavėjo. Nusprendžiau pasidomėt japonais, girdėjau jų bazinės komplektacijos neblogos ir akis užkliuvo už mazdos, patiko agresyvoka išvaizda, tačiau lietuviškuose skelbimuose jų buvo labai mažai. Pagal skelbimą nuvykau apžiūrėt mazdos, padariau test drive amerikonas 2.5 automatas, patiko labai, bet kadangi gyvenu užmiestyje labiau buvau linkęs pirkt mechaninę o tokių čia tuo metu nebuvo tai pirkau iš amerikos aukciono nestipriai daužtą su 43000 rida. Pavyko susitaisyt nebrangiai naujomis dalimis iš parduotuvės, net buvo keista, kai pvz eiliniam šrote už ta pačią detalę prašė 50e ,o nauja tekainuoja 26e. Tas man jau patiko. Susiremontavau gan pigiai, viskas tiko jokių nesklandumų nebuvo. Priregistravimas irgi buvo nesunkus, tereikėjo prisisukt gale priešrūkinį žibintą ir pasidaryt priekyje gabaritines šviesas. Tai dabar daugiau apie patį automobilį. Komplektacija Touring, su odinėm sedynėm, aklos zonos kontrole, jau facelift salonas su iškeltu televizorium, galinio vaizdo kamera, bose aparatūra (groja fantastiškai) vairas nedidelis, sėdynes lyg man pagamintos, posūkiuose galima pasijaust lenktynininku tiesiog subalansuota kaip pagal kokį fengšui. Gal kiek garso izoliacija buvo prastoka ties durimis, bet šitą reikalą greit išsprendiau, radau vienoj iš autodalių parduotuvių tos vadinamos klijuojamos naftos ir paklijavau po duru panelem tai dabar nei vibruoja nei barška kaip sako lyg skarbonkė, tekainavo man pusantros valandos darbo ir 11e už tą limpančią medžiagą. Kadangi auto apynaujis ir ketinu su juo važinėt bent 5 metus Lietuvos keliais, padariau antikorozinį. Motoras 2.5 benzas su mechanine dėže. Galvojau dėt dujas, bet kai ryja vidurkis iki 8l/100 nemanau kad apsimoka, turėjau Subaru 2.5 tai ten mažiau kaip 12l/100 nebūdavo tai be dujų niekur. Kas man patiko, kad variklyje stovi grandinė, tai jos keist nereikia kas 60 tūkstančių kilometrų. Trauka gera, tikrai dinamiškas auto, turi 141KW, ant lenkimo užmiestyje nereikia melstis ar spėsi aplenkt. Pakaba patvari, tenka pavažinėti žvyrekliais, tai komfortu nesiskundžiu. Vagių šitie auto taip pat nedomina, tai ir miegot ramiai galima ir draudimas pigus. Reziume, tikrai geras dėmesio vertas automobilis išsiskiriantis iš pilkos minios aš juo labai patenkintas. Per metus kolkas neteko nieko remontuoti, tik einamieji dalykai, filtrai stabdžių kaladėlės, nieko baisaus ir nieko brangaus. Geras kokybes ir kainos santykis, nepirkt nudrožtos ir vargo nematysi.
Pilnas atsiliepimas...
2018-11-16
Mazda 6 2.5L 138kW JAV
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, variklis
Visas automobilis, išskyrus paminėtus 2 pliusus.
Išvaizda tikrai gera, galbūt todėl ir susigundžiau, pirkau amerikoną po nedidelio daužimo į priekį. Žinoma perkant 2015 m. auto tikrai nesitiki, kad bus prastesnis nei koks VW ar AUDI 2005 m, visgi 10 m. skirtumas. Bet vis dėl to, bent jau man pasirodė daug prastesnis. Pradėsiu nuo to, kad garso izoliacijos šitame automobilyje kaip ir nėra, jau važiuojant 80 km/h reikia garsinti radiją, nes klausant kažkiek tyliau, visi šniokštimai permuša, o jeigu didelis lietus ir daug pelkių, toks jausmas, kad vanduo į vidų bėga. Dugnas taip pat, važiuojant žvyrkeliu atrodo, kad visi akmenys kiaurai į saloną pareina. Važiuojant atbulomis ir spaudžiant stabdi, visa priekinė važiuoklė traška, atrodo, kad sulūš tuoj kas nors, nors servise tikrino, kaip ir viskas ok, galimai gamyklinis brokas. Radijos klausytis beveik neįmanoma, nes garsas kaip iš po žemių (galbūt, kad amerikonas ir standartinė aparatūra). Važiuoklė kieta, važiuojant nelygiu keliu kaip su vežimu, taip pat ir salono kokybė nekažką, menkiausia duobelė ir traškesys, sparnai ir durelės, tai toks jausmas, kad galima su pirštu vos prilietus įlenkti. Komforto įrangos kažkiek buvo, bet mažai iš jos naudos (pvz. kaskart norint paleisti muziką per bleutooth reikdavo laukti 2 -3 min arba kiekvieną kartą iš naujo siunčiasi tel kontaktus ir t.t), Jei apie 2.5 benzininį Skyactiv variklį, tai tikrai geras, trauka puiki (bet nesinorėdavo daug gazo spausti, nes labai didelis garsas į saloną ateidavo, tai kažkaip nemalonu), kuro sąnaudos nedidelės, tepalo nevalgė, pavarų dėžė taip pat gerą įspūdį paliko. Kas liečia gedimus, neteko remontuoti, nes turėjau tik 1 metus, o automobilis buvo beveik naujas - 30 000 km rida. Bet teko keletą kartų sustoti autostradoje, dėl įsijungusio avarinio rėžimo, tačiau atjungus akumuliatorių viskas atsistatydavo. Bendrai, tai įspūdis toks, kad investuota į variklį ir pavarų dėžę, visa kitą užmiršta. Didelis nuvertėjimas Tiesiog nerekomenduočiau šito auto.
Pilnas atsiliepimas...
Vardis Pavardis | 2018-09-27
Mazda 6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Benzininis Variklis
Vietos mazai,vanduo bagazinej,valdomumas,traskesys priekyje
Pirkau del isvaizdos,man asmeniskai buvo labai grazi, bet visa kita ne taip nuostabu kaip ji atrodo: Pvz masina labai didele virs 5 metru ilgio, bet vietos viduje mazai, erzina tai,kad priekyje sedint vairuotojo vietoje galva beveik lieciasi i galinio vaizdo veidrodeli ir aplamai labai arti priekinis stiklas, avarijos atveju galva lektu pro langa arba i stoga %100 noretusi,kad sedyne daugiau nusileistu i apcia butu kazkaip patogiau. Kitas dalykas masina atrodo sportine lyg ir turetu vaziuot kaip sportine, bet ne kazkas ne taip su ja nelabai palakstysi su ja kazko ji nedadaryta nelabai stabili ir nelabai prilimpa prie kelio.Nepatariu ant didelio greicio paisytis i astru posuky,vaira pasuksit o priekis nueis tiesiai., ji ziauriai slysta ant posukiu,manau,kad del to,kad labai ilgas priekis. Garso izoliacija jos nera arba yra,bet ji net dar blogesne nei buvusiame modelyje. Kitas dalykas atsirandantis vanduo bagazineje cia bespridelas po velniu prisimenu ta pati problema buvo pas senesne mazda, tai tas pats ir dabar! Pliusai: Isvaizda ir naujas skyactive variklis Benzinas ekonomiskas ir patikimas didelis pliusas jam! Minusai: Valdomumas nukentejo del naujo dizaino,garso izoliacija prasta, vietos mazai, nera zapaskes, traskesys ispriekio. Pagal kokybes ir kainos santyki sena mazda geresne ir daug pigesne. Keite pagal garantija stabdziu suportus jie ten uzrudyja ir nebeveikia rankins normaliai, nieko baisaus veltui, bet neramina kitas dalykas vaziuojant is vietos atbuliniu pasigirsta kazkoks traskesys, neaisku kas ir kaip nes techniskai viskas atrodo ok, europos forumuose raso kad pas daug ka taip yra,kazkoks gamyklinis brokas, bet dar kolkas pagal garantija netaiso... Kuro sanaudos nedideles, tepalu neryja apie nuvertejima neaisku, dar parduot nesiruosiu Tik benzina !!! geras vaiklis ir aplamai masina patikima gal tik truputi maziau nei ankstesnis modelis.
Pilnas atsiliepimas...
Eimantas | 2016-04-08
Mazda 6, 2014 Touring Amerikonas 2,5l
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Touring komplektacijoje gera standartine garso iranga, isvaizdus, geras ekonomijos ir traukos santykis, patogus, erdvus.
Keleivio vieta neturi el. valdomos sedynes, labai gerai girdisi viskas, kas papuola po dugnu (zvyrkeliu atrodo lyg i batus pribyres akmenuku)
Automobilis man asmeniskai grazus tiek isore tiek viduje, erdvus, patogus vaziuoti. Gaila, kad automobiliuose is JAV nera hologeniniu ar led zibintu, kaip europoje, kurie tikrai priduoda gera bendra vaizda, o norint juos pasikeisti i europinius teks pakloti 1800eur uz zibintus dar reikes pirkti zibintu kompiuterius ir moketi elektrikams uz viso sio reikalo pajungima 2.5litro Benzinas, kurio pilnai uztenka tiek mieste, tie uzsmiestyje, kiek paspaudi tiek ir gauni, nereikia itin aukstu apsuku norint pasiekti gera akseleracija, pavaru deze reikiant itin greitai numeta pavara ir gali spaust kiek nori.
Pilnas atsiliepimas...
KVID | 2015-04-13
MAZDA 6 165AG 2.0 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
PUIKUS VALDYMAS POSUKIUOSE, PUIKIAI VEIKIA HBC BI ksenoniniai zibintai, RVM, LDW, EKSPRESYVI SPORTINE ISVAIZDA
Garso izoliacija, kietumas
Garso izoliacijos trukumas. Galetu buti minkstesnis Siaip daugiau viskas pakankamai gerai Labai Truksta turbinos. Paspaudus iki dugno, nuspaudziamas mygtukas, tada automobilis padaro suoli, bet suolis reikalingas anksciau. Kam viso to reikia siulau dydzelini varikli.
Pilnas atsiliepimas...
Matas | 2013-05-18
Mazda 6 2.2 dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas, nuostabus variklis, patogus, praktiskas
neturiu ko pasakyti.Lyg butu pagamintas specialiai lietuvos rinkai
nuostabus automobilis. 2.2 dyzelis tiesiog pasakiskas.2 pavara galima beveik ligi 100 dasibegeti.puikiai kelia apsukas.labai ekonomiskas.kolkas per tuos 2 menesius kai ji turiu man jis labai patiko, visi zurnalai.tipo raso kad prastas salonas, bet jis visai neblogas nuostabus variklis.taupus, labai didelis sukimo momentas, net lyginant su dyzeliais, puikiai begejasi, garsas kaip benzininio.PASTABA:galit pilt ir papigiai kura, veikia kaip veikes na, labai trumpai ji turiu, nuvaziavau apie 4000 km jau, na, nieko dar neteko keist( aisku, pergreitai kad reiktu), bet atrodo, jai ir teks, tai labai retai ir pigiai :).truputi brangokas, bet butu vertas net ir dvigubai daugiau pinigu :) jei galesi skirti pinigu sitam automobiliui-butinai pirk!!!
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Mazda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini   121   
  Maži    222
  Kompaktiniai   3233233333
  323F323F  
  Vidutiniai   Xedos 6  
  626626666
  Dideli   Xedos 9  
  Kupė   MX-3   
  MX-6   
  Roadsteriai  MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai     CX-3
    CX-30
  Krosoveriai    CX-7CX-5CX-5
    CX-4
  Visureigiai   TributeTribute 
   CX-9CX-9
  Mini vienatūriai   Premacy  
  Vienatūriai    55
  Dideli vienatūriai   MPV  
  Sportiniai   RX-7RX-8 
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Automobile-data.com Carmaniac.co.uk