Markės
794 iš 1484
Mazda 6 2012 - dabar
Mazda 6, 2012 - dabar
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.05% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 5
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Kurdami trečiosios kartos Mazda 6 japonai stengėsi, kad automobilis ne tik papirktų savo išvaizda, tačiau būtų toks pat malonus vairuoti. Taip pat, Mazda 6 yra antrasis koncerno modelis, kuriame įdiegtas visas spektras SKYACTIV technologijų sufokusuotų į ekonomiškumą, transmisijos efektyvumą bei svorio mažinimą. Naujasis modelis yra didesnis nei Ford Mondeo, erdvesnis nei Honda Accord ir dinamiškesnis nei Opel Insignia, o puikus išorės dizainas tik prideda aštrių prieskonių neleidžiančių likti abejingam propoguojamam gamintojo skoniui. Kupė linijų Mazda 6 kėbulas puikiai suderina agresyvumą su talpumu. Ryškios ratų arkos ir žema šoninių langų linija ir papildomoje įrangoje esantys 19 colių ratlankiai suteikai sportiškumo, puikiai suderinti priekiniai žibintai su radiatoriaus grotelėmis suteikia išbaigtumo ir originalumo įspūdį, o galinė dalis tiesiog viską puikiai vainikuoja. Automobilio salonas išsiskiria erdvumu ir medžiagų kokybe. Visi paviršiai, prie kurių liečiamasi, sukurti iš minkštų ir malonių liesti medžiagų, be to visi prietaisai lengvai surandami ir pasiekiami. Kelyje automobilis elgiasi preciziškai – klusniai klauso vairo, pavaros jungiasi sklandžiai, stabdžiai irgi gerai subalansuoti. Mazda 6 pasižymi gera erdve keleiviams, tačiau bagažo skyrius nėra didesnis nei turėjo pirmtakas – šįkart 486 litrai. Akivaizdu, kad sulig kiekviena karta Mazda 6 kopia vis aukščiau ir aukščiau vidutinės klasės automobilių olimpo link.
Mazda 6 yra pirmasis Mazda modelis su stabdymo energijos regeneracijos sistema „i-LOOP“.
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 5
2018-11-16
Mazda 6 2.5L 138kW JAV
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, variklis
Visas automobilis, išskyrus paminėtus 2 pliusus.
Išvaizda tikrai gera, galbūt todėl ir susigundžiau, pirkau amerikoną po nedidelio daužimo į priekį. Žinoma perkant 2015 m. auto tikrai nesitiki, kad bus prastesnis nei koks VW ar AUDI 2005 m, visgi 10 m. skirtumas. Bet vis dėl to, bent jau man pasirodė daug prastesnis. Pradėsiu nuo to, kad garso izoliacijos šitame automobilyje kaip ir nėra, jau važiuojant 80 km/h reikia garsinti radiją, nes klausant kažkiek tyliau, visi šniokštimai permuša, o jeigu didelis lietus ir daug pelkių, toks jausmas, kad vanduo į vidų bėga. Dugnas taip pat, važiuojant žvyrkeliu atrodo, kad visi akmenys kiaurai į saloną pareina. Važiuojant atbulomis ir spaudžiant stabdi, visa priekinė važiuoklė traška, atrodo, kad sulūš tuoj kas nors, nors servise tikrino, kaip ir viskas ok, galimai gamyklinis brokas. Radijos klausytis beveik neįmanoma, nes garsas kaip iš po žemių (galbūt, kad amerikonas ir standartinė aparatūra). Važiuoklė kieta, važiuojant nelygiu keliu kaip su vežimu, taip pat ir salono kokybė nekažką, menkiausia duobelė ir traškesys, sparnai ir durelės, tai toks jausmas, kad galima su pirštu vos prilietus įlenkti. Komforto įrangos kažkiek buvo, bet mažai iš jos naudos (pvz. kaskart norint paleisti muziką per bleutooth reikdavo laukti 2 -3 min arba kiekvieną kartą iš naujo siunčiasi tel kontaktus ir t.t), Jei apie 2.5 benzininį Skyactiv variklį, tai tikrai geras, trauka puiki (bet nesinorėdavo daug gazo spausti, nes labai didelis garsas į saloną ateidavo, tai kažkaip nemalonu), kuro sąnaudos nedidelės, tepalo nevalgė, pavarų dėžė taip pat gerą įspūdį paliko. Kas liečia gedimus, neteko remontuoti, nes turėjau tik 1 metus, o automobilis buvo beveik naujas - 30 000 km rida. Bet teko keletą kartų sustoti autostradoje, dėl įsijungusio avarinio rėžimo, tačiau atjungus akumuliatorių viskas atsistatydavo. Bendrai, tai įspūdis toks, kad investuota į variklį ir pavarų dėžę, visa kitą užmiršta. Didelis nuvertėjimas Tiesiog nerekomenduočiau šito auto.
Pilnas atsiliepimas...
Vardis Pavardis | 2018-09-27
Mazda 6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Benzininis Variklis
Vietos mazai,vanduo bagazinej,valdomumas,traskesys priekyje
Pirkau del isvaizdos,man asmeniskai buvo labai grazi, bet visa kita ne taip nuostabu kaip ji atrodo: Pvz masina labai didele virs 5 metru ilgio, bet vietos viduje mazai, erzina tai,kad priekyje sedint vairuotojo vietoje galva beveik lieciasi i galinio vaizdo veidrodeli ir aplamai labai arti priekinis stiklas, avarijos atveju galva lektu pro langa arba i stoga %100 noretusi,kad sedyne daugiau nusileistu i apcia butu kazkaip patogiau. Kitas dalykas masina atrodo sportine lyg ir turetu vaziuot kaip sportine, bet ne kazkas ne taip su ja nelabai palakstysi su ja kazko ji nedadaryta nelabai stabili ir nelabai prilimpa prie kelio.Nepatariu ant didelio greicio paisytis i astru posuky,vaira pasuksit o priekis nueis tiesiai., ji ziauriai slysta ant posukiu,manau,kad del to,kad labai ilgas priekis. Garso izoliacija jos nera arba yra,bet ji net dar blogesne nei buvusiame modelyje. Kitas dalykas atsirandantis vanduo bagazineje cia bespridelas po velniu prisimenu ta pati problema buvo pas senesne mazda, tai tas pats ir dabar! Pliusai: Isvaizda ir naujas skyactive variklis Benzinas ekonomiskas ir patikimas didelis pliusas jam! Minusai: Valdomumas nukentejo del naujo dizaino,garso izoliacija prasta, vietos mazai, nera zapaskes, traskesys ispriekio. Pagal kokybes ir kainos santyki sena mazda geresne ir daug pigesne. Keite pagal garantija stabdziu suportus jie ten uzrudyja ir nebeveikia rankins normaliai, nieko baisaus veltui, bet neramina kitas dalykas vaziuojant is vietos atbuliniu pasigirsta kazkoks traskesys, neaisku kas ir kaip nes techniskai viskas atrodo ok, europos forumuose raso kad pas daug ka taip yra,kazkoks gamyklinis brokas, bet dar kolkas pagal garantija netaiso... Kuro sanaudos nedideles, tepalu neryja apie nuvertejima neaisku, dar parduot nesiruosiu Tik benzina !!! geras vaiklis ir aplamai masina patikima gal tik truputi maziau nei ankstesnis modelis.
Pilnas atsiliepimas...
Eimantas | 2016-04-08
Mazda 6, 2014 Touring Amerikonas 2,5l
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Touring komplektacijoje gera standartine garso iranga, isvaizdus, geras ekonomijos ir traukos santykis, patogus, erdvus.
Keleivio vieta neturi el. valdomos sedynes, labai gerai girdisi viskas, kas papuola po dugnu (zvyrkeliu atrodo lyg i batus pribyres akmenuku)
Automobilis man asmeniskai grazus tiek isore tiek viduje, erdvus, patogus vaziuoti. Gaila, kad automobiliuose is JAV nera hologeniniu ar led zibintu, kaip europoje, kurie tikrai priduoda gera bendra vaizda, o norint juos pasikeisti i europinius teks pakloti 1800eur uz zibintus dar reikes pirkti zibintu kompiuterius ir moketi elektrikams uz viso sio reikalo pajungima 2.5litro Benzinas, kurio pilnai uztenka tiek mieste, tie uzsmiestyje, kiek paspaudi tiek ir gauni, nereikia itin aukstu apsuku norint pasiekti gera akseleracija, pavaru deze reikiant itin greitai numeta pavara ir gali spaust kiek nori.
Pilnas atsiliepimas...
KVID | 2015-04-13
MAZDA 6 165AG 2.0 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
PUIKUS VALDYMAS POSUKIUOSE, PUIKIAI VEIKIA HBC BI ksenoniniai zibintai, RVM, LDW, EKSPRESYVI SPORTINE ISVAIZDA
Garso izoliacija, kietumas
Garso izoliacijos trukumas. Galetu buti minkstesnis Siaip daugiau viskas pakankamai gerai Labai Truksta turbinos. Paspaudus iki dugno, nuspaudziamas mygtukas, tada automobilis padaro suoli, bet suolis reikalingas anksciau. Kam viso to reikia siulau dydzelini varikli.
Pilnas atsiliepimas...
Matas | 2013-05-18
Mazda 6 2.2 dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas, nuostabus variklis, patogus, praktiskas
neturiu ko pasakyti.Lyg butu pagamintas specialiai lietuvos rinkai
nuostabus automobilis. 2.2 dyzelis tiesiog pasakiskas.2 pavara galima beveik ligi 100 dasibegeti.puikiai kelia apsukas.labai ekonomiskas.kolkas per tuos 2 menesius kai ji turiu man jis labai patiko, visi zurnalai.tipo raso kad prastas salonas, bet jis visai neblogas nuostabus variklis.taupus, labai didelis sukimo momentas, net lyginant su dyzeliais, puikiai begejasi, garsas kaip benzininio.PASTABA:galit pilt ir papigiai kura, veikia kaip veikes na, labai trumpai ji turiu, nuvaziavau apie 4000 km jau, na, nieko dar neteko keist( aisku, pergreitai kad reiktu), bet atrodo, jai ir teks, tai labai retai ir pigiai :).truputi brangokas, bet butu vertas net ir dvigubai daugiau pinigu :) jei galesi skirti pinigu sitam automobiliui-butinai pirk!!!
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Mazda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini   121   
  Maži    222
  Kompaktiniai   323323333
  323F323F  
  Vidutiniai   Xedos 6  
  626626666
  Dideli   Xedos 9  
  Kupė   MX-3   
  MX-6   
  Roadsteriai  MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai     CX-3
  Krosoveriai    CX-7 
    CX-5CX-5
  Visureigiai   TributeTribute 
   CX-9CX-9
  Mini vienatūriai   Premacy  
  Vienatūriai    55
  Dideli vienatūriai   MPV  
  Sportiniai   RX-7RX-8 
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai