2019-04-29 |
Kupė (
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortiškas, greitas, retas, galingas
Pasukamumo laipsnis, kuro sąnaudos
|
Vienas išvaizdžiausių iš senų Volvo automobilių. Sėdynės itin komfortiškos, automatas veikia be jokių strigimų, bėgius jungia švariai. Retas, tuom ir įpatingas. Kuro sąnaudos gal kiek ir didokos, tačiau važiuoja smagiai. Vienas geriausių mano turėtų automobilių. Svarbiausia atsižvelgti į kėbulo kokybę.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Poviliukas | 2016-09-06 |
2.0T 122kw.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išskirtinumas, patogumas, saugumas, dinamiškumas
Didelis apsisukimo kampas
|
Labai išvaizdus ir nepasenusio dizaino automobilis patrauksiantis daugumos akis. Kupė skirta 4 žmonėm. Vietos joje tiek gale, tiek priekyje sėdintiems tikrai pakaks. Svarbu žiūrėti tokį modelį, kuris neturi elektrinių sėdyniu, nes jas atlenkti norintiems sėsti į galą užims daug laiko. Labai gera garso izoliacija, automobilis labai patogus, minkštos sėdynės. Pilnai odinis salonas puikus dalykas, tačiau Volvo odą reikia nuolat prižiūrėti ir tepti kondicionierium. Nepriekaištinga garso sistema (jei komplektacijoje yra garso stiprintuvas), labai lengva pajungti mp3 moduliatorius. Jei variklis neuždrožtas ir turbina veikia kaip reikia, tai tų 122kw pilnai užtenka. Nepalenktyniausi, bet staigiem manevrams tikrai per akis. Turbina nedidelė, todėl užsisuka labai greit ir be "lagų". Pakankamai lepus geram kurui. Iš visokių Jozitų ar kaimiškų degalinių geriau degalų nepilti. Svarbu laiku keisti tepalus, kad visi komponentai tarnautų kaip priklauso. Per 2 metus naudojimo teko išvalyti oro įsiurbimo elektrinę sklendę (ji yra visų tų metų Volvo benz. variklių bėda. Jai užsinešus arba sugedus ima šokinėti apsukos esant didesnei variklio apkrovai pvz įjungus AC arba smarkiau dirbant vairo stiprintuvo pomapai) daugiau gedimų variklis jokių neturėjo. Važiuoklės remontas nepigiausias. Geros ir kokybiškos dalys kainuoja daug, tačiau ir laiko gerai. Nepatarčiau pirkti iš visokių aibių ir t.t., jau geriau sumokėti papildomus eurus ir dalis pirkti iš spec. parduotuvių. Problematiškiausios dalys yra šarnyrų gumos, jos dėja ant kaikurių modelių vienos pačios nesikeičia- reikia pirkti su visa šake, kuri kainuoja ganėtinai daug. Kadangi mašina turi didelį posūkio lanką, dažna problema gali būti pavargę atraminiai amortizatorių guoliai. Kas liečia elektroniką, šie automobiliai bėdų neturi, nebent kas sugestų nuo netinkamos eksploatacijos. Gerai prižiūrėta, nenudrožta mašina išlaikys savo vertę, todėl modelio fanui visada bus lengva parduoti. Ieškoti tokio, kurio vidus būtų kiek įmanoma nenudrožtas. Šių modelių salonas yra vienas iš geriausių indikatorių apie ridą ir kaip šeimininkas rūpinosi automobiliu. Prieš perkant pasidaryti "check-list'ą" ką reikia patikrinti (internete daug informacijos)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
x | 2012-06-17 |
xxx
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
stabiluis net vaziuojan 260 km/h
pasukamumas.
|
labai puikus automobilis, detaliu kainos nors ir didokos, bet jos neluzta daznai. lauziau 8 men kaipo imanydamas sy bolida neturejau jokiu problemu vaziuokle super. neturiu prie ko prikipti ;) variklis nepriekaistingas klauso visu kojos numinimu ;)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tomas | 2011-04-16 |
Volvo
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išsiskirsia savo dizainu iš pilkos bemwu masės, nepriekaištingos medžiagos, surinkimo kokybė
Neekonomiška, sėdynės del neaiskų priežasčių mažai slenkasi į priekį nors vietos ilgeniems begeliams netruksta, dėl to sunku priimti varguolius i galą
|
Retas, greitas, galingas. Milijonierių mašina, važinėja tik aktoriai ir žvaigždės, arba studentai kurie sau gali leisti prostitutes ir valytojas. 2.5T stiprus variklis visam sūkių diapazone, 8-13ltr/100km benzino, spaudžiant stipriau iki 18ltr/100km. lipdo prie sedyniu neblogai eksploatacija vidutiniška kol neskaičiuojamos kėbulo dalių kainos, kurios absurdiskai iškeltos
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Valdemaras | 2009-08-14 |
Komfortas jo vardas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai patogus, komfortiskas ir tylus automobilio elgesys. Puikus komforto ispildymas, puikus audio sistemos garsas! Solidumo ir saugumo jausmas.
Sedyniu valdymas, detaliu kainos, priejimas ant galiniu sedyniu.
|
Tai pats komfortiskaiusias automobilis, kuri man teko tureti. Odines sedynes labai patogios, tikras komforto etalonas - ta galima ivertinti pravaziavus iki pajurio be sustojimo, tik ju reguliavimas yra nepatogus. Dvieju zonu klimato kontrole, puiki gamykline audio aparatura - tai dalykai kurie man itin patiko. Automobilis atrodo isties rimtas MB ir BMW konkurentas ir netgi kai kuriais aspektais man geresnis (anksciau teko nemazai vairuoti BMW 3 ir 5 serijos). Be kita ko automobilis atrodo labai gerai - tikras Volvo stilius, patrauklus, solidus, kartu sportiskas, o ir senas neatrodo. Zodziu islaikytas automobilis. Viduje automobilis labai labai erdvus (manau vienas erdvaiusiu kupe automobiliu), galinese sedynese, beje, galima visai padoriai susodinti 2 suaugusius (vaikiska kedute taip pat ne problema pritvirtinti). Bagazine tuo tarpu yra tikrai didele (pas mane coupe variantas) kaip pas bet kuri tokios klases sedana. Automobilis gerai valdomas, taciau vairas turi kiek per dideli "lengvuma", sportiniam automobiliui tai butu neatleistina, tik cia kazin ar sportinis automobilis? C70 yra pakankamai patikimas, supeikti negaliu, taciau remontas ir detales yra nepigios. Turejau smulkiu nuolatiniu problemu su galiniu stabdziu zibintu sviesomis, skydelis kartais skelidzia nelabai solidzius kirbzdesius. 5 cilindru variklis ne pats galingiausias ar staigiausias savo klaseje, taciau turi pakankamai galios (turbina daro savo). Prikisti labai negaliu. Kas tikisi ramaus charakterio, reto automobilio ir pasiruoses ji priziureti tam jis tiks.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|