Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
W203 C-klasės bazės su dyzeliniais ir benzininiais varikliais nuo keturių cilindro (CLK200) iki aštuonių cilindrų (CLK500 ir CLK63AMG). CLK yra suprojektuotas, kad užpildyti vidutinio dydžio prabangių kupė ir kabrioletų rinką. Tai vienintelis Mercedes-Benz kabrioletas su 4 sėdimomis vietomis. Jo tiesioginiai konkurentai yra Volvo C70 ir Lexus SC430, nors Mercedes gaminamas su gerokai didesniais varikliais. Taip pat CLK yra klasifikuojamas kažkur viduryje tarp BMW 3 serijos kupė/kabrioletų ir BMW 6 serijos kupė/kabrioletų. Galingiausias variantas - CLK63 AMG turi 6.2 L V8 variklį su 481 AG (354 kW) galia ir 630 Nm sukimo momentu ir pagreičiu nuo 0 iki 100 km/h per 4.3 sekundės. CLK63 turi 31 % daugiau galios ir 23 % daugiau sukimo momento palyginti su jo pirmtaku. Šis CLK63 buvo naudotas kaip saugos automobilis 2006 ir 2007 metų Formulės 1 čempionatuose.
Mercedes-Benz CLK-klasė yra vidutinio dydžio galiniais ratais varomas kupė arba kabrioletas. Automobilis buvo gaminamas ant SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Pavadinimas „CLK“ šifruojamas kaip Coupe Leicht Kurz – kupė, lengvas ir trumpas.
Ištiesų Mercedes-Benz CLK-klasė buvo gaminamas ant C-klasės Mercedes bazės.
Tai vienintelis tuo metu gamintas Mercedes-Benz kabrioletas su 4 sėdimomis vietomis.
CLK AMG:
Buvo gaminama itin reta CLK DTM AMG versija skirta žiedinėms varžyboms. Automobilis turėjo 5.4 L V8 variklį su 428 kW (582 AG) galia ir 800 Nm sukimo momentu. Šio bolido pagreitis buvo 0–100 km/h per 3.8 sekundės, o maksimalus greitis 322 km/h. Automobilio savininkai yra buvę ir esami McLaren Mercedes komandos F1 pilotai Juan Pablo Montoya, Mika Häkkinen, Kimi Räikkönen ir Jenson Button:
Šis CLK63 buvo naudotas kaip saugos automobilis 2006 ir 2007 metų Formulės 1 čempionatuose:
Tokį Mercedes vairavo Holivudo aktoriai Katie Holmes ir Jude Law.
Ištiesų Mercedes-Benz CLK-klasė buvo gaminamas ant C-klasės Mercedes bazės.
Tai vienintelis tuo metu gamintas Mercedes-Benz kabrioletas su 4 sėdimomis vietomis.
CLK AMG:
Buvo gaminama itin reta CLK DTM AMG versija skirta žiedinėms varžyboms. Automobilis turėjo 5.4 L V8 variklį su 428 kW (582 AG) galia ir 800 Nm sukimo momentu. Šio bolido pagreitis buvo 0–100 km/h per 3.8 sekundės, o maksimalus greitis 322 km/h. Automobilio savininkai yra buvę ir esami McLaren Mercedes komandos F1 pilotai Juan Pablo Montoya, Mika Häkkinen, Kimi Räikkönen ir Jenson Button:
Šis CLK63 buvo naudotas kaip saugos automobilis 2006 ir 2007 metų Formulės 1 čempionatuose:
Tokį Mercedes vairavo Holivudo aktoriai Katie Holmes ir Jude Law.
Jude Law
2019-05-18 |
Mercedes CLK 220 CDI 2007 - puikus automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Gražus dizainas, išskirtinumas, komfortas, patikimumas ir dėl to sąlyginai nedideli eksploatacijos kaštai, geros kuro sąnaudos, kaip coupe tikrai praktiškas.
Berėmiai langai žiemos metu kartais prišala, linkę rasoti, kritulių daviklis valytuvams nėra labai protingas, galėtų būti gudresnis bagažinės atsidarymas, nes jei paliję ar pasnigę atidarant visad šiek tiek prilaša vidun, na bet čia priekabios smulkmenos.
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Mercedes CLK - Coupe Leicht Kompakt. Tikrai kupė, bet kažin ar lengvas, nes vis tiek sveria 1,6 t ir nelabai kompaktiškas, nes realiai jis yra 10-12 cm ilgesnis už to meto C klasės sedanus ar universalus. Šiuo automobiliu važinėju jau 3 metus ir kol kas esu labai juo patenkintas. CLK 220 CDI, 110 kw, mechaninė pavarų dėžė, elegance kompektacija, 2007 metų „facelift“ modelis. Automobilio nepavadinčiau sportiniu, greičiau Gran Cruiseriu, pakaba nekieta, komfortabili. Labai elegantiška išvaizda, kiek apgauliga, nes nors automobilis atrodo žemas, bet prireikus galima ir ant bardiūro užlipti, atrodo kompaktiškas, bet gale pakankamai vietos tiek kojoms tiek galvai žmonėms iki 180cm ūgio, taip pat kaip kupė tikrai nemaža bagažinė, patogiai nusileidžia galinės sėdynės. Daug komforto, prabangos elementų: labai patogios odinės sėdynės, medžio apdailos centrinė konsolė („facelift“ privalumas), chromo elementai, automatiškai paduodami diržai, užsilenkiantys veidrodėliai, palydinčios šviesos, salone jokių pašalinių garsų, pigių barškančių plastmasių, nebloga standartinė audio sistema. Kiek apsunkintas vairas, bet taip šiam modeliui suderintas vairo stiprintuvas, galbūt kai kam trūkumas, bet man patinka, leidžia geriau jausti kelią. Išskirtinis bruožas yra visiškai nusileidžiantys tiek priekiniai, tiek galiniai langai, nelieka jokio rėmo, tad vasarą galima pajaust tarsi cabrio pojūčių. Nors galas varomas, tačiau dėl pravažumo žiemą problemų neturėjau, žinoma, daug kas priklauso nuo padangų. Automobilis iš Italijos, iškart dengiau antikorozine danga, tad su rūdimis problemų kol kas taip pat nėra. Variklis - klasika tapęs 2,2 litro variklis, 110 kw. Pradžioje buvo labai smagus, bet prie galios greit priprantama. 2,7 litro 5-cilindiai varikliai stovi tik ne „facelift“ modeliuose, tik 15 kw daugiau galios, kuri nelabai jaučiasi, o vibracijos bei garso žymiai daugiau ir atitinkamai didesnės kuro sąnaudos. Tad jei yra galimybė, siūlyčiau iškart dairytis į 3 litrų V6. Varikliai patikimi, atlaiko dideles ridas. Perkant buvo 255000 km, dabar jau tuoj peržengs 300000 km. Dirba sklandžiai, forsunkės kaip naujos, visur sausa, jokių pašalinių garsų. Kuro sąnaudos: gyvenu Vilniuje, šiltu metų laiku telpu į 7 l, žiemą 8 l/100km. Min rekordas - 4,5 l plente, max rekordas - 10,1 l didžiausiam kamšty, kokiam esu sedėjęs. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
CLK dizainas ir stilius kaip ir E klasės, bet jie gaminti ant C platformos, tad detalių kainos nėra kosminės. Bėdų gali kilti jeigu genda elektronika, tokiu atveju taisymas gali atsieiti, faceliftinių modelių detalės iškart brangesnės. Jau perkant reikėjo tvarkyti SRS, buvo sugedęs oro pagalvių keleivio sėdynės jutiklis (ši bėda jau ne pirmam turėtam MB, liga..), buvo ESP klaida, reikėjo keisti vairo susukimo kampo davikli. Na o tepalai, filtai ir pakabos tvarkymas neišvengiami darbai kiekvienam automobiliui. 2016 m. mokėjau 5400e. Dabar 2019 m. pažiūrėjau skelbimus, facelift modeliai prasideda nuo 4500e, tad toks nuvertėjimas. |
Patarimai perkančiajam |
Jei norisi aštresnių posūkių, kietesnės pakabos ir rankinio stabdžio po ranka - siūlyčiau bmw 3 seriją, bet irgi, e46 coupe gerokai atsilieka dizainu, o e92 buvo visai kitoje kainų kategorijoje. Daug, labai DAUG LAVONŲ, prieš įsigyjant dabartinį automobilį išbandžiau 6 kitus CLK ir teko labai nusivilti, tragiški, tad pirkite atsargiai, nepagailėkit pasitikrinti servise. Taip pat, jei yra galimybė, siūlyčiau „facelift“ modelius nuo 2005 metų, žymiai malonesni auto. Ir žinoma, jei leidžia kišenė, 3 l V6 varikliai, būtų tikrai smagiau. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)
Mercedes-Benz CLK klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis