Markės
1044 iš 1498
Opel Insignia 2008 - 2017
Opel Insignia, 2008 - 2017
512Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.97% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 12
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Opel Insignia yra vidutinės klasės automobilis 2008 metais pakeitęs garsųjį Opel Vectra modelį. Tai pirmas serijinės gamybos automobilis turintis priekinę kamerą su kelio ženklų atpažinimo sistema. Insignia išlaikė lygiai tokį patį ilgį ir ratų bazę kaip ir Vectra, tačiau gali pasiūlyti šiek tiek daugiau vietos viduje. Galingiausias variklis yra benzininis 2.8 L V6 turbo turintis 260 AG (191 kW) galią. Automobilis išties yra gaivus vėjas Opel gamoje ir tikimasi išlaikys, o gal net viršys Vectra modelio sėkmę. Gali būti, kad jam pavyks, nes ne veltui Insignia tapo 2009 metų Europos Automobiliu 1 balsu aplenkęs Ford Fiesta modelį.
Tai pirmas serijinės gamybos automobilis turintis priekinę kamerą su kelio ženklų atpažinimo sistema.

Insignia tapo 2009 metų Europos Automobiliu 1 balsu aplenkęs Ford Fiesta modelį.
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 12
2018-11-22
2010 m. Opel Insignia Cosmo Sports Tourer 2.0 l CDTI 118kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizdus, komfortiškas, daug papildomų opcijų, patvari važiuoklė, patogūs flexride važiuoklės režimaiir t.t. ...
Manevringumo stoka staigesniuose posūkiuose, garsus variklio darbas ir lepūs patys varikliai.
Manau kad Insignia tikrai vertas dėmesio automobilis, prieš perkant ilgai ieškojau pačios pilniausios komplektacijos, su panoraminiu stogu, odinėmis perforuotomis sedynėmis, flexride važiuokle, infinity garso sistema, opc line apdaila (gamykliniais bamperiu ir slenksciu aptakais suteikianciais sportiškumo, išskirtinumo). Pats automobilis lengvai valdomas bet nėra manevringas staigiuose posukiuose. Dyzelinis variklis dirba garsiai ir reikalaujantis priežiūros. Turiu pripažinti jog Insignia pirkau nes su šiuo automobiliu truputį teko susipažinti kai panašų modelį įsigijo brolis tik jo automobilio komplektacija buvo per puse mažesnė manojo pasirinkimo . Manau tai buvo optimaliausias pirkinys renkantis tarp prabangios ir ekonomines klases automobilių. 118kw Variklio galios pakanka. Sanaudos 7 ltr. trasoje, apie 9 mieste. Kadangi pasirinkau pilniausios komplektacijos modelį tikrai esu patenkintas kaip ir minėjau aukščiau dar papildomi privalumai parkavimo asistentas, kelio zenklu atpzinimo kamera, bixenon žibintai. Ieškant rekomenduoju nepirkti pirmų pasitaikiusių ir kruopščiai patikrinti servisuose, pasidomėti automobilio istorija kreipaintis i oficialų atstovą, pvz Rasmita, Autodina. Žinoma pirkdamas nežinojau kiek gali kainuoti šio modelio remontas ypač pasiekus 300 000 km ridą. Pradžiai aprašysiu darbus ir dalių kainas. Taigi pirmas dalykas kurį turėjau padaryti tai būtinai pasikeisti tepalo siurblio tarpinę 19 eur, ji pakeičiama tik nuėmus variklio karterį, bet kadangi automobilis buvo bėgęs 300000 rekomanduojama pakeisti ir pati siurblį 238 eur., kad jis neužkaltų. Tuomet būtinai reikia tikrinti variklio alkūninio veleno pagrindinius veleno ir švaistiklinius indeklus , mano atveju indeklai buvo šiek tiek pasidėvėję todėl keiciau negalvodamas 150 eur, kitu atveju kai lužta velenas remontas 10 kartu isauga. O už siurblio ir indėklų keitimo , tepalo ir filtro keitimo darbus sumokejau 400 eur. Na kadangi prieinama prie variklio ir siublio būtinai reikia pasikeisti ir pagrindinį diržą su vandens pompa ir įtempėjais komplektas 140 darbo kaina 100 eur.. Generatoriaus dirželį su itempikliu 68 eur. keitimas 20 eur., Tada įvairius filtrus ir eksploatacinius skysčius Automatinei greičių dėžei kas 60000 km reikia keisti alyva, alyva ir keitimas 83 eur. , kitas darbas nuduso 1 pakaitinimo žvakė, pas mane ėjo išmaniosi su slegio davikliu, vnt. kaina apie 90 eur. kas tikrai nepigu. Tai tiek esminių darbų per 9 mėn. eksploataciją. Darbai buvo atliekami žinant kad autombilis nuvažiavęs 300000 km ir išsiaiškinus pagrindines šio dyzelinio variklio ligas. Pastebėjimas-variklis yra itališkas montuojamas į įvairius automobilius tiek Alfa romeo, volvo, ford ir kt. skiriasi kilovatai, bet ligos tos pačios. Kadangi automobilį ketinu eksploatuoti 4-5 metus manau būtina atlikti prevencinius darbus. Patarčiau netikėti 7 ar 10 metų automobilio ridomis su 150 tūkst. rida, nes šie autombiliai perkami ilgoms kelionėms, o ne nuo namų į iki bažnyčios :) Todėl nežinant tikslios ridos patariama atlikti aprašytus darbus. Patarčiau prieš perkant atsidėti apie 800-1500 eur investicijoms į pagrindinius, prevencinius darbus. Geriausia ieškkoti kuo pilnesnės komplektacijos , tai suteiks papildomą prabangos ir komforto jausmą
Pilnas atsiliepimas...
2018-10-29
Insignia 2 ltr 2014 m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas ir apdailos kokybė, dinamika, daug malonių funkcijų
Garso sistema
Pasidalinsiu savo įžvalgomis apie šį automobilį, jei įmanoma, stengsiuosi būti objektyvus. Pasikankinęs rinkdamasis mašiną, galiausiai apsistojau ties Insignia. Galiausiai radau tinkamą variantą, bandomasis važiavimas ir... Atsisėdus ir pradėjus reguliuoti veidrodžius, iš karto užsimaniau išlipti ir važiuoti namo :) Iš pradžių atrodė, kad veidrodžiai kažkokie nenormalūs, palyginus su mano senuoju Avensis. Po trijų dienų pripratau. Išvažiavau į trasą, gazas 1, 2, 3 - nevažiuoja, variklis rėkia, skaičiai auga, bet nelipdo prie sėdynės. Trauka yra blogesnė nei Avensis. Be to, triukšmas salone... Tačiau jau buvo nuspręsta pakeisti seną automobilį dėl akivaizdžių priežasčių. Tik nusipirkęs, pradėjau kasdien važinėti po 100 km. Pirmosiomis dienomis, skaudėjo nugarą, ​​nors ir susireguliavau sėdynę, trečią dieną praėjo. Po savaitės automobilis staiga pradėjo geriau traukti! Turbūt pavažinėjus išsivalė filtrai. Šviesos pranoksta viską, jaučiasi, kad viskas, kas anksčiau buvo, tarsi tamsūs akiniai, bet Insignia juos nuėmė :) Be to, šviesos sukant posūkį pasisuka į tą pusę į kurią sukasi mašina. Pakaba kietesnė nei Avensio, bet gana patogi. Šildomas vairas ir sėdynės - Kaaifas! Tačiau pečiukas pučia gana silpnai. Sąnaudos - 7 litrai. Vasarą šiek tiek mažesnės. Multimedija Intellink nusipelno ypatingo dėmesio. Ji gali grupuoti muziką pagal atlikėją, albumą, stilių, bet ne pagal aplankus! Įkišus USB atmintinę - sistema nemato aplankų! pats garsas šiaip sau, kažkoks plastmasinis, Avensyje buvo geresnis. Salono atžvilgiu gale keleiviai būna šiek tiek suvaržyti, gale norint pajudėti, reikia lankstumo dėl to, kad atlošuose yra atsikišęs atsarginio rato išgaubimas. Temperatūros sensorinis valdymas retai kad pasispaudžia iš pirmo karto.
Pilnas atsiliepimas...
2018-07-08
2014 m universalas 2.0l 96kw, automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiskas, taupus trasoje, manevringas ir.t.t.
Nelabai jų yra. O prisikabinti visada galima
Pirkau auto iš Italijos 2014 m su 180 tūkst rida. Per metus pravažiavo daugiau kaip 20 tūkst. Bėdų su patikimumu nėra. Automatas dirba idealiai. Trasoje taupus, 5 l drąsiai, realios sąnaudos. Mieste automatas pasiima savo, žiemą max iki 9,5. Vidurkis 50% ant 50% mieste/uzmiestyje 7,0 l, manau sąnaudos geros. Važiuoti trasoje malonumas, jokio nuovargio. 2.0 l darbinio tūrio pilnai užtenka visom situacijoms ( truks jėgos tik ariant laukus ar asfaltą). Patarimas atlikti profilaktinius tepalų keitimus laiku, taip pat ir visa kita kas susiję su tepimu alkūniniu velenų.
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-19
Insignia 2.0 d cdi 118 kw 4x4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogi vairuotojo vieta, ilgose kelionėse nepavargsti
nekokybiški dyzeliniai varikliai
Neblogas dizainas, gera salono ergonomika, net norisi vairuot. Bėda su varikliais. Kaip supratau, nėra tokios insignijos, kuri 300 tūkst. be variklio remonto nuvažiuotų. Na nebent savininkas tepalus keistų kas 10 tūkst., labai stipriai negazuotų, taip pat aukštom pavarom mažu greičiu nevažinėtų ir dar tepalo siurblio tarpinę bent kartą į porą metų pakeistų.
Pilnas atsiliepimas...
2017-08-06
2010 cosmo 2.0 automatas 118kw sports tourer
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus dizainas, kokybiškas vidus, pigesnis uz konkurentus, šeimos auto,salone daug vietos, multimedia, tikrai patogu vairuoti
Reikia gero akumuliatoriaus, nes daug elektrinių priedų
Bendrai tariant norėjau mašinos šeimai, kad negėda būtų ir į balių nuvažiuoti, ir apsipirkti ir į gamtą. Rinkausi ir iš tų pačių metų mondeo, avensio. Pasisekė gauti automatą cosmo universalą. Važiuoja gan minkštai, traukos užtenka, nesijaučia greitis( žmona pastebėjo), patogiai sėdėti. Kuro ima vidutiniškai 8, man tinka. Pirkau 7 metų senumo, 4 metus Lietuvoje. Buvo prižiūrima Armi servise kasmet. Pradžiai keičiau akumą nes nebeužsivedė 170 euru, turbinos tarpinę prie katalizatoriaus ir rieboksli alkun veleno 200 eur. Dabar pakolkas 2 k km važiuoju smagiai. Daug elektronikos žaisliukų nuo išmanių lempų iki vairuotojo sėdimosios vėdinimo, ženklų atpažinimo, kelio ženklinimo linijos kirtimo įspėjimo sistemų. Patinka: bagažinė atsidaro / užsidaro nuo pultelio ir migtuko ant vair durelių paspaudimo (aktualu moterim, nes sunkios) patogios su atmintim sėdynės, prisitaikanti vaziuokle 3 stiliam tour standart ir sport, laisvu ranku iranga, dvd, nav. Erzina: variklio izoliacija geresnė galėtų būti, per daug multimedijos mygtuku. Patarimas perkančiam: Tikrinti opel igalioto atstovo servise.
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2017-01-17
Opel Insignia 2.0 CDTI COSMO 96 kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizdus, patikimas, komfortas ir didelė erdvė salone.
Kaip universalas, nėra labai talpus pažiūrėjus iš išorės. Bet kaip vokiečiai pasakė, tai nėra Universalas, o Tourer tipo automobilis, susidėti senukam golfo lazdas ir kt.
Automobilis parvarytas iš Vokietijos, pirktas 2015-04-01 su 179,668 rida. Pravažiavus 20'000 km. lūžo alkūninis velenas. Visoms Insignia pasiekus ~200'000 km. pasitaiko ta pati problema, su tepalo pompos vamzdeliu. Per kurį yra paduodamas tepalas iš karterio. Vamzdelis nuo karšio išlinko ir variklis negaudavo tepalo, nebuvo sutepimo lūžo alkūnė - darytas kapitalinis variklio remontas. Po remonto 1,5m. jokių bėdų iš variklio skyriaus. Apskirtai nuo automobilio įsigijimo buvo susidurta tik su viena problema (paminėjau ankščiau). Važiuoklė Flex-Ride'as tikrai naudingas dalykas, ypač važiuojant ilgesnėse kelionėse tiesiog plauki keliu. Problemos su tepalo pompa. Jeigu variklis prižiūrimas tinkamai tikrai ilgai tarnaus. T.y. laiku keičiami tepalai (~10'000km). 96 kW universalui?? Kelionėse užtenka, mieste pasidraskymui - nelabai. Lengvai ir saugiai čipuojamas iki 118 kW. Kapitalinis variklio remontas - 2200 €, kitų bėdų kol kas nėra. Eksploatacija - tepalai, padangos, stabdžių kaladėles neskaičiuoju. Nėra.
Pilnas atsiliepimas...
Dalius | 2016-05-19
Abejotinos kokybės opelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nedidelė kaina
Prasta garso izoliacija,variklio garsas,nepatikimumas,kokybes trūkumas,stabilumas
Auto parsivaryta iš Vokietijos su 150 000km,bet turėjau tikrai daug problemų.Nežinau ar mano insignia gaminta sunkų pirmadienį,bet pirkdamas tokių metų auto tikrai tikiesi daug daugiau patvarumo.Pavažinėjus mėnesį prasidėjo kažkoks kalenimas iš variklio kuris iki šiol nerastas ir elektronikos bėdos.Salono plastmasės taip pat nėra geriausios kokybės,nes po 150 000km girgžda vairuotojo durelės. 1.4 bendzinas dirba kaip dyzelis,o prasta salono gasro izoliacija ta ivaizdį tikrai sustiprina.Galios yra vidutiniškai,bet iki azartiškumo dar labai toli. Nuvertėjimas yra silpnoji insignia pusė.Detalės nėra labai brangios,bet kai keiti jas dažnai suma susidaro nemaža. Perkant tikrinti apsoliučia viską.Tačiau jei pirkdami tikėsitės daug patikimumo ar kokybės opeliukas jus nuvils.
Pilnas atsiliepimas...
Audrius | 2015-12-18
Opel Insignia 2.0 CDTI COSMO 160 AG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, gražus dizainas, dinamiškas variklis, pigi eksploatacija, puikus kainos/kokybės/pagaminimo metų santykis.
Nepastebėjau.
Vairuoju pora metų, auto iš Italijos, pravažiavau apie 50t. Automatas dirba sklandžiai, tik reikia apie 3-5 min kol užšyla. Kuro sąnaudos: apie 7L/100 km, spausi - 8L/100 km, manau tai normalu tokio dydžio mašinai su automatine greičių dėže. Važiuoja patogiai, prastoka garso izoliacija iš variklio skyriaus. Variklis dinamiškas, 118kW traukos pakanka. 96kW variantas per silpnas šiai mašinai su automatine greičių dėže. Patogūs priėjimai prie pagrindinių agregatų, Vectroje buvo sudėtingiau. Diržo pilnas k-tas apie 120 EUR, važiuoklės detalės nebrangios. Kaip ir visus automobilius, reikia tikrinti kėbulą, variklį, nepirkti iš pigiausių skelbimuose siūlomų
Pilnas atsiliepimas...
saulius | 2015-10-30
Rekomenduoju
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
išvaizda, dizainas,
rudys
Geras išvaizdus automobilis Be abejo viena iš pagrindinių problemų kietųjų dalelių filtras
Pilnas atsiliepimas...
Aleksas | 2014-08-12
Opel Insignia 2009
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras auto
Per kietas
118 kw, auto beveik su pilnu faršu geras Pirkau auto iš Prancūzijos. Pravažiavusi 235 000 km, bet prie 160 000 km. pakeistas variklis???Nežinau kodėl. Be to pakeitė ir dėžę ??? Gal pas juos tokia garantija. Neveikia kedžių šildymas, sakė tai problema. Nustatyti neina, tik ardyti kėdęs ir bandymo budu žiurėti kuris elementas neveikia :( Kaina apie 800 Lt. Problema su AFL žibintais. Metė klaidą. Padariau testavimą AUTODINOJE, nenustatė klaidos ir pasakė kad angliškos faros???AUTODINA ir RASMITAS pasakė, kad reikia keisti žibintus. Tai apie 8000 Lt. ŽAIBO RATAS nusijuokė ir per 15 min padarė EUROPINES faras :) . Bet klaida yra. Greičiausiai padangų slėgio daviklis, kuris atsakingas už nemaža kiekį įrenginių. Keitimas apie 600 Lt. Keičiau vairo traukes, viena tik 80 Lt, Kaladęs apie 90 Lt, diržai- visas komplektas ir generatoriaus plius tempėjai ir guoliai 440 Lt :) LLLL pigu. Nėra. Rašykite aleksas.s@gmail.com
Pilnas atsiliepimas...
 
12

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Opel modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini   AgilaAgilaKarl
    Adam
  Maži   CorsaCorsaCorsaCorsa
    Ampera-e
  Kompaktiniai   AstraAstraAstraAstra
    Ampera 
  Vidutiniai  VectraVectraVectraInsigniaInsignia
   Signum  
  Dideli   Omega  
  Kupė  Calibra   
  Tigra Tigra 
  Kabrioletai     Cascada
  Roadsteriai   SpeedsterGT 
  Mini krosoveriai     Mokka
    Crossland X
  Krosoveriai    Antara 
    Grandland X
  Visureigiai   Frontera  
  Mini vienatūriai    MerivaMeriva 
  Vienatūriai   ZafiraZafiraZafira
  Daugiatiksliai    ComboComboCombo
  Komerciniai    VivaroVivaro
   Movano
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai