Markės
1030 iš 1500
Opel Astra 2009 - 2015
Opel Astra, 2009 - 2015
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.515% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 2
31% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Naujos kartos Astra gaminama ant Delta II platformos ir yra labai panaši į didesnįjį jau pripažintą savo brolį - Opel Insignia. Opel Astra iš Insignia modelio perėmė ne tik kai kuriuos išvaizdos bruožus, bet ir savo klasės automobiliams neįprastas komforto ir saugos savybes. Tarp jų – visiškai nauja mechatroninė važiuoklė, kurioje apjungtos mechaninės ir elektroninės funkcijos, pažangi šviesų sistema, kelio ženklus atpažįstanti vaizdo kamera bei itin ergonomiškos sėdynės. Automobilio dizainas išties labai patauklus: glotnios linijos gražiai suderintos, visur jaučiamas išbaigtumas. Tačiau automobilis atrodo labai įprastai, neturi išskirtinių stiliaus savybių ir gali būti sumaišytas su daugeliu kitų šios klasės atstovų, kitaip nei tarkim VW Golf, kurio nesumaišysi su jokiu kitu. Ką mes randame automobilio viduje? Puikiai suderintas prietaisų skydelio ir automobilio kėbulo dizainas, visur dominuoja drąsios linijos, įdomus salono apšvietimas, centrinėje konsolėje į akis krenta daugybė mygtukų. Bendrai dizaino sprendimai jau yra matyti Cadillac modeliuose, be to galbūt Astra neturi tokio aiškaus prietaisų išdėstymo kaip Golf modelis, tačiau čia jaučiamas išties puikus dizainerių darbas ir kokybė, kuri būdinga aukštesnės klasės automobiliams. Gale sėdintys turi pakankamai erdvės, o 370 litrų bagažinė erdvesnė už Golf, tačiau kiek mažesnė nei Ford Focus. Gaila, kad galinių sėdynių negalima sulankstyti gaunant lygų paviršių. Tačiau projektuotojai daug dėmesio skyrė vairuotojo pozicijai - dėka lankstaus vairo, bei sėdynių reguliavimo tikrai nesunku surasti sau patogią poziciją. Komfortas yra stiprioji Opel Astra pusė - automobilis važiuoja išties tyliai, švelniai, pakaba labai elastinga. Šioje srityje Astra vėl netelpa savo klasės rėmuose. Tačiau automobilis nusileidžia pagrindiniams konkurentams sao aštrumu, vairavimo pojūčiais - Astra nemėgsta būti pernelyg spaudžiama posūkiuose. Gamintojų teigimu, benzinių motorų gama bus sudaryta iš keturių 1,4 l ir 1,6 l variklių, kurių galia svyruos nuo 100 AG iki 180 AG. Įdomus yra 1,8 l agregatą pakeičiantis 1,4 l motoras su turbina pasiekiantis 140 AG, bei pasižymintis puikiais kuro ekonomijos rodikliais. Tačiau kelyje šis variklis neatrodo dinamiškesnis nei analogiškas VW Golf 1.4 litro 120 AG variklis su turbina. Turbodyzelinių CDTI variklių gama taip pat bus sudaryta iš keturių motorų – nuo 1,3 litro 95 AG iki 2,0 litrų 160 AG agregato. Žadama ir speciali „ecoFLEX” versija su itin mažu kuro suvartojimu bei anglies dvideginio emisijomis. Naujasis Opel Astra su penkerių durų kėbulu Europos automobilių prekybos salonus pasieks 2010 metų viduryje, o 2011 metais tikimasi ir GTC kupė bei universalo kėbulų.
2010 metų Europos metų automobilio rinkimuose šios kartos Astra pelnė trečiają vietą.

Pati galingiausia OPC versija turi 2.0 litrų turbo variklį su 206 kW (280 AG) galia ir 400 Nm sukimo momentu.
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
Vardis Pavardis | 2018-09-27
Opel astra
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pakankamai vietos, stabili ant kelio,nedideles kurosanaudos
Gamintojas ant visko taupe
Pigiai pagaminta biudzetine masina taupyta ant visko, masina 2014 galo, langai tikpriekyje elektriniai, gale sukami su rank,kaip pas zyguli,plastikas naudotas viduje tas pats kai pigiu kinietisku radiju.Priekyje daug visokiu mygtuku kaikurie ten tikdel grozio, net neisiaiskinau ka ten kai kurie reiskia.(kazkaip neaiskiai jie ten funkcionuoja) .Metalas plonas barska kai skardine. Pliusu sitoj masinoj nedaug: manevringa atrodo nedidele, bet vietos viduj pakanka ypac priekyje,ned 2 metru zmogus gali patogiai atsisest, normaliai laiko kelia. Siap masina puse bedos vazinet galima, gana nebloga vaziokle. 1.4 Turbo sakoma pats blogiausiais variantas koks gali bebut, genda variklis iseina ziedai saibom, turbina ir greiciu deze nelaiko.Pas mane viskas ok , bet gali visko but cia juk opelis ir dar sportinis :) 1.4T vaziuoja normaliai, bet geriau nespausti,kad neisitaskytu variklis. Nuvertejimas didelis Patarciau imt 1.4 be turbinos ten sako nera problemu su ziedasi ir su greiciu deze arba sena atmosferini 1.6 benza. Jei gausit neuzdrozta turetu but normaliai. Rekomenduoju tik 1.6 arba 1.4 varikli ir tai tik kaip kasdiene darbine masina
Pilnas atsiliepimas...
laimis | 2014-04-17
astra j 1,7 130 start stop
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
isvaizda
nezinau
viskas kaip ir gerai butu tik gale vietos galetu but daugiau gan ekonomiskas ,,,
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Opel modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini   AgilaAgilaKarl
    Adam
  Maži   CorsaCorsaCorsaCorsa
    Ampera-e
  Kompaktiniai   AstraAstraAstraAstra
    Ampera 
  Vidutiniai  VectraVectraVectraInsigniaInsignia
   Signum  
  Dideli   Omega  
  Kupė  Calibra   
  Tigra Tigra 
  Kabrioletai     Cascada
  Roadsteriai   SpeedsterGT 
  Mini krosoveriai     Mokka
    Crossland X
  Krosoveriai    Antara 
    Grandland X
  Visureigiai   Frontera  
  Mini vienatūriai    MerivaMeriva 
  Vienatūriai   ZafiraZafiraZafira
  Daugiatiksliai    ComboComboCombo
  Komerciniai    VivaroVivaro
   Movano
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai