Markės
1053 iš 1500
Opel Signum 2003 - 2007
Opel Signum, 2003 - 2007
522Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 22
0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Opel Signum yra gaminamas ant Vectra bazės ir turi labai daug bendrų dalių – tai visa priekinė dalis, prietaisų skydelis, priekinės sėdynės, varikliai ir t.t. Pagrindinis skirtumas – galinė dalis, dėl kurios automobilis panašėja į universalą ar net didesnės klasės automobilį. Būtent, šiam automobiliui Opel siekė suteikti prabangos įspūdį (jis kainuoja daugiau nei Vectra, bet mažiau nei Audi A6). Iš dalies šis automobilis pakeitė nebegaminamą didesnį Opel Omega modelį. Signum turi ilgesnę ratų bazę, bei ilgį nei Vectra modelis, todėl yra labai erdvus viduje. Galinės sėdynės yra suprojektuotos ne ištisinės, o dvi atskiros su galimybe viduryje nepatogiai atsisėsti ir trečiam keleiviui. Šios sėdynės gali būti reguliuojamos įvairiomis kryptimis – tuo Opel tikrai pasižymi.
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 22
2018-12-12
Opel signum 2,2 dti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagi,maza,graziai atrodo,mazai genda
Neekonomiska, silpna elektra, prastos dezes automatines, kieta vaziuokle, variklis rija tepalus
Auto saltu varikliu reik sukelt apsukas iki 3000 kad prasidet trauka o siltu varikliu eina viskas ok. Isilus traukos uztenka. Uzmynus dugna vos ne soka is vietos apsukos pakyla iki 5000 tada permeta kita begi ir toliau sauna greiciau. Del sito dedu minusa. Deze kartais truktelna ties 30km per h kartais ne kartais uzeina is D i R ar atvirksciai perjungi tunktelna kartais veikia kartais ne tiptronic. Nzn cia normalu ar man papuole su deze damusta. Meta daug klaidu nereiksmingu pvz dega oro truksta padangose nors jo pakanka ar lempa nedega nors visos dega turi problemu su elektronika. Garso izolecija prasta. Vaziuokle kieta. Bet vaziuot du ja smagu man ji valgo nuo 9 iki 10 pagal mane daug. Beja kompo bortas irgi pjauna gryba. Gal atsisakyt 2,2 dyzelio automato nes sanaudos dideles o taip tai nko ciudno nera
Pilnas atsiliepimas...
2018-11-15
Kaip tokių metų mašina viena iš patikimesnių.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, itin tylus, patikimas variklis, daug vietos gale ir priekyje, visos sėdynės slenkamos.
Dyzeliniai varikliai. Barška visas salonas, Prasta Garso Izoliacija. Didelis apsisukimo kampas. Elektronika pjauna grybą.
Išvaizdus, nerūdija, patiko variklio garsas, kurio beveik nėra. Užvestas automobilis praktiškai nesigirdi. Salonas ir visi pašaliai girdžda ir barška. Net ir tvarkinga važiuoklė skleidžia visokius garsus, kurie veda iš kantrybės. Remonto kainos pigios, mašina turi gan didelę vertę lyginant su Vectra. Eksplotacija nėra sudėtinga, benzininis variklis patikimas ,bet genda įvairios kitos smulkmenos. Patikrinti kaip veikia radijas ir mygtukai, kurie dažnai sugedę. Geriau pirkti su pilnesne komplektacija, kuri būna labai įvairi.
Pilnas atsiliepimas...
2018-10-16
Mašina be dvasios
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus nupirkti, pigus remontuoti, ekonomiškas, daug vietos
Nuobodi auto, barška viskas
Matau tik du šio auto pliusius - tai ekonomiškas (vasara vidurkis 5.6, ziema 6.5-7) ir daug vietos salone. Daug minusu - barškesiai salone, traukos mažai net ir 110kw modeliui (trauka jaucias tik labai mazam diapazone kol turbo kaciagarina visu pajegumu) El langu valdymas tragiskas, tie patis 2 mygtukai ir priekiui ir galui. BC kiekviena diena mane žudo - perdege lempute arba baigesi langu skystis ir degas tas pranesimas ekrane visa laika, nedingsta kol lemputes nepakeisi ir tada nei radijo info nei sanaudu ar kitos info bc nerodo. Ir geriau kad dar skydeli tas pranesimas dega, tai gaunasi dvigubai - rodo nori vezi ivaryt. Kuro dacikas isvis pornucha! iki puses bako nuvaziuoji 500km, tada nuo puse rodykle krenta akyse o kai lieka netoli raudono tai buna kad per 10-20km nukrenta viena padala ir pradeda nebedegt lempute bet mirgset, turbut opelio inzinieriai norejo kad vadyla infarktas istiktu baigiantis kurui :)) Stoge kazkokie neaiskus 6 bardaciokai, raeliai naudojama tik vienas priekinis akiniam pasidet, i kitus neisivaizduoju ka ten det reikia, gal kalafijorus kaip per Top gear rode. Saldytuvas - beprasmis reikalas. Turiu beveik 2 metus naudojau viena kart. Jis tinkamas tik naudot kaip poranki jei gale vaziuoja nedaugiau 2 zmones. Valdymas - pas mane ne sport modelis o paprasta cosmo komplektacija su r16 ratais tai valdymas kaip senu amerikietisku auto, pasuki ir masina palengva plaukia i ta puse. To sum up - auto visiskai absoliuciai be jokios dvasios nuvykt pigiai is tasko A i taska B. Viskas. Jokios ten komplektacijos nepagerins to draivo nebuvimo. Detalės pigios ir naujos ir naudotos.
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-04
Opel Signum 1.9 cdti 110kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda (ypac po restailingo), variklio trauka
Kieta pakaba, garso izoliacija, interjero medziagos, DPF, smagratis
Apie 3 metus turiu Opel Signum 2007 metu. Automobilis, mano nuomone, labai isvaizdus, ypac jei stovi ne mazesni negu R17 ratlankiai. Pas mane R17 -ziema, R18 - vasara. Automobilis gan dideliu gabaritu ir mazi ratai atrodo neproporcingai. Bet delto kencia komfortas. Auto kietokas, jei ne pasakyti kietas (mano atveju), vaziuojant per gulinti policininka sedintis gale net pasoka nuo sedyniu. Variklis gyvas ir dinamiskas, ypac greitejant ne is vietos. Lenkiant jokiu problemu nebuna. Bet pats dirbancio variklio garsas nera molunus ausiai..toks traktoriukas. Variklis ilgai syla ziema, kol nuvaziuoji i darba, gali susalti velniop. Sesios pavaros, geras dalykas vazziuojant kur nors toli. Mieste maltis ji nera reikalinga. Siaip man asmeniskai auto turi daugiau trukumu negu privalumu. Prie privalumu galima pamineti isvaizda ir variklio trauka. Visa kita nuvyle. Garso izoliacija tragiska: aiskiai girdisi variklio darbas, vaziuojant greiciau neimanoma susikalbeti su keleiviais. Girdisi ir vejas ir padangu uzesys ir variklis. Kad muzika klausytis reikia atsukti garsa vos ne iki maksimumo. Turiu dar senuka BMW e39 tai zeme ir dangus palyginus garso izoliacija. Interjero medziagos, mano nuomone, nera kokybiskos. Daug pigiu plastmasiu. Prie 175k ridos (originali rida) jau vairas patrintas, duru rankenos is vidaus patrintos, begiu svirti suvariau per 30 tuks. kilometru. Gal tai del ziedo, bet vistiek.. Sedyniu medziagos nekazka..pas mane kombinuotas salonas. Pati oda kazkokia kieta, nera elastinga, megsta sutrukineti. Mano atveju vairuotojo sedyne jau pradejo plysti, butent ta dalis kur , taip vadinama, oda. Nepatogus klimato valdymas. Reikia nukreipti akis nuo kelio , ieiti i meniu ir ten pasirinkti norima vejelio krypti. Tai uzima per daug laiko, galima kur nors ivaziuoti. Cia jau inzinieriai tikrai prasove. Gale tik dvi pilnavertes sedimos vietos. Tryse gale nera patogu, nors ir vietos kojoms yra daug. Galines sedynes reguliuojasi, sulenkus gauname lygia, ilga bagazine. Zodziu, labiausiai as nusivyles salono kokybe ir medziagom. Dar prie trukumu galima pamineti EURO4 - kietuju daleliu filtras ir visos tos regeneracijos kurios, dazniausiai, prasideda nelaiku ir ne vietoje. Regeneracijos nutraukimas pagreitina DPF mirti. Poto reikia ji ispjauti ir isprogramuoti - tai nera pigus malonumas. Silpni smagraciai - kaip ir kitu dyzeliniu auto tu metu. As pirkau su barskanciu smagraciu (rida buvo 140k) dabar 175k ir jis jau pradeda nemaloniai vibruoti. Smagracio keitimas irgi nepigus.. Buna problemu su isiurbimo kolektoriaus sukurinemis sklendemis. Dar viena silpnoka vieta, tai kuro filtro korpusas. Jis yra plasmasinis ir su laiku pradeda leisti kura. Naujas kainuoja 70-100 euru. Devetus greitai isperka, o jai ir pasiseks tai perki kate maise. Teko keisti termostata, tas irgi keiciasi su korpusu ir davikliu kartu..Nors ir senas daviklis buvo geras..Zodziu marketingo specialistai padirbejo kaip reikia... Kuo toliau tuo liudniau su automobiliu pramone.. Rimtu gedimu neturejau, neskaitant barskancio smagracio. Alyvos filtras KNECHT -11 euru Kaitinimo zvakes (4vnt) NGK - 54 eurai Kuro filtras MAHLE - 18 euru Oro filtras MAHLE - 9 eurai Piekiniai atraminiai guoliai 2 vnt LEMFORDER -21 euras Termostatas BEHR - 32 eurai Priekiniai stabdziu diskai + kaladeles OTTO ZIMMERMANN - 107 eurai Galiniai stabdziu diskai + kaladeles OTTO ZIMMERMANN - 68 eurai Cia tik detaliu kainos. Dazniausiai keiciu viska pats, tai del darbu kainu pasakyti nieko negaliu. Dar teko keisti duslintuvo gofra, perdege. Pameciau abu soniniu veidrodeliu stikliukus..neitiketina..bet faktas. Sildomas stikliukas apie7-8 euro. Nuvertejimas gan didelis. Pirkau uz 4800 dabar jo kaina kazkur apie 3000.. patarimai..sunku kazka patarti kai auto yra marketingo kurinys, kuris turi isgyventi iki garantijos pabaigos. (5metai)
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-03
2.2 dti variklis. 2004 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas
Prastoka garso izoliacija, žemas priekis.
Puikus auto už gerą kainą. Patikimas 92 kw variklis( grandinė). Be dpf filtrų. Gerai vedasi žiemą. Kėbulas be korozijos (jei nedaužta). Viduje erdvus dėl ilgos bazės. Gale sėdėti tik 2. Sėdynės susilanksto lygiai ir gaunasi beveik 2 m gale. Galima ir miegoti :D Stabilus kelyje, bet kietoka pakaba. Rida 140k- 230k. Einamieji važiuoklės remonto darbai. Silpnos vietos: elobau daviklio išprogramavimas, map daviklis, salono ventiliatorius. Kuro sąnaudos 5.5 trasoj ir 7-8 mieste.
Pilnas atsiliepimas...
2017-10-28
Opel signum 2003 2.2 dti 92kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, puiki kompektacija, nebrangus, gražus dizainas, pigios detalės, garso sistema neprasta
Elektronika, 2.2dti užsivedimo problemėlės, kietoka važiuoiklė, aux nėra.
Turiu 2 metus, pravažiavau virš 100 tūkst.km, turėjau daug problemų, bet visos ištaisomos. Dabar rida apie 370 tūkst. -Taupus (ramiai važiuojant trasoj 5,5, mieste 7,5; neramiai 6,5 ir 9 litrai); -Visų signum neprasta komplektacija (pas mane oda, šildomos sėdynės, parktonikai gale ir priekyje. veidrodėlis neakinintis, spalvota multimedia su navigacija, kurios niekada nepanaudosite :D). Gale sėdėti malonumas, priekyje sėdynės vidutinės. -Trauka iki 1800-2000 apsukų neįsipudinga, vėliau atsigauna (nors kažkas minėjo, kad tipo nėra traukos lago, tačiau pas mane jis yra). Autostradoj 110km/h važiuojant ir paspaudus pedalą iki galo greitai 160-170 pasiekia, vėliau jau sunkiau, bet niekas Lietuvoj daugiau ir nelaksto; -Labai dažna bėda purkštukų tarpinių sudilimas, todėl auto ilgiau pastovėjus, ypač nosimi į viršų prigaudo oro ir reikia labai kankinti starterį, kad užvesti arba tik buksyruoti. Problemos kaina 100 eur. -Labai žiūrėti reikia elektroniką, nes kontaktai labai mėgsta oksiduotis, pas mane dėl to buvo užlinkę viršutinis bagažinės stop žibintas, galinis valytuvas, galiniai parktronikai, galinio stiklo pašildymas, vairuotojo sėdynės šildymas, galinės stop lempos. -EGR anksčiau ar vėliau reiks išprogramuot (-+50eur), nes jis elektrinis ir jei jau kartas nuo karto pradingo trauka ir "check engin" užsidegė (užgesinus variklį ir vėl užkūrus turi vėl viskas veikti), žinok kad greitu laiku reiks išprogramuoti (aš metus pravažinėjau su kartais dingstančia trauka kol visai užlinko EGR). -Pakaba kietoka, nepigios priekinės šakės, kurios yra brangiausia važiuoklės dalis tačiau galima šakės šarnyrą restauruoti, o likę du šakės silentblokai keičiasi atskirai. Gale dažnai nueina vadinamas girgždukas (su darbu manau apie 50-60 eur, jei lengvai nusiims, tačiau varžtai suvedinimiai mėgsta prikepti ir kainuos 100eur. Atraminis guolis kainavo su darbu apie 50-60 eur., Rato guolį pasikeisti apie 100eur kainuoja (už galinį mokėjau ~80eur); -Garso izoliacija prastoka. gaila nėra aux jungties nes muzikos aparatūra tikrai neprasta, bet tenka radijos klausytis; Iš esmės auto man dažnai gedo, todėl nesu juo patenkintas, tačiau patį automobilį malonu vairuoti ir jis man prie širdies. Sąlyginai nebrangios detalės, bet bent jau man daug reikėjo remontuoti, todėl sumoje gavosi per 2 metus apie 1200-1500eur Žiūrėti ar veikia visa elektronika; Priekinės šakės ar sveikos; Gale vadinami girgždukai dažnai keičiami (tikrinti ar ratas nekliba); Purkštukų tarpinės susidėvi dažnam ir sunkiai kuriasi; Elektroninis EGR, kuris anksčiau ar vėliau užsilenks;
Pilnas atsiliepimas...
2017-06-28
2003 2.2 DTI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina, talpus, salyginai patikimas
Prasta garso izoliacija, nepatogios sėdynės, silna elektronika
Automobilį turiu jau 3 metai, apie 50 000 km nuvažiuota. Vertinimas būtų vidutinis, turi ir pliusų ir minusų. Variklių pagrindinė bėda EGR, bet jį galima išprogramuoti ir pamiršti visam laikui, daugiau šito motoro minusų nematau, tikrai patikimas, trauka pasijaučia jau nuo 1500 aps/min, todėl mieste važiuoti patogu, nesijaučia turbo duobės kaip kitų dyzelių, kuro sąnaudos realios vasara 6,5, žiemą 7,1 litro, bet čia jau nuo vairavimo stiliaus ir miesto priklauso. Važiuoklė gana patikima, labai dažnai kažko remontuoti nereikia. Elektronika silpnoka, buvo įvairių bėdų ir remontai šiek tiek kainuoja. Labai blogas sprendimas borto kompą sujungti su multimedija, neina įsidėti normalaus grotuvo. Salonas erdvus, ypač daug vietos gale sėdintiems, sėdynės po prieš tai vairuoto volvo v70 pasirodė labai nepatogios, ilgesnės kelionės vargina, garso izoliacija prastoka. Nuleidus galines sėdynes automobilis labai talpus. Rekomenduočiau ieškoti atnaujinto su 1.9 varikliu, vien dėl to, kad turėtų būti patikimesnė elektronika ir ištaisytos kitos klaidos.
Pilnas atsiliepimas...
2017-06-12
Tiesiog rimtesnis Opel
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebrangios detalės, gražus dizainas, patogus ilgesnėse kelionėse
nepatikima automatinė dėžė
Turiu jau 4 metus, patogus vairuoti, turtinga komplektacija, daug patogių patolbulinimų.
Pilnas atsiliepimas...
Valdas | 2016-06-21
Signum 3.0
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Greitas, talpus, gera isvaizda
Nuvertejimas, surinkimo kokybe galetu but geresne, nera aux
Talpus, manevringas ir greitas auto. Turejau metus laiko per kuriuos reikejo pasitvarkyt vaziuokle, bet nieko rimto nenutiko. Nenuvyle nei karto. labai daug navarotu , gale sedintiems tai isvis komforto daugiau nei reikia. Sedynes nuleidus galima 2guli ciuzini pasitiest ir miegot. Trukumas gal tas, kad aux jungties nera 3.0 V6 dyzelis pas mane dar cipuotas iki 147kw daug skaiciau blogu atsiliepimu is zmoniu kurie neturejo tokio auto tai nusprendziau isandyt pats ir nepasigailejau tikrai. Trauka zveriska, garsas geras, o sanaudos praktiskai kaip ir pries tai tureto 2.2 traktoriuko
Pilnas atsiliepimas...
3 Metus turėjęs | 2016-05-16
Saunus Auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai liuks komforto atžvilgiu, nebrangi eksploatacija
Silpna garso izoliacija, gan didelės kuro sąnaudos mieste.
Gan didelės kuro sąnaudos miesto sąlygomis, nevykusi automatinė dėžė, kieta pakaba, gan prasta garso izoliacija. Labai erdvus salonas, kokybiškos interjero medžiagos, gera garso aparatūra, mano turėtas auto buvo su max galimos įrangos - labai patogios komforto funkcijos kaip: elektrochrominiai veidrodžiai, aktyvūs žibintai, užsilenkiantys veidrodžiai, elektrinės sėdynės, daug daigtadėžių, galinės reguliuojamos sėdynės ir daug kitų dalykų. Gan garsus, gan didelės kuro sąnaudos, nebrangus remontas, nebloga galia. Pakankamai nebrangu netgi originaliomis dalimis remontuojant.
Pilnas atsiliepimas...
 
123

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Opel modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini   AgilaAgilaKarl
    Adam
  Maži   CorsaCorsaCorsaCorsa
    Ampera-e
  Kompaktiniai   AstraAstraAstraAstra
    Ampera 
  Vidutiniai  VectraVectraVectraInsigniaInsignia
   Signum  
  Dideli   Omega  
  Kupė  Calibra   
  Tigra Tigra 
  Kabrioletai     Cascada
  Roadsteriai   SpeedsterGT 
  Mini krosoveriai     Mokka
    Crossland X
  Krosoveriai    Antara 
    Grandland X
  Visureigiai   Frontera  
  Mini vienatūriai    MerivaMeriva 
  Vienatūriai   ZafiraZafiraZafira
  Daugiatiksliai    ComboComboCombo
  Komerciniai    VivaroVivaro
   Movano
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai