Markės
1006 iš 1426
Opel Vectra 2002 - 2008
Opel Vectra, 2002 - 2008
530Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 30
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 77% Ne 23%
Opel Vectra 2002 - 2008Opel Vectra 2002 - 2008Opel Vectra 2002 - 2008Opel Vectra 2002 - 2008Opel Vectra 2002 - 2008Opel Vectra 2002 - 2008Opel Vectra 2002 - 2008
Trečios kartos Vectra modelis buvo pristatytas 2002 metais su sedano, hečbeko ir universalo kėbulais, bei prabangesne versija pavadinta Signum. Naujas automobilis pasižymi geresnėmis valdymo savybėmis, tačiau jis vis dar kritikuojamas už pernelyg “lengvą” vairą, be to interjere naudojama daug indikatorių ir mygtukų, kurie trikdo dėmesį. Ar automobilio dizainas vykęs sunku pasakyti, tačiau automobilis kaip ir jo pirmtakai vertinami už praktiškumą ir patikimumą. Šio automobilio geri pardavimų rodikliai tik patvirtina tai. Pristatyta ir galingiausia versija OPC (Opel Performance Center). Šis ryškiai mėlynas automobilis turi įspūdingą 188 kW (252 AG) galią ir gali pasiekti maksimalų 250 km/h greitį. Vectra modelį 2008 metais pakeitė visai naujas Opel kurinys su nauju pavadinimu – Insignia.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 30
2017-07-24
GTS V6 135kw 2006 metu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, greitas, talpus, komfortiskas,ekonomiskas.
Sunku rasti daliu,priekine posukio lempute kad pasikeisti reikia isimti visa lempa.
Super automobilis, nu taip orginalus amortizatoriai 300€ kainuoja, kaikuriu daliu gali tekti po visa lietuva ieskoti, bet tikrai vertas demesio ir retas modelis. Sport mygtuka nuspaudus priklijuoja prie sedynes. Ir labai ekonomiskas, lakstant po miesta ir uzmiesti vidutines kuro sanaudos 7,8. Uzmiestyje 110km/h vaziuojant, degina 5l-100km.
Pilnas atsiliepimas...
2017-05-29
Opel Vectra 1.9 88 Kw Dyzelis (2005)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškumas, garso sistema, kaina, sukurtas važinėti užmiestyje, gera garso izoliacija, puiki 6 - šių pavarų greičių dėžė, geras 1.9 88 kw variklis, komforto įranga
Centrinės konsolės valdymas, posūkių svirtelės valdymas, kieta važiuoklė, nykus salono interjeras, kietos ir barškančios salono apdailos, nerangumas, didelis pasukimo spindulys, nuobodus, gamintojas neturintis gero vardo
Vis gi tai Opel. Todėl jokių didelių stebuklų iš jo tikėtis neverta. Automobilis patiks tiems, kurie nekelia jokių didelių lūkesčių ir ieško tiesiog paprasto, darbinio, kasdieninio automobilio. Automobilis yra kietas, juo važiuojant jaučiasi kiekvienas kelio nelygumas, o per greičio mažinimo kalnelius su juo važiuoti tikrai skausminga, važiuoklė kieta ir visiškai nesuteikia jokio komforto, na kad visiškai nenurašyti, tai gal būt kažkiek minkštesnė už sportinę, tačiau tikrai nedaug. Automobiliu geriausia važiuoti lygioje, tiesioje magistralėje. Salono apdailos kietos, todėl braška, traška, barška važiuojant nelygiu keliu, tai nėra malonu, be to pats interjeras nėra gražus, bet šiek tiek geresnis nei kokio Golf, arba Passat, tačiau toli gražu iki Bmw, arba Audi. Visiškai nevykęs centrinės konsolės valdymas, jeigu reikia kažką skubiai atrasti įjungti arba išjungti, kad ir elementariausią kondicionierių, tokiu atveju reikalinga atlikti daug vairuotojo dėmesį labai blaškančių veiksmų, pvz. Norint įjungti oro kondicionierių, reikia: Paspausti didįjį oro srauto reguliatorių, jį sukiojant, monitoriuje išrinkti eilutę 'Air konditioning", išsirinkus vėl paspausti ant jos, tada šalia esančiame langelyje uždėti varnelę, vėl spaudžiant tą ratuką... beviltiškas reikalas, įsivaizduokite kaip sunku tiek veiksmų atlikti, važiuojant kokioje judrioje Vilniaus gatvėje... apskritai visas centrinės konsolės valdymas, veikia tokiu principu, kaip kokio televizoriaus nustatymų, nieko ten greitai nerasi, o juo labiau nieko nerasi nežiūrint į pagrindinį displėjų, tad sistemų valdymui rašau visišką kuolą. Kita vertus visą konsolės valdymą galite perleisti šalia sėdinčiai žmonai, ji ten tikrai turės ką veikti, kai jūs paprašysite ką nors surasti ir įjungti. Kaip ir centrinė konsolė, taip ir posūkių svirtelės valdymas yra toks pat beviltiškas, Opel inžinieriai sukūrė trijų posūkio signalo rodymo padėčių sistemą, vos vos pajudinus, posūkio signalas sumirksi vieną kartą, spustelėjus truputį smarkiau, sumirksi tris kartus, na o spustelėjus smarkiai - mirksi iki išsijungimo (išjungimo), sistema gal būt ir būtų nieko, tačiau norint signalą parodyti staigiai, galima sėkmingai juo mirksėti i visas puses, sukeliant įdomių klausimų iš paskos važiuojantiems, nes jeigu spustelėję svirtelę žemyn, rodysite posūkį į kairę, tai norint atšaukti, bandydami kilstelėti svirtelę aukštyn, iš karto jau rodysite posūkio signalą į dešinę, kadangi svirtelė neužsifiksuoja. posūkio signalo atšaukimas vyksta svirtelę spaudžiant ta pačia kryptimi, kaip ir įjungiant, aišku prie to įmanoma įprasti. Visa kita yra paprasta, primityvu ir nuobodu, skydelio rodmenys paprasti, o jeigu dar išsirinkote modelį su nespalvotu displėjumi, kaip pas kokią nokia 3310 ir paprasta, bazine komplektacija, be odinio salono, tai mašinos interjeras tiesiog panašus kaip traktoriuje. Pilka, plika, niūru. Dalykai, kurie vis gi gali patikti: 1. Nebloga garso sistema, tikrai skamba ganėtinai švariai, gražiai ir garsiai, galima klausytis tiek roko, tiek klasikos, tiek visokios kitokios muzikos, garso sistemos minusas - ekvalaizeris, leidžia nustatinėti tik Treble ir Bass dažnių juostas, o tai yra tas pats, kas neturėti galimybės į savo mėgstamą patiekalą įsidėti norimo padažo, galima tik užsibarstyti druskos. 2. Šildomos sėdynės. Puikus dalykas žiema, nors užšyla kiek lėtokai, bet kai jau užšyla, tai tikrai nebūna per mažai. 3. Pastovaus greičio kontrolė, puikus dalykas ilgose kelionėse, nereikia laikyti kojos ant greičio pedalo, o ir kuro sąnaudas bc rodo mažesnes, nei važiuojant jos nenaudojant. 4. Šešių pavarų greičių dėžė. Apskritai, pati greičių dėžė labai puiki ir labai man patiko, pavaros ilgos, o važiuojant magistralėje 130 - 140 km/h greičiu, įjungus 6 - tą pavarą, variklio apsukos būna tik apie 2000/min, tai leidžia turėti 5 - 6l. / 100km. Kuro sąnaudas, tai puiku! Ekonomišku važiavimu Vectra tikrai pasigirti gali. Net ir važiuojant 180 km/h. greičiu, važiuoti magistrale yra malonu ir tikrai nesijauti artėjantis prie automobilio galimybių ribos, valdymas važiuojant tokiu greičiu nėra sunkus. 5. Automobilis gali labai patikti vykstant į kelionę, tačiau visiškai nuvils važinėjant mieste, nes yra visiškai nerangus, nemanevringas, pasukimo spindulys didžiulis, ir kaip ir minėjau, su beviltišku prietaisų valdymu. 6. Jeigu kelionėje nuobodu, galima nuolat žaisti su sėdynės padėčių reguliatoriais, kurių tent begalė, bet patogią sėdėseną rasti vis vien bus sunku, bet bent jau galima nuolat jos ieškoti. :) 7. priekiniai ir galiniai parktronikai - puikus dalykas, su jų pagalba, nesunkiai galima mašiną įsprausti į siaurą tarpelį daugiabučio kieme, tarp kaimynų automobilių, pačiam išlipti per bagažinę, arba stoglangį (jei tarpas toks, kad durų atidaryti nebeįmanoma"), ir nepaliekant šansų kaimynams įlipti į savo mašinas, kol jūs neišvažiuosite, taip juos pamokyti, kad kitą kartą jums paliktų daugiau vietos :D 8. Automobilis gali patikti tik tada, jei pasiseks nusipirkti su odiniu salonu, spalvotu displėjumi ir pilniausia komplektacija. tuomet turėsite tiek, kiek 1997 metais jau turėjo Audi a6. :) Visi kiti variantai skurdūs, nykūs ir nuobodūs. 9. Patikti gali ir variklis. 1.9 L. 88 kw, jis ekonomiškas, patikimas, o 88 kw. pilnai užtenka palikti prie sankryžos kokį golfą, arba audi a4, bei panašius modelius. kitaip sakant, galios ir ekonomijos santykis neblogas. žinoma jo galimybės ribotos ir jeigu sumanysite parodyti ragus kokiam 3l Bmw, tai tuos ragus greičiausiai matysite jūs pats :). 10. 8 - nių oro pagalvių sistema. Aišku didelis klausimas, ar jos dar veikia ir yra savo vietose, bet opelis jų tikrai nepagailėjo, tiek priekyje, tiek gale, tiek šonuose, valio, saugumas yra gerai! :) Likę dalykai, taip pat nėra labai džiuginantys, automobilis sveria apie 1500kg, iš išorės atrodo didelis, tačiau salone nėra taip erdvu, kaip gali pasirodyti, jeigu priekyje sėdintys atsistumtų sėdynes maksimaliai atgal, gale sėdintiems beliktų kojas susikelti ant sėdynes, nes tarpo joms ten beveik nelieka. Automobilio remonto ir priežiūros išlaidos, tikrai nėra tokios mažos, apie kokias jums sekė pasakas garažiniai meistriukiai, jeigu mašiną norėsite remontuoti naujomis detalėmis, nesidaužydami rankų "šrotuose" (save ir savo laiką gerbiantys žmonės ten rankų nesidaužo), tai stebuklingai pigaus aptarnavimo, arba pigių detalių, tikrai nesitikėkite. Aišku tai nėra Audi A6 kainos, arba kokio 5 serijos Bmw, tačiau jeigu nusipirksite automobilį aplestą, galima į jį sėkmingai sukišti triženkles sumas ir vis vien jis byrės, kol nepakeisite visko, ką pražiūrėjote pirkdami. Pvz. Galinio rato guolis kainuoja 100 eur. plius keitimo kaina, egr vožtuvas 200 eurų, pakeisti galines spyruokles ir amortizatorius - apie 150 eurų ir t.t. nesusiviliokite pigiais garažinių remontais ir pigiomis, neaišku iš kokio sviesto pagamintomis detalėmis, nes skūpus moka dvigubai, o remontuojat pigiomis detalėmis, bet pas garažinius meistrelius, mašina vis byrės, byrės ir byrės. Tada pradėsite keikti opelį, kreivus Lietuvos kelius, aplinką, Karbauskį ir t.t. Kaip remontuosi - taip važiuosi. Kas dėl mašinos patikimumo, tai bet kuriuo atveju naujesnės kaip 10 metų Vectros jau nenupirksite, na o 10 - 12 metų, turtingose europos šalyse, jau yra skaitomas kritinis automobilio amžius, tad ar dar kyla klausimų dėl patikimumo? :) Visos šios kartos mašinos buvo gamintos ir yra gaminamos taip, kad atvažinėtų garantinį periodą, išriedėjusios iš salono, na savo garantinius periodus jos jau senai pasuko, tad tikėtis iš jos, kad ji neges dar 10 metų, yra naivu. Nuvertėja ganėtinai greitai, nes Opel tai ne Bmw. be to, gali būti, kad jūs ir būsite jos paskutinis savininkas, prieš ją palydint į "šrotą", nes pats modelis greitai sensta, o senų opelių niekas nenori pirkti, nebent koks vaikėzas giliame kaime, pasivažinėjimui po laukus. Eksploatacija nėra tokia pigi, apie kokią pasakoja garažiniai meistriukai, o be to kaip ir visiems šios kartos automobiliams, taip ir šiam, 10 metų jau yra kritinis amžius, ką nurašo Vokietijoje, Belgijoje, Prancūzijoje ir t.t. tą atveža parduoti čia, tad patikimumas priklausys tik nuo to, kaip patys ją remontuosite ir kiek būsite pasiryžę į ją investuoti. Kadangi automobilis jau kritinio amžiaus, nenustebkite, kad po pirkimo teks pakeisti daug rimtų dalykų, pvz.: Turbiną, sankabą, greičių dėžę ir pan. Nesitikėkite nupirkti tokios būklės, kaip tik prieš 10 min nuriedėjusios nuo konvejerio, taip tikrai nebus. Nepirkite iš perpardavinėtojų turguose! Arba jeigu jau nutarėte rizikuoti, tai nepagailėkite pinigų gerai patikrai servise, nes visi pardavėjai meluoja išsijuosę. Tikrinkit viską. Nepirkit, jeigu dega tokie indikatoriai, kaip "Check Engine", arba serviso indikatorius, perpardavinėtojai gali sekti pasakas, kad tai tik neištrinta klaida, bet tai bus melas, nusipirkę automobilį su degančiu įspėjamuoju indikatoriumi, greičiausiai gausite remontuoti kokį Egr vožtuvą, arba šiaip bus kas nors rimto, tad iš karto ruoškit kokius 200 - 300 eur. remontui. Žiūrėkit, kad nedūmintų visokių spalvų dūmais, jeigu po užvedimo praėjus 30 min. iš duslintuvo dar vis tebesiverčia balti dūmai, o pardavėjas jums seka pasakas, kad tai garuoja kondensatas, tai su tokiu pardavėju iš karto siūlau atsisveikinti, nebijokite užminti gazo iki dugno ir stebėti dūmingumą. tikrinkite, ar veikia oro kondicionierius, nes jo kompresorius brangus, turbiną, na kitaip sakant, geriasia bus, jeigu nuodugniai tikrinsite savo pasirinktame servise ir kuo toliau nuo tos vietos, kur mašina parduodama, kad būtų kuo mažesnė tikimybė servise sutikti pardavėjo pažįstamą meistrą. Nepirkite pigiausio varianto, nors tai ir opelis, tačiau gero daikto niekas už dyką neatiduoda, jeigu mašina parduodama brangiai, yra tikimybė, kad savininkas daug į ją investavo, gal būt sutvarkė didelius kritinius gedimus ir t.t, tad netaupykit pirkdami, taupysite kainos atžvilgiu, tą, ką sutaupėt, išleisite remontui, tad jums rinktis kas geriau. Šį modelį siūlau rinktis tiems, kam nereikia prašmatnios, prabangios mašinos, kam nėra nemalonu važinėti su kieta kaip akmuo važiuokle, tiems, kad daugiau važinėja užmiestyje, nes mieste mašina labai nerangi. Stenkitės pirkti su kuo geresne komplektacija ir TIK spalvotu displėjumi, nes nespalvotas šiandien atrodo visiška atgyvena, Tik su odiniu salonu, nes paprastas atrodo labai nykiai... tai tikrai nėra tas automobilis, su kuriuo būtų galima kažką nustebinti, jis greičiau nuvils nei nustebins, bet automobilis geresnis už golf, passat, mazda ir pan. Modelius. Žiūrėkite, ką perkate, būkite budrūs ir gudrūs :)
Pilnas atsiliepimas...
2017-04-09
Benzinas 2.2 direct
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, nemazai irangos - klimatronikas, autopilotas ir panasiai, ESP
11.5 l/100km benzino - labai neekonomiskas, duju irangos neina sumontuoti, nes kuro purkstukai stovi variklio galvoje.
Automobilis su tiesioginiu ipurskimu 11.5 l/100km benzino - labai neekonomiskas, duju irangos neina sumontuoti, nes kuro purkstukai stovi variklio galvoje, o ne ipurskimo kolektoriuje kaip kitose masinose. Po 2 savaiciu pardaviau kirgizui nes 11.5 l/100km benzino - labai neekonomiskas, duju irangos neina sumontuoti, nes kuro purkstukai stovi variklio galvoje, o ne ipurskimo kolektoriuje kaip kitose masinose. Dabar turiu 2.2dti, ja esu patenkintas. Pirkite dyzeli
Pilnas atsiliepimas...
2017-04-05
Opel Vectra C 2.2 Direct 2008 Facelift
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nedideles kuro sanaudos, gera garso izoliacija, komfortas viduje
Tokiu nepastebejau, nebent truksta liuko :]
Pirktas vokietijoje Opel Vectra C 2.2 Direct 2008 Facelift pries 3metus su nemaza rida apie 250.000, gera garso izoliacija, pakankamai minkstai vaziuoja, tikrai labai erdvus salonas net ir gale trim suaugusiems daug vietos, pirkau pilnos komplektacijos tik be Sport paketo. Trauka normali, nedideles kuro sanaudos kas tikrai nustebino, vidutines sviruoja nuo 7.5~8 priklausomai nuo vaziavimo stiliaus. Po isigyjimo pakeista tik kuro filtras, zvakes dar salono filtras. Po 2metu perdege tik posukio lempute. Rekomenduoju zinoma tik facelift versija, ji grazesne, naujesne ir zinoma benzinine 2.2 direct.
Pilnas atsiliepimas...
2017-03-16
Opel Vectra C 2.2 direct
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus, gana ekonomiškas, nebrangios dalys, patvarus.
Mėgsta tepalą, kartais durniuoja elektra.
2004m. 2.2 direct 114kW. Mechanas. Trauka gera, smagiai važiuoja, minkšta važiuoklė, erdvus salonas, tiek priekyje, tiek gale, didelė, talpi bagažinė universalo, gera gamyklinė garso sistema, salono kokybė neypatinga, aplink durų rankenas nekokybiška guma, tai visur subraižyta nagais, čia taip ant visų. Rūdžių praktiškai nėra, tik ant bagažinės dangčio apačios keli taškai. Automobilį tikrai rekomenduoju, puikiai tinkantis šeimai, pigus, kokybiškas. :) Remontas: Nuo pirkimo praėjo 2 metai, niekas nekeista, netvarkyta apart tepalų, filtrų ir kelių tarpinių. Eksploatacija: Lengvai kuriasi prie didelio šalčio, gana greitai įšyla variklis, ramiai važinėjant rytų dar mažiau benzo. Nuvertėjimas: Su metais krinta kaina, kaip ir visų. ypač benzo ir pre FL. 2015m. mokėta 2100eur. Nepagailėkit pinigų tikrinant servise (savo netikrinom ir nepastebėjom išpjauto katalizatoriaus), geriau pataupykit ir imkit Faceliftą nuo 2005m.
Pilnas atsiliepimas...
Vectra | 2016-09-12
Vectra C Universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas, ekonomija, trauka, erdvus salonas
Gedimai, mano nuomone nuobodokas automobilis
Normalus auto, komfortiškas, labai daug vietos, visai nebloga standartinė audio aparatūra. Dizainas nėra blogas, salono medžiagos irgi nieko... Na žodžiu, didelių nusiskundimų neturėjau, bet visgi pardaviau netrukus po pirkimo. Pirmas dalykas - nors ėmiau ir vieną iš brangesnių variantų ir tikrinau servise(sakė "imk, geras variantas"), poto vis lindo gedimai. Purkštukas, nesandari oro padavimo sistema, leido tepalą truputį alkūninio veleno salnikas, kažkoks garsas iš dėžės (gal smagračio gedimo pradžia), magnetolos pagarsinimas nevisad veikė, pradėjo nebeveikt galinio lango valytuvas... Šiaip auto važiavo, bet vis kažkokia smulkmena išlenda ir tiesiog nusprendžiau nesigadint nuotaikos su jų tvarkymu. Gal čia man tiesiog nepasisekė, bet auto nebuvo itin patikimas. Nepasakyčau, kad automobilis būtų smagus vairuoti. Kad komfortiškas, tai taip. Bet jis geriausiai tinka lėkt tiesia autostrada ~150km/h. 1.9 110kw. Dirba tyliai, ekonomiškas, gerai traukia. Maniškiam buvo problemų - oro sklendės, nesandarus oro padavimas(girdėjos turbinos švilpimas), negerai dirbo vienas purkštukas. šiaip šitie varikliai skaitomi geri. Maniškis vis gedo, tai eksploatacija nuvylė. Pasitikrint geram servise, o daugiau tai jau laimės dalykas.
Pilnas atsiliepimas...
Jonas | 2016-03-11
Didelis laivas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
daug vietos, geros bazines komplektacijos, pigios lyginant su konkurentais.
zema, silpni smagraciai, koloneles, sklendes.
Pirkau dauzta 1.9 110kw su 130k rida. Labai didedelis unversalas, bagazine labai didele lygios grindys nusileidzia sedynes telpa dar daugiau, pagal bendra masinos ilgi yra ilgesne uz renault espace. Daug visokiu skyreliu dar bagazo skyriui. Vietos salone tikrai labai daug, pries tai a4 turetoj jausmas kaip akvariume :D Gale vietos belenkiek, siaip daug visokiu patogiu baziniu dalyku kaip esp, sildomos sedynes navigacija ir pan. Pats vaziavimas tikrai nera blogas, medziagos vidutines kokybes, bet girgzda minimaliai, kas nepatiko tai kiek zemoka, ir didokas apsisukimo spindulys, bet nepamirskim jos ilgio (universalo). Pati auto ant kelio stovi patogiai, vairas klusnus, gal kiek isvaizda keistoka priekio iki atnaujinimo. Fiato kurinys, aisku 110kw maloniai guldo prie sedynes, bet uz tai reikia sumoketi. Sis variklis z19dth turi kolektoriaus sklendes kurios beveik visiem opeliam, sabam, fiatam, alfom bus parejes ju valdymas. Naujas kolikas 200e, uzkamsyt sklendes kaina ir panasi, nes nuardyti kolika tai yra dauug reikalu. Smagratis achilo kulnas barska nuo 120-150k, nos pati sankaba kabina gerai. Kas keicia luk nelaiko reikia det sach vien smagratis 300e +. Dpf irgi dovanu neprideda. Bet susitvarkius viska galima ilgai eksplotuot varikli. Ekonomiski, trauka puiki. Termostatai megsta kimstis, keiciasi su korpusu kaina nuo 30e. Megsta vairo koloneles leisti. Norint pakeisti smagrati reikia pasileisti traversa, tai tuo paciu ir kolonele pasiremontuot gerai butu. O siaip tai ka reik ziureti siem varikliams: kolektoriaus sklendes, dpf, smagratis vairo koloneles. Eksplotacija nera kaip golfo, kainos vidutines. Nuvertejimas didesnis nei kitu vokieciu. Butinai pasitikrinti sklendes remontas nuo 200e, smagratis remontas nuo 500e, dpf nezinau bet manau irgi bus nuo 200e
Pilnas atsiliepimas...
Artūras | 2016-03-01
Opel Vectra C GTS 2006 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiška, talpi,geri 1.9 varikliai.
Dar nesuradau
Pirkau automobilį prieš porą dienų. Parvaryta iš Prancūzijos. Pati praėjo tech. apžiūrą. Reikėjo pakeisti posūkių lemputę,nes buvo išblukusi ir pareguliuoti šviesas, su važiuokle ir dūmingumu viskas tvarkoje. Automobilis tamsiai mėlynos/pilkos spalvos. Kėbulas 90% puikus. Yra nežymių pabraižymų. Salonas labai gerai išlaikytas. Automobilis vertas dėmesio! 1.9. 88kw. labai gerai išlaikytas, neleidžia jokių tepaliukų. Trauka tikrai puiki, nes prieš tai važinėjau OV B 2.0, 74kw. Pakeičiau visus 4 filtrus, tepalus, diržus,vandens pompą,guolius,įtempėjus. sumokėjau 360 EUR kartu su darbu. Nemanau, kad brangu. Kiek žinau, nėra brangios detalės, dėl nuvertėjimu sunku pasakyt. Gerai išlaikytos mašinos, nors ir 10 metų senumo, laiko kainą. Patikrinti ar nebarška smagratis.
Pilnas atsiliepimas...
Saulius | 2015-12-26
Opel Vectra 2005 Caravan 1,8 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus. Daug vietos. Pilna detalių. Gerai atrodo. Ekonomiškas. Kai sutaisai, detalės laiko gerai.
Nepravazus. Miestinis. Genda.
Jau tris metus turiu šį automobilį. Važiuoja gerai. Patikimai. Talpus. Kaip tokių metų mašina, pakankamai ekonomiška. Gedimai: gedo tikrai nemažai, tačiau svarbiausia, kad nevažiavo tik kelis kartus, kad reiktų tempti :). Prižiūrint tvarkingai ir rūpinantis automobiliu, tenka apsilankyti servize dažnai. gera žinia, kad kainos taisymo ir detalių nekosmosas :). Ar pirkčiau tokį auto dar kartą? Manau, kad TAIP - jei turi šeimą, vežioji daug daiktų. NE - jei nori daugiau komforto ;) PUikus, patikimas. Tik niekaip nesutvarko joks servizas tepalų varvėjimo. Nuvertėja kaip visi. Pagal metus pigus. Keičiantis faceliftui iki 2010 metu ejo modelis, todel dar darbar negeda vaziuoti ;) Pirk iš žmogaus, kuris nors ir LT važiavo. Su istorija. Nepirk iš kaimo.
Pilnas atsiliepimas...
Deividas | 2015-11-06
Vectra GTS 2004, 1.9 110kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikima,aerodinamiska,patraukli,ekonomiska,daznais atvejais atkeliauja su gyvais varikliais. Daliu gausybe, esant reikalui.
Pagrindines ligos : Rasojancios faros ir kontaktu susidevejimas vidaus salone(migtukai/svirteles prie vairo ir kita)
Automobilis, vertas demesio, komplektacija daznai atitinka kaina, o ir daliu reikalui esant rasti galima. Beto atlikus keleta minimaliu pakeitimu galima isgaut labai graziai atrodanti varianta. Vistik vectras megsta kamuoti smulkesnes ligos, kaip rasojancios faros, ar kontaktu suprastejimas. O tvarkyti tokias bedas daznai varginantis malonumas.. Taip pat buna kad uzsikemsa dpf filtras, egr vostuvai ir panasiai taciau to isvengsit jei kartas nuo karto prajudinsit gazo pedala pilnu tempu. kaip priklauso o ne pensininku rezimu. Be tu keliu minusiuku, masina ypac sis modelis vertas demesio, ir jei tektu rinktis is naujo vel si modeli ar kita, neabejotinai mano sprendimus butu vistiek toks pat(nebent su v6 varikliuku del smagumo) Pats geriausiais to meto modelis, tiek kokybe tiek kitais aspektais, kuro sunaudomis,galia ir t.t 110 kw, atrodo daug,bet situacija kita, po keliu menesiu pripratus noresis chipavimo, kas yra normalu. Beto variklis labai draugiskai ziuri i modifikacijas. Na opel, ne bmw kaina krenta siektiek greiciau ir tu to nesustabdysi. Bet siaip masina labai patvari, daliu pilna ir jos nera brangios. Per metus laiko net vazinejant lietuvos keliais prireike pakeisti tik smulkia detale kuri kainavo apie 50e. Jei jau nusprendei imt vectra, imk 1.9 arba 3l v6, varikliu sitie du lyderiai tiek galia,ekonomika,tiek ilgaamziskumu. Beto perkant nepagailek patikrinimo servise ypac ar paliktas dpf ir katilizatorius. Taip pat daznai megsta visi issilupti oro slegio matuoklius is ratu(jei originalus ratai). Tai galima lengvai patikrinti nuleidus padanga siektiek, masina gali stovet vietoj, taciau borto kompas turi sureaguot.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Opel modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   AgilaAgilaKarl
    Adam
  Maži   CorsaCorsaCorsaCorsa
    Ampera-e
  Kompaktiniai   AstraAstraAstraAstra
    Ampera
  Vidutiniai  VectraVectraVectraInsigniaInsignia
   Signum  
  Dideli   Omega  
  Kupė  Calibra   
  Tigra Tigra 
  Kabrioletai     Cascada
  Roadsteriai   SpeedsterGT 
  Mini krosoveriai     Mokka
  Krosoveriai    Antara 
  Visureigiai   Frontera  
  Mini vienatūriai    MerivaMeriva
  Vienatūriai   ZafiraZafiraZafira
  Daugiatiksliai    ComboCombo
  Komerciniai    VivaroVivaro
   Movano
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai