Markės
1005 iš 1434
Opel Omega 1993 - 2004
Opel Omega, 1993 - 2004
577Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.91% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 77
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 82% Ne 18%
1993 metais pasirodęs Vauxhall/Opel Omega buvo visiškai naujas automobilis su šiuolaikiniu patraukliu dizainu, bei tradicine galinių varomųjų ratų komponuote. Omega diapozonas apėmė sedano ir universalo kėbulus. Automobilis pasižymi erdviu interjeru, didele bagažine, tačiau konkurentams nusileidžia interjero medžiagų kokybe. Omega gamyba liovėsi 2004 metais ir nebuvo pasiūlytas jo įpėdinis. Lygiai taip pat savo flagmano atsisakė Scorpio ir konkurentai Ford. Sprendimus įtakojo mažėjanti šios klasės automobilių paklausa.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 77
2017-10-02
Opel Omega 2.2DTI 88kw + remap.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dydis, komfortas, galiniai varomieji ratai.
Nuvertėjimas
Turiu omegą 4 metus, naudoju kiekvieną dieną. Automobilis patikimas, nebuvo pavedęs. 2.2 DTI variklis turi savų minusų, garsiai dirba, mažokai galios (kaip tokio svorio automobiliui). Atliktas programavimas, pakelta galia. Pakėlus galią automobilis važiuoja smagiau, staigiau juda iš vietos. Nieko remontuoti nereikėjo, keisti tik standartiniai dalykai. (kaip ir visiems automobiliams) Nepirkti pigiausio varianto, jeigu reikalingas dyzelis, tuomet rekomenduočiau 2.5DTI, nors pats ir su 2.2DTI smagiai važiuoju.
Pilnas atsiliepimas...
2017-05-06
Opel Omega B 2.0 16v 1999
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minkšta, pakankamai gera garso izoliacija, daug vietos, patikimi varikliai ir pavarų dėžės
Kiek pasenęs dizainas, rūdys
Labai kantri mašinytė, turiu automatą važiuot labai malonu. Garso izoliacija, kaip opeliui, labai gera, net su blerbiančiu duslintuvu per visą miestą, mažai kas girdisi salone, daug vietos, variklis kantrus ir jei nori gali gerai traukti, automatas retai gendantis (GM, ėjo ir į BMW ), bėgius jungia minkštai. Iš minusų išskirčiau tik gal kiek pasenusį dizainą ir rūdis. Tikrinti automatą, elektros sistemą.
Pilnas atsiliepimas...
2017-04-16
OPEL Omega 2.5 tds
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai malonus patogus salonas, gera garso izoliacija, gera garso apartūrą. kebulas be rudžių ir šašų.
2,5tds. ir opel ženkliukas.
Komfortiškas, tapus, nebrangus, dėmesio ir žvilgsnio netraukiantis automobilis. Teko turėti 2000m gamybos Opel Omega. 2,5tds. Lygtai -> 96kw. Kalbant apie variklius, tai visiškai nedinamiškas, garsus, bet kaip savo klasei taupus motoras. Per 2 metus eksploatacijos - variklyje nebuvo keistos jokios detalės. Keičiau tik 3 kartus tepalus ir filtrus nes gana daug buvo naudojamas. Variklis turėjo problemų su kuro siurblių, laikas nuo laiko išlysdavo firminis automobilio hemarojaus simptomai, kad sunkiai kurdavosi ir kartais dingdavo trauka. Kiek teko domėtsi kauno mieste ir rajone su mechaniniu ir elekroniniu gedimu niekas šių omegos variklių siurblių neapsiimdavo remontuoti. Visu garažinių ir meistrelių pasakymas būdavo: ''dar važiuok kol važiuoja". :D Apie važiuoklę kalbant: tai gana stipri ir tikrai nebrangi. Važiuoklės restauravimas iš pagrindų atsėjo apie 120eur. keista spyruoklės - 20 eur/vnt. kitų detalių kainų konkrečiai nesakysiu, bet žymiai pigesnės nei 2001 Mercedes C klasės. 2 ar 3 kartus net pigesnes detalės. Apibendrinus automobilis turiu pripažint tikrai patvarus, nes aš juo naudojausi be gailesčio. Dažnai veždavo viršsvorį. Autostradoje buvo laikomas gana didelis greitis (kas tikrai neprideda pliusų tolimesniai automobilio eksplotacijai). Žiemos metu automobilis dėl galu varomų ratų yra pririnkes nemenka sumą protokolų. Tuo pačiu, turiu pripažint kad Opel omega valdymo charakteristikomis tikrai nenusileidžia daugumai konkurentų. Remontuoti teko daug bet neesminius dalykus. Luzo vairo uzraktas - nepamenu remonto sumos. bet sutvarkyt prireike savaitės laiko. Subyrėjo užvedimo spynelė, remontas smulkus, bet pinigais atsėjo arti 50eur. (kartu su technines pagalbos iškvietimu). Kuro bako klijavimas. nes degalinej prisipilus pilna kuro baką pradejo varyt per viršų. remontas irgi nebrangus keliasdešimt eur. ir daug kitu smulkių defektų kaip neveikiantis radijas ir pan. sutvarkymas kainavo po kelioliką eur. bet per 2metus eksplotacijos gavos kad sumokėjau kaip už 2 tokias omegas. Daug nepatarsiu turbūt, atvirai šnekant nepatarčiau išvis pirkt jokios markės automobilio su 2,5tds motoru, tikrai sunkus variantas. Aš pirkau šį automobilį tik dėl to kad salonas nevertė vemti, buvo galu varoma ir kėbulas tobulos būklės.
Pilnas atsiliepimas...
Lt | 2016-12-29
Tiesa apie opelius
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas
amžinai gendantis ir dar rūdis prisiminkim - tai opel
Nusprendžiau pridėti žodį ir aš. Turiu du automobilius Peugeot 807 (jų turėjau ir senesnių ir naujesnių daug) ir opel omegą '02 metų 2,2 dujos. Pezas rankose 4 metai, opelis 8 mėnesiai. Statistika labai jau ne opel naudai - kiekvieną mėnesį į dirbtuves. Vazinėju mažai, bet kasdien į darbą. Nepavedė nei karto, visuomet užsikurdavo ir nuvažiuodavo (bent jau vasarą, tuoj bus žiema...), tik šiandien kažkas atsitiko su pavarų dėže, bet ir tai važiuoti įmanoma (3 ir 4 bėgiai yra). Per tuos 8 mėn sukišau į omegą virš 400e (13 t km), dalys pagal automobilį kosmoso kainose. Juk tai senas laužas ir dar opelis: posparniai 10-25, buferis 60-120, pr stiklas 80 (su pakeitimu naujas), galinė lempa 20, stabdžių kaladėlės pigios9, brangios virš20. Važiuoja smagiai, minkštai kaip pežo minivenas tik žymiai mažiau barška. Barška tik durų užraktai, erzina, bet darbinė mašina teks priprasti. Kai jau taip pradėjo "sektis", ieškojau paguodos, bet neradau - visi kas turi opelius juos dažnai taiso. Kam tokia mašina jei kas mėnesį į servisą važiuoti? Pežui keičiau diržą, stabdžių kaladėles, rankinio trosus ir kažkokį skriemulį (per 4 metus ir 60 t km) + tepalai ir filtrai. Opeliui dar net tepalų neikeitęs, suvalgė visus jai skirtus pinigus su kaupu. Tepalų keitimui nenoriu skirti, nemanau, kad tokia mašina dar nusipelnė gauti švaraus tepalo. Nereikia jo keisti, jis sudega, užtenka tik dapilti. Žodžiu: 8 mėnesiai statybose, 13 t km, krūva pinigų ir nei vieno rimto gedimo (dabar dėžė, net nežinau kiek kainuos). Ir tai dar su sąlyga, kad aš tos mašinos neprižiūriu iki idealumo kaip pežo. Pežui beveik viskas tvarkoje, liko tik pirkimo bėdos, o žaibui jei padaryti idealų jau nebeįmanoma. Kadaise turėjau 806, tą atmaliau statybose 3 metus, trečdalis ridos su priekaba (per 70 t km), sukišau virš 8 t lt į remontus ir tepalus (buvo ir meistrų kaltės daug), bet ten tai ir dirbo mašina kaip jautis, o čia po kelis kilometrus kasdien ir byra. Trauka įspūdinga lyginant su mopedu :) Peže 94 kw, opelyje 106 kw. Po opelio peže pasijuntu kaip lėktuve. Sąnaudos: 11-12 lt dujų, 9 ltr lenkiškų (nežinau kodėl taip yra). Išsigandau dėl tepalų, bet po to aplinkiniai nuramino (per 10 t km dapyliau "tik" 3 lr tepalo), sako opeliam 3 ltr 10 t km tai dar gerai. Kuriasi benzinu, važiuoja dujom, bet apsukų daugiau nei 4000 neduoda ant dujų. Ant benzo trukčioja, irgi sunkiai kelia apsukas. Nenusimanau varikliuose, nežinau gal jis ir gatavas, bet traukia labai prastai arba čia dėžės reikalas. 1-2 bėgiais lupa, po to jau tik įsibėgėja. Ir tas lupimas kol pačią su pačia lygini, pežas ir sunkesnis ir silpnesnis ir dar dyzelis, bet trauka bet kurioje vietoje geresnė. Pirkau važinėtą Lietuvoj penkis metus, mašina mačiusi darbo, bet neapleista. Pasitikrinau dokumentus, tech apžiūrą visuomet ėjo pati savo chodu, per tris technikines iš esmės nieko rimto, tik kabinėjimasis. Jei galima tikėti, į Lt gryžo su kiek didesne nei 100 t km rida (ko gero bus atsukta), bet salonas ir išorė tikrai tvarkingi (dabar rodo virš 200 t km), dujos dėtos jau čia. Jei norit gero automobilio ramiems pasivažinėjimams ir dar turit servisą - puikus automobilis. Jei reikia kantraus darbinio arklio - ne iš vokiškos žemės, ko gero, reikėtų tokio ieškoti. Kaip prabangi mašina - praeitis, darbinė - nepatikima, sprotinė - :DDD, nežinau kam ji skirta. Nu tik tiek, kad pigu nupirkt. Tėvas turi mersą 2007 s320, tas žymiai mažiau kiša nei aš į opelį. Tad gal geriau mersą?
Pilnas atsiliepimas...
Viršaitis | 2015-08-24
Komfortas ir ekonomija
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomija, komfortas
Rūdys
Kaip minėjo prieš tai žmogus, tai limuzino klasės auto. Skamba kvailai, kad Opel - a la limuzino klasės. Išorė optaki ir nieko neišsiskirianti, toks banginis. Bet viduje, kaip dievo užantyje. Erdvokas ir minkštas, labai patogus. Sknardos storos, bet rūdyja. Vairuoti komfotas, ypač kai ima 6l dyzelio. Sėdynės patogios ir mikstos, pakaba minkšta. Plastikas viduje nieko gero, nuo duobių braškėti pradeda. Pakaba žema ir galiniai varomi, nors galios yra, bet žiemą jei kur nusuksi netyčia nuo kelio tai sunkiai išvažiuosi. Variklis 2.5 dyzelis, galios pakankamai, trauka gera. Pats tas tokio svorio automobiliui. Su laiku begant, visas autobilis sensta ir rudyja, tik vėliau Opel pradėjo lygtais cinkuot, kad taip nerūdytų. Variklis geras, bet leidžia tepalus per tarpines. Kaip ilgalaikio auto pirkti neapsimoka, nes nuvertėja ir labai rūdyja, o kišti pinigus ir tvarkyt nuolat neapsimoka, nebent radus gerai užlaikyta. Praėjo jau 8 metai, kai jos nebėra, bet komforto įspūdį paliko labai gerai. Atrodo plauki autostrada. Pažiūrėt ar nėra rūdžių ar tepalas kur ne laša. O daugiau kaip ir visiems auto.
Pilnas atsiliepimas...
Stas | 2015-08-23
Sutrumpintai pigus limuzinas uz zema kaina, taupus, talpus, limuzino komfortas. Pigus aptarnavimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minksta patikima vaziuokle, garso izoliacija, priziurimas nerudys, pigios dalys.
Kas megsta daugiau galios turetu ieskoti 2.6 arba 3.2l varikliu
Vairuoju jau ne pirma omega ir renkuosi tik benz/dujas su 4kartos duju iranga. Kuro sanaudos misriai netaupant yra 12l/100km kalbant apie dujas. Kas liecia aptarnavima vaziuoklej nagu beveik nereikia kisti nagu nebent prieky traukutes. Kebula rudys pradeda pukti dureliu apacias daznisusiai. Varikliai patikimi mano turimas 2,2 106kw. Svarbu keist tepalus ir vaziuosi gerai. Vidaus interjieras nenuvyle, kas megsta didelius ekranus gali vietoj mago isidet didele multimedija, grazus dureliu apmusalai sedynes patogios ir minkstos atitinka limuzino klase:) Isvaizda retai kada apgaus, arba sudrozta ir sukniubus arba tikrai visapusiskai gero stovio.
Pilnas atsiliepimas...
Vairuotojas | 2014-08-01
Opel Omega 2.5 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortiškas, stabilus, patikimas, gražus, vietoj CD changerio galima padaryti AUX jungtį mp3 grotuvui
gaminamas iki 2004, nepatogus puodelio laikiklis.
nuo 2000 metų gaminami automobiliai nėra išskirtiniai, tačiau turi gerą tiek išvaizdą, tiek interjerą, tiek važiuoklę. Išvaizda aišku visada yra skonio reikalas. Tačiau pastačius prie naujesnių automobilių, opel omega neatrodo, kad būtų labai labai senas: pakankamai gražių formų, didelės galinės lempos, jokios juodos apdailos, priekyje lęšinės lempos. Iš priekio atrodo gana plati. Iš šono grožis labai priklauso nuo to, kokie ratai uždėti. prie didelių atrodo trumpesnė bet patrauklesnė. Interjeras paprastas, bet solidus. Erdvės daug tiek priekyje, tiek gale. Salonas jei ne odinis, tai dažniausiai labai prastas, nes nuo bet kokio vandens lieka dėmės. Puodelio laikiklis yra atidarius porankį - nelabai patogu pasiimti ir padėti, ir gana platus, tai nelabai laikosi stabiliai puodelis, ypač jei aukštesnis. Šiaip komfortas tikrai geras. Važiuoklė pakankamai minkšta. salone taip pat netrūksta įrangos, tik sunku rasti nepavargusią omegą, kuri turėtų pilną komplektaciją. Kaip dideliam automobiliui, apsisukimas nėra labai sunkus. Ant kelio stabilus. Variklis stovi BMW 2.5 Tdi. 110 kw. Tokio galingumo paprastai užtenka. Greitai įsibėgėja, be problemų įlįsi ten, kur intensyvus eismas ir niekas tavęs neįleidžia ir įsiliesi į eismą. Variklis dirba švelniai ir kuriasi žiemą kaip vasarą. vietoj pagrindinio dirželio yra grandinė, kas yra pliusas. Pats automobilis gana pigus. Pili kurą ir važiuoji. tarkim jei dyzelis kainuoja 4,6, tai pilnas bakas (75 litrai) kainuoja 345 lt. Su tokiu baku vidutiniškai nuvažiuoji 800 km. užmiestyte apie 1100-1200 km. jei tik po miestą ir grubiai, tai 600. Oro, tepalų kuro filtrų ir tepalų keitimas plius darbas servise atsieina 300 - 400 lt (jei dedami brangūs ir vidutinio brangumo tepalai ir filtrai). Tad pakankamai pigi eksploatacija norint tvarkingą automobilį palaikyti. Į servisą automobilis beveik nesiprašo. Esu keitęs po žiemos rankinio stabdžio trosą. Daugiau nieko. jei renkiesi automobilį ne daugiau 10.000 lt, ir išvaizda bei vardas tau priimtinas, tai automobiliu liksi patenkintas. Esu vairavęs nuo 2005 gamintą BMW 5. Važiuoklėse ypatingo skirtumo nepajausi - savo metų ir kainos automobilis tikrai vienas iš geriausių variantų.
Pilnas atsiliepimas...
Gytautas | 2014-05-08
Opel Omega B 2.2 dyzelinis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomija, patvarumas, kaina
vardas
Turiu 2001m. pabaigos Opel Omega, 2,2 dyzelinis variklis, 88 kW. iš Vokietijos nuo tralo. Pravažiavęs dabar 234 k. Labai patenkintas patvarumu, tikras darbinis arkliukas, ryja kuro mažai, man per bendrą apie 7 litrai. Važiuoja trasoje užtikrintai, stabiliai, ryja tikrai ne daug, o išlaidos minimalios. Gal tik salonas galėtų atrodyti solidžiau, tačiau jei tai darbinė mašina - tai pati puikiausia ir tinkama eksplotuoti. Arba kaip taksi. Vieną syk teko tvarkyti elektroniką, webasto trumpino, bet čia jau ne gamyklinis brokas, o sekantį kartą važiuoklę truputi pasitvarkiau, nes jau labai ne daug buvo nuvažiavęs. Tepalus laiku keičiant - jokių problemų. Smagus ir minkštas. be to, Universalas. Vietos labai daug Puikus variklis! Labiausiai nustebintas esu ekonomiškumu. Toks didelis automobilis o ryja tikrai ne daug. Galios gal šiek tiek trūksta, kaip tokio dydžio automobiliui, ypač startuojant, tačiau atvirkštinis įspūdis yra trasoje, kai jau įsibėgėja tai važiuoja kaip raketa, ant didelio greičio ~160-170 kmh - stabilu. Taisymas labai pigus. Kokius keturis kart viskas pigiau nei BMW5 - nors važiuoklė eina vos ne tokia pati. Visa kita ką teko keisti prieš pradedant važinėti - detalės tikrai palyginti yra pigios, tačiau kokybe tikrai nesiskundžiu. Nuvertėjimas vidutinis.
Pilnas atsiliepimas...
Rekomenduoju | 2014-01-19
Opel Omega 2002 2.5 Dyzelis, Mechaninė.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Važiuoklė, eksplotacija, komfortas, garso izoliacija, garso aparatūra, išvaizda, pakankama prabanga ir t.t.
Prastas CD grotuvo lazeris.
Pirmas mano automobilis buvo 1995 omega. Ilgai ieškojęs geriausio varianto, kuo pakeisti senąjį Omega, nusprendžiau imti Omegą tik naujesnę (2002 metų). Nuo to karto gaila, kad Omegų gamyba sustoja 2003 metais. Esu visapusiškai patenkintas automobiliu. Išvaizda yra skonio reikalas, man asmeniškai patinka jos forma, didelės galinės lempos, priekinės lęšinės lempos ir t.t. Gražiausiai aišku bent su R16 ratais. R17 - idealu. Salonas labai kokybiškas (nors ne odinis pas mane). Viskas salone gražiai ir patogiai išdėstyta, tikrai jaučiasi, kad sėdi limuzine (kas nežino, opel omega dokumentuose yra limuzinas, o ne sedanas). Elektronikos pakankamai daug ir veikianti (kritulių jutikliai, stoglangis, elektriniai veidrodėliai, stoglangis, visi langai valdomi tiek iš vairuotojo vietos, tiek iš rakto pultelio). Spalvotas borto kompiuteris. ABS, ESP, išmėginti, tikrai gerai veikia. šildymas salono irgi super, automatinis režimas gerai šildo, nupučia rasojimus. Variklis 2.5. Galingumo užtenka, greitas pajudėjimas iš vietos, gera trauka, švelniai dirba. Kuriasi gerai žiemą kaip vasarą. (svarbu žvakės ir akumuliatorius kad geri). Mieste daugiau 10 l neryja. užmiestyje pagal kompiuterio duomenys, priklausomai nuo kelio lygumo, sąnaudos sumažėja iki 3,2 l. Bet vidutiniškai svyruoja nuo 4,3 l - 6,4 l. Kompiuteris dirba gerai (pagal kilometrus ir įpiltą kurą). Nes oficialiai kuro sąnaudos didesnės tokio variklio. Aišku, automobilis nebėra brangus. Bet vidutiniškai gerą auto galima turėt už 8000 - 10.000 lt. Problemų kol kas su varikliu ir važiuokle neturėjau. Tik perkant auto teko pirkti varikliuką lempom, kad automatiškai keistų aukštį, tai jų kaina 1000 lt su darbais. Bet čia ko gero daugumai auto taip būdų. Kas liečia važiuoklę ir variklį, dalys nėra brangios, pakankamai pigus išlaikymas. Man problemų nėra nei su nauja, nei su sena omega nebuvo. Variklis - važiuoklė - rūdys. Trys dalykai, kuriuos reikia įvertinti kaip ir bet kokiam automobiliui. Cinkuoti kėbulai nuo rūdžių nieko negarantuoja, esu matęs supuvusių ir 2003 metų omegų. O tos, kurios prižiūrimos, tai yra švarios ir bus toliau švarios, svarbu neapleisti. Kas vairavęs omega iki 1999, tai - nuo 2000 metų išleistas modelis labai pasikeitęs ir tai labai jaučiasi, tiek komfortu, tiek prabanga, tiek varikliu, tiek išvaizda. Be trijų minėtų dalykų, perkant galima žiūrėti į komplektaciją - galima rasti tiek su šildomom sedynėm, tiek su Navigacijom - pagal poreikį. O CD grotuvas yra minusas. Bet dauguma pasidaro AUX jungtį, kas nenori vien radijos. Moduliatorius FM gerai, bet AUX geriau kas mėgsta mp3.
Pilnas atsiliepimas...
Antanas | 2013-12-07
Opel Omega B FL
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Važiuoklės patikimumas, variklio ekonomiškumas, nedidelė kaina
Automobilio vardas, daugiau jokių
Turiu 2001 metų universalą, faceliftas, Elegance komplektacija. Labai patvari mašina, jokių problemų su ja nėra, viskas veikia. Pirkau ją visai nebrangiai, iš Vokietijos, pravažiavusią 215k. , iš kėbulo būklės tikrai įtikinamas kilometražas, tik viduje truputi padrožtos plastmasės. Pravažiavau jau 15000 kilometrų, važiuoklėj keičiau maitniką , daugiau nieko, viskas tvarkoje, važiuoju kaip laive, kelyje stovi smagiai ir labai patikimai. 2,2 Dyzelinis, 88 KW. - Labai ekonomiškas, trasoje važiuojant vid. 120 kmh - 6 litrai, mieste (Vilniuje) vid. 7-7,5, per bendrą daugiau 7 tikrai nesunaudoja, nors didžiulė mašina . variklis tikrai geras ir traukos trasoje pilnumoje užtenka, gal tik startuojant iš vietos trūksta traukos. lėkiau su ja ir 160 ir 180 kmh, jokių nusiskundimų dėl variklio neturiu, tik reikia keist laiku tepalus ir tarnaus kaip darbinis arkliukas Kaina tai tikrai Omegos yra nuvertinta, nors ir faceliftas, bet daugiau 5000 Lt už ją negaučiau, nors ir būklė puiki. Bet iš pirkėjo pusės žiūrint, tai labai geras pasirinkimas, paskui net gaila būtų parduoti. Mašina man ji darbinė - džiaugiuosi pasirinkimu. 2,2 dyzeliniu varikliu (pats geriausias pasirinkimas Omegai) ir rinktis facelift'ą - kadangi jau cinkuoti kėbulai ir nėra rudžių. Šimtą kart geriau už kokią nors audinę ar vw tokių pat metų, jau nėra ką kalbėti apie prancūzus..
Pilnas atsiliepimas...
 
12345678
Opel modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   AgilaAgilaKarl
    Adam
  Maži   CorsaCorsaCorsaCorsa
    Ampera-e
  Kompaktiniai   AstraAstraAstraAstra
    Ampera
  Vidutiniai  VectraVectraVectraInsigniaInsignia
   Signum  
  Dideli   Omega  
  Kupė  Calibra   
  Tigra Tigra 
  Kabrioletai     Cascada
  Roadsteriai   SpeedsterGT 
  Mini krosoveriai     Mokka
    Crossland X
  Krosoveriai    Antara 
  Visureigiai   Frontera  
  Mini vienatūriai    MerivaMeriva
  Vienatūriai   ZafiraZafiraZafira
  Daugiatiksliai    ComboCombo
  Komerciniai    VivaroVivaro
   Movano
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai