T | 2024-12-16 |
puse bėdos iki 200000km ir loterija po 200000km
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
mazos kuro sanaudos
pats automobilis po 200000km tampa vienu dideliu minusu
|
Pirmas atsiliepimas kuri rasau labiau norėdamas perspėti būsimus šio modelio pirkėjus nei tiesiog pasidalnti patirtimi. Clio 15 dci 55kw hedzbekas. Iki 200000 sakyčiau kaip prancūzui tarnavo neblogai. Gal siek tiek daznesni pakabos remontai, Gal šiek tiek prastesnė salono kokybė, gal kiek per "guminis vairas" vadymo prasme lyginant su mano megiamais vw group ir toyota. Bet tik tiek. dziugina kuro sanaudos 4-5ltr na max 6 labai droziant.
Aptarnavimai kaip ir kituose automobiliuose nieko stebuklingo.
Pirmas signalas apie reno prigimtį buvo ties 100000km sugedusi uzvedimo spynelė,- tiksliau liezuvėlis kur buvo rizika kad vaziuojant gali uzsirakinti vairas. TA pazymėjo kaip dideli trukuma tad teko remontuot, o tiksliau is vis pasalint vairo užrakto liezuvėli, tai pigiau nei keist spynelę,- 50vs 400eur. Vairas nebesirakino jokioje padetyje, bet kam tas vairo uzraktas reno ir taip niekam nereikia. Tikriausiai net durelių galima nerakint :).
Pakaba pakankmai minksta, sakyciau minksciau uz Golf ar Yaris. bet ir dazniau teko remontuot. Šiaip iki 200000km buvo puikus automobilis vertinant kaina kokybę. Ženkliai pigesnis uz VW ar TOYOTA, bet todėl ir su dažnesniais gedimais greitesniu dėvėjimusi galima taikytis.
Tačiau kas nutiko perzengus 200000 km tai jau prancūziška klasika:
Kazkuriuo metu nustojo veikti multimedia,- magelis ir ant panelės esantis ekranėlis. Meistrai sakė reik keist magę nes ji nusprogo, taciau reik ieskot pagal numerį. Linkėjimai savartynui Minsko pl. paskambinus ir paklausus ar turi, sako turim, tai sakau pažiūrekit pagal numeriuką ar tą turit, sako ka dabar eisiu ir ziuresiu, nea neisiu. Tai taip ir nenuvaziavau i vieta patikrint pats :) gal ir gerai sutaupiau 50 eur.
Tada atėjus žiemai pradėjo degt saugiklis berods 15A Pašala, ryte nesiveda mašina ieškai bėdos ir randi sudegęs saugiklis, keiti saugikli užsivedi ir važiuoji. Ir taip kokius 4 kartus per mėnesį. elektrikas neranda bėdos nes nu sako atvežk man auto sugedusia, Bet tai koks gedimas jei keiti saugikli ir vėl veikia iki kito karto. Tai sako gali palikt ieškosiu bet gali tekt perrinkinėt laidyna, o kaina pagal sugaištą laika šimatis eurų gali but. Taip ir pavasaris atėjo ir pyst ties 245000 byra mechaninė pavarų dėžė. Savartynuose žiuriu 100-150-200Eur. bet čia ir prasideda reno burtai nesvarbu kad variklis tas pat ar metai reikia ieškot dėžės pagal numerį nes bet kuri dėžė nuo to modelio ir variklio gali netikt. tai siunčiausi iš užsienio pagal numerį 400Eur ir pakeitimas dar tiek pat. Nors elektros gedimai atšilus orams lyg ir liovėsi, bet man reno nuotykių jau buvo užtektinai. Nusprendžiau parduoti. 10 metų šis automobilis tuo metu skelbimuose kainavo nuo 2500 iki 3500Eur Tačiau reno ir taip negali pasigrt didele paklausa. Tai jau įdėjus sklbimą vasaros metu pradėjo prasčiau vwstis , manau kad ai gal koksia smulkmena. Deja tokių smulkmenų nelinkėčiau niekam. Servise nustatė kad reikia keist arba restauruoti purkštukus nes juose dar ir drožlių rado kas reiškia kad reikia keist arba remontuot ir kuro siurblį bei plauti baką. Kas sumoje gaunasi 1500-1800Eur.
Tad teko atiduot perekūpam už juokingą kainą tą puikųjį reno -.avno.
Asmeninems reikmems kas vaziuoja per metus iki 10000km gal ir nieko, bet jei iš šio automobilio 1,5dci tikitės daugiau nei 200000km prisiimkite riziką.
Beje šis auto korozijai pasirodė atsparesnis nei vokiški automobiliai. iki 200000km dar nieko po 200000km baisi loterija. 1,5DCI nepirkti su didesne nei 200000km rida arba tikrinti servise tiek purkštukus tiek siurblį
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-02-17 |
geras miesto automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nedidelis bet talpus, gerai valdomas ir patogus automobilis miestui.
Gana standi pavara netinka plentui. Prie šalčių stringa grotuvas.
|
Pasirodo prancūzai visgi moka gaminti automobilius. Ir Clio iš esmės yra gerai pasisekęs auto.
Clio yra nedidelė, bet labai talpi. Kai prisimenu, kiek visko esu į tą iš pažiūros nedidelę bagažinę, iki šiol stebiuosi.
Manevringa ir gana "jautri" - nebūtina dirbti sukiojant vairą. Ir matyt dėl to mėgstama moterų.
Lengva parkuotis - mašina ne tik nedidelė, bet ir gerai viskas matosi. Gana gerai jaučiami gabaritai.
Gana gera važiuoklė - per 5 eksploatacijos metus buvo tik spyruoklė amortizatoriaus lūžus (kas žino kokia buvo Antakalnio gatvė Vilniuje prieš remontą - supras kodėl).
Variklis - 1,2 benzas. Mažokas, bet miestui pilnai užtenka. Priežastis paprasta - variklis ir pavarų dėžė sureguliuoti miestui - gana trumpi bėgiai ir sukimo momentas jaučiamas esant gana žemoms apsukoms. O vat pakėlus apsukas galios ir pradeda trūkt - visgi mažas darbinis variklio tūris. Bet miestui iš esmės to ir nereikia. Dėl nedidelio svorio automobilis gana greit įsibėgėja.
Plentui šis automobilis nelabai tinka - per lengvas ir kartu per kietas bei per jautrus - jausit visas lenkiančias mašinas. Užmiesčio keliai - kitas reikalas, malonu kartais prasivažiuot.
Ne ideali elektronika - per didelius šalčius gali streikuoti grotuvas.
Kaip ir pas visus - dalys dėvisi ir reikia keisti. Tam tikri sprendimai tikrai ne patys pigiausi, visgi prancūzas, bet bendrai paėmus, nėra labai brangus. Bet bendrai paėmus, kažkokių ligų (mūsų Clio'nkės atveju) neaptikta.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-05-13 |
Geros, smulkus gedimai, ekonomiskas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekon, pigus, neblogas.
Smulkus gedimai, bet neitakojantus vaziavimui ar pan.
|
Geros, ekonomiskas, gedo tik smulkus gedimai, kurie neitakoja vaziavimo, mazas bet gan talpus IR manevringas, kaip tokiam kongortas neblogas, vaziavau I Italian, baikis Visi!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-02-07 |
Renaul Clio 1.5 dCi, 63 kW, hečbekas, 2007 m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nuostabi pakaba, puikus variklis, erdvumas, ekonomija.
Greitai nusitrinantis vairas, vairas reguliuojasi tik aukštyn-žemyn
|
Tiesiog fantastiškas automobilis! Minkštas, manevringas, "gyvas", patogus, talpus, taupus... Žinoma, vis tai galioja lyginant su kitas mažais automobiliais - nereikia tikėtis limuzino komforto. Pirmiausia norisi pagirti pakabą - ji tiesiog neįtikėtinai gera. Kelio nelygumus sugeria minkštai ir tyliai, tačiau nėra pernelyg "palaida", tad automobilis posūkiuose elgiasi pakankamai klusniai. Jei tikitės sportinio automobilio, tai Clio juo net nekvepia, bet juk ir paskirtis ne ta. Antras pagyrimų eilėje - variklis. Beje, prieš pirkdamas bandžiau ir silpnesnę šio variklio versiją su 55 kW, tad turiu pasakyti, jog jis tikrai ženkliai silpnesnis. 63 kW galia yra turbūt optimali, silpnesnio pirkti tikrai nepatarčiau. Variklis dirba tyliai, į saloną neperduoda jokios vibracijos, traukia pakankamai (vėlgi - ne sportiniam važiavimui), kuro vartoja mažai. Keturių asmenų šeima su pilna bagažine vasarą važiavome į atostoginę kelionę Kaunas-Kupiškis-Ventspilis-Ryga-Kaunas. Vidutinės kuro sąnaudos - 4,1 l/100 km (įskaitant kamštį prie įvažiavimo į Jūrmalą ir pasisukiojimus pačioje Rygoje). Žmona važinėdama 10-20 km atstumus su "sunkia koja" miesto sąlygomis įtelpa į 5 l/100 km. Man tai neįtikėtini skaičiai. Trečias pliusas eilėje - talpumas. Būdamas 2 metrų ūgio prie vairo įsitaisau visai patogiai, o ir už manęs dar lieka vietos. Bent jau vaikui tai tikrai. Kaip jau rašiau, savaitės trukmės šeimos atostogoms reikalingi daiktai į bagažinę tilpo puikiausiai! Žinoma, buvo kompromisų, kai ko nepaėmėme, ką galbūt būtume vežę su didesne mašina... Bet ei, gi čia tik Clio - ko daugiau norėti? Turiu įtarimą, kad į Grandtour universalą būtume tilpę be kompromisų. Kalbant apie trūkumus, man nepatinka vos kelios smulkmenos. Visų pirma, tai greitai nusitrynusi vairo ir pavarų svirties bumbulo oda. Ant vairo tiesiog nusilaupė viršutinis dirbtinis sluoksnis, ant bumbulo nusitrynė ir visa oda iki plastmasės. Kalbant apie medžiagų kokybę tai yra vieninteliai trūkumai. Sėdynės patogios, plastmasės malonios, minkštos, beveik niekas nebarška, išskyrus bagažinės dangtį. Kiek teko domėtis, bagažinės dangčio barškesys gan dažna jų problema. Taip pat probleminė vieta yra bagažinės atidarymo mygtukas. Šiame modelyje jis dažnai sugenda. Pakeitimas kainavo apie 20-30 EUR su darbu (dalį parsisiunčiau iš Ebay, įdėjo servise, bet galima nesunkai ir pačiam pasikeisti)). Kitas trūkumėlis - vairas reguliuojasi tik aukštyn-žemyn, tad idealios vairavimo pozicijos man nusistatyti nepavyksta. Jei neklystu, atnaujintame "facelift" modelyje vairas jau reguliuojasi ir pirmyn-atgal. Dar vienas gedimas, kurį reikės taisyti - kartais stringa pavarų svirtis. Nežinau, ar čia dažna modelio bėda, ar tik man taip pasitaikė. Taip pat sugedęs lauko termometras. Man netrukdo, o jei ir trukdytų, tai kainuoja visai nedaug. Daugiau Clio priekaištų neturiu. Apibendrinant turiu pasakyti, kad nelabai įsivaizduoju, kokį geresnį variantą galėčiau nusipirkti už tokius pinigus. Labai rekomenduoju! Kadangi pirkau prižiūrėtą, su neseniai pakeistu pagrindiniu diržu, tai rimto remonto dar nebuvo. Smulkmenų (bagažinės mygtuko, artimosios lemputės ir pan.) pakeitimas kainavo keliolika eurų. Nepirkti su silpniausiu varikliu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-02-23 |
puikus kompaktas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
puikus variklis ir pakaba, gera garso izoliacija.
sunkiai šyla žiemą.
|
Pirkome 2011-ųjų metų gerai išlaikytą CLIO už ~3500€. Tuo metu jam buvo 4 metai. Tokių pat metų ir ridos "Yaris" kainavo
lygiai 2x brangiau.
Automobiliuku mes labai patenkinti. Ypač maloniai nuteikia variklis: dirba tyliai, vibracijos nėra išvis, trauka užtikrinta. Vienintelis variklio trūkumas - drebėjimas prie per mažų apsukų (mažiau 1500). Galbūt šio trūkumo neturi galingesnės 1,5 DCI motoro versijos (mūsiškis - silpniausias 50kW). Gal jam padėtų chip-tuningas, nebandžiau. Palyginimui, mūsų 2,0TDI 100kW volkswageno variklis daug didesnę ir 7-vietę mašiną prie tokių apsukų visai sklandžiai veža nesikratydamas. Bet visomis kitomis prasmėmis tas TDI - traktorius.
Pakaba veikia tyliai, minkštai ir gerai laiko posūkiuose. Tobula. Didelis privalumas - aukšta provėža (giliame sniege ar miško kelyje jam dugnas užkliūna paskutinis).
Matomumas geras, salonas modernus, sėdynės patogios ir gerai valdosi. Važinėjantis juo užsimiršta, kad tai mini klasės mašinytė, ir nejučia pradedi reikalauti kaip iš vidutinės klasės automobilio. Tada pradeda kliūti maža bagažinė (~300 Ltr) ir tai, kad galinė sėdynė pasiguldo tik visa (neišeina nulenkti jos dalies), o ir paguldžius sėdynę turime nelygias grindis. Žodžiu - ne krovininis automobilis. Mažai vietos ant galinių sėdynių (įsegus vaikiškas kėdutes viduriniam vaikui jau sunku įlipti per šoninių mažųjų keleivių kojas.
Internete daug skaitėme apie dažnai perdegančias trumpąsias lempas ir sunkų jų pakeitimą. Nupirkome standartinius BOSCH ir jau 1,5 metų tarnauja, o pakeisti jas buvo tikrai nepatogu, bet kai išmoksti - visai įmanoma.
Manevringumas puikus - dėl gero matomumo, mažų matmenų ir gerai pasukamo vairo.
Trūkumai:
1. Jau minėtas drebėjimas prie (per) mažų apsukų
2. Lėtai ir prastai šyla salonas. Čia vienintelis rimtas trūkumas, nes žiemą per šalčius su juo ir važiuoji kaip žiemą - su pirštinėmis, kepure. Salonas įšyla lėtai, o tikrai šilta jame niekada nebūna. Prie -10...15C net ilgoje kelionėje nepasieksi normalesnės temperatūros, o prie -20 tiesiog iš vidausrasoja, apšąla langai. Na, mes ilgoms kelionėms turime didesnę mašiną.
3. Bagažinės dangtis duobėtame kelyje barška.
4. Mūsiškės labai prastas sėdynių gobelenas, tiesiog neįtikėtinai pigus, tepasi, veliasi, baisu, kad greit prairs siūlės. Gero GABRIEL gobeleno metras kainuoja 10-15 €, tai nesuprantu, ką čia RENO sutaupė tokią pigieną dėdami.
Nepalyginsi su senomis japoniškomis "Mazdomis".
5. Mažas galinio vaizdo veidrodėlis (vidinis). Sesers senesniame YARIS'e platesnis ir patogesnis.
Nusipirkę mašiną keitėme viską, ką priklauso: diržą, alyvas, filtrus. Vėliau dar keičiau priekines "trumpųjų" lemputes. per ~30,000km - kol kas viskas. detalės pigesnės nei "corolos" ar "primeros". Patikrinti firminiame servise WIN kodą, ridą, istoriją.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Antanas | 2013-10-18 |
Renault Clio 2006
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiskas, patikimas
Ziema uzsala is vidaus
|
Super automobilis, tikrai labai ekonomiskas, manevringas. Taip pat gan tvirtas metalas, nes avarijos metu Clio vos sonas nusibrauke, kai kito automobilio visas priekis sulankstytas. Taciau beprotiskai didelis minusas - automobilis uzsala is vidaus ziema, pastoviai tenka leda gramdyti tiek is isores tiek is vidaus... 1,5 kaip mieste uztenka, bet isvaziavus i trasa tenka paspausti :) Per metus autobolio verte krito beveik trecdaliu, tas labai nustebino. Kaip ir visiems automobiliams reikia pakeisti filtrus, tepalus ir t.t. Kuro sanaudos minimalios, apie 5litrus
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Augenijus | 2009-09-20 |
Tikras Miesto Automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Salono Dizainas,Valdymas,Konfortas,Kuro Sanaudos
Na sunku rasti kolkas:)))
|
Geraja prasme nustebines mane auto.Vidaus dizainas puikus,Visi prietaisai po ranka.Kaip mazalitriu klases atstovas tikrai pranoksta daugeli savo konkurentu(tikras Prancuzas).Sedynes labai patogios,nevargina ilgose kelionese.Tai tikrai is isores atrodo nedidukas auto,bet vietos jame pakamkamai.Bagazine kaip tokiam auto yra gan didele.Prie vaziuokles nera ko kibti(pasikartosiu tai vel Prancuzu pliusas).Valdymas be jokiu nesamoniu,tikslus.Parkavimui uzteks ir maziausiai paliktos vietos.Nors tai nedidukas auto,bet konforto lygiu pralenkia ne viena prabangesniu klasiu atstovus.(Cia tik tokia mano aisku nuomone:))) 1.4 16v.mechanines pavaros.Ganetinai neblogas motoriukas,kaip tokiam nedidukui auto per akis.Miesto ribose tai turbut pats geriausias varikliukas,o ir tolimesnese kelionyse jo pakanka.Bet sis auto daugiau skirtas mieste. Nieko keisti kolkas ir nereikejo isskyrus tas kas privaloma,tepalai,filtrai,dirzai,stabdziu kaldeles.Mazos kuro sanaudos 5-6l mieste.Na Renault linke yra greit nuverteti,bet jie pigiau ir kainuoja nupirkti nei koki VW,Audi,BMW ar Mersa:))Daugelis sako:jog Reno,Pezo=Gavno,bet tai tik perdeta.Visi auto turi savo pliusu ir minusu. Ka cia ir patarsi:))
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|