Markės
1842 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Erdvė – pagrindinis ID.7 privalumas. Nenuostabu, kad automobilio salonas toks erdvus – su 4961 mm ilgiu tai yra didžiausias iki šiol pristatytas ID automobilis, ilgesnis net už ID.Buzz vienatūrį"
Kiekvienas Volkswagen ID modelis, kuris iki šiol buvo pristatytas šiek tiek nuvylė salono medžiagų ir informacinių pramogų sistemos kokybe bei valdymu. Tačiau Vokietijos gamintojas panašu išgirdo klientų balsus ir padarė atitinkamus sprendimus. Todėl naujojo Volkswagen ID.7 salonas atrodo kur kas aukštesnės kokybės nei matėme kituose Volkswagen elektromobiliuose. Volkswagen elektromobilių flagmane daug gausiau naudojamas minkštas plastikas, kai kurios interjero detalės apsiūtos oda. Didelis centre įtaisytas 15 colių ekranas yra ženklus žingsnis į priekį palyginti su kitais ID modeliais. Jis jautrus, grafika atrodo aiški ir maloni akiai, be to jis pakankamai platus, kad sutalpintų klimato kontrolės mygtukus, kurie įtaisyti ekrano apačioje. Tiesa ID.7 modelyje nebėra fizinių valdiklių skirtų pagalbinių sistemų ir vairavimo režimo valdymui. Jie buvo pakeisti piktogramų eile ekrano viršuje kas nėra itin patogu. Automobilyje papildomai galima pasirinkti sėdynes su masažo funkcija ir elektroniškai užtemstantį panoraminį stoglangį, kuriuos iki šiol buvo galima sutikti tik aukščiausios klasės automobiliuose. Naujasis išmanus stoglangis vienu prisilietimu galės užtemti arba tapti skaidrus. Nedidukas pagrindinių rodmenų skaitmeninis skydelis nepastebimai įtaisytas prietaisų skydelyje priešais vairuotoją stilingame horizontaliame įgilinime, kuris eina per visą automobilio plotį ir šonuose sklandžiai pereina ant durelių kur sumontuotos durų atidarymo rankenėlės. Per visą prietaisų skydelį besidriekia ir ambient apšvietimo sistema sudaryta iš keturių LED sluoksnių. Galite pasirinkti kelis šviesos sklaidos sluoksnius ir vienu metu turėti skirtingas salono apšvietimo spalvas taip sukuriant daugybę apšvietimo variantų. Stilistiškai interjero dizainas yra itin minimalistinis su švaria funkcijomis neperkrauta išvaizda, net oro išpūtimo krypties reguliavimas yra paslėptas ir yra valdomas elektroniškai. Interjeras žinoma atrodo nepaprastai stilingai, tačiau bus įdomu pamatyti ar minimalus fizinių valdiklių skaičius pateisins pirkėjų lūkesčius. Erdvė – tai pagrindinis ID.7 privalumas. Ilga ratų bazė ir trumpi kėbulo išsikišimai leidžia keleiviams pasiūlyti ypač daug vietos salone. Net ir atsisėdus didelio ūgio vairuotojui, už jo lieka daug vietos gale sėdinčių kojoms. Nepaisant žemėjančios ID.7 stogo linijos, erdvės nepritrūks ir gale sėdinčiųjų galvoms. Nenuostabu, kad automobilio salonas toks erdvus – su 4961 mm ilgiu tai yra didžiausias iki šiol pristatytas ID automobilis, ilgesnis net už ID.Buzz vienatūrį. Atrodo, kad ir bagažinė yra pakankamai didelė, joje yra pakeliamos grindys po kuriomis yra saugykla įkrovimo laidams. Beveik penkių metrų ilgio Volkswagen ID.7 sukurtas vadovaujantis pažangiausiais aerodinamikos principais, todėl kupė stiliaus automobilio stogas elegantiškai leidžiasi žemyn ir leidžia pasiekti net 0.23 pasipriešinimo orui koeficientą. Visgi ID.7 nepasiekia fantastiško Hyundai Ioniq 6 pasipriešinimo orui rodiklio, kuris yra vos 0,21 ir yra vienas žemiausių visoje automobilių rinkoje. Kalbant apie Volkswagen ID.7 elgesį kelyje, tai šioje srityje nieko netikėto - pakaba yra minkšta ir dažniausiai gerai laikosi kelio dangos. Tik bandant įveikti didesnius kelio nelygumus pasijaučia stipresnis automobilio pasvyrimas. Į ID.7 montuojamas variklis išvysto 210 kW/286 AG galią. Jis komplektuojamas nepriklausomai nuo pasirinktos baterijos dydžio. Tačiau priklausomai nuo baterijos dydžio Volkswagen ID.7 vienu įkrovimu galės įveikti iki 700 km.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

Konkurentų: 5
BMW i4 2021 - dabar
Elektra: n/d litro
Hyundai Ioniq 6 2022 - dabar
Elektra: n/d litro
Kia EV6 2021 - dabar
Elektra: n/d litro
Kia EV9 2023 - dabar
Elektra: n/d litro
Tesla Model S 2012 - dabar
Elektra: n/d litro

Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt