Markės
1420 iš 1471
Volkswagen Passat 1996 - 2000
Volkswagen Passat, 1996 - 2000
557Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.67% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 57
12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 77% Ne 23%
Naujos penktos kartos Passat (B5 platforma) buvo pradėtas pardavinėti 1996 metais Europoje ir 1998 metais Šiaurės Amerikoje. Jis reišmingas tuo, kad vėl pasidalijo platforma su Audi A4 modeliais ir turėjo klasikinę komponuotę su priekyje išilgai montuojamu varikliu ir varomas priekiniais arba visais ratais. Passat dizaine naudojami jau matyti elementai iš naujų Mk4 Golf, Bora ir Mk4 Polo. Išlenktos linijos, nuožulnus priekinis stiklas suteikė Passat neįtikėtinai žemą oro pasipriešinimo koeficientą - 0.27 (sedano modelis). Šis koeficientas yra mažesnis nei daugumos sportinių automobilių tame tarpe ir tik ką pasirodžiusio C6 Chevrolet Corvette (įvertinta 0.29). Automobilis turi keturių svirčių priekinę pakabą ir priklausomą arba nepriklausomą galinę pakabą. Vėl naujasis Passat susilaukia teigiamų atsiliepimų dėl dizaino, vairavimo įpatybių, patogumo, erdvumo ir ypač ekonomijos. Tai išties praktiškas automobilis. Tačiau automobilis kritikuojamas dėl ne pačio geriausio atsparumo gedimams, tegul ir smulkiems.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 57
2018-07-10
(Y)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai patvari, pigus remontas, labai lengva gauti detalių, kurios taip pat yra labai pigios, Salonas tikrai atrodo gerai (ypač juoda oda / juoda alcantara / Kremine maišyta su juoda) ir dar daugybė pliusų.
Rudys ant arkų ir bagažinės (galima apsisaugoti), Plastmasės salone, nėra daiktadėžių galinėse durelėse.
Labai ekonomiškas, pigiai važiuoja, patogus, labai stabilus ant kelio (žinoma jei tvarkingas ir nebuvęs įvykiuose). Esu bandęs važiuojant duobėtu tiesiu keliu paleisti vairą, apie 300 metrų nereikėjo daryt net menkiausios korekcijos, stovi tiesiai kaip ir turi būt. Nedaug investavus galima pasidaryti gausesnę komplektaciją, kas padarys automobilį solidesniu, daug dalių dalinasi su pliusiniu passatu, tai tik palengvina detalių gavimą, talpus, užsilanksto galinės sėdynės. Remontas - labai pigus, detalių galima gauti visuose šrotuose, o kai kurias net galite nemokamai gauti (pereikite per passat klubus facebooke, pamatysite :)). Labai pigiai važiuoja, net ir smaugdami ją jūs 8 litrų neišpešite. Nuvertėjimas sakyčiau nulinis, nes visi vis dar vertina tuos 66 kw ir 81 kw motorus, o kai perki mašiną už 1000 - 2000, ji jau negali nuvertėti daugiau :) Jei renkates dyzelinį motorą rinkites tik iš 66kw / 81kw. Žiūrėkite priekinę važiuoklę, o šiaip jei ir kas bus blogai su ja, labai pigiai susiremontuosite :)
Pilnas atsiliepimas...
2018-05-01
Passat 1.8 20v
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, talpumas.
Galios trukumas, dideles kuro sanaudos, priekine aliumine vaziuokle, truksmas salone
Vairuiju jau 3 metus. Nepasiseke nupirkt kogero nes kolkas visiskai nesidziaugiu. Variklis nors 92kw bet galios jam tikrai trukumas. Arba velkiesi kaip vezlys arba turi grezt didelemis apsukomis. Tada atsiliepia kuro sanaudos. Mieste duju nevaziuojant penciniko rezimu apie 13 litru. Daugokai pagalvojus kad galios visai trukumas. Nemazai elektros trukumu kaip komforto blokas, abs blokas, liambda zondas, oro srautas ir tt. Daznas reikalas ir problemos su langu pakelejais. Siulyciau arba pirkti 1.8t arba 2.8. o protingiausias variantas rinktis tik tdi.
Pilnas atsiliepimas...
2018-04-13
10 metų vairuoju ir beveik viska apie jį žinau
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pakankamai miknšta, sėdynės galinės užisilenkia, lentas 3m. vežu uždaryta bagažine (SEDANAS). Ilgose kelionėse labai patogi, netgi patogesnė už naujas auto- sėdynės labai jau minkštos. Smagu.
Važiuoklė. Bet kaip minėjau- mastersport tą reikalą nureikšmina.
Taigi- nusipirkau prieš 10 metų 1998 pasat 1.9TDI 81 kw, mechaninė pavarų dėžė. Pravažiavau su ja apie 150 000 km. Silpnosios vietos- važiuoklė, nes šarnyrai aliumininiai ir juos dažnai tenka keisti. Visokie "EGT" ir panašūs kainuoja pigiai, bet juos dažnai reikia keisti. Pačioj pradžioj keičiau ir keičiau.... netgi atvirai pasakius užsiknisau. Tačiau suradau komplektą šarnyrų, kuriuos pardavinėja lenkai, nors jie pagaminti Vokietijioje- Master Sport,- kodas paieškų sistemoje "MasterSport 36790". Allegro.pl (kažkas panšaus į ebay, bet ieškot variantų, kur siunčia į LTU) yra pardavimų svetainė, iš jos ir parsisiunčiau šį stebuklą. Kaina gaunasi apie 150 eur su parsiuntimu. Už tokią pačią kainą LTU nusiperkami pigiausi visokie EGT ir pan., kurie atlaiko kelis mėnesius. Taigi- susidėjus Mastersport šarnyrus, bėdos su važiuokle išnyksta (keist komplektą) ant 70-80 000 km. Šitie šarnyrai sustiprinti, netgi geriau laiko nei Meyle ar "Lemfiorderiai". Ir kaina gaunasi vos ne 3x pigiau. Sekantis variantas- mitas yra tas, kad po kiekvieno šarnyro pakeitimo reik daryt geometriją. Tikrai nereikia. Šarnyrai pas B5 labai tikslūs, nieks ten geometriškai nenusimuša. Neverta mokėt už vieno varžčiuko pasukimą, esmingai nieko neįtakojantį. Jei mašinos "netraukia" į šoną- geometrija po 1-2 šarnyrų pakeitimų niekuom nepasikeis. Ir padangos tikrai nenudils. Jei keisit traukių antgalius vien tik- čia kita kalba. Bet- kaip minėjau- Mastersport komplekte yra ir traukiu antgaliai. Viską pasikeitus, verta tuos 20 eur atiduot geometrijai. Nu 70k taigi atlaikys. Tepalai. Išskirtinai rekomenduoju vien tik Castrol edge 5 w-40. Senukuose akciju metu po 22 eur. 4 litrai. Keičiant tepalus galvot nereikia- pakeitus filtra supili 3,8 l. tepalu (stikline bankėj lieka)- ir net nereik tikrint matuoklės. Tirštesni tepalai kenkia turbinai- negauna tepimo ašelė. Jei kažkur tepalas "myžasi", netikėkit meistrų pasakom, kad reik pilt tirštesnį tepalą- turbinai bus pzdc, kas kainus min 300 eur (turbinos nuemimas, remontas, intercoolerio radiatoriaus praplovimas, surinbkimas ir nauju tepalu uzpylimas). Keiskit tarpines, bet netirštinkint tepalo. Ir dar patarimas-žiemą akumuliatorių laikykit gyvybingą. Jei padusęs ir kuriate, gali suėst ABS elektroninę dalį ir dar viso ko kito. Jei duodate nuo savo akumo kitam "prikurt"- apsukas laikykite apie 3000 . Prieš pacientui kuriant, tegu laidai ant gazo pabūna apie minutę. užteks. Šiaip prižiūrint- gera mašina. Taupi. Rijimas. Mišriame režime pakanka realiai 5-6 litrų dyzelio. Va čia ir smagumas. Magistrale vaziuojant ant 90, uzteks 4 litru. Variklis- 10 balų. Super agregagatas. Nieko nedariau, niekur nelindau..... Važiuoklę "MasterSport 36790" susidekit ir užmiršit problemas. Būna kitiems komforto bloko kompiuteris sudurnavoja. Jis yra po vairuotojo sėdyne, kiek kairiau. Bet ten reik kibirą vandens išpilt, kad pasiektų. Idiotams taip tik nutinka. Pirkti su klibančiais šarnyrais ir dėl to mušti kainą. Atsiminti, kad šarnyrai (kuriuos minėjau- mastersport- su pakeitimu plius geometrija) kainuos apie 300 eur. Ir po to važiuosit be bedos
Pilnas atsiliepimas...
Priedai jūsų automobiliui
Gearbest car inverterGearbest fm transmitters playersGearbest car chargerGearbest car dvr
2018-04-04
Passat b5 81Kw 99m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Varyklis, komfortas, ekonomiškas, daug vietos.
Granatos labai jau lužta
Mašina ne bloga, varyklis geras, kiek važineju su ja, rimtu problemu nebuvo, viska keičiu i naujas detalės, nes pirkau viskas buvo supuve ar nelabai gero stovio. Ant pilno bako galiu pravažiuoti 1100km. Ant 100km apie 5 lirtus ryja. Patarčiau imti B5 su 81kw varykliai gyvesni ir patikimesni.
Pilnas atsiliepimas...
2018-02-25
1.9 66 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiska, patikima, ekonomiska, stabili
Silpni sarnyrai, silpnos granatos
Turejau passat 1.9 66 kw. Masina gera, labai negedo. Turejau 7metus. Per tuos metus pakeiciau beveik visa vaziuokle. Vienintelis minusas silpnoka vaziuokle vazinejant blogais keliais istisai. O siaip tai patikima kantri masina. Su varikliu ar kebulu problemu nebuvo. Dyzelio valge vid 6 l. Dar silpna vieta granatos. Keidta visa vaziuokle priekine, galiniai amortikai, gale salenblokai, spyna duru, pr zibintai. Dalis rast lengva o kainos nedideles, daliu yra visur
Pilnas atsiliepimas...
2017-08-15
Passat b5 1.9 tdi 81 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, trauka, pigus remontas
Galetu buti kokybiskesnis salonas.
Puikus patikimas automobilis Pirkau pries 3 metus. Automobilis nuvertejo per ta laika pakankamai mazai. Remontavau kuro siurbli, tai gana dazna ju liga. Pereina tarpine. Pakeitus tai galima pamirsti. Keista granata ir generatoriaus dirzo itempejas.. Daugiau jokio remonto. Nuvaziuota su sia masina siek tiek daugiau nei 150 000 km po europos salis. Jei nekreipiant i automobilio metus. Pirkciau nedvejodamas.
Pilnas atsiliepimas...
2017-08-02
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, ekonomija, kokybė, pakankamai vietos
Amžius
Geras, komfortiškas, ekonomiškas auto. Mano atveju 1.9tdi, 81kw. Labai smagiai važiuoja trasoje, gera garso izoliacija, pakankamai stabilus. Kuro sąnaudos - super. Jei važiuoji iki 110 gali tilpti į 5l. Net 150 lekiant berots 7 ar 7,5l 100km užtenka. Variklis aišku neprimena naujų dyzelių - kol šaltas dirba gana garsiai ir yra toks "traktoriukas". Bet įsibėgėjus jo nesigirdi ir man nemaišo. Vietos normaliai, keturiese gali važiuoti laisvai. Gal ne visi sutiks - bet mano nuomone, jaučiasi vokiška kokybė. Smulkmenose - pavarų perjungimas tikslus, viskas išdėstyta aiškiai, visi jungtukai tvirti, medžiagos normalios, valdymas užtikrintas. Dalys nėra brangios ir jų tikrai lengva gauti. Su važiuoklės remontu dar nesusidūriau. Patikrinti servise ir pasilikti šiek tiek pinigų remontui. Juk automobilis jau dvidešimties metų senumo.
Pilnas atsiliepimas...
2017-04-01
1.9 66kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minksta, patvari, daug vietos, malonu vairuoti, pigios dalys, patikimos jei 1.9 tdi, grazi isvaizda
Vaziuokles remontas kas 2 metai pakeitus naujais sarnyrais kas brangoka, granatos silpnos, kartais vietom megsta parudyti
Vairuoju 6metus. Ka galiu pasakyti variklis ledas per tiek laiko nereikejo nieko investuoti neskaitant tepalu. Brangus dirzo keitimas apie 250e jau arteja ir man sitas malonumas. O siaip variklis ledas jei 1.9. Kebulas megsta parudyti. Pagrindine problema tai vaziuokle. Jei keiti sarnyrus keisk iskart visus kitu atveju po 3 men vel keisi kitus. Gera arternatyva restoruoti sarnyrus. Man laiko gerai restoruoti. Minusas kad restoruojasi iki 2kartu max. Siaip pasikeitus ar atsirestoravus sarnyrus 2metus bedu nematau o keliai visoki pradedant eksvaltu baigiant duobetu zvirkeliu. Dar granatos silpna vieta bent as i metus kazkuria puse keiciu granatos. Nezinau kodel bet man jos nelaiko. Viskas kita patvaru. Pliusas kad patvari masina, vietos daug, dalys pigokos nera brangios. Vaziuoja minkstai, uztikrintai. Siaip patarciau imti tokia passat b5 1.9 66 arba 81 kw nes paprasti purkstukai ir patikimesni varikliai del benzo nezinau nesidomejau. Nepatariu imti 2,5 ypac 110kv. Ju aptarnavimas brangesnis ir dalys brangesnes ir kiek girdejau varikliai nepatikimi. Mazai kuro ima. Galima pilt ukininku kura. Nepirkti 2,5 dyzelio, ir tikrinimas kaip visu auto tik atkreipti demesi i vaziuokle
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2016-07-31
passat 81kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas
priekine vaziuokle
Turiu si pasata jau 1,5 metu, nuvazevau 30000km seip butu super masina jai ne priekine vaziuokle. Kiekviena menesi vis kazkas barsket pradeda uzkniso jau!!!!!!!!!!!! per pusantru metu vaziuokle tvarkiau jau 5 kartus kiekviena karta isleidau virs 100e atrodo lyg popierine ta vaziuoke butu. Nors labai jos ir nesaugau daznai tenka vaziuot zvyrkeleis ir visokiais kaimo keliais. Daugiau nieko netvarkiau. Seip labai ekonomiskas su auto pilotu vaziuojant ant 120 gaunas 4.2l
Pilnas atsiliepimas...
Lukosenka | 2015-10-30
passat tdi 66kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas,mazos kuro sanaudos, 1,9 geri varikliai, minksta vaziuokle, patogios sedynes, smagi masina
daugokai nuverteja, pasitaiko smulkiu gedimu kurie nervuoja
Turiu vw passat b5 2000m 1,9 66kw. Pirkau is Vokietijos parvaryta. Nupirkes pakeiciau tik pagrindinius einamus dalykus ; visi dirzai, tepalai, filtrai, zvakes, akumuliatorius. Viskas nebuvo dienos kad neuzkurciau. Kurias kad ir prie -30. Su varikliu, turbina, greiciu deze, sankaba problemu nebuvo. Jie patikimi. Silpniausia vieta ir vienintele tai vaziuokle. Pries ta atsirestoruoju visus sarnyrus ir traukutes pasikeiciu jei reikia ir 2metam ramu. Uztenka restoruot nes perkant naujas dalis dvigubai brangiau iseina. O siaip tik einamieji remontai; padangos, priekines kaladeles, tepalai, filtrai, 1 kart starteris perinktas, galiniai amortikai su ivorem ir viskas. Sakyciau pavykes modelis. komfortiskas, pigios dalys, talpus, geri varikliai, turbinos greiciu dezes, jokio egr. Patarciau pirkti Liet nevazineta tikrinti varikli, sankaba, greiciu deze ir vaziuokle. Kainos pigios daliu. Lengvas lempuciu pakeitimas. Netikekit gandais apie silpna vaziuokle nedekit kinisku daliu ir laikys gerai karta per du metus susitvarkai vaziuokle ir pamirsti pasikeiti tepalus ir pili kura ir vaziuoji. O siaip vaziuokle minksta, nejauti duobiu. O jei nori benzo tai imk 1,8t su turbina tai ims pora litru maziau benzo nors patariu imt tik 1,9 dyzeli. Daug bedu neturejau . 1,9 66kv bedu nebuvo trauka gera galios gana. Tik reik laiku keist tepalus su filtru bei nepamirst kuro ir oro filtro. Ir kas 150000km pasikeist pagrindini dirza su visu komplektu ir bedu nebus. Nepamirskit bent kas du ar tris metus pasikeist salono filtro jo kaina 6 eurai pasikeiti pats ba lengva o langai visai nerasoja. Nuvertejimas per 4m pirkau uz 7200lt o dabar patys zinot kokios kainos. Tuo metu pigiai nupirkau. Daliu kainos nera brangios Pirkt 1,9 dyzeli ir standartiniai tikrinimai
Pilnas atsiliepimas...
 
123456

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini   LupoFox
    up!
  Maži   PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJetta
  New BeetleBeetle
  Vidutiniai  PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton 
  Kupė  Corrado  Scirocco
  Keturduriai kupė    Passat CC 
    Arteon
  Roadsteriai    Eos 
  Mini krosoveriai     T-Roc
  Krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouareg
  Dideli visureigiai     Atlas
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   CaravelleCaravelle
  SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai