Markės
1454 iš 1498
Volkswagen Polo 2009 - 2017
Volkswagen Polo, 2009 - 2017
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.55% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 2
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Volkwagen Polo susilaukė jau penktos kartos. Automobilis gaminamas ant Volkwagen PQ25 platformos, kuria dalinasi su 2008 metų SEAT Ibiza. Polo dizainas yra akivaizdžiai panašus į naujojo Volkswagen Scirocco ir Golf VI. Naujasis Polo yra 36 mm ilgesnis, 32 mm platesnis ir 13 mm žemesnis, 7.5 % lengvesnis nei jo pirmtakas. Bagažo skyrius padidėjo 10 litrų iki 280 litrų talpos (952 litrų sulanksčius galines sėdynes). Automobilio varikliai yra benzininiai nuo 1.2 L iki 1.4 L, dyzeliniai 1.6 L. Planuojama Polo pardavinėti ir Šiaurės Amerikos rinkoje.
Šios kartos Volkswagen Polo pelnė 2010 metų geriausio Europos automobilio titulą nugalėjęs Toyota iQ ir Opel Astra modelius, taip pat geriausio Pasaulio, bei Slovėnijos automobilio titulus. Tais pačiais metais šį Polo pripažino geriausiu ir žurnalai „What Car?“, „Carsguide“, bei „Wheels“.

2010/2011 metais Polo buvo pripažintas geriausiu importuojamu automobiliu Japonijoje.

Yra gaminamos ir Polo versijos su sedano kėbulu.
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
2018-10-27
Poliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Daug naudingų elektroninių patogumų, Geras valdymas,
važiuoklė, garso aparatūra
Pagaliau pakeičiau Opel Astra 1.6 l sedaną 115 AG į pusiau sedaną. Nusprendžiau parašyti atsiliepimą tiems, kurie galvoja apie tokį patį pirkinį. Apie automobilį: 1,6 litro, 110 arklių, mechaninė pavarų dėžė, 16 metai. Komplektacija Allstar + Hotstar. Nuvažiavęs beveik 8 000 kilometrų. Pliusai: Komplektacijoje yra viskas, ko norėjau, išskyrus auto pilotą ir šviesos/lietaus jutiklius. Nors Opelyje man jie buvo nenaudingi. Šviesos jutiklis dienos metu neturi prasmės, nes bet kuriuo atveju reikia važinėti įjungtomis šviesomis, o lietaus jutiklis yra reikalingas tik tada, kai stipriai lyja. O šiaip - viskas yra kietai, elektros paketas stiklams, elektroniniai sulankstomi veidrodėliai, viskas šildoma, išskyrus vairą. Net langų apiplovimo purkštukai yra šildomi. Klimatroniko ventiliatorius pučia labai silpnai, net niekada nieko panašaus nesu nematęs. Borto kompiuteris yra labai informatyvus. Multimedija yra puiki, garso sąsaja, muzika iš Bluetooth. Visi, visur rašo apie blogą garso izoliacija, bet, matyt, pereinamame modelyje tą problemą išsprendę. Gera pavarų dėžė, persijungia puikiai. Pirštinių skyrelis iš pradžių pasirodė mažas, bet paskui aptikau dar vieną, kuriame telpa dar tiek pat. Salono apšvietimas geras viskas gerai apšviesta, visos rankenėlės ir mygtukai matosi puikiai. Elektroninis vairo stiprintuvas veikia puikiai. Labai patogu parkuotis. Esant greičiui iki 190 km/h, veikia labai užtikrintai, o tai yra keista, net gi, vėjas nenupučia. Sąnaudos užmiestyje 7 litrai, mieste - ne daugiau kaip 10 litrų. Ir tai reikia įvertinti, kad aš nevažinėju kaip pensininkas. Po kapotu yra daug laisvos vietos. Tai, žinoma, yra patogu remontui, tačiau, kita vertus, viskas labai greitai išsipurvina. Šiek tiek gelbėja papildoma apsauga. Bagažinė yra didesnė nei Astros +, o bagažinės dangtis užsifiksuoja, todėl pučiant vėjui netrenks į galvą. Salonas yra erdvus, gale trys vietos. Nors ir salonas visas iš plastiko, bet niekas negirgžda ir nebarška. Automobilio minusai: Pakaba. Barška kaip barškutis, bilda važinėjant mūsų keliais. važiuojant ramiai - viskas normaliai, bet greitėjant... Manau, kai taip yra dėl amortizatorių trumpos eigos. Ant lygaus asfalto ar žvyrkelio - puiku. Garso aparatūra. Na, tai kažkoks tylus siaubas. Daugiau nei pusė garso ir garsiakalbiai pradeda traškėti. Rankinio trosai kabo patys žinote kaip kas, nutrūkti gali bet kuriuo metu. Pavažinėjus dulkėtais keliais, dulkės į saloną nepatenka, bet milžiniškas sluoksnis kaupiasi ant slenksčių, kurį tenka nuvalyti kiekvieną kartą.
Pilnas atsiliepimas...
Edita | 2010-06-04
World Car 2009
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minkšta pakaba, garso izoliacija, tyliai dirbantis variklis, jautrūs stabdžiai, paslankus vairas, smagi pavarų svirtis
Galėtų būti ekonomiškesnis (nebent rinksintės Blue Motion versiją, tada jau kita kalba).
Buvo smalsu savo kailiu patikrinti, kuom gi šis Polo toks special, kad buvo įvertintas tiek Europos, tiek Amerikos kaip GERIAUSIAS. Ir tik žmogui pačiam pavairavus eina suprasti, nes žodžiais to nenusakysi : mažas, manevringas, ekonomiškas - rodos, kaip ir bet kuris kitas miesto automobilis. Bet ką jūs gaunat įsigyję naujausią Polo - garantuotą VW kokybę (tiek surinkimo, tiek eksploatacijos prasme), Ir, ko gero, pats pagrindinis šio Polo bruožas - super minkšta pakaba. Atrodo itin keista, žinant, kad tai mažiukas Polo - bet galiu užtikrinti, nes pati išbandžiau - nepriklausomai nuo to, kokiu greičiu ir per kokias duobes lėksi, su Polo perplauki jas lyg su laiveliu - nulis diskomforto. Taigi, tai puikus auto pasirinkimas nenorintiems didelio ir kurą ryjančio automobilio (nors itin ekonomiškas šis irgi nėra - apie 8L/100km), bet vertinantiems komfortą. Naujausias mažasis Golf broliukas man pasirodė (kaip joks senesnis modelis) itin panašus ir lygiavertis šalia Golf (juolab kad specialiai vairavau vieną po kito). Gal man, kaip labiau mėgstančiai "paspausti", kiek pritrūko traukos, taigi sau rinkčiausi galingesnį automobilį - tai neabejotinai būtų arba Golf VI arba išsvajotasis Scirocco. 1.4 85AG, benzinas. Užvedus variklį arba stovint sankryžoje susidaro įspūdis, kad variklis...nedirba! Jis veikia super tyliai - jautiesi, lyg sėdėtum hibridiniame automobilyje (pvz.Toyota Prius). Dar vienas didžiulis pliusas naujojo Polo naudai. Išlaikyti VW niekad nebuvo brangu. Žinant, kad tai bene pigiausia vokiečių markė, keista, kad ji, be pradinės kainos, dar ir retai gendanti :) taigi, vartotojai lieka patenkinti.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini   LupoFox
    up!
  Maži   PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJetta
  New BeetleBeetle
  Vidutiniai  PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton 
  Kupė  Corrado  Scirocco
  Keturduriai kupė    Passat CC 
    Arteon
  Roadsteriai    Eos 
  Mini krosoveriai     T-Roc
  Krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai     Atlas
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   CaravelleCaravelle
  SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai