Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai

Atgal į atsiliepimų sąrašą Atgal į atsiliepimų sąrašą
Daugiau apie automobilį Audi A4
2004 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
Patalpino: M | 2023-12-18
Audi A4 B7 2.0 125 kW
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Puiki vokiška kokybė ir labai gražus dizainas
  • Dinamiškas
  • Gera garso izoliacija
  • Interjero medžiagos
  • Gerai valdomas
  • Erdvus salonas
  • Stabilus kelyje
  • Gražus dizainas
Nepatikimas variklis, smulkūs elektronikos gedimai
  • Brangus išlaikymas
  • Brangus nusipirkti
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Turėjau 2007 metų S-line dalinės apdailos su webasto, odiniu salonu, spalvotais abiem ekranais ir navigacija, juoda salono ir lubų apdala, juodom grotom, xenon žibintai, sportinis vairas ir pavarų svirtis... Automobilis bendrai yra solidus ir rimtai atrodo, jaučiasi gera vokiška kokybė salone ir malonu liesti vidaus apdailos ir vairo medžiagas. Labai patiko gera garso izoliacija ir, kadangi buvo raudoni s-line amortizatoriai, gerai valdomas kelyje ir greičiau įlėkus į posūkius nesiūbuoja. Vairas informatyvus, važiuoklė gana standi, todėl "sportininkams" patiks, tačiau siekiantiems važiavimo komforto, siūlyčiau rinktis ne s-line komplektaciją, o konkrečiau važiuoklės konfigūraciją. Iš kėbulo pusės silpna vieta yra arkos - linkę pirmiausiai rūdyti, nes ten plonas dažų ir lako storis, bet galima pasikeisti, svarbu, kad dugnas būtų pakankankamai geros būklės. Šis 125 kw variklis labiausiai nepatiko, nes šie Siemens purkštukai linkęs greičiau "myžti" ir reiks greitu metu juos pakeisti. Taip pat reguliariai reikia keisti tepalo siurblio ašelę/balansyrą, kad neprasisuktų ir netikėtai neužkaltų variklis nesant tepimo. Pasitaikė smulkių elektronikos gedimų pvz. galinis stop žibintas karštu oru gliūčindavo ir neveikdavo, bet atsistatydavo.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Brangesnės detalės nei biudžetinio automobilio, didesnės kuro sąnaudos nei kad 103 kW, užtat gerai laiko savo vertę.
Patarimai perkančiajam
Rinktis 1,9 85kw; retesnis variantas, bet būna, o jei renkiesi 2.0 variklį, tai rinktis su vienu velenėliu (forumuose būna variklių kodai arba oficialiuose psl. pasieškoti), tada dažniausiai purkštukai būna BOSCH ir nereikia keisti tepalo siurblio ašelės.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 0)

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt