Markės
68 iš 1940
Audi A4 (B7) 2004 - 2008
Audi A4, (B7) 2004 - 2008
521Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.36% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 21
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Klasikinis puikiai surinktas interjeras
  • Visi varomieji ratai
  • Gan nebrangus išlaikymas
TRŪKUMAI
  • Galios trūkumas prie aukštų apsukų
  • Ankštos galinės sėdynės
2004 metų pabaigoje buvo pristatytas atnaujintas A4 gaminamas ant tos pačios B6 (PL46) platformos su sedano, universalo ir kabrioleto kėbulais. Buvo atnaujinta tiek pati platforma, tiek pakaba, tiek varikliai. Buvo pristatyti inovatyvūs FSI varikliai su 2.0 L TFSI ir 3.2 L V6 FSI darbiniu tūriu ir atitinkamai galia - 200 ir 255 AG (147 ir 188 kW). Šie varikliai turi keturis vožtuvus cilindrui, nes ankstesnis 5 vožtuvų projektas buvo nesuderinamas su FSI įpurškimo sistema. Kaip ir anksčiau multitronic pavarų dėžė yra derinama su priekinių varomųjų ratų sistema, o 6 greičių tiptronic su visų varomųjų ratų "Quattro" sistema. Nors automobilis ir nėra toks greitas ar puikiai valdomas kaip 3 serijos BMW, tačiau Audi gali pasigirti gera standartine įranga, manevringumu, komfortišku elgesiu kelyje, galingais varikliais ir aišku "Quattro" sistema. Neigiamų komentarų yra nedaug – vietos trūkumas ant galinės sėdynės ir vadinamas turbo variklių turbolagas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Audi A4 buvo populiarus įvairių šalių žiedinėse varžybose:



Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 21
M | 2023-12-18
Audi A4 B7 2.0 125 kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki vokiška kokybė ir labai gražus dizainas
Nepatikimas variklis, smulkūs elektronikos gedimai
Turėjau 2007 metų S-line dalinės apdailos su webasto, odiniu salonu, spalvotais abiem ekranais ir navigacija, juoda salono ir lubų apdala, juodom grotom, xenon žibintai, sportinis vairas ir pavarų svirtis... Automobilis bendrai yra solidus ir rimtai atrodo, jaučiasi gera vokiška kokybė salone ir malonu liesti vidaus apdailos ir vairo medžiagas. Labai patiko gera garso izoliacija ir, kadangi buvo raudoni s-line amortizatoriai, gerai valdomas kelyje ir greičiau įlėkus į posūkius nesiūbuoja. Vairas informatyvus, važiuoklė gana standi, todėl "sportininkams" patiks, tačiau siekiantiems važiavimo komforto, siūlyčiau rinktis ne s-line komplektaciją, o konkrečiau važiuoklės konfigūraciją. Iš kėbulo pusės silpna vieta yra arkos - linkę pirmiausiai rūdyti, nes ten plonas dažų ir lako storis, bet galima pasikeisti, svarbu, kad dugnas būtų pakankankamai geros būklės. Šis 125 kw variklis labiausiai nepatiko, nes šie Siemens purkštukai linkęs greičiau "myžti" ir reiks greitu metu juos pakeisti. Taip pat reguliariai reikia keisti tepalo siurblio ašelę/balansyrą, kad neprasisuktų ir netikėtai neužkaltų variklis nesant tepimo. Pasitaikė smulkių elektronikos gedimų pvz. galinis stop žibintas karštu oru gliūčindavo ir neveikdavo, bet atsistatydavo. Brangesnės detalės nei biudžetinio automobilio, didesnės kuro sąnaudos nei kad 103 kW, užtat gerai laiko savo vertę. Rinktis 1,9 85kw; retesnis variantas, bet būna, o jei renkiesi 2.0 variklį, tai rinktis su vienu velenėliu (forumuose būna variklių kodai arba oficialiuose psl. pasieškoti), tada dažniausiai purkštukai būna BOSCH ir nereikia keisti tepalo siurblio ašelės.
Pilnas atsiliepimas...
Ana | 2023-06-25
AUDI A4 b7 2006
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikios garso koloneles
Problemos su zibintais
Turėjau si automobili apie metus laiko. Minusai: Pagrindine automobilio liga buvo tai, kad pavaziavus prastesniu keliu(duobetu arba zvirkeliu) pradedavo lyst visi defektai: neveikdavo galinis zibintas, posukio signalai. Taip pat labiausiai rudydavo sparnai ir bagazine Pliusai: Puikiai stovejo ant kelio, pravazumas puikus, kaip tokiu metu automobiliui ir uz tokia kaina sudetos puikios garso koloneles, nors ir nebuvo Sline Grazus interjeras
Pilnas atsiliepimas...
2021-08-03
A4 2.0 TDI 125 kw 2007
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizdus, sportiškas
Reikia keisti tepalo siurblio ašelę, genda SIEMENS purkštukai, rūdija posparniai
Turėjau automobilį 1 metus, su s-line apdaila ir važiuokle. Valdymas jautėsi tikrai sportiškas ir mašina stabili greituose posūkiuose, važiuoklė kietoka, bet tai tik į naudą sportininkam. Nepatiko, kad turėjau 2.0 125 kw su siemens purkštukais, kurie pagal kitus dažnai genda. Pasisekė, kad prieš perkant visų balansas buvo normos ribose, tačiau su BOSCH būtų patikimiau ir ramiau važinėti. Reikia keisti tepalo siurblio ašelę/balansyrą (vieni sako kas 2 tepalų keitimus, kiti kas dar ilgiau), kitu atveju gali ji prasisukti ir nepastebėsite, kad variklis negauna tepimo ir gali "užkalti". Šiaip įranga buvo gausi ir vairuoti buvo malonu. Pradėjo sunkiau sukti starteris, ir rūdyti sparnai, todėl tai reikalauja investicijų. Šiaip dažnai šiai kartais rūdija sparnai todėl verta į juos prieš perkant atkreipti dėmesį. Daug remonto nereikalavo, tačiau toliau važinėjant reikėjo keisti starterį, ir pan. Šiaip be rūdžių ir starterio daug nieko neteko keisti, mašina buvo gana patikima. Kaina labai greitai nuvertėja, maždaug 500 eur. į metus - galima pažiūrėti autopliuse. Vengti variklių su BRD kodu. Jei 2.0 litrų TDI tai rinktis tik su dviem velenėliais ir BOSCH purkštukais. Forumuose būna nurodyti kodai ir modifikacijos. Geriausia būtų 1.9 TDI. Žiūrėti ar nėra rūdžių sparnuose
Pilnas atsiliepimas...
2020-05-30
Avant 2.0 96kw LPG/Petrol, 2007
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, kokybiškos salono medžiagos, rūdims atsparus kėbulas
Prastas dinamikos/ekonomijos santykis; nepatogus išdėstymas variklio skyriuje
Sveiki, Auto buvo pirktas tiesiai iš Vokietijos su 174k. rida. Norėjau daikto be "perekupų" staigmenų ir iš esmės tai gavau. Turint galvoje automobilio amžių, salonas tikrai kokybiškas, malonios liesti medžiagos, aliuminio intarpai. Komplekatcija nėra kažkuo ypatinga. Kas nepatinka, kad temperatūra regiliuojasi mygtukais, o ne sukamu ratuku. Gale vietos ne per daugiausiai. Jei prieky atsisės aukšti žmonės, erdvės lieka mažoka. Avant bagažinė nėra super įspūdinga, bet ratas, vežimėlis su dviratuku bei kt. šlamšu tarpuose puikiai telpa. Važiuoja komfortiškai, link minkštesnės pusės, negaliu skųstis ir garso izoliacija. Gana trumpi bėgiai, tad tenka daugiau dirbti ranka. Rašo, jog 0-100 km/h pasiekia per 10s, bet realybėje jaučiasi kitaip. Nors ir tai šis skaičius nėra įspūdingas. Norint aplenkti bei įlįsti tenka sukti variklį aukštesniais sūkiais. Turint galvoje sąnaudas (sk. žemiau), gaunama dinamika turbūt yra labiausiai nuviliantis dalykas automobilyje. Kėbulas turi gerą atsparumą rūdims. Keistokai atrodo variklio skyriaus viršutinė dalis- nuo išorės dengia tik grotelės, tad prikrenta visokiausių lapų bei šapų ant akumuliatoriaus, kitų dalių. Kai kurie perka šias plastmases iš b6 ir deda į b7. Remontas: Per trejus metus pravažiuota ~40k km. Pirmais metais teko keisti tarpinę, kuri kainavo centus ir didžiąją dalį sudarė darbas- tepalas varvėjo ant kolektoriaus, todėl stovint vietoj jausdavosi nemalonus kvapas. Per likusį laiką buvo sugedęs galinio valytuvo varikliukas: Denso iš eBay už 120Eur, o keičiausi pats- nieko sudėtingo sekant youtube video. Tada sugedo pečiuko varikliukas, kuris reguliuoja, kur nukreipiamas oro srautas: detalė 150Eur+darbas 60Eur. Skeptiškai žiūrėjau į vokiškas važiuokles, bet maloniai nustebino, nes pirmąkart teko remontuoti po 30k km, nors važinėju ne pačiais geriausiais Vilniaus keliais, o ir parkuotis tenka laipiojant per "bardiūrus". Toliau ėjo einamieji reikalai- kaladės, tepalai, filtrai, žvakės. Nepatogus priėjimas variklio skyriuj, pvz keičiant akumuliatorių, kuris yra prie pat lango. Taip norint pasikeisti oro filtrą, reikia nuiminėti oro paėmimo žarnas, naudoti trekšlę, atsuktuvą, kai japoniškuose teturėdavau atlenkti kelis fiksatorius... Eksploatacija: Kalbant apie variklį, tai reikia žiūrėti dvi sąnaudas- degalų ir tepalo. Mieste valgo 12-14 dujų, priklausomai nuo metų laiko bei agresyvumo. Mano koja link sunkesnės pusės, bet beveik visada telpu į 12 su šiek tiek viršaus, nebent dideli šalčiai ir tenka sėdėti kamščiuose. Mažiausias sąnaudas esu turėjęs važiuodamas benzinu greitkeliu 120km/h su kruizo kontrole. Tuomet degino 8l. Mažesnio skaičiaus nesu matęs. Žinoma, slenkant 80km/h situacija turėtų būti geresnė, bet ar daugelis taip daro? Tepalą reikia sekti nuolat. Pilasi 4.2l ir jei važiuojama didesniais greičiais bei apsukom užmiesty- supilu virš 3l iki kito keitimo. Slankojant tik mieste geriau. Kiek skaičiau, tai čia normalu... Gerai tai, kad variklis labai paprastas, be jokių įmantrybių, tad kiek išleidi paprastiems dalykamas, žinai, jog neišleisi jokiems sudėtinegiems, nes kur nieko nėra, nėra ir kam sugesti, tiesa? Sudėjus dujas tenka sekti ir žvakių keitimo intervalą. Dabar įsuktos įmantresnės iridžio po 10 Eur/vnt , tad tikiuosi laikys tuos deklaruojamus 30k km. Smagu tai, jog variklio darbo nesklandumai išsisprendžia pakeitus tokį paprastą dalyką...Persėdus nuo dyzelio buvo sunku patikėti. Tarp kitko, jos keičiasi lengvai ir greitai bei galima tai pasidaryti pačiam. Apskritai, detalių kainos nėra didelės. Galite pasilyginti internete. Nuvertėjimas: mokėjau daugiau Vokietijoj nei kad būčiau pirkęs Lietuvoj (?!?!) panašios komplektacijos modelį. Ir žinojau, kad vien kirtus LT sieną aš už jį negausiu tokių pinigų ,kuriuos sukišau net nepradėjęs važiuoti. Ir čia bendra tendencija- palyginkite mobile.de kainas ir kainas Lietuvoj. Atmetus šitai, lietuviai mėgsta Audi, tad tolimesnis kritimas santykinai menkas. Tikrinti bei gal geriau rinktis autorizuotą pardavėją ar ieškotis tiesiai iš užsienio.
Pilnas atsiliepimas...
2019-07-27
Audi A4 quattro 3l 171 kw 2006 m S-line
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikiai traukiantis ir smagus auto. Malonumas važiuoti. Jokių problwmų trasoje ar lenkime. Puikiai traukia, žiemą slysti sunku, į apledijusį kalną įtrauksite nejusdami. Kokybiškas vidus. Išvaizdus.
Sportiniame variante kietokfa važiuoklė, kas logiška. Brangus tvarkymas. Sudėtingas priejimas tvarkant. Dažni elektronikos gedimai.
Puikus, itin kokybiškas tiek vidus tiek išorė. 3 l 171 kw v6 variklis labai gerai traukia ir vaziuoti smagu. Lenkime, trasoje... pavažiavus sunku persėst prie kito auto. Tačiau svarbu auto prižiūrėti, laiku spręsti problemas, bet tas tinka visiems. Tvarkymas reikalauja išlaidų, būdingi elektronikos gedimai. Siūlyčiau iš karto pakeisti grandines, įtempėjus. Trūkus, reikia keist visą variklį, puse auto vertės. Šiap brangus tvarkymas, sunkus priėjimas, perkant verčiau neinvestuoti visų lėšų, reikės tvarkymui ????. Pakankamai ekonomiškas vertinant, kad variklis 3l 171 kw. Kuro sanaudos vidutiniskai 10l. Vis dėl to auto galimybės atperka jo trūkumus. Svarbu prižiūrėti auto ir neabejoju jog puikiai tarnaus.
Pilnas atsiliepimas...
2018-09-12
Audi A4 2,7 TDI automatas universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galia, vairavimo malonumas, komfortas, universalo bagažinės taupumas, su automatine dėže patogu važiuoti kamščiuose. interjero kokybė. Taupumas
NĖRA
Mašiną turiu du metus, pirkta Vokietijoje. 2,7 variklio galios pilnai užtenka, plius galima saugiai čipuoti. Automatas bėgius mėto labai sklandžiai, kadangi dėžė variacinė, nėra mušimų ar pan. Šitų dėžių kuro sąnaudos panašios į mechaninės dėžės. Tačiau jos pačios yra nelabai patikimos, galimi gedimai, ypač po tepalų keitimo. Šiaip geresnės komplektacijos mašinoje sėdėti labai malonu, jausmas lyg sėdėtum Audi a8, variklio izoliacija puiki. Mieste kuro sąnaudos nepasakyčiau, kad labai mažos, nei labai didelės, važinėjant tik mieste, apie 10 litrų dyzelino. Užmiestį, ilgose kelionėse mašina nepakeičiama. Per du metus, neskaitant tepalų ir filtrų, buvo užsikišęs DPF, kurį išprogramavau, keistas termostatas (30e naujas termostatas, 15e pakeitimas, kartu su antifreezu), diskai ir kaladėlės, remontuotas supportas, granatos guma, ir stabilizatoriaus traukė. Viso per porą metų apie 200e. Per 2 metus kaina beveik nepakito. Pirkta už 4500e, dabar universalų kaina svyruoja nuo 3900-4600e už tokį modelį. Sedanai kur kas brangesni, ypač su komplektacija Būtinai ieškoti geresnės komplektacijos.(autopilotas, multifunkcinis vairas, bluetooth ir pan.). Jeigu įmanoma, daryti normalią diagnostiką, kad pažiūrėtų cilindrų darbą, purkštukus, nes gali brangiai atsieiti :)
Pilnas atsiliepimas...
2018-08-10
Audi A4 B7 2,5l 120kw Mechaninė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minkštumas vairuojant, variklio tylumas sėdint salone, labai smagi vairuoti.
Nėra tokia stabili posūkiuose.
Prieš tai vairavau BMW 320 E91 automatą. Iškarto pradėjau lyginti šiuos automobilius. BMW pliusai tai, kad manevringesnė ir atrodo stabilesnė ant kelio. Audi minkštesnė, bet jaučiasi šioks toks plaukiojimas, minkštas važiavimas, kadangi nėra gale tilto, gal būt tai įtakoją. Šiaip automobilis nėra prastas, surinkimo kokybė gera, patiko garso izoliacija, ko BMW nepasigirs. Sedėjimas automobilyje vėl kitoks, aukščiau sėdi, o BMW kaip visi žinome sėdi žemai. Daug kas peikia tuos 2,5l, na nežinau, daug draugų turi 2,5 132kw ir 2,5 120kw, laiku prižiūrėk ir laikys. Remontas nėra tikrai brangus, Audi detalės tikrai prieinama kainą, žinoma ne visos, bet einamiausios eksploatacinės detalės paprastam žmogui pats tas, tikrai ne kosmosas. Nuvertėjimas priklauso nuo komplektacijos.. Kuo mažesnė komplektacija greičiau nuvertės. Būtinai pravažiuoti, pasiklausyti variklio, žiūrėti ar nėra nutėkėjimų skysčių.
Pilnas atsiliepimas...
2018-01-02
Neatsibosta vairuoti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogu ir malonu vairuoti.
su dideliais nesusiduriau
Turiu jau 3 metus dziaugiuosi pasirinkes sita modeli,kad nepabostu patarciau rinktis kuo pilnesne komplektacija.
Pilnas atsiliepimas...
2017-09-22
Audi a4 b7 2.0 tdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vaziuokle minksta, per 100k km du sarnyrus ir amortizatorius pakeiciau.
Ant laisvu pasipurto, laukiu kol kas sugrius, 100k km niekas nesikeicia. Mazokai vietos sedint gale.
Viskas super, per pora metu prasukau 100k km ir pagrinde tepalai dirzai kaladeles. Vaziuokle super, kas kiekviena dirzu keitima 80k km rekomenduojama pasikeisti asele. Asele.gal 5eu kainuoja, darbas koki 50eu. Trauka super. Detales palyginus pigios, daznai nauja kainuoja maziau nei uzsipraso srotuose..
Pilnas atsiliepimas...
2017-06-23
Nepavedė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogi, puikiai valdoma, mažai genda, mažai suvartoja kuro
žema
Puiki, smagi ir gera mašina. Audi A4 AVANT 2008 METŲ veikia be priekaištų jau metus kaip turiu ir kaštai jos remontui nesiekia 15 eurų. Gali naktį ramiai miegoti. Nereikalauja daug išlaidų. Kaštai remontui minimalūs. Pirkit, nepasigailėsit
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai 80A4A4A4A4A4
S2 S4S4S4S4S4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5S5
    A5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
    Q4 e-tron
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   A6 allroad quattro
    Q6 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   Q8 e-tron
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt