Markės
56 iš 1641
Audi A4 (B7 Typ 8E/8H) 2004 - 2008
Audi A4, (B7 Typ 8E/8H) 2004 - 2008
518Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.35% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 18
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Apžvalga
PRIVALUMAI
  • Klasikinis puikiai surinktas interjeras
  • Visi varomieji ratai
  • Gan nebrangus išlaikymas
TRŪKUMAI
  • Galios trūkumas prie aukštų apsukų
  • Ankštos galinės sėdynės
2004 metų pabaigoje buvo pristatytas naujas A4 gaminamas ant tos pačios B6 (PL46) platformos su sedano, universalo ir kabrioleto kėbulais. Buvo atnaujinta tiek šasi, tiek pakaba, tiek varikliai. Buvo pristatyti inovatyvūs FSI varikliai su 2.0 L TFSI ir 3.2 L V6 FSI litražais ir atitinkamai galia - 200 ir 255 AG (147 ir 188 kW). Šie abu varikliai turi keturis vožtuvus cilindrui, ankstesnis 5 vožtuvų projektas buvo nesuderinamas su FSI įpurškimo sistema. Kaip ir anksčiau multitronic pavarų dėžė yra derinama su priekinių varomųjų ratų sistema, o 6 greičių tiptronic su visų varomųjų ratų quattro sistema. Nors automobilis ir nėra toks greitas ar puikiai valdomas kaip 3 serijos BMW, tačiau Audi tikrai gali pasigirti standartine įranga, manevringumu, komfortišku važiavimu, galingais varikliais ir aišku quattro sistema. Neigiamų komentarų tikrai nedaug – vietos trūkumas ant galinės sėdynės ir vadinamas turbo variklių turbolagas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 18
2020-05-30
Avant 2.0 96kw LPG/Petrol, 2007
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, kokybiškos salono medžiagos, rūdims atsparus kėbulas
Prastas dinamikos/ekonomijos santykis; nepatogus išdėstymas variklio skyriuje
Sveiki, Auto buvo pirktas tiesiai iš Vokietijos su 174k. rida. Norėjau daikto be "perekupų" staigmenų ir iš esmės tai gavau. Turint galvoje automobilio amžių, salonas tikrai kokybiškas, malonios liesti medžiagos, aliuminio intarpai. Komplekatcija nėra kažkuo ypatinga. Kas nepatinka, kad temperatūra regiliuojasi mygtukais, o ne sukamu ratuku. Gale vietos ne per daugiausiai. Jei prieky atsisės aukšti žmonės, erdvės lieka mažoka. Avant bagažinė nėra super įspūdinga, bet ratas, vežimėlis su dviratuku bei kt. šlamšu tarpuose puikiai telpa. Važiuoja komfortiškai, link minkštesnės pusės, negaliu skųstis ir garso izoliacija. Gana trumpi bėgiai, tad tenka daugiau dirbti ranka. Rašo, jog 0-100 km/h pasiekia per 10s, bet realybėje jaučiasi kitaip. Nors ir tai šis skaičius nėra įspūdingas. Norint aplenkti bei įlįsti tenka sukti variklį aukštesniais sūkiais. Turint galvoje sąnaudas (sk. žemiau), gaunama dinamika turbūt yra labiausiai nuviliantis dalykas automobilyje. Kėbulas turi gerą atsparumą rūdims. Keistokai atrodo variklio skyriaus viršutinė dalis- nuo išorės dengia tik grotelės, tad prikrenta visokiausių lapų bei šapų ant akumuliatoriaus, kitų dalių. Kai kurie perka šias plastmases iš b6 ir deda į b7. Remontas: Per trejus metus pravažiuota ~40k km. Pirmais metais teko keisti tarpinę, kuri kainavo centus ir didžiąją dalį sudarė darbas- tepalas varvėjo ant kolektoriaus, todėl stovint vietoj jausdavosi nemalonus kvapas. Per likusį laiką buvo sugedęs galinio valytuvo varikliukas: Denso iš eBay už 120Eur, o keičiausi pats- nieko sudėtingo sekant youtube video. Tada sugedo pečiuko varikliukas, kuris reguliuoja, kur nukreipiamas oro srautas: detalė 150Eur+darbas 60Eur. Skeptiškai žiūrėjau į vokiškas važiuokles, bet maloniai nustebino, nes pirmąkart teko remontuoti po 30k km, nors važinėju ne pačiais geriausiais Vilniaus keliais, o ir parkuotis tenka laipiojant per "bardiūrus". Toliau ėjo einamieji reikalai- kaladės, tepalai, filtrai, žvakės. Nepatogus priėjimas variklio skyriuj, pvz keičiant akumuliatorių, kuris yra prie pat lango. Taip norint pasikeisti oro filtrą, reikia nuiminėti oro paėmimo žarnas, naudoti trekšlę, atsuktuvą, kai japoniškuose teturėdavau atlenkti kelis fiksatorius... Eksploatacija: Kalbant apie variklį, tai reikia žiūrėti dvi sąnaudas- degalų ir tepalo. Mieste valgo 12-14 dujų, priklausomai nuo metų laiko bei agresyvumo. Mano koja link sunkesnės pusės, bet beveik visada telpu į 12 su šiek tiek viršaus, nebent dideli šalčiai ir tenka sėdėti kamščiuose. Mažiausias sąnaudas esu turėjęs važiuodamas benzinu greitkeliu 120km/h su kruizo kontrole. Tuomet degino 8l. Mažesnio skaičiaus nesu matęs. Žinoma, slenkant 80km/h situacija turėtų būti geresnė, bet ar daugelis taip daro? Tepalą reikia sekti nuolat. Pilasi 4.2l ir jei važiuojama didesniais greičiais bei apsukom užmiesty- supilu virš 3l iki kito keitimo. Slankojant tik mieste geriau. Kiek skaičiau, tai čia normalu... Gerai tai, kad variklis labai paprastas, be jokių įmantrybių, tad kiek išleidi paprastiems dalykamas, žinai, jog neišleisi jokiems sudėtinegiems, nes kur nieko nėra, nėra ir kam sugesti, tiesa? Sudėjus dujas tenka sekti ir žvakių keitimo intervalą. Dabar įsuktos įmantresnės iridžio po 10 Eur/vnt , tad tikiuosi laikys tuos deklaruojamus 30k km. Smagu tai, jog variklio darbo nesklandumai išsisprendžia pakeitus tokį paprastą dalyką...Persėdus nuo dyzelio buvo sunku patikėti. Tarp kitko, jos keičiasi lengvai ir greitai bei galima tai pasidaryti pačiam. Apskritai, detalių kainos nėra didelės. Galite pasilyginti internete. Nuvertėjimas: mokėjau daugiau Vokietijoj nei kad būčiau pirkęs Lietuvoj (?!?!) panašios komplektacijos modelį. Ir žinojau, kad vien kirtus LT sieną aš už jį negausiu tokių pinigų ,kuriuos sukišau net nepradėjęs važiuoti. Ir čia bendra tendencija- palyginkite mobile.de kainas ir kainas Lietuvoj. Atmetus šitai, lietuviai mėgsta Audi, tad tolimesnis kritimas santykinai menkas. Tikrinti bei gal geriau rinktis autorizuotą pardavėją ar ieškotis tiesiai iš užsienio.
Pilnas atsiliepimas...
2019-07-27
Audi A4 quattro 3l 171 kw 2006 m S-line
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikiai traukiantis ir smagus auto. Malonumas važiuoti. Jokių problwmų trasoje ar lenkime. Puikiai traukia, žiemą slysti sunku, į apledijusį kalną įtrauksite nejusdami. Kokybiškas vidus. Išvaizdus.
Sportiniame variante kietokfa važiuoklė, kas logiška. Brangus tvarkymas. Sudėtingas priejimas tvarkant. Dažni elektronikos gedimai.
Puikus, itin kokybiškas tiek vidus tiek išorė. 3 l 171 kw v6 variklis labai gerai traukia ir vaziuoti smagu. Lenkime, trasoje... pavažiavus sunku persėst prie kito auto. Tačiau svarbu auto prižiūrėti, laiku spręsti problemas, bet tas tinka visiems. Tvarkymas reikalauja išlaidų, būdingi elektronikos gedimai. Siūlyčiau iš karto pakeisti grandines, įtempėjus. Trūkus, reikia keist visą variklį, puse auto vertės. Šiap brangus tvarkymas, sunkus priėjimas, perkant verčiau neinvestuoti visų lėšų, reikės tvarkymui ????. Pakankamai ekonomiškas vertinant, kad variklis 3l 171 kw. Kuro sanaudos vidutiniskai 10l. Vis dėl to auto galimybės atperka jo trūkumus. Svarbu prižiūrėti auto ir neabejoju jog puikiai tarnaus.
Pilnas atsiliepimas...
2018-09-12
Audi A4 2,7 TDI automatas universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galia, vairavimo malonumas, komfortas, universalo bagažinės taupumas, su automatine dėže patogu važiuoti kamščiuose. interjero kokybė. Taupumas
NĖRA
Mašiną turiu du metus, pirkta Vokietijoje. 2,7 variklio galios pilnai užtenka, plius galima saugiai čipuoti. Automatas bėgius mėto labai sklandžiai, kadangi dėžė variacinė, nėra mušimų ar pan. Šitų dėžių kuro sąnaudos panašios į mechaninės dėžės. Tačiau jos pačios yra nelabai patikimos, galimi gedimai, ypač po tepalų keitimo. Šiaip geresnės komplektacijos mašinoje sėdėti labai malonu, jausmas lyg sėdėtum Audi a8, variklio izoliacija puiki. Mieste kuro sąnaudos nepasakyčiau, kad labai mažos, nei labai didelės, važinėjant tik mieste, apie 10 litrų dyzelino. Užmiestį, ilgose kelionėse mašina nepakeičiama. Per du metus, neskaitant tepalų ir filtrų, buvo užsikišęs DPF, kurį išprogramavau, keistas termostatas (30e naujas termostatas, 15e pakeitimas, kartu su antifreezu), diskai ir kaladėlės, remontuotas supportas, granatos guma, ir stabilizatoriaus traukė. Viso per porą metų apie 200e. Per 2 metus kaina beveik nepakito. Pirkta už 4500e, dabar universalų kaina svyruoja nuo 3900-4600e už tokį modelį. Sedanai kur kas brangesni, ypač su komplektacija Būtinai ieškoti geresnės komplektacijos.(autopilotas, multifunkcinis vairas, bluetooth ir pan.). Jeigu įmanoma, daryti normalią diagnostiką, kad pažiūrėtų cilindrų darbą, purkštukus, nes gali brangiai atsieiti :)
Pilnas atsiliepimas...
2018-08-10
Audi A4 B7 2,5l 120kw Mechaninė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minkštumas vairuojant, variklio tylumas sėdint salone, labai smagi vairuoti.
Nėra tokia stabili posūkiuose.
Prieš tai vairavau BMW 320 E91 automatą. Iškarto pradėjau lyginti šiuos automobilius. BMW pliusai tai, kad manevringesnė ir atrodo stabilesnė ant kelio. Audi minkštesnė, bet jaučiasi šioks toks plaukiojimas, minkštas važiavimas, kadangi nėra gale tilto, gal būt tai įtakoją. Šiaip automobilis nėra prastas, surinkimo kokybė gera, patiko garso izoliacija, ko BMW nepasigirs. Sedėjimas automobilyje vėl kitoks, aukščiau sėdi, o BMW kaip visi žinome sėdi žemai. Daug kas peikia tuos 2,5l, na nežinau, daug draugų turi 2,5 132kw ir 2,5 120kw, laiku prižiūrėk ir laikys. Remontas nėra tikrai brangus, Audi detalės tikrai prieinama kainą, žinoma ne visos, bet einamiausios eksploatacinės detalės paprastam žmogui pats tas, tikrai ne kosmosas. Nuvertėjimas priklauso nuo komplektacijos.. Kuo mažesnė komplektacija greičiau nuvertės. Būtinai pravažiuoti, pasiklausyti variklio, žiūrėti ar nėra nutėkėjimų skysčių.
Pilnas atsiliepimas...
2018-01-02
Neatsibosta vairuoti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogu ir malonu vairuoti.
su dideliais nesusiduriau
Turiu jau 3 metus dziaugiuosi pasirinkes sita modeli,kad nepabostu patarciau rinktis kuo pilnesne komplektacija.
Pilnas atsiliepimas...
2017-09-22
Audi a4 b7 2.0 tdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vaziuokle minksta, per 100k km du sarnyrus ir amortizatorius pakeiciau.
Ant laisvu pasipurto, laukiu kol kas sugrius, 100k km niekas nesikeicia. Mazokai vietos sedint gale.
Viskas super, per pora metu prasukau 100k km ir pagrinde tepalai dirzai kaladeles. Vaziuokle super, kas kiekviena dirzu keitima 80k km rekomenduojama pasikeisti asele. Asele.gal 5eu kainuoja, darbas koki 50eu. Trauka super. Detales palyginus pigios, daznai nauja kainuoja maziau nei uzsipraso srotuose..
Pilnas atsiliepimas...
2017-06-23
Nepavedė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogi, puikiai valdoma, mažai genda, mažai suvartoja kuro
žema
Puiki, smagi ir gera mašina. Audi A4 AVANT 2008 METŲ veikia be priekaištų jau metus kaip turiu ir kaštai jos remontui nesiekia 15 eurų. Gali naktį ramiai miegoti. Nereikalauja daug išlaidų. Kaštai remontui minimalūs. Pirkit, nepasigailėsit
Pilnas atsiliepimas...
2017-05-16
Audi A4 2.0tdi avant
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stabilus, tylus, net ir dabar neatrodo senas.
Galėtų stipriau jaustis trauka prie žemų sukių, erdvė gale sedintiems.
Audi A4 avant 2.0tdi 125kw s-line. 2007m. Pavyko nusipirkti su tikra 320 000km rida iš Vokietijos. Automobilis puikios buklės tiek mechaniškai tiek kėbulas. Diržų, vandens pompos, tepalų, filtrų keitimas, tepalo siurblio restauracija - 480Eur. Pavažinėjus pasigedau traukos. Chiptuning galios programavimas, egr atjungimas, dpf pašalinimas-išprogramavimas (150kw) - 180Eur. Kondicionieriaus pildymas - 25Eur. Per 20k km daugiau išlaidų neturėjau apart tepalų/filtrų keitimo. Automobilis po perprogramivo pasidarė daug gyvesnis, taip pat ir sanaudos per 0,5-1l sumažėjo. Pasigedau vietos gale. Nesu aukštas 183cm. Bet už manęs sėdinčiam žmogui jau nėra erdvu. Šiaip labai gerai stovi ant kelio. Važiuoklė s-line šiektiek standi, bet posukiuose automobilis prilipęs prie kelio. Salono medžiagos kokybiškos. Malonu sėdėti viduje, Garso izoliacija po japoniškų automobilių, atrodo, tikrai puiki. Nusipirkus patariu pasikeisti tepalio siurblio ašelę. Nes tai yra 2.0tdi pd variklių liga. Gali tekti restauruoti ir ašiavietę, bet tada važiuosite ramūs. Nes prasisukus ašelei siurblys nesukelia spaudimo. Automobilis apie tai nepraneša. Ir gali užkalti variklį, kas nėra pigus malonumas. Naudoju Liquidmoly tepalus, nusiskundimų neturiu. Keisti kas 15k km. Visa kitą priklauso nuo automobilio stovio. 300-350k km. tikrai nėra šių automobilių limitas. Tad patariu pasieškoti automobilio su pilna istorija. Nes Lietuvoje jos visos grįžta su ~220k km rida. (sukta). Mano atveju BRD variklio kodas. Siemens purkštukai. Tauta sako problematiški? Bet pirkau auto su aptarnavimais pas oficialų atstovą ir susisiekus buvo patvirtinta, jog prieš 40k km buvo pakeisti visi 4 purkštukai. Prieš 75k km buvo restauruota turbina. Prieš 100k km keistas smagratis ir sankaba. Tad tokia automobilio priežiūra tenkina mane ir manau bėdų ateityje nesukels. Jaučiasi solidumas, net uždarant duris malonus duslus garsas. Iš nusiskundimų pusės. Galėtų trauka prasidėti šiektiek anksčiau. Pradeda važiuoti nuo 2k apsukų. Garso sistema bose. Tikrai puikiai skamba. Recaro pripučiamos sėdynės. Tinkamai susireguliavus tikrai patogios ir prilaikančios. Kitą kartą rinkčiausi A6. Kainos skirtumas nėra didelis, o automobilis daug erdvesnis. Standartinio automobilio detalių kainos. Tai nėra apynaujis automobilis. Tad kainos nebesikandžioja.
Pilnas atsiliepimas...
2017-03-21
Vairuotojas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda, trauka, stabilumas, salonas, remonto kaina nera didele, garso izoliacija, garso sistema.
varikliai kurie reikalauja prieziuros, bet jei priziuresi tai ir vaziuosi o daugiau nera
Vazineju jau du metus, motoras nera pasaka, bet ir milijonu nekainuoja, keiciau purkstukus padevetus, mokejau 70eu, tai jau puse metu vaziuoju ir kaip ir nera problemu. Siaip zinau, kad sie motorai nekazka, bet kaip priziuresi taip ir turesi. Trauka tikrai gera, stabilumas, sukibimas tvarkoj tikrai, vaziuokle nors ir aliumine dar neteko susidurti su problemom, nezinau kaip kitiems, bet man ji patinka, nes minksta, patogi tikrai nieko pries neturiu, salonas taip pat tikrai gerai atrodo, garso izoliacija bei garso sistema tiesiog nuostabi. norintys pirkti varykit i servisus patikrinimui jei nebus bedu imkit :)
Pilnas atsiliepimas...
egle | 2016-03-26
audi a4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
grazi isore,jebulas nerudija kaip bmv ar mersai
nera
Grazus,prabangus grazi isore,graziai atrodo universalas jai tinka nedidele atrodo!audi turi savo grazus priekis,salono kokybe geresne nei volkswagen!gers garso izoliacija Normalus tie varikliai 2l 103kw jai priziuri keiti laiku tepalus,tyliai dirba varikliai gera trauka ,6begiai pliusas didelis!!!gera trauka uztenka pilnai jau! Nera tukie dideli viskas gan nebrangiai taisoma!nera didelio nuvertejimo Tikrinti ziureti kiek galima!
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Maži    A1A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai 8080A4A4A4A4A4
90    
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6A6
  S6 S6S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8A8
  S8 S8 S8 S8
  Kupė CoupeCoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7A7
    S7S7
    RS 7RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai     Q3Q3
    RS Q3 RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
   A4 allroadA4 allroad quattro
    E-tron
    A6 allroad quattro
  Dideli krosoveriai     Q8
    SQ8
    RS Q8
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2   
  Sportiniai    R8R8
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 4000 skelbimų, virš 6900 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt