Markės
Jūsų patarimas - kitam sprendimasRašykite atsiliepimus, patarkite kitiems Autoasas.lt lankytojams, o mes jums dovanosime numerių rėmelius! Plačiau

Atsiliepimai

Atgal į atsiliepimų sąrašą Atgal į atsiliepimų sąrašą
Daugiau apie automobilį Audi A4
2004 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-05-30
Avant 2.0 96kw LPG/Petrol, 2007
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komfortiškas, kokybiškos salono medžiagos, rūdims atsparus kėbulas
Prastas dinamikos/ekonomijos santykis; nepatogus išdėstymas variklio skyriuje
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas / Dujos
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas
Sveiki, Auto buvo pirktas tiesiai iš Vokietijos su 174k. rida. Norėjau daikto be "perekupų" staigmenų ir iš esmės tai gavau. Turint galvoje automobilio amžių, salonas tikrai kokybiškas, malonios liesti medžiagos, aliuminio intarpai. Komplekatcija nėra kažkuo ypatinga. Kas nepatinka, kad temperatūra regiliuojasi mygtukais, o ne sukamu ratuku. Gale vietos ne per daugiausiai. Jei prieky atsisės aukšti žmonės, erdvės lieka mažoka. Avant bagažinė nėra super įspūdinga, bet ratas, vežimėlis su dviratuku bei kt. šlamšu tarpuose puikiai telpa. Važiuoja komfortiškai, link minkštesnės pusės, negaliu skųstis ir garso izoliacija. Gana trumpi bėgiai, tad tenka daugiau dirbti ranka. Rašo, jog 0-100 km/h pasiekia per 10s, bet realybėje jaučiasi kitaip. Nors ir tai šis skaičius nėra įspūdingas. Norint aplenkti bei įlįsti tenka sukti variklį aukštesniais sūkiais. Turint galvoje sąnaudas (sk. žemiau), gaunama dinamika turbūt yra labiausiai nuviliantis dalykas automobilyje. Kėbulas turi gerą atsparumą rūdims. Keistokai atrodo variklio skyriaus viršutinė dalis- nuo išorės dengia tik grotelės, tad prikrenta visokiausių lapų bei šapų ant akumuliatoriaus, kitų dalių. Kai kurie perka šias plastmases iš b6 ir deda į b7.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Remontas: Per trejus metus pravažiuota ~40k km. Pirmais metais teko keisti tarpinę, kuri kainavo centus ir didžiąją dalį sudarė darbas- tepalas varvėjo ant kolektoriaus, todėl stovint vietoj jausdavosi nemalonus kvapas. Per likusį laiką buvo sugedęs galinio valytuvo varikliukas: Denso iš eBay už 120Eur, o keičiausi pats- nieko sudėtingo sekant youtube video. Tada sugedo pečiuko varikliukas, kuris reguliuoja, kur nukreipiamas oro srautas: detalė 150Eur+darbas 60Eur. Skeptiškai žiūrėjau į vokiškas važiuokles, bet maloniai nustebino, nes pirmąkart teko remontuoti po 30k km, nors važinėju ne pačiais geriausiais Vilniaus keliais, o ir parkuotis tenka laipiojant per "bardiūrus". Toliau ėjo einamieji reikalai- kaladės, tepalai, filtrai, žvakės. Nepatogus priėjimas variklio skyriuj, pvz keičiant akumuliatorių, kuris yra prie pat lango. Taip norint pasikeisti oro filtrą, reikia nuiminėti oro paėmimo žarnas, naudoti trekšlę, atsuktuvą, kai japoniškuose teturėdavau atlenkti kelis fiksatorius... Eksploatacija: Kalbant apie variklį, tai reikia žiūrėti dvi sąnaudas- degalų ir tepalo. Mieste valgo 12-14 dujų, priklausomai nuo metų laiko bei agresyvumo. Mano koja link sunkesnės pusės, bet beveik visada telpu į 12 su šiek tiek viršaus, nebent dideli šalčiai ir tenka sėdėti kamščiuose. Mažiausias sąnaudas esu turėjęs važiuodamas benzinu greitkeliu 120km/h su kruizo kontrole. Tuomet degino 8l. Mažesnio skaičiaus nesu matęs. Žinoma, slenkant 80km/h situacija turėtų būti geresnė, bet ar daugelis taip daro? Tepalą reikia sekti nuolat. Pilasi 4.2l ir jei važiuojama didesniais greičiais bei apsukom užmiesty- supilu virš 3l iki kito keitimo. Slankojant tik mieste geriau. Kiek skaičiau, tai čia normalu... Gerai tai, kad variklis labai paprastas, be jokių įmantrybių, tad kiek išleidi paprastiems dalykamas, žinai, jog neišleisi jokiems sudėtinegiems, nes kur nieko nėra, nėra ir kam sugesti, tiesa? Sudėjus dujas tenka sekti ir žvakių keitimo intervalą. Dabar įsuktos įmantresnės iridžio po 10 Eur/vnt , tad tikiuosi laikys tuos deklaruojamus 30k km. Smagu tai, jog variklio darbo nesklandumai išsisprendžia pakeitus tokį paprastą dalyką...Persėdus nuo dyzelio buvo sunku patikėti. Tarp kitko, jos keičiasi lengvai ir greitai bei galima tai pasidaryti pačiam. Apskritai, detalių kainos nėra didelės. Galite pasilyginti internete. Nuvertėjimas: mokėjau daugiau Vokietijoj nei kad būčiau pirkęs Lietuvoj (?!?!) panašios komplektacijos modelį. Ir žinojau, kad vien kirtus LT sieną aš už jį negausiu tokių pinigų ,kuriuos sukišau net nepradėjęs važiuoti. Ir čia bendra tendencija- palyginkite mobile.de kainas ir kainas Lietuvoj. Atmetus šitai, lietuviai mėgsta Audi, tad tolimesnis kritimas santykinai menkas.
Patarimai perkančiajam
Tikrinti bei gal geriau rinktis autorizuotą pardavėją ar ieškotis tiesiai iš užsienio.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2023

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt