2017 USA įsigijau nestipriai daužtą, bet nedaug nuriedėjusį. Ir tai buvo neblogas sprendimas:)
e90 LCI tai tipiškas BMW trečiukas - sportiškas, gerai valdomas, kokybiškai surinktas ir jaunatviškas automobilis.
per du metus man jokių bėdų nebuvo, - tik šypsena.
172 kw varilkis su 6 laipsnių automatine dėže - patikimas variantas, važiuoja sklandžiai, tvarkingai važiuojant pavaros jungiasi prie gan žemų apsukų, beveik nesijaučia. norint spustelti staigiau, būna kelių sekundžių LAG'as. tačiau įjungus sportinį režimą auto persimaino neatpažįstamai, traukia fantastiškai, variklis riaumoja kaip m3.
variklis pakankamai dar ekonomiškas - 11l/100km kompas rodė:)
N52/N51 ko gero paskutinis patikimas atmosferinis 6 cilindrų bmw variklis.
Pats automobilis nedidelis, salonas ankštokas, prieky gerai įsitaisius, gale labai mažai vietos lieka.
garso izoliacijos tikėjausi geresnės...
dar trūkumas kad neatsilenkia galinės sėdynės:)
tai dviejų žmonių auto. tikrai ne šeimyninis.
salonas kokybiškas, panelės prietaisai paprasti ir patogūs.
sėdynės, nors ne sportinės, tačiau gan patogios ilgose kelionėse, nenuvylė.
Automobilis sunkus, bet stabilus ir gerai stovi ant kelio. vairas sunkus.
Pakaba gan kieta ir gaudo visus kelio nelygumus (su r17 RFT). komforto tikrai nedaug važinėjant Lietuvos keliais:) galvoju užsidėt R16:)
kadangi auto žiemos nematęs ir pakankamai nesenas, tai per kelis metus neatsirado nė vienos rūdelės.
apibendrinant, automobilis paliko teigiamą įspudį ir pirkti rekomenduočiau.
jeigu rasit geros būklės, nesudrožtą, nedaug nuriedėjusį - tikrai džiaugsitės.
o aš pereisiu į F30 LCI:)
p.s. perskaičiau kitus (neigiamus) atsiliepimus apie e90 ir nustebau - tarsi skirtingas mašinas turėjom. gal lavonus buvo nusipirkę?
jei norit pigios eksploatacijos praktiškumo ir komforto - pirkit civic , golf, passat, tojota...
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
eksploatacija buvo pigi, nes apart alyvos keitimo, pavogtų veidrodėlių ir priekinių amortizatorių keitimo (70 Eur /vnt) - nieko nereikėjo daryti. tik pilti benziną:)
esmė kad šių, kaip ir kitų naujesnių automobilių, resursas yra apie 200 000 KM. po šios ribos viskas pradeda gesti ir reikia viską keisti. tai kainuos labai daug. ypač jei ankstesni savininkai prastai prižiūrėjo, drožė.
nuvertėjimas nėra labai didelis, nors jų privežta gana daug ir pasirinkimas yra platus. svarbu nepikrti pigiausio varianto.
Patarimai perkančiajam
Jokiu būdu nepirkti jokio bmw: su keturių cilindrų varikliais, nepirkti pigiausio, pirmo pasitaikiusio varianto, nepirkti nuriedėjusio virš 200 000 km,
tikrinti servise.
tikrinti istoriją pagal VIN.
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.