Eironas | 2024-01-28 |
Geras ekonomiškas kasdieninis automobiliukas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamiškas Ekonomiškas Gera garso izoliacija Interjero medžiagos Gera pakaba Komfortiškas Gera pavarų dėžė Gerai valdomas Erdvus salonas Talpi bagažinė Stabilus kelyje Nebrangus išlaikymas Nebrangus nusipirkti
Žvakiu rėle
|
BMW E90 3 serijos modelis yra jau penktos kartos trečiukas ir gaminamas su sedano, universalo, kupė ir kabrioleto kėbulais. Tik pristatytas automobilis iškart tapo geriausiai parduodamu BMW automobiliu visame pasaulyje. E90 stilius yra visiškai naujas – įdomus dizainas, nauji varikliai, nauja transmisija, interjeras, pakaba ir daug naujų technologijų. E90 kabrioletas taip pat yra pirmas BMW modelis su kietu sulankstomu stogu. Be to E90 modelyje vėl sugrįžo turbo varikliai, šįkart siekiantys 300 AG galią ir 410 Nm sukimo momentą. E90 sedanas yra 49 mm ilgesnis, 78 mm platesnis ir 9 mm aukštesnis negu jo pirmtakas E46. Kadangi pailgėjo ir tarpuratis, automobilis siūlo daugiau vietos keleivių kojoms ir galvoms – tai sritis, kurioje senesnės kartos 3 serija buvo stipriai kritikuojama. Automobilio mazguose plačiai naudojamas aliuminis tam, kad svoris būtų kuo mažesnis. 2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų BMW E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu dėl puikaus balanso tarp dinamikos ir praktiškumo, tarp stiliaus ir solidumo, taip pat dėl puikių dyzelinių variklių ir visų varomųjų ratų sistemos "Xdrive". Žurnalas “Car and Driver” 3 serijos BMW įtraukė į geriausių dešimtuką 16-ąjį kartą per paskutinius 24 metus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Rokas | 2023-12-16 |
Geras ekonomiškas kasdieninis automobiliukas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamiškas Ekonomiškas Gera garso izoliacija Interjero medžiagos Gera pakaba Komfortiškas Gera pavarų dėžė Gerai valdomas Erdvus salonas Talpi bagažinė Stabilus kelyje Nebrangus išlaikymas Nebrangus nusipirkti
Žvakiu rėle
|
Malonus važiuoti didelius atstumus
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Martynas | 2023-10-10 |
2011m. BMW 318d efficient dynamics (variklis N47T)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas, patikimas, dinamiškas.
Brangus remontas, reikia saugotis atsuktos ridos ir dėl modifikacijų.
|
Ši apžvalga nekalba apie pre-LCI (prefacelit) modelius.
Mašina yra gera, pagrindiniai mazgai negenda. Labai svarbu prevencinė priežiura ir aptarnavimai bei jų kokybė, įprastas "auksarankis garažinis" mašinos nesuremontuos teisingai. Brangi priežiura ir detalės, jai neturite apie 1000-1500 eurų nenumatytiems remontams, ši mašina ne jums. Grandinės keitimas kainavo 2000 eurų, bet buvo pakeistos visos tarpinės ir atlikti prevenciniai remontai. Šį remontą atlikau kai nusipirkau automobilį. Geras ekinomiškas automobilis, versijos su prasta komplektacija šiek tiek nuobodžios. Jei perkate, žiurėkite modelį su geresne komplektacija, tokie modeliai geriau išlaiko savo vertę.
Komplektacija galite pasitikrinti internete nemokamai - https://bimmer.work/ Patikrinti automobilio istorija yra būtina. Saugokitės modifikuotų atomobilių, nes dažtai modifikacijos atliktos netinkamai. Čipuoti nepatartina, nes sugadinsite turbiną jai nėra panaikintas DPF filtras. Pasitikrinkite komplektacija prieš perkant, kad problemų nekiltu dėl elektronikos gedimų, dažnai jai buvo keista elektronika ji būna neteisingai suprogramuota.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Arn | 2023-10-01 |
Puiki kokybė už esamą kainą
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nesijauti kaip sename automobilyje
Žemas atsisėsti
|
Automobilis itin puikus, lyginant kokybė bei kainą. Kasdieninis automobilis, kuris Jums pasitarnaus kiekvieną dieną, jei tinkamai jį prižiūrėsite.
Remonto automobilio kaina tikrai nėra didelė. Ypač dalis. Pats vairuoju šį automobilį 4 metus ir važiuoklė tikrai puiki. Teko pasikeisti du amortizatorius bei priekines spyruokles. Važiuoklė kantri, automobilis nereikalauja didėlių išlaidų, svarbiausia laiku prižiūrėti. Automobilio nuvertėjimas gana mažas, nes rinkoje jis itin populiarus. Atrodo gražiai, kad ir metai praėjo, kokybiškas salonas, tikrai mėgstu šį automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
2023-01-28 |
BMW 318
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Debilu pagarba ir gerai veikia vienintelis dalykas tai laisvu ranku iranga
3 knygas galeciau parasyt koks tai sudo gabalas
|
Blogiausia kada tureta masina. Genda viskas is eiles. Buna neuzsiveda is niekur nieko. Reduktorius debiliskas,norint pakeist tepala reikia ji isimt. Pakeist gabarita isardyt dali priekio. Komfortas ubagiskas ir nevertas kainos,spidometras orandzinis kaip kokio keturracio ar siemens telefono seno. Elektronika sudo net neverta. Variklis siaubu siaubas benzas 2l 105kw. Tarska barska,garsas kaip dyzelio. Kuro sanaudos kaip furos. Tepalo matuokles nera,vietoj jos elektronine. Aisku rodo nesamones. Amortikas sugebejo apsitepaluot nuo menkos duobeles. Variklio grandine kaip nuo dviracio. Peciukas vos ivaziavus i duobute pradeda burgzt labai garsiai,tada tenka ji isjungt ir ijungt iki sekancios duobeles. Kas sako,kad bmw gera masina,tai reiktu psichologo pagalbos
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-10-25 |
BMW E91 LCI 320d xDrive
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pravažumas, išvaizda, nevargina sėdynės, praktiška
Važiuoklės darbai, kieta pakaba...
|
Teoriškai automobilis labai patiko, pabandžius, kuo toliau vis labiau supranti, kad nėra toks jau malonus. Jeigu nera M sport važiuoklės, mandrus posūkius pamirškit. Prie mechaninės dėžės neina įprasti normaliai niekada turbūt, automatas būtų kita kalba, be to jie palyginus patikimi. LCI modeliai, ypač juodi, tai tikrai labai gražūs, jų gamybos metais turbūt nebuvo rimtesnių konkurentų šiuo aspektu. Pre LCI tai tragedija, nėra ką kalbėti. Stabilumas kelyje super, provėžos nemėto, vėjas nestumdo, o ir paslysti su xdrive ir gerom padangom norint neišeis. Už tai komfortą gali pamiršti, su r16 ratais (ne run flat) važiuoji kaip su vežimu, turbut RWD modeliai kažkiek minkštesni. Salonas patogus ir gražus, elektrinės sėdynės, norėjosi, kad daugiau reguliuotusi, niekas netraška nebarška, viskas ergonomiška, suprantama, ne japoniškos nesąmonės. Pravažumas tikrai geras, per visas pusnis perlipo be išimčių ir be abejonių, ir dar ištraukt draugą gali. Kaip "hifi" garso sistema tai gaidys, be logic 7 net neskaityčiau kaip kažkokio pliuso, nors 10 kolonėlių N47 variklis, kaip žinia, arba keiti grandines arba variklį ir dar jo grandines, variklis 1200 maždaug, tai geriau nedaryti šios klaidos ir pasikeisti jas, nors ir brangu. Neskaitant šito, dar ir kuro sistema gali netikėtai išsitaškyt visa, šito nelabai išvengsi, tai tiesiog pasisekė kad man taip nenutiko. Su M47 varikliu tokių nesamonių nėra, bet N47 tylesnis, taupesnis, švelnesnis - tik man taip nepasisekė, nes sąnaudos palyginus brangios, dirba garsiai, mašina kratosi kaip ir su tuo senuoju :D Aišku, pasikeitus purkštukus į gerus nuo stendo, pagalves į naujas, turbūt būtų buvę visai nieko, bet kai tokius dalykus svarstai tai nori visą mašiną pasikeist. Važiuoklės byrančios, jei gyveni kaimuose, pirk audi. O ir pūvančios, tai jei galvoji, kad keisi tik guolį, iš tikro pusę važiuoklės reiks perrinkti :D Dar jiems alsuokliai kišasi ir tada gali sudegint visą tepalą kiek turi, tai geriau pasikeisti alsuoklio membraną. Ir universalo bagažinės laidai nusilanksto, bet šiaip, tai palyginus patikimos :) xdrive negenda N47 visiškai nevertas pinigų, kurių prašosi, kad neužkaltų, tai arba randi variantą geromis grandinėmis, arba prameti išvis, ir perki 325d su M57, kur patikimas ir daug maloniau važiuoti, o į sąnaudas tiek nesudėsi kiek į grandines. Arba gali pre lci nupirkt kokiu nori varikliu (tik ne 320i) ir susidėt lci išvaizdą, arba ir taip važinėt jei akies nepjauna. Jei žadi lakstyt tai tik m sport. Jei vertini komfortą žvalgykis kitur
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-09-29 |
BMW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
problemu nekelianti pakaba,geri stabdziai.
Zema pakaba.Neprivaziuosi prie bortu, kai kur kliuna ir uz tramplynu.
|
BMW 320 Nuvertejimo nera,nes didziule infliacija.Problematiski varikliai.Issitampo grandines.pareina turbinos,stinga egr,uzsikemsa dpf,genda purkstukai,problemos su kintama geometrija,rasoja tepalai per visas tarpines.Per sezona 12 t km papildyti teko 5 litrus tepalo.Vazinejant iki 2 t apsuku tepalu sanaudos sumazeja bet tada kemasi egr ir dpf. Uzknisa stop sistema.Pries kiekviena vaziavima reikia isjungineti.Neisjungus mieste pisideda 1 litras degalu sanaudos 100 km. Nepatogios sedynes ir mazas reguliavimo diapazonas.Interjere dominuoja kietos medziagos.Audio prastos kokybes.Savo klaseje mazas salonas. Geriau rinktis Mersa c klases.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-09-07 |
BMW E91
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras kainos ir kokybės santykis
Nėra
|
Jau antras mano E91 su M47 120kw varikliu. Puikus automobilis, tik svarbiausia, kad būtų praeito savininko prižiūrėtas bei mylėtas. Pirkau savo pirmąjį iš lietuvio, tai nepalyginsi su tuo, ka turiu dabar. Nebuvo jau toks mylėtas, traukos bėdos, tepalo dingimas t.t. Turiu tokį pat, tik iš Vokietijos, tai automobilis puikus, prižiūrėtas ir stengiuosi jį tokį išlaikyti. Kainos/kokybės santykis puikus, jei dar netuščia komplektacija tai atrodo tikrai labai gražiai, tiek išorė, tiek vidus. Kalbant apie interjerą, man jis gražesnis už E60, vien dėl to, kad klimato kontrolė yra skaitmeninė, o E60 ar pre-fl ar fl, visad orkaitė :). Remontas nebrangus, sakyčiau kaip ir kiekvieno eilinio automobilio. Einamieji dalykai, kaip važiuoklė, stabdžiai protingomis kainomis. Pagrindinės ligos tai dvimasiai smagračiai, deja ir pas mane jau pradėjo skleisti garsus. KItas dalykas - žvakių rėlė, dažniausiai visad sudegus (restauruota apie 20-30 eurų, geriau negu originalas). Kitų kažkokių bėdų nėra. Svarbiausia keiskit visus skysčius ir tepalus ką tik įmanomą, nebūkit eilinis lietuvis kuris niekados gyvenime nekeičia mechaninės pavarų dėžės arba galinio tilto tepalų - nieko nėra amžino, ypač tepalo. Su laiku virsta smala. Jei važiuoklė neapleista ir pakeista kokybiškomis dalimis - laikys ilgai.
Kuro sąnaudos - važinėju tik mieste ir labai dažnai trumpais atstumais. ko pasekoje variklis dažnai būna šaltas. Sąnaudos nėra įspūdingos, drąsiai gali suvalgyti irg visus 10l, tie kurie sako, kad važinėja už 7-8 ar mažiau, mieste - netikėkit, nes nusišneka juodai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-02-19 |
BMW E91 320D m47
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Greitas, talpus, gera garso izoliacija
Kolkas nematau.
|
Neseniai nusipirkau pirmą savo BMW už labai padorią kainą. Kai ieškojaus kriterijai buvo, kad būtų m47 ar m57 variklis( senieji gerieji) bei universalas. Su m57 varikliais mašinos buvo visu tūkstančių eurų brangesnės, beto nedaug buvo jų skelbimuose( nekalbu apie lavonus) Dairiaus tarp E91, E60 ir šiek tiek atkreipiau dėmesį į E65, tačiau apžiūrėjus daug E60/61 supratau, kad teks imt E91, nes tie e60 buvo sudrožti ir užkeltom kainom, o E65 remonto išlaidos yra kosmosas, nes limuzino klasės+ draudimas brangus ir didelis taršos mokestis. Ieškojaus ilgai ir Kauno autoturguj iškrito E91 variantas su m47 varikliu. Mašina iš Italijos, bet kebulas tikrai geros būkles. Bet maniškis neturi tei teliko, nei cupholderių nei autopiloto- žodžiu nuobodžiausias BMWas ever. Tačiau mane nustebino vairavimo malonumas( nu aišku pereit nuo seno japono ant BMW tai yra kažkas wow). Techui reikėjo pasikeist stabdžių vamzdelius ir susireguliuot žibintus. Remontų kaina 210euru. Iš variklio puses dar nieko nereikėjo tvarkyt ir ačiū Dievui. Tai mano nuomone, jei jaunuoliui reikia didesnės mašinos, tai šita yra pati ta. Išlaidos tai smulkios, aišku, jei laiku atliksi profilaktiką ir pilsi gerus tepalus. Aišku tuščią gali paimt pigiai, o jei turi teliką, cupholderius, tai kaina bus atitinkamai didesnė Apžiūrėkit kėbulą, stenkites neimt su N47 varikliu, nes turėsit bėdų su grandinėm(brangus taisymas, nebent esat mechanikas arba koks garažnikas, tai tada no problems) ir pažėkit ar variklis neapsimyžęs ir nėra tepalų nuotekio. Ir svarbiausia atkreipkit didelį dėmesį į pavarų dėžę ar lengvai jungiasi bėgiai, neįšmetinėja bėgių.
Geriausia imkit su M57 3litrų varikliu
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123456 |