Markės
188 iš 1844
BMW 3 klasė (E90/E91/E92/E93) 2005 - 2012
BMW 3 klasė, (E90/E91/E92/E93) 2005 - 2012
546Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.89% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 46
13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)24% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 70% Ne 30%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Padidinta interjro erdvė
  • Galimos keturių varomų ratų versijos
TRŪKUMAI
  • Prastos kokybės interjeras
  • Nedinamiškas išorės dizainas
"2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu"
BMW E90 3 serijos modelis yra jau penktos kartos trečiukas ir gaminamas su sedano, universalo, kupė ir kabrioleto kėbulais. Tik pristatytas automobilis iškart tapo geriausiai parduodamu BMW automobiliu visame pasaulyje. E90 stilius yra visiškai naujas – įdomus dizainas, nauji varikliai, nauja transmisija, interjeras, pakaba ir daug naujų technologijų. E90 kabrioletas taip pat yra pirmas BMW modelis su kietu sulankstomu stogu. Be to E90 modelyje vėl sugrįžo turbo varikliai, šįkart siekiantys 300 AG galią ir 410 Nm sukimo momentą. E90 sedanas yra 49 mm ilgesnis, 78 mm platesnis ir 9 mm aukštesnis negu jo pirmtakas E46. Kadangi pailgėjo ir tarpuratis, automobilis siūlo daugiau vietos keleivių kojoms ir galvoms – tai sritis, kurioje senesnės kartos 3 serija buvo stipriai kritikuojama. Automobilio mazguose plačiai naudojamas aliuminis tam, kad svoris būtų kuo mažesnis. 2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų BMW E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu dėl puikaus balanso tarp dinamikos ir praktiškumo, tarp stiliaus ir solidumo, taip pat dėl puikių dyzelinių variklių ir visų varomųjų ratų sistemos "Xdrive". Žurnalas “Car and Driver” 3 serijos BMW įtraukė į geriausių dešimtuką 16-ąjį kartą per paskutinius 24 metus.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tik pristatytas E90 automobilis iškart tapo geriausiai parduodamu BMW automobiliu visame pasaulyje.

Tai geriausiai parduodamas nedidelis prabangus automobilis JAV ir Kanadoje.

E90 kabrioletas yra pirmas BMW modelis su kietu sulankstomu stogu.

Žurnalas “Car and Driver” 3 serijos BMW įtraukė į geriausių dešimtuką 16-ąjį kartą per paskutinius 24 metus!

Šis automobilis kovojo su geriausiais BTCC ir kitų serijų žiediniais automobiliais:


Žinoma, buvo gaminami ir Alpina B3 ir D3 modeliai:



Šis automobilis pelnė eilę įvairiausių apdovanojimų, tame tarpe ir šiuos:
  • 2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu dėl puikaus balanso tarp dinamikos ir praktiškumo, tarp stiliaus ir solidumo, taip pat dėl puikių dyzelinių variklių ir visų varomųjų ratų sistemos.
  • Metų dyzelinis automobilis (žurnalas “The Diesel Driver”) 2011 m.
  • 2005 ir 2006 metais Japonijoje išrinktas geriausiu importuojamu automobiliu.
  • Geriausias metų automobilis (žurnalas “What Car?”) 2006 m.
  • Geriausias kompaktiškas prabangus automobilis (žurnalas “What Car?”) 2010 m.
Tokį BMW su kabrioleto kėbulu vairavo dainininkė Britney Spears:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 46
2022-10-25
BMW E91 LCI 320d xDrive
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pravažumas, išvaizda, nevargina sėdynės, praktiška
Važiuoklės darbai, kieta pakaba...
Teoriškai automobilis labai patiko, pabandžius, kuo toliau vis labiau supranti, kad nėra toks jau malonus. Jeigu nera M sport važiuoklės, mandrus posūkius pamirškit. Prie mechaninės dėžės neina įprasti normaliai niekada turbūt, automatas būtų kita kalba, be to jie palyginus patikimi. LCI modeliai, ypač juodi, tai tikrai labai gražūs, jų gamybos metais turbūt nebuvo rimtesnių konkurentų šiuo aspektu. Pre LCI tai tragedija, nėra ką kalbėti. Stabilumas kelyje super, provėžos nemėto, vėjas nestumdo, o ir paslysti su xdrive ir gerom padangom norint neišeis. Už tai komfortą gali pamiršti, su r16 ratais (ne run flat) važiuoji kaip su vežimu, turbut RWD modeliai kažkiek minkštesni. Salonas patogus ir gražus, elektrinės sėdynės, norėjosi, kad daugiau reguliuotusi, niekas netraška nebarška, viskas ergonomiška, suprantama, ne japoniškos nesąmonės. Pravažumas tikrai geras, per visas pusnis perlipo be išimčių ir be abejonių, ir dar ištraukt draugą gali. Kaip "hifi" garso sistema tai gaidys, be logic 7 net neskaityčiau kaip kažkokio pliuso, nors 10 kolonėlių N47 variklis, kaip žinia, arba keiti grandines arba variklį ir dar jo grandines, variklis 1200 maždaug, tai geriau nedaryti šios klaidos ir pasikeisti jas, nors ir brangu. Neskaitant šito, dar ir kuro sistema gali netikėtai išsitaškyt visa, šito nelabai išvengsi, tai tiesiog pasisekė kad man taip nenutiko. Su M47 varikliu tokių nesamonių nėra, bet N47 tylesnis, taupesnis, švelnesnis - tik man taip nepasisekė, nes sąnaudos palyginus brangios, dirba garsiai, mašina kratosi kaip ir su tuo senuoju :D Aišku, pasikeitus purkštukus į gerus nuo stendo, pagalves į naujas, turbūt būtų buvę visai nieko, bet kai tokius dalykus svarstai tai nori visą mašiną pasikeist. Važiuoklės byrančios, jei gyveni kaimuose, pirk audi. O ir pūvančios, tai jei galvoji, kad keisi tik guolį, iš tikro pusę važiuoklės reiks perrinkti :D Dar jiems alsuokliai kišasi ir tada gali sudegint visą tepalą kiek turi, tai geriau pasikeisti alsuoklio membraną. Ir universalo bagažinės laidai nusilanksto, bet šiaip, tai palyginus patikimos :) xdrive negenda N47 visiškai nevertas pinigų, kurių prašosi, kad neužkaltų, tai arba randi variantą geromis grandinėmis, arba prameti išvis, ir perki 325d su M57, kur patikimas ir daug maloniau važiuoti, o į sąnaudas tiek nesudėsi kiek į grandines. Arba gali pre lci nupirkt kokiu nori varikliu (tik ne 320i) ir susidėt lci išvaizdą, arba ir taip važinėt jei akies nepjauna. Jei žadi lakstyt tai tik m sport. Jei vertini komfortą žvalgykis kitur
Pilnas atsiliepimas...
2022-09-29
BMW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
problemu nekelianti pakaba,geri stabdziai.
Zema pakaba.Neprivaziuosi prie bortu, kai kur kliuna ir uz tramplynu.
BMW 320 Nuvertejimo nera,nes didziule infliacija.Problematiski varikliai.Issitampo grandines.pareina turbinos,stinga egr,uzsikemsa dpf,genda purkstukai,problemos su kintama geometrija,rasoja tepalai per visas tarpines.Per sezona 12 t km papildyti teko 5 litrus tepalo.Vazinejant iki 2 t apsuku tepalu sanaudos sumazeja bet tada kemasi egr ir dpf. Uzknisa stop sistema.Pries kiekviena vaziavima reikia isjungineti.Neisjungus mieste pisideda 1 litras degalu sanaudos 100 km. Nepatogios sedynes ir mazas reguliavimo diapazonas.Interjere dominuoja kietos medziagos.Audio prastos kokybes.Savo klaseje mazas salonas. Geriau rinktis Mersa c klases.
Pilnas atsiliepimas...
2022-09-07
BMW E91
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras kainos ir kokybės santykis
Nėra
Jau antras mano E91 su M47 120kw varikliu. Puikus automobilis, tik svarbiausia, kad būtų praeito savininko prižiūrėtas bei mylėtas. Pirkau savo pirmąjį iš lietuvio, tai nepalyginsi su tuo, ka turiu dabar. Nebuvo jau toks mylėtas, traukos bėdos, tepalo dingimas t.t. Turiu tokį pat, tik iš Vokietijos, tai automobilis puikus, prižiūrėtas ir stengiuosi jį tokį išlaikyti. Kainos/kokybės santykis puikus, jei dar netuščia komplektacija tai atrodo tikrai labai gražiai, tiek išorė, tiek vidus. Kalbant apie interjerą, man jis gražesnis už E60, vien dėl to, kad klimato kontrolė yra skaitmeninė, o E60 ar pre-fl ar fl, visad orkaitė :). Remontas nebrangus, sakyčiau kaip ir kiekvieno eilinio automobilio. Einamieji dalykai, kaip važiuoklė, stabdžiai protingomis kainomis. Pagrindinės ligos tai dvimasiai smagračiai, deja ir pas mane jau pradėjo skleisti garsus. KItas dalykas - žvakių rėlė, dažniausiai visad sudegus (restauruota apie 20-30 eurų, geriau negu originalas). Kitų kažkokių bėdų nėra. Svarbiausia keiskit visus skysčius ir tepalus ką tik įmanomą, nebūkit eilinis lietuvis kuris niekados gyvenime nekeičia mechaninės pavarų dėžės arba galinio tilto tepalų - nieko nėra amžino, ypač tepalo. Su laiku virsta smala. Jei važiuoklė neapleista ir pakeista kokybiškomis dalimis - laikys ilgai. Kuro sąnaudos - važinėju tik mieste ir labai dažnai trumpais atstumais. ko pasekoje variklis dažnai būna šaltas. Sąnaudos nėra įspūdingos, drąsiai gali suvalgyti irg visus 10l, tie kurie sako, kad važinėja už 7-8 ar mažiau, mieste - netikėkit, nes nusišneka juodai.
Pilnas atsiliepimas...
2022-02-19
BMW E91 320D m47
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Greitas, talpus, gera garso izoliacija
Kolkas nematau.
Neseniai nusipirkau pirmą savo BMW už labai padorią kainą. Kai ieškojaus kriterijai buvo, kad būtų m47 ar m57 variklis( senieji gerieji) bei universalas. Su m57 varikliais mašinos buvo visu tūkstančių eurų brangesnės, beto nedaug buvo jų skelbimuose( nekalbu apie lavonus) Dairiaus tarp E91, E60 ir šiek tiek atkreipiau dėmesį į E65, tačiau apžiūrėjus daug E60/61 supratau, kad teks imt E91, nes tie e60 buvo sudrožti ir užkeltom kainom, o E65 remonto išlaidos yra kosmosas, nes limuzino klasės+ draudimas brangus ir didelis taršos mokestis. Ieškojaus ilgai ir Kauno autoturguj iškrito E91 variantas su m47 varikliu. Mašina iš Italijos, bet kebulas tikrai geros būkles. Bet maniškis neturi tei teliko, nei cupholderių nei autopiloto- žodžiu nuobodžiausias BMWas ever. Tačiau mane nustebino vairavimo malonumas( nu aišku pereit nuo seno japono ant BMW tai yra kažkas wow). Techui reikėjo pasikeist stabdžių vamzdelius ir susireguliuot žibintus. Remontų kaina 210euru. Iš variklio puses dar nieko nereikėjo tvarkyt ir ačiū Dievui. Tai mano nuomone, jei jaunuoliui reikia didesnės mašinos, tai šita yra pati ta. Išlaidos tai smulkios, aišku, jei laiku atliksi profilaktiką ir pilsi gerus tepalus. Aišku tuščią gali paimt pigiai, o jei turi teliką, cupholderius, tai kaina bus atitinkamai didesnė Apžiūrėkit kėbulą, stenkites neimt su N47 varikliu, nes turėsit bėdų su grandinėm(brangus taisymas, nebent esat mechanikas arba koks garažnikas, tai tada no problems) ir pažėkit ar variklis neapsimyžęs ir nėra tepalų nuotekio. Ir svarbiausia atkreipkit didelį dėmesį į pavarų dėžę ar lengvai jungiasi bėgiai, neįšmetinėja bėgių. Geriausia imkit su M57 3litrų varikliu
Pilnas atsiliepimas...
2022-01-16
bmw 320
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
tiksli pavaru deze
nepatogios sedynes,prasta audio,sunkus vairas,salone visur kietos plastmases,visur jauciasi taupyta,tepaluojasi variklis,problematiskas grandines keitimas.
tas pats kaip ir vw tik kad galu varomas,supratau kodel vadina baisiai mandras volkswag.enas remontai labiausiai susije su varikliu,ekspotacija ir nuvertejimas vidutiniai. nepirkti
Pilnas atsiliepimas...
2021-09-17
BMW e90 lci 330d automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupus, galingas ir patogus
Galėtų būti geresne garso izoliacija
Labai rekomenduoju ši automobilį, turiu metus laiko ir investavęs į remontus labai nedaug, kaip savo klasės automobilis pakankamai erdvus, taupus ir galingas
Pilnas atsiliepimas...
2021-07-22
E90 320d M47 120kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagiai ir taupiai vaziuoja dizainas nepasenes gera garso izoliacija nesijaucia senas turint pilnesnes komplektacijos
Genda daznai ir brangiai nevisi sugeba juos remontuot mazai vietos nera kur pasidet daiktu kieta pakaba dazni elektros gedimai
Nusipirkau si automobili pries 6 men tai 2006 metu sedanas is italijos su tikra 150 000km rida masina be rudziu, senas patikimas variklis ir maza rida skamba nuostabiai tiesa? Bet taip deja nera automobilis atrodo kad genda akyse neveltui sako jog Italijoje automobiliu nepriziuri siu modeliu brangiausia beda dvimasis smagratis kaina su remontu 700€ ir i virsu jis nueina ties 160 000km turbina jei pas jus uzsikimses dpf filtras kaip buvo pas mane tai jis uzdusina varikli ir arba pradega stumokliai arba turbina išeina anapilin turbinos remontas (250-300€) DPF + Egr salinimas ir programavimas 200€ ir atgausit 60€ uz katalizatoriu tada amortizatiriai visi 4 iskart kaip susitare ties 150 000 issibezda reikia keist vieno amortizatoriaus isemimas 40€ pilnas amortizatorius 50-60€ dauginam is 4 tada padangos suvedimas 300-400€. Del idomumo galima palygint vien termostato kaina 2001 mazdai jis kainuoja 9€ o 2006m bmw 58€ suprantu mazda su bmw lygint gal ir ne geriausias variantas BET 58€ UZ TERMOSTATA :) Jei jau pabodo skaityt tai net negalvokit pirkt bmw nes kai visa tai reikes pradet daryt arba pakriks nervai arba liksit be cento kisenei reziume per 6 men ant automobilio isleidau 750€ ir nesimato galo kad ji davest iki normalios bukles galiu isvardint dar remontu uz 1500-2000€ Toliau 2000-2008 bmw elektros magija VISKAS GENDA KAS SUSIJE SU ELEKTRA savo elektriko vaikui jau turbut surinkau pinigus studijom nes moduliu ir bloku desimtys ir visi genda kadangi tai canbus sistema tai Lituoklis ir kembrikai cia nepades :) gerai issiliejau pakalbam apie pliusus mano atveju tai kebulas jis ledinis is italijos masina rudziu 0% toliau labai labai smagu ji vairuot nepatarciau niekam kas iesko komforto nes e90 jo nerasit cia sportiska masina kuri labai smagiai vaziuoja bet gan kieta toliau jei bmw netuscios komplektacijos zmones atsisede i jusu bmw net nustebs kad cia 2006m masina kiek kartu esu sulaukes komentaru kad ji atrodo kaip 2015m Reziumuojant bmw yra premium segmento automobilis ir ji perkant turit susitaikyt su tuo kad reikes moket premium kainas studentam ir zmoniem mėgstantiems turet pinigu nepatariu sio automobilio jis tiesiog nevertas viso vargo :) bet jeigu esat trenktas kaip as tai tikrai sis automobilis savo charakteriu atpirks visas jusu islaidas Kuro sanaudos Vilnius visur vaziuojant dugnais 7.5l 100km Vietos masinoj labai nedaug rekomenduoju pirkt su cupholderiais Pirkt kuo geresnes komplektacijos
Pilnas atsiliepimas...
Mantas | 2021-06-03
Galu varomas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sportiškas dizainas ir valdymas, stabilumas kelyje, patikimumas
Kietoka pakaba, vis dar nepriprantu; ir variklis vis reikalauja mechaniko dėmesio
Tai ketvirtas mano automobilis. Jį turiu 2,5 metų. Pirkau su 157 tūkst. km rida, pravažiavau 37 tūkst. km. Pirkau šį modelį, nes norėjau galu varomo po trijų turėtų priekiu varomų. Šis pasirinkimas pateisino lūkesčius. Modelis: 318i 95kW, mechaninė pavarų dėžė, universalas.
Pilnas atsiliepimas...
2021-01-21
Pirma mašina dukrai studentei
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, gera trauka, salyginai minkštas.
Problemos su variklio grandine, kuro sistema. Galėtų būti aukštesnis. Žviegia ventiliatoriaus varikliukas (kai šaltas)
E90 sedanas 2008m. mechaninė. (pati norėjo-dabar gailisi) Iš Prancūzijos dėl to visai nesurūdijus. 130kw dyzelis važiuoja labai smagiai ir ekonomiškai. Kompas daugiau 6 ltr bendrų sąnaudų nerodo. Salone yra viskas išskyrus sėdynių (oda) šildymą (žiemą nesmagu, teko pirkt elektrinį patiesalą. Visgi prancūzas). Daiktadėžių pakankamai ,net puodelių laikikliai panelėjė yra du. Tik nupirkus teko keisti variklio grandinę, nes jautėsi pašaliniai garsai (130 kw bėda, net gamyklinis atšaukimas šitų modelių buvo dėl per plonų grandinių). Pakeitimas su variklio išėmimu ir su visomis detalėmis (grandinė, tempėjai ir tt...)kainavo 350 e.) Čia Marijampolėj 2018 metais. Du metus važiavo puikiai ir be jokių papildomų išlaidų remontui. Po to ,3-iais naudojimo metais, užlinko kuro siurblys (metalo priemaišos kuro filtre) ir teko keist visą degalų sistemą (siurblys, purkštukai, "reika",vamzdynas, kuro bakas, šiaip jį išvalę palikom tą patį ). Žodžiu apie 500eur. (Kauno šrotai pilni šitų modelių iš Anglijos). Dar atsirado problemų su turbina (irgi užlinko),vėl apie 400e su tepalų, filtrų keitimu. .Dar yra pakeista sąnkaba su šakute ir galinio tilto kardano riebokšlis plius tepalai reduktoriaus (jau pinigų tiksliai nepamenu, nes tvarkė savi žmonės) Tai va. Kai viską susitvarkai, tai šiai dienai važiuoja puikiai. Pirkom su 180000 rida, dabar 225000 (jei tuo tikėt) bandėm ridą aiškintis deja ... Problemos su variklio grandine, kuro sistema. Nuvertėja neperdaugiausiai, priklausomai nuo ridos ir išpildymo. Šiaip loterija. Ieškot su maža rida. Lietuvoj šansų beveik 0.
Pilnas atsiliepimas...
2020-12-21
320d fl, 130 kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai smagus automobilis, stabilus posūkiuose, gerai traukia, ekonomiškas.
Kieta pakaba, brangus remontas, vidutiniška garso izoliacija
Sveiki, tai pirmasis mano automobilis ir labai juo džiaugiuosi. Bet taip yra todėl, nes už eksplotaciją moka tėvai, o ne aš. Mašiną gavau iš mamos, mama su ja atvažinėjo apie 7 metus. Viskas buvo laiku servizuota: laiku tepalai keičiami, laiku filtrai keičiami ir t.t. Taip, kad žinojau, ką gavau: prižiūrėta ir laiku servizuotą automobilį. Esu ne vieną ir ne du automobilius vairavęs, bet galiu pasakyti, kad BMW gamina linksmiausius automobilius iš visų. Pliusai: valdymas yra labai tikslus, vairas yra nei per sunkus, nei per lengvas, kur pasuki, ten važiuoja, labai stabilus posūkiuose, surinkimo kokybė aukščiausio lygio ( niekas nebarška, netraška) Vietos kaip tokios klasės automobilyje tikrai daug, gale vietos tikrai užtenka atsisėsti 180cm žmogui ( pas mane sedanas, tai aukštesniam jau galva remtųsi), keliams gale taip pat užtenka vietos. Dyzelis garsus, garso izoliacija- vidutiniška ( sakyčiau pas golf 7 geresnė). Kuro sanaudos mieste- nuo 6l- 8l. Užmiestyje galima ir mažiau negu 4l pasiekti jeigu velkiesi ant 90 km/h. Traukos tikrai užtenka palakstyti ir padurnavoti. Dabar minusai: kieta pakaba, mieste tikrai skaudžiai ir per duobes važiuoja, ir per šulinius ( pas mane r17), mechaninė pakaba galėtų būti tikslesnė, brangus remontas. Mamai teko keisti grandinę ( silpnoji dyzelių vieta), tai gavosi apie 700e ( bet tai kokiais 2015m , tai dabar turėtų būti pigiau), neseniai keičiau pusašį dešinį, abu galinius amortikus, abs daviklį gale, škyvą, itempėja diržo- tai viskas gavosi apie 400e. Taip pat neseniai smagratis parėjo ( taip pat silpnoji dyzelių vieta) tai ketėsi smagratis ir sankaba kartu. Kaina??? 700e.
Pilnas atsiliepimas...
 
12345
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Maži    i3
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai Z1 Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2800 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1840 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt