Markės
Dovanojame automobilių rėmelius!Registruotiems lankytojams dovanojame po vieną autorėmelių porą už kiekvieną parašytą atsiliepimą Plačiau

Atsiliepimai

Atgal į atsiliepimų sąrašą Atgal į atsiliepimų sąrašą
Daugiau apie automobilį BMW 5 klasė
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
Lankytojo
reitingas
3.3

Atsiliepimai įvertinti 9 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
2020-08-10
BMW e39 523i 125 kw sedanas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komfortas, saugos sistemos, interjero kokybė, tikslus valdymas, išvaizdus, galingas.
Rūdys ant bagažinės ir po slenksčiais.
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas
Tai va, nusipirkau ir aš legendinį BMW automobilį, liaudyje žinomą kaip "slyva". Jau vairuoju antrus metus. Mano BMW yra 1999 m galo, pre-lci, dviejų vanusų su 6 cilindrų varikliu. Įdėta Prins LPG dujų sistema. Odinis juodas salonas, black piano apdaila, CCFL angel eyes, M multifunkcinis vairas, autopilotas, android multimedija su galinio vaizdo kamera, klimato kontrolė, šildomos sėdynės, stoglangis, visi 4 el. langai ir t.t. Automobilio komplektacija vidutiniška. Daugelis sako, jog tai geriausias BMW automobilis visame pasaulyje. Ir tai yra tiesa. Automobilis yra nesenstančios išvaizdos, patrauklus. 6 cilindrų eilėje varikliai yra tiesiog vokiečių sukurtas šedevras. Jie puikūs ir patikimi. Verta paminėti ir komfortą bei interjerą. Kaip tokių metų automobiliui tai yra tiesiog tobula. Mano 523i modelis dirba labai tyliai. Kartais stovint sankryžoje atrodo, jog esu "užgesęs". Vokietijoje įdėjau naują ir labai brangią dujų sistemą, todėl variklis su jomis dirba idealiai ir sklandžiai, galia išlikusi tokia pati. Iki 200 km/h bėgėjasi tiek dujomis, tiek benzinu. Variklis labai gyvas. Automobilis labai ekonomiškas, ryja ~10l dujų į 100 km. Su mažiau nei 5 eurais nuvažiuoju 100 km. Važiuojant didesnius atstumus su dujomis, ekonomika ir pinigų sutaupymas yra žymiai akivaizdesnis. Važiuoja labai minkštai. Pas mane sudėta m-tech važiuoklė, todėl automobilis ant kelio stovi standžiai, yra žemesnis. Vairas nėra nei lengvas, nei sunkus, todėl malonu ji sukinėti ir jausti tai, kad kontroliuoji kiekvieną automobilio centimetrą. Automobilio sukibimo kontrolė veikia užtikrintai ir tvarkingai, labai praverčia važiuojant žiemos keliais. Žiemą geriau jos neišjungti, patikėkit :D Automobilio eksploatacija yra brangi, daug pakabos elementų, aliuminė važiuoklė ir t.t. Garso aparatūra vidutiniška, trūksta šiek tiek žemų. Šiame modelyje yra variklio grandinė. Remontas/priežiūra Variklio ir važiuoklės remontai yra brangūs. Patarčiau nepirkti pigių dalių, nes jos yra nekokybiškos. Kas metus keičiu visus filtrus, dujų taip pat. Alyvą pilu Castrol, tepalo neėda. Kartais tenka ir važiuoklę paremontuoti, ir stabdžių sistemą, ar šiaip atlikti eilinius smulkius remontus. Teko ir smulkias rūdeles ant bagažinės sutvarkyti. Automobilis išsilaikęs labai gerai. Po apačios nėra nė vienos rūdies. Didelių problemų neturėjau, nes automobilio neapleidau ir jį prižiūrėjau, pinigų negailėjau. E39 pagrindinės bėdos: Būna, jog užsineša DISA, gazo sklendės ar ICV. Tada užtenka pravalyti ir vėl į trasą. Taip pat būna, jog iš senumo sutrūkinėja žarnos, einančios nuo oro filtro, tada automobilis gaudo pašalinį orą, nedirba. Iš senumo trūkinėja išsiplėtimo bakeliai, aušinimo žarna esanti po kolektoriumi. Būna, jog nebepučia ventiliatorius arba pučia, bet nereaguoja. Tada reikia pasikeisti ežį. Šiaip labai didelių problemų neturėtų kilti, tik tokios smulkmenos nebent. Jeigu nusipirksit slyvą su gyvu varikliu, tai apsieisit be didesnių remontų. Patarimai prieš perkant: Prieš perkant pažiūrėkit ar aušinimo šlangų nepučia - išvengsit brangaus remonto. Įsėdę užkurkit automobilį ir leiskit varikliui įšilti iki darbinės temperatūros, stebėkit ar nepučia šlangų. Tada agresyviau pavažinėkit ir leiskit automobiliui gerai "įšilti". Tada patikrinkite ar nėra aušinimo šlangos kietos. Šlangos turi būti minkštos, įspaudžiamos. Kažkur po 30 min slėgio aušinimo šlangose neturėtų būti likę, o atsukant antifrizo bakelio kamštį neturi girdėtis šnypštimas ir neturi bėgti antifrizas per viršų. Ant šalto variklio patikrinkit visus skysčius, atsukit tepalo įpilimo dangtelį ir pažiūrėkit ar nėra ten košės. Ten turi būti švaru! Pažiūrėkt ar kondicionierius veikia, ar nemeta balto/mėlyno dūmo, ar nėra pašalinių garsų ir t.t. Jei yra galimybė, užsukit į servisą, kad pažiūrėtų važiuoklę. Nusipirkę tvarkingą automobilį džiaugsitės komfortu ir vairavimo malonumu. Rekomenduoju dairytis tik į benzininius variklius. Turėkite omenyje tai, jog eksploatacija bus brangi. Netaupykite pinigų automobilio priežiūrai, detalėms ir jis tarnaus jums ilgai. Ir saugokit stoteles :D
Įvertink šį atsiliepimą (viso 9)

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt