Markės
177 iš 1633
BMW 5 klasė (E39) 1995 - 2004
BMW 5 klasė, (E39) 1995 - 2004
580Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.07% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 80
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 75% Ne 25%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias BMW pasaulyje. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Naujasis modelis gaminamas sedano ir universalo kėbulais vėlgi buvo evoliucinis ir labai panašus į E38 7 serijos modelio dizainą. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines inžinerines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas 40 %, o šasi yra tokia tvirta, kad sekantis E60 modelis išlaikė tokį patį tvirtumą. Kad svoris ženkliai nepadidėtų daug kur pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis ir nėra pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.

E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. 
 
Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:
 
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 80
2020-08-10
BMW e39 523i 125 kw sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, saugos sistemos, interjero kokybė, tikslus valdymas, išvaizdus, galingas.
Rūdys ant bagažinės ir po slenksčiais.
Tai va, nusipirkau ir aš legendinį BMW automobilį, liaudyje žinomą kaip "slyva". Jau vairuoju antrus metus. Mano BMW yra 1999 m galo, pre-lci, dviejų vanusų su 6 cilindrų varikliu. Įdėta Prins LPG dujų sistema. Odinis juodas salonas, black piano apdaila, CCFL angel eyes, M multifunkcinis vairas, autopilotas, android multimedija su galinio vaizdo kamera, klimato kontrolė, šildomos sėdynės, stoglangis, visi 4 el. langai ir t.t. Automobilio komplektacija vidutiniška. Daugelis sako, jog tai geriausias BMW automobilis visame pasaulyje. Ir tai yra tiesa. Automobilis yra nesenstančios išvaizdos, patrauklus. 6 cilindrų eilėje varikliai yra tiesiog vokiečių sukurtas šedevras. Jie puikūs ir patikimi. Verta paminėti ir komfortą bei interjerą. Kaip tokių metų automobiliui tai yra tiesiog tobula. Mano 523i modelis dirba labai tyliai. Kartais stovint sankryžoje atrodo, jog esu "užgesęs". Vokietijoje įdėjau naują ir labai brangią dujų sistemą, todėl variklis su jomis dirba idealiai ir sklandžiai, galia išlikusi tokia pati. Iki 200 km/h bėgėjasi tiek dujomis, tiek benzinu. Variklis labai gyvas. Automobilis labai ekonomiškas, ryja ~10l dujų į 100 km. Su mažiau nei 5 eurais nuvažiuoju 100 km. Važiuojant didesnius atstumus su dujomis, ekonomika ir pinigų sutaupymas yra žymiai akivaizdesnis. Važiuoja labai minkštai. Pas mane sudėta m-tech važiuoklė, todėl automobilis ant kelio stovi standžiai, yra žemesnis. Vairas nėra nei lengvas, nei sunkus, todėl malonu ji sukinėti ir jausti tai, kad kontroliuoji kiekvieną automobilio centimetrą. Automobilio sukibimo kontrolė veikia užtikrintai ir tvarkingai, labai praverčia važiuojant žiemos keliais. Žiemą geriau jos neišjungti, patikėkit :D Automobilio eksploatacija yra brangi, daug pakabos elementų, aliuminė važiuoklė ir t.t. Garso aparatūra vidutiniška, trūksta šiek tiek žemų. Šiame modelyje yra variklio grandinė. Remontas/priežiūra Variklio ir važiuoklės remontai yra brangūs. Patarčiau nepirkti pigių dalių, nes jos yra nekokybiškos. Kas metus keičiu visus filtrus, dujų taip pat. Alyvą pilu Castrol, tepalo neėda. Kartais tenka ir važiuoklę paremontuoti, ir stabdžių sistemą, ar šiaip atlikti eilinius smulkius remontus. Teko ir smulkias rūdeles ant bagažinės sutvarkyti. Automobilis išsilaikęs labai gerai. Po apačios nėra nė vienos rūdies. Didelių problemų neturėjau, nes automobilio neapleidau ir jį prižiūrėjau, pinigų negailėjau. E39 pagrindinės bėdos: Būna, jog užsineša DISA, gazo sklendės ar ICV. Tada užtenka pravalyti ir vėl į trasą. Taip pat būna, jog iš senumo sutrūkinėja žarnos, einančios nuo oro filtro, tada automobilis gaudo pašalinį orą, nedirba. Iš senumo trūkinėja išsiplėtimo bakeliai, aušinimo žarna esanti po kolektoriumi. Būna, jog nebepučia ventiliatorius arba pučia, bet nereaguoja. Tada reikia pasikeisti ežį. Šiaip labai didelių problemų neturėtų kilti, tik tokios smulkmenos nebent. Jeigu nusipirksit slyvą su gyvu varikliu, tai apsieisit be didesnių remontų. Patarimai prieš perkant: Prieš perkant pažiūrėkit ar aušinimo šlangų nepučia - išvengsit brangaus remonto. Įsėdę užkurkit automobilį ir leiskit varikliui įšilti iki darbinės temperatūros, stebėkit ar nepučia šlangų. Tada agresyviau pavažinėkit ir leiskit automobiliui gerai "įšilti". Tada patikrinkite ar nėra aušinimo šlangos kietos. Šlangos turi būti minkštos, įspaudžiamos. Kažkur po 30 min slėgio aušinimo šlangose neturėtų būti likę, o atsukant antifrizo bakelio kamštį neturi girdėtis šnypštimas ir neturi bėgti antifrizas per viršų. Ant šalto variklio patikrinkit visus skysčius, atsukit tepalo įpilimo dangtelį ir pažiūrėkit ar nėra ten košės. Ten turi būti švaru! Pažiūrėkt ar kondicionierius veikia, ar nemeta balto/mėlyno dūmo, ar nėra pašalinių garsų ir t.t. Jei yra galimybė, užsukit į servisą, kad pažiūrėtų važiuoklę. Nusipirkę tvarkingą automobilį džiaugsitės komfortu ir vairavimo malonumu. Rekomenduoju dairytis tik į benzininius variklius. Turėkite omenyje tai, jog eksploatacija bus brangi. Netaupykite pinigų automobilio priežiūrai, detalėms ir jis tarnaus jums ilgai. Ir saugokit stoteles :D
Pilnas atsiliepimas...
2020-06-30
BMW 530D 135KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas,gera garso izoliacija,greitas,gerai valdomas.
Dažniau remontuojamas nei vairuojamas,korozija.
Komfortiškas,galingas,varikliai patikimi,visa kita š...dažnai genda. Remontas dažnas ir labai brangus. nerekomenduoju,bet nepabandę nesužinosit :)
Pilnas atsiliepimas...
2019-11-25
530d prefl
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
variklis, automatine deze, interjieras
rudyja slenksciai, bagazines dangtis.
Turejau keleta metu, nuostabus auto. Pavaru deze turbut geriausia is tu metu, pavaras jungia labai sklandziai, graziai ir greitai. Audi tu metu katastrofa visiska lyginant su bemvu. Si slyva savo klaseje tais metais numeris 1. Mersas keturakis irgi neblogas bet rudyja zymiai labiau nei bmw. Variklis 135 kw legendinis, milijoninis. Islupau sklendes ir bedu neturejau. Vaziuoja komfortiskai ir smagiau nei e90 kuri itin standi. Valdomumas jo pakankamai geras, neplaukioja kaip superb. Svarbiausia kebulo stovis, visa kita sutvarkoma, variklis centus kainuoja. eina 230 km/h ir nedugnas dar su necipuotu. Rasi nesurudijusi, pirk. Nesenstantis dizainas, nes jau praktiskai klasika. Minusas, lempos buna visu pabirusios, ziureti pukstuku stovi.
Pilnas atsiliepimas...
2019-10-24
Senas geras
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas ,patvarumas, trauka.
Ziema sunku vaziuot
Važiavimo komfortu tikrai lenkia daugeli nauju auto. Vaziuoju metai laiko su juo,jam 18 metų jau. Rida 330k. Niekas negenda baisiai,vaziuokle patvari irgi.
Pilnas atsiliepimas...
2019-10-04
Senas kibiras
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vairavimas, komfortas
Rudyja, genda viskas is eiles
Turejau 2 vadinamas slyvas, viena preFL kita FL, abi 530d automatai. vairuoti malonu, kuro sanaudos dar dar ( miestas 12, trasa 7-8). Netikekit kosmonautais kurie spirga jog ju slyvos ryja 8 ar 10 mieste. Nesamoniu nesamone. Siaip genda viskas is eiles, garso aparatura sudas, automatai visu jau nujoti.
Pilnas atsiliepimas...
2019-08-23
E39 525 tds 1996 sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas variklis, dizainas, komfortiškas, tvirta pakaba, gera garso izoliacija, nebrangios dalys, geras valdomumas ir be abejo ant akumo ir vaistinėlės.
Rūdys, amžius, kuro sanaudos.
Nykstanti rūšis, vis mažiau gatvėse važinėja gyvų tds. Daugelis jau pakišti po presu. Maniškis ištikimai tarnauja vienerius metus, teko atrestauruoti viena šarnyra, guolį, abs daviklį toliau tik einami darbai . Kad tds varikliai yra lepus tai čia mitų mitas maniškis pramynes ~320k, bet labai tikėtina, kad rida gali būti ir sukta motoras sūkių aukštesnių tikrai gauna, plius darytas remapas. Mechaninė dėžė ledas. Motoras tepalų neėda, antifrizas švarus ir taip pat niekur nedingsta, viskas ką dariau su varikliu: tai keistos 3 kaitinimo žvakės ir termomova. Važiuoja tikrai smagiai prie žemų sūkių miega, o ties 2.2 rpm pilnai užsipučia turbina ir plešia tikrai neblogai. Šis automobilis nesupranta kitaip arba važiuojam taupiai arba sportuojam... Žodžiu reik pavažinėt su juo, kad suprastum. Kas perses nuo vageno tam bus lengvas šokas. Dėl siurblio kol kas nagų kišt nereikėjo, šaltas iš pusės, šiltas šiek tiek ilgiau ir taip metus. O dabar griškim i realybę mašina buvo paimta už metalo kainą, atidavė tiesiogine ta žodžio prasme už ačiū, viso labo 400 europietiškų. Taigi pasiryžau pravaryti techą dar vieną kartą. Standartiškai kaip ir daugelis važinėjančiu šiuo metu slyvų pasiprašė svarkės, teko pakrapštyti ir pakabą... Kadangi auto senas turėjo nemažai amžiaus bedų tai supuvusios spyruokės gale, klibantys šarnyrai, supuvusios stabdžiu žarnelės, perrinkti ir aušinimo sistemos pagrindiniai mazgai, keistos kai kurios salono dalys ir tt... Kuro sanaudos priklausys nuo to kaip vairuosit jei protingai į 7-8l mieste galima tilpt, trasoj važiuojant 90-100 km/h nuo 5-6l, jei važinesit normaliai mieste 10l, trasoj 6-8l jei "sportuosit" gers ant akių. Žiemai prie šių kuro sąnaudų pridėkit dar 1-2l. Dalys nėra brangios, bet jam reikia 7l tepalų ir negalima pilt pačių pigiausių, todėl tepalų keitimo kaina gan aukšta, žodžiu iš lietuviško atlyginimo galima jį išlaikyt. Reziume automobilis nėra blogas, bet reikalauja nemažai priežiuros ir laiko, tinkamai ir palaikant gerą techninį stovį jis jum važiuos ir važiuos. Perkančiam patarčiau visą dėmesi atkreipti į kėbulą ir varikio darbą, toliau viskas sąlyginai nebrangiai tvarkoma.
Pilnas atsiliepimas...
2019-01-12
BMW 530i e39 mechanas 2003m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus, galingas, puiki surinkimo kokybe, nepaisant keleto niuansu patikimas variklis
Iprastai audio sistema, kas be ko, situ modeliu kaina
Vairuoju si modeli kiek daugiau nei puse metu, tai kol kas esu labai patenkintas. Variklis tikrai dinamiskas, galios tokiai masei tikrai pakanka, dirba labai svelniai, salone jo beveik nesigirdi iki paspaudi gaza, + mechanine pavaru deze suteikia dar daugiau malonumo, bet cia kas kam labiau patinka. Ant kelio stovi kaip ikaltas deka m-tech vaziuokles, uz tai prarandama kazkiek konforto, labiau jauciasi kelio nelygumai, bet prie to galima priprasti. Garso izoliacija tikrai gera kaip tokiu metu masinai, vaziuojant uzmiestyje neisuzia galvos. Kadangi i masina sumontuota duju iranga, tai vazinet gaunasi pigiau nei su 3.0d. Vasara vidurkis gaunasi 11-13l, ziema daugiau 15l nera buve. Kas liecia isvaizda, butent maniskis yra su ///M apdaila, kaip jau minejau su m-tech vaziuokle del ko masina yra zemesne, kebulo spalva carbonschwarz metalic (carbon black) kuria buvo dazomi tik M5 modeliai, bei sitos spalvos opcija buvo individual variantams. Viduj ryzos spalvos recaro sedynes, juodos lubos bei kilimai, m pastorintas multifunkcinis vairas, didysis TV, navigacija ir pns, todel salonas atrodo gan solidziai, jame sedet patogu ir jauku. Matosi kad medziagos parinktos kokybikos, todel po siai dienai viskas issilaike puikiai. Audio sistema sitos masinos (nekalbu apie DSP, Hi-Fi) groja vidutiniskai, labai truksta zemu dazniu, ko nepasakysi apie aukstus daznius. Variantai arba det i bagazine bosavyka, arba susidet galingesnes koloneles ko daznai nepakanka, reik jungti stiprintuvus ir pns, kas kainuoja nemazai pinigu ir laiko. Didziausias minusas yra sio modelio kaina, ypac jei pilna pribombasu kaip ///M apdaila ir pns pagal VIN koda. Kainos ju eina +- nuo 3000 euru (su salyga jei tvarkingas, pavarge parsiduoda pigiau), o visi sitie pribombasai kaina dar labiau ispucia. Realiai kas liecia variklio eksploatacija, tai kaip bus priziurimas taip ir vaziuos. Tepalus geriausia keisti kas 7000-10000km jei vazinejama daugiausia mieste. I varikli pilasi tik pilnai sintetiniai tepalai 5w-30 arba 5w-40, pilasi 6,5l gal ciut ciut daugiau. Pats naudoju 5w-40 (brand'a rinkites pagal kisene). Viena didziausiu situ varikliu ligu yra tepalo separatorius, kuri as asmeniskai skaitau inzinieriu fail'u, nes kai jie pareina, per ji variklis pradeda stipriai ryti tepala. Dazniausiai ji pakeitus tepalu deginimas baigiasi. Dar pasitaiko problemu su nesandaria isiurbumo sistema del pasenusiu tarpiniu, is senumo sutrukinejusios oro isiurbino zarnos, alsuoklio zarnu ir pns, del ko variklis pradeda netolygiai dirbti. Taip pat buna kad VANOS'ai pradeda barsketi, DISA voztuvas esantis ant isiurbimo kolektoriaus isklera. Bet sitie dalykai gan nesunkiai sutvarkomi. Kaip ir kitoms masinoms reikia keisti ir kitus eksploatacinius skyscius (stabdziu skystis, vairo stiprintuvo skystis atf dextron III) tada problemu nekils. Vaziuokle pakankamai kantri, del jos nusiskundimu kol kas nera. Aisku ji nera pigi. Nuvertejimas? Manau visi zino kas darosi su e39 kainomis, neveltui atsirado #slyvacoin :D Kaip ir visas masinas, prie perkant nuvazuokit i servisa priespirkiminei patikrai, reikia atkreipti demesi ar variklis bei pavaru deze nera apsitepalave, ar galine dugno dalis nera stipriai pazeista korozijos, galiniai slenksciu kampaine isimtis. Jei savininkas nesutinka vaziuot i servisa, geriau apeikit, nes sie modeliai labai megstami pirikupu. Butinai atkreipkit demesi i tepalo lygi variklyje, nes jei jo truksta, tai daug sansu kad ryja tepalus. Ta galima pamatyti pabraukus pirstu per duslintuvo vidu. Jei pirstas pasidaro visiskai juodas (kaip nuo dyzelio suodziu), tai ten greiciausiai bus tepalo suodziai. O jei vos vos keli juoduliai lieka ant pirsto, tad variklis problemu su tepalo vartojimu neturi. Separatoriu galima patikrinti ant uzkurto variklio atsukant tepalo uzpylimo dangti. Jei atsisuka ir nusiima lengvai, tad separatorius bus geras. Jei patys remontuojat savo masinas, tai yra didziulis pliusas.
Pilnas atsiliepimas...
2018-12-30
Bmw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdimas,trauka,salono kokybe
Kuro sanaudos.kebulo rudys
Sveiki pirmoj eilej apie kuro sanaudas!juokas ima kai kosmanautai raso 6.5 litro 3.0 varyklis.gal autostradoj vaziuojant 90. Miesto rezimas automas (vilnius) 12l ,vazineju daznai aplinkeliu tai ziema 10ltelpu.na mechanika 1lgal2l maziau paskaitai kosmanautu atsilepimus nupirke bmw ryja 10l-12l ir pradedi ieskot kas blogai.?:)seip masina turiu jau 2m,pravaziavau apie 40 tuks.nekarto nepavede ziema vedasi gerai,sila greit,praslidimo sistema veikia gerai jai vaziuoji su galva i stotele neileksi:)salono kokibe super spidometras rodo 300tuks.(dar nezinau kiek atsukta)bet odinis salonas nesuplises ne sutrikinejas(net vairuotojo)porankis odinis kakp naujas niekas nebraska.sedenis kietesnes bet patogios vietos tikrai uztenka nuvaziuot i palanga ar atvezt spinta ir ttt.(universalas) Tai bmw nors masina sena bet detaliu kainos nemazos.bet turint nuolaidas pvz(inter cars) tai zvakes bosh apie 5eur(1vnt) filtrai irgi pigus pvz kuro filtr filtron 8 eur iki18 eur.tepalo nuo3iki10 eur oro nuk 8iki25eur.vaziuokle aliuminine ir ten daug traukiu jai neuzleist tikrint kas puse metu(nors:) tai tikrai nebrangei kainos prasideda nuo 20eur(trauke)iki70..dauguma damusa vazuokle o paskui verkia kad i vazuokle sukiso daug euru.teko keis generatoriu savartine kainavo 40eur.nors masinai jau 16m dar kaskokie mudakai pavoge duru moldingus:)buvo su nikeliu,savartine paprastus nupirkau uz 20eur.su elektra problemu nebuvo tik bagazines stiklas atsidarinedavo pats laikinas sprendinas atjungiau jungti.jai masinoj nors biski supranti tai daug ka galma paciam pasidaryt priejimas prie varyklio gan daug vietos.kai pirkau turbina jau buvo po remonto tai sutaupe man 200eur:) gan dazna beda turbinos....na pagrindine beda ruuuudyys bagazines dangtis slenksciai.dar buvo prarudijas kuro vamzdelis tai atpjoviau metalinene dali ir sujungiau gumine nieko nekainavo...na jai nesupranti ar neturi pazistatu servise tai remontas brangei kainuos(kai zemiau aprasime):tai mano pirmas bmw nors senas bet tikrai patikima masina gal man taip pasiseke bet vaziuoju ir dziaugiosiu.na dar karta priminsiu tai kuro sanaudos.o seip nors senas bet stabilus sportinis auto linksma ziema:)
Pilnas atsiliepimas...
2018-12-08
E39 3.0d mechanine
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, minksta vaziuokle, variklio patikimumas, mazos kuro sanaudos.
Dazni gedimai, brangus remontas, vairas ganetinai sunkiai sukamas mieste.
Tris metus turiu si automobili. Pirkau uz 3000 euru, remonto islaidos apie 4000 euru (liro servisas). Labai malonus vairuoti automobilis, ypac tinkamas ilgoms kelionems (vairas ganetinai sunkiai sukasi, kai reikia parkuotis mieste). Tobula surinkimo kokybe - salone ne vienos subraizytos ar luzusios detales. Labai mazos kuro sanaudos - vairuoju neskubedamas, lengvai uztenka 6.5l/100km, traukia labai smagiai. Keisti teko daug: zvakes, sklendes, termostato apsauga, visi amortizatoriai, vaziuokle bent karta i metus taisoma, abu veleno davikliai, diskai ir kaladeles ir dar daug smulkmenu. Surudijo priekiniai slenksciai, galines arkos, bagazine, statramstis po bagazine. Visiskai beviltiskas ant ledo, taciau per salcius kuriasi is pirmo pasukimo. Beveik neimanoma rasti tvarkingo, todel nusipirkus reikes remontuoti reikes itin daug. Turintiems galimybe tvarkyti patiems gal ir neblogas variantas. Maniskis jau nuvaziavo 300 000 km ir atrodo, kad sveikatos dar daug. Antra karta tokio nepirkciau ir nerekomenduoju jaunimui.
Pilnas atsiliepimas...
2018-11-29
E39 fl 2.5 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiskas , erdvus
Rudys
Automobilis galima sakyt nesenstantis , nors jam ir 20 metu jis vistiek traukia aki. Turiu jau antra e39 , abu jie buvo ir yra priziurimi ir atliko puikiai savo funkcija. Is minusu kad kebulas nera labai atsparus korozijai ypac slenksciu galai , bagazine , duru apacios. Vazineju su benzinu tai ekonomijos daug neispesi , ramiai vaziuojant 9l/100km daugiasiai trasoj. Eksplotacija nepigi kaip 20 metu automobiliui bet komfotas atperka viska
Pilnas atsiliepimas...
 
12345678

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
    2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo  
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6X6
   X6MX6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai     2 klasės Gran Tourer
  Sportiniai   Z8   
  Supercar     i8
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt