Tomas | 2024-03-04 |
2002, 2.5d. automatas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, gerai valdomas, stabilus, gera pavarų dežė
Neekonomiškas
|
Manevringas, puiki surinkimo kokybė, labai daug vietos salone, malonus vidaus dizainas, kokybiškas. Kažin ar sukurs dar tokį patikimą auto… iš išorės paprastas auto, bet kiekvienas pažįstamas įlipęs vidun, pravezus labai nustemba komfortu, galia ir garso izoliacija. Nėra minties apie nauja auto net, nors mašinai daug metų. Investuoti prižiūrint tikrai nereikia daug.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Memelis | 2024-01-21 |
BMW E39 2.5D 120kw automatas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas , Pigus islaikyti , Garso izoliacija , Kokybiskas salonas
Metai , Korozija , Kuro sanaudos
|
Nuostabus automobilis , ne kaip siuolaikiniai bmw , labai patikimas. Manevringas, minkstas, mazai triuksmo is lauko , salonas geros kokybes , net ir po tiek daug metu atrodo lyg naujas apart sedyniu. Aisku nera ekonomiskas su kuru bet manau atsiperka remontu nebuvimais arba pigiu kada pasitaikanciu remontu. Motoras tai neuzmusamas gali vaziuoti iki 1milijono km ridos ir tada jau tikrai reiks kapitalinio. Gaila daugiau tokiu automobiliu bmw nebegamina. Kas patiko tai kad face lift versijos arba su m paketu tai tikrai gerai atrodo siais laikais , mano nuomone grazesnis issore ir vidumi uz e60. F10 nors ir atrodo kaip tas tikrasis e39 ipedinis bet irgi neturi tokios aukstos salono kokybes kaip e39 plius ir motorai ju prasti , skelbimai pilni uzkaltais 6cilindru motorais... jei f10 imti tai tik benza 6cilindru. Siaip automobilinis patikimas , jei kas ir islenda tai kainuoja menkniekius iki 100eu. As is olandijos pirkau ji pries 5 metus , pravaziavau apie 180000km ir tik isleidau remontams 1500eu neskaitant einamu detaliu. Masina naudojau negailint , statybombs , priekabu tempimui. Masina yra grynas vokiskas PANZERIS. Aisku nieko nera amzino ir korozija anksciau ar veliau damus automobili, kaip ir pasenusios zarnos ir slangeles , aisku jei restauruosi ta automobili tai gali vaziuoti su juo kad ir dar 50 metu bet sitas variantas praktiskai visiems automobiliams. Nepirkti 2.5TDS 105kw. Ziureti dugna automobilio ir slenkscius.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-04-01 |
BMW e39 520i
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Estetškas, piktokas jau klasikinis dizainas, salono medžiagos ir dizainas mažai su kuo sulyginamas geraja prasme, patogus remontuoti, važiavimo komfortas ir įtraukiantis vairavimas, puikiai veikianti traukos kontrolės sistema ir t.t.
Yra vienas minusas ant akumuliatoriaus klemos????
|
Nežinau ar verta rašyt atsiliepimą apie šią BMW legenda, kam reikia tas turi ją, o kam nereikia tai nepirks jau turbut. Aš asmeniškai pažystu žmonių kurie turėjo net ne po vieną e39, nes sėdęs prie šios mašinos vairo, turbūt sunkiai ką rasi geresnio, aš keisiu nebent į g20 g30 nes koks e60 su šiuo modeliu palyginus yra š.. kruvelė???????? turėjau, žinau. Salono kokybė ir dizainas stebina net po 20(pas mane juodas sport), nuostabus automobilio valdymo ir komforto derinys išties puikus, Šiai dienai normalios būklės nupirkti šį BMW šedevra nėra lengva, bet įmanoma turbūt, žinoma bus visokių smulkmenų, gedimų, mašina nėra nauja, bet malonumas ir įdomumas vairuojant tikrą BMW atperka tai. P.S esu važiavęs tikrai su daug įvairių automobilių net ferrari tai žinau kas ir kaip, nereikia galvot ka 2 golfa tevairaves lochelis džiaugesi slyva dabar????
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-01-21 |
E39 525d Nemirštanti legenda
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortiškas, interjeras kokybiškas, geri variklis, patikimumas
Rūdys, kuro siurbliai, brangesnis remontas.
|
Turiu automobilį jau ilgesnį laiką, tai nustebino komfortas, bei garso izoliacija yra gan didelis privalumas. Mašina genda, bet laiku sutvarkius bei prižiūrint, tikrai tarnaus ilgai, rūdžių minimaliai, ant vienų durų bei arkų, slenksčiai tobuli. Benzino modeliai geresni, bet retas atvejis dabar tokį turėt, tai standartiškai dyzelis pas daugumą. Varikliai tikrai geri, keičiant tepalus ir nejojant variklio, tikrai jis laiko ir dirba kai laikrodis. Sąnaudos man nedideliam mieste, telpu į 7,4l/100km su 2.5 dyzeliniu motoru ir mechanine dėže, užspaudus gazą, mašina tikrai gerai važiuoja, traukos yra. Tikrai geras automobilis, kurie mėgsta nostalgiją, bei manau vienas iš patvariausių 5 serijos modelių. Investicijos gan didesnės, nes brangesnis remontas, teko investuot į naują sankabą su smagračiu, kadangi buvo pirkta neprižiūrima, bet su laiku būklė mašinos atstatyta, be sankabos remonto, kiti buvo labai minimalūs, rato guolio pakeitimas, spyruoklių. Salonas taip pat, padorus, nesuplėšytas, oda normaliai išsilaikius kaip mašinai nuvažiavus 410k km, mechaninis salonas, nešildomas, apdailos vietoj nenusitrynusios, gal šiektiek vairas pasitrynęs, bet paprastą fl vairą nėra sunku rast. Mašina tikrai išvaizdi, patinkanti jaunimui, bet jaunimas šias mašinas perka, tam, kad grovius šluot, kas turi prižiūrėtą, važiuojančią tvarkingai slyvą, tam tikrai pasisekė. Prieš perkant būtinai pasitikrinkit tepalus, antifryzą, ar nedinginėja, ar viskas savoj vietoj, pasidomėt dėl kuro siurblių, nes labai lepūs ant šio modelio, visą kitą galit servise tikrintis, jeigu tikrai žadat mylėt mašiną ir su ja nuvažiuot toli.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2021-05-12 |
Bmw e39 530i 170kw touring
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Galingas seimyninis auto
Rudys, truksta 6 pavaros
|
Trilitrinis benzinas trauka puiki, is paziuros primenantis katafalka, zaliam sviesaforui uzsidegus visi dar, o katafalko jau ner.
Oriniu amortiku pagalba, primenantis komfortiskaji MB E kl. Smagus variantas ypac ant slapio arba ziema.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-08-10 |
BMW e39 523i 125 kw sedanas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, saugos sistemos, interjero kokybė, tikslus valdymas, išvaizdus, galingas.
Rūdys ant bagažinės ir po slenksčiais.
|
Tai va, nusipirkau ir aš legendinį BMW automobilį, liaudyje žinomą kaip "slyva". Jau vairuoju antrus metus. Mano BMW yra 1999 m galo, pre-lci, dviejų vanusų su 6 cilindrų varikliu. Įdėta Prins LPG dujų sistema. Odinis juodas salonas, black piano apdaila, CCFL angel eyes, M multifunkcinis vairas, autopilotas, android multimedija su galinio vaizdo kamera, klimato kontrolė, šildomos sėdynės, stoglangis, visi 4 el. langai ir t.t. Automobilio komplektacija vidutiniška.
Daugelis sako, jog tai geriausias BMW automobilis visame pasaulyje. Ir tai yra tiesa. Automobilis yra nesenstančios išvaizdos, patrauklus. 6 cilindrų eilėje varikliai yra tiesiog vokiečių sukurtas šedevras. Jie puikūs ir patikimi. Verta paminėti ir komfortą bei interjerą. Kaip tokių metų automobiliui tai yra tiesiog tobula.
Mano 523i modelis dirba labai tyliai. Kartais stovint sankryžoje atrodo, jog esu "užgesęs". Vokietijoje įdėjau naują ir labai brangią dujų sistemą, todėl variklis su jomis dirba idealiai ir sklandžiai, galia išlikusi tokia pati. Iki 200 km/h bėgėjasi tiek dujomis, tiek benzinu. Variklis labai gyvas. Automobilis labai ekonomiškas, ryja ~10l dujų į 100 km. Su mažiau nei 5 eurais nuvažiuoju 100 km. Važiuojant didesnius atstumus su dujomis, ekonomika ir pinigų sutaupymas yra žymiai akivaizdesnis. Važiuoja labai minkštai. Pas mane sudėta m-tech važiuoklė, todėl automobilis ant kelio stovi standžiai, yra žemesnis. Vairas nėra nei lengvas, nei sunkus, todėl malonu ji sukinėti ir jausti tai, kad kontroliuoji kiekvieną automobilio centimetrą. Automobilio sukibimo kontrolė veikia užtikrintai ir tvarkingai, labai praverčia važiuojant žiemos keliais. Žiemą geriau jos neišjungti, patikėkit :D Automobilio eksploatacija yra brangi, daug pakabos elementų, aliuminė važiuoklė ir t.t. Garso aparatūra vidutiniška, trūksta šiek tiek žemų. Šiame modelyje yra variklio grandinė.
Remontas/priežiūra
Variklio ir važiuoklės remontai yra brangūs. Patarčiau nepirkti pigių dalių, nes jos yra nekokybiškos. Kas metus keičiu visus filtrus, dujų taip pat. Alyvą pilu Castrol, tepalo neėda. Kartais tenka ir važiuoklę paremontuoti, ir stabdžių sistemą, ar šiaip atlikti eilinius smulkius remontus. Teko ir smulkias rūdeles ant bagažinės sutvarkyti. Automobilis išsilaikęs labai gerai. Po apačios nėra nė vienos rūdies. Didelių problemų neturėjau, nes automobilio neapleidau ir jį prižiūrėjau, pinigų negailėjau.
E39 pagrindinės bėdos:
Būna, jog užsineša DISA, gazo sklendės ar ICV. Tada užtenka pravalyti ir vėl į trasą. Taip pat būna, jog iš senumo sutrūkinėja žarnos, einančios nuo oro filtro, tada automobilis gaudo pašalinį orą, nedirba. Iš senumo trūkinėja išsiplėtimo bakeliai, aušinimo žarna esanti po kolektoriumi. Būna, jog nebepučia ventiliatorius arba pučia, bet nereaguoja. Tada reikia pasikeisti ežį. Šiaip labai didelių problemų neturėtų kilti, tik tokios smulkmenos nebent. Jeigu nusipirksit slyvą su gyvu varikliu, tai apsieisit be didesnių remontų.
Patarimai prieš perkant:
Prieš perkant pažiūrėkit ar aušinimo šlangų nepučia - išvengsit brangaus remonto. Įsėdę užkurkit automobilį ir leiskit varikliui įšilti iki darbinės temperatūros, stebėkit ar nepučia šlangų. Tada agresyviau pavažinėkit ir leiskit automobiliui gerai "įšilti". Tada patikrinkite ar nėra aušinimo šlangos kietos. Šlangos turi būti minkštos, įspaudžiamos. Kažkur po 30 min slėgio aušinimo šlangose neturėtų būti likę, o atsukant antifrizo bakelio kamštį neturi girdėtis šnypštimas ir neturi bėgti antifrizas per viršų. Ant šalto variklio patikrinkit visus skysčius, atsukit tepalo įpilimo dangtelį ir pažiūrėkit ar nėra ten košės. Ten turi būti švaru! Pažiūrėkt ar kondicionierius veikia, ar nemeta balto/mėlyno dūmo, ar nėra pašalinių garsų ir t.t. Jei yra galimybė, užsukit į servisą, kad pažiūrėtų važiuoklę.
Nusipirkę tvarkingą automobilį džiaugsitės komfortu ir vairavimo malonumu. Rekomenduoju dairytis tik į benzininius variklius. Turėkite omenyje tai, jog eksploatacija bus brangi. Netaupykite pinigų automobilio priežiūrai, detalėms ir jis tarnaus jums ilgai. Ir saugokit stoteles :D
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-06-30 |
BMW 530D 135KW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortiškas,gera garso izoliacija,greitas,gerai valdomas.
Dažniau remontuojamas nei vairuojamas,korozija.
|
Komfortiškas,galingas,varikliai patikimi,visa kita š...dažnai genda. Remontas dažnas ir labai brangus. nerekomenduoju,bet nepabandę nesužinosit :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-11-25 |
530d prefl
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
variklis, automatine deze, interjieras
rudyja slenksciai, bagazines dangtis.
|
Turejau keleta metu, nuostabus auto. Pavaru deze turbut geriausia is tu metu, pavaras jungia labai sklandziai, graziai ir greitai. Audi tu metu katastrofa visiska lyginant su bemvu. Si slyva savo klaseje tais metais numeris 1. Mersas keturakis irgi neblogas bet rudyja zymiai labiau nei bmw. Variklis 135 kw legendinis, milijoninis. Islupau sklendes ir bedu neturejau. Vaziuoja komfortiskai ir smagiau nei e90 kuri itin standi. Valdomumas jo pakankamai geras, neplaukioja kaip superb. Svarbiausia kebulo stovis, visa kita sutvarkoma, variklis centus kainuoja. eina 230 km/h ir nedugnas dar su necipuotu. Rasi nesurudijusi, pirk. Nesenstantis dizainas, nes jau praktiskai klasika. Minusas, lempos buna visu pabirusios, ziureti pukstuku stovi.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-10-24 |
Senas geras
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas ,patvarumas, trauka.
Ziema sunku vaziuot
|
Važiavimo komfortu tikrai lenkia daugeli nauju auto. Vaziuoju metai laiko su juo,jam 18 metų jau. Rida 330k. Niekas negenda baisiai,vaziuokle patvari irgi.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-10-04 |
Senas kibiras
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Vairavimas, komfortas
Rudyja, genda viskas is eiles
|
Turejau 2 vadinamas slyvas, viena preFL kita FL, abi 530d automatai. vairuoti malonu, kuro sanaudos dar dar ( miestas 12, trasa 7-8). Netikekit kosmonautais kurie spirga jog ju slyvos ryja 8 ar 10 mieste. Nesamoniu nesamone. Siaip genda viskas is eiles, garso aparatura sudas, automatai visu jau nujoti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123456789 |