Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai

Atgal į atsiliepimų sąrašą Atgal į atsiliepimų sąrašą
Daugiau apie automobilį Mazda 6
2012 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-04-02
Mazda 6 2014 m. 2.5l 141 kw
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Dizainas, patikimumas, nestokoja erdvės viduje.
Garso izoliacija, multimedija
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,5
Bendras automobilio aprašas
Automobilis sedano kėbulu iš USA. Dizaino prasme tai labai gražus automobilis, vietos salone užtenka, bagažinėje taip pat netrūksta. Nebūtų gi japonas, tačiau multimedija pasenusi kaip tokių metų mašinai. Kas labiausiai nuvylė, tai garso izoliacija. Važiuojant plentu jau nuo 60 km/h girdisi nemalonus padangų ūžesys. Jei važiuojama žvirkeliu, tai girdi kiekvieną akmenuką. Iš salono kokybės, tai vairas labai greit nusitrynė, nors rida 100k km. Bose aparatūra groja gerai, tik prie didesnio garso žemi dažniai kur nors durelės panelė suvibruoja. Važiuoklė kietoka, nors man nėra tragedija, važiuoti tikrai galima, pagrinde važiuoju asfaltuotais keliais (R19 ratai). Iš techninės pusės problemų neturėjau, eiliniai remontai (tepalai, filtrai). Kas dėl variklio, tai trūkumas, jog nėra turbinos. Kas pripratę prie dyzelinių turbininių dyzelių, tai atrodys, jog auto netraukia, nelipina prie sėdynės (ypač nuo žemų sūkių). Tačiau pažiūrėjus į spidometrą, skaičiai rodo ką kita. Su 2.5 l 141 kw benzininiu varikliu kuro sąnaudos, manau, pagirtinos kaip tokiam varikliui (ne dyzelis gi). Vilniuje apie 9.5l/100km, užmiestyje apie 6.5l. Pavarų dėžė galėtų turėti sport rėžimą, kartais norisi aštresnio veikimo, bet šiaip normaliam važiavimui dirba gerai. Valdomumas patenkinamas, nesu lenktynininkas eisme (nors kartais būna išimčių), tai priekaištų didelių neturiu.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kaip ir dauguma japonų, vertę praranda greičiau nei vokietis. Tepalai (a5/b5 specifikacijos ) su visais filtrais (mann-filter) kainuoja apie 50-60 eurų.
Patarimai perkančiajam
Pirma bandomuoju važiavimu pasižiūrėti, ar neerzins garso izoliacijos trūkumas.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt