Avensis 2011 m, 1.8 l. 108 kW benzininis universalas, 6-šių pavarų mechaninė greičių dėžė.
Mano vertinimas:Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
Praktiškumas ir ilgaamžiškumas
Ekonomiškas
Gera pakaba
Gera pavarų dėžė
Erdvus salonas
Talpi bagažinė
Nebrangus išlaikymas
Geras matomumas iš vidaus
Manevringas
Saugus
Nėra traukos, bloga garso izoliacija, prastos salono apdailos medžiagos.
Silpnas variklis
Prasta garso izoliacija
Prastos interjero medžiagos
Prasta įranga
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0
Bendras automobilio aprašas
Automobilis žmonėms, vertinantiems tiesiog paprastą praktiškumą be įmantrybių, mėgstantiems važinėti ramiai ir norintiems retai užsukti į servisus. PLIUSAI: Techniškai patvarus ir tinkamai prižiūrimas gali nereikalauti jokio rimto remonto ilgą laiką, pakankamai erdvus salonas ir didelė bagažinė, salone beveik nėra vidurinio tunelio, ištiesus galines sėdynes dugnas lygus, esant reikalui galima pasitiesti čiužinį ir miegoti, pilnai išsitiesę telpa 1.8 m. ūgio du žmonės, dizainas - skonio reikalas, pakankamai aukštas ir dažniausiai nekliūna už bortelių parkuojantis, pakankamai komfortiška važiuoklė. Yra ir kitų privalumų, pvz. dviejų juostų klimato kontrolė, efektyvus oro kondicionierius, priekinio stiklo nušildymo funkcija, versijoje su apiplaunamais žibintais, žibintų apiplovimas įjungiamas atskirai nuo priekinio stiklo apiplovimo pagal poreikį, renkantis versiją su odiniu salonu, būtų geriau perforuota oda, nes vientisa nekvėpuoja ir vasarą kaista nugara. Nepaisant, kad tai vidutinio dydžio automobilis, ganėtinai neblogas manevringumas. Važinėjant mišriai, kompiuteris vidutines benzino sąnaudas skaičiuoja 8,3 l/100km. MINUSAI: - 1. Variklio efektyvumas: Galia 108 kW, bet jeigu tikitės iš jo sportiško važiavimo ir greitos akseleracijos, pamirškit, šis variklis greitėja taip pat beviltiškai, kaip žigulio, o gal net moskvyčiaus... Trauka visiškai beviltiška, iki 3,5 tūkt. aps., nuspaudus pėdalą iki dugno, jis galvoja ar važiuoti, o nuo 3,5 tūkst. pradeda šiek tiek "demonstruoti raumenis":, bet ta demonstracija nėra įspūdinga, o kol jis sugalvoja tai daryti, tai prie sankryžos jau senai būni likęs paskutinis... :D Kai magistralėje važiuojant 150km/h greičiu, iš galo pasiveja koks nors mažylis Honda Jazz, arba koks nors Ford Fiesta su mažalitražiu varikliu ir ima mirksėti šviesomis, tu nuspaudi gazą iki dugno tikėdamasis, kad tuoj nuo to mažylio atsiplėši, bet... tenka gėdingai kelti baltą vėliavą, įsijungti dešinį posūkį ir pasitraukti į pirmą juostą, nes už 1.8 108 kW benzininį Avensį, Fiesta arba Jazz"as traukia geriau... Vis tik norint pabandyti nepasiduoti, galima bandyti persijungti kokią 4-tą pavarą ir minti iki dugno ja, tačiau tikėtina, kad koks nors mažylis su mažalitražiu turbininiu motoru vis vien jus užmirksės šviesomis ir aplenks... Žodžiu, kilovatų daug, bet trauka beviltiška, tad jeigu mėgstat dinamiškesnį važiavimą, šis modelis jums visiškai netiks. 2. Garso aparatūra, tinkanti tik klausytis žinių radijui. muzikos skambesio tiesiog nėra, garso taip pat. 3. Automobilio garso izoliacija labai prasta, iki 110 km/h triukšmas salone dar pakenčiamas, nuo 110 km/h aplinkos triukšmas, dar priklausomai nuo padangų, ilgesnės kelionės metu išūžia ausis, toli su ja važiuoti dideliu greičiu visiškai nesinori, o prie 150km/h triukšmas salone kaip lėktuve, norint susikalbėti su ekipažu, reikia sraigtasparniuose naudojamų ausinių, arba operinio balso... :D 4. Vienas, blankiai šviečiantis atbulinės eigos žibintas, esantis keleivio pusėje... Naktį, norint įvažiuoti į tamsų kiemą, reikės gero naktinio matymo, nes Toyota atbulinės eigos antro žibinto pagailėjo, o esantis vienas taip pat silpnas, nesimato nieko. 5. Elektroninis rankinis stabdys ir jo valdymo mygtuko vieta. 6. Salono plastikas iš prastokos kokybės medžiagų, tai Toyota žalioji filosofija, salone jie nenaudoja plastiko iš naftos produktų, tai prie apdailos reikia priprasti, kad ji patiks, abejoju. 7. Nepalikit salone automobilio raktelio, nežinau ar visiems taip pat, bet manasis užsirakina, jeigu raktelio nėra spinelėje, tad palikus raktelį ant sėdynės ir užtrenkus duris, po keleto minučių jų nebeatidarysit... / Apibendrinant, tai tiesiog paprastas, praktiškas automobilis, tinkamai prižiūrimas nekelia daug rūpesčių, tinkantis žmonėms, kurie nekelia aukštų standartų ir mėgsta ramų, praktišką važiavimą. Nėra jis nei komfortiškas, nei sportiškas, labiau tinka parsivežti iš prekybcentrio šaldytuvą, nei leistis į tolimą kelionę.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Tinkamai prižiūrimas didelių rūpesčių nekelia, rimti gedimai pasitaiko tik tada, kai tas mazgas būna jau tikrai nusidėvėjęs, kuro sąnaudos pagal automobilio dydį ir svorį manau tikrai geros, priklausomai nuo važiavimo stiliaus ir sąlygų, įprastomis sąlygomis vidutiniškai iki 9 litrų 100 km benzino. Nuvertėjimas - visi Toyota modeliai savo kainą išlaiko ganėtinai aukštą, nes pagrindinis jų koziris - patikimumas ir praktiškumas. Visa kita vos tempia iki vidutinioko lygio.
Patarimai perkančiajam
Kaip ir renkantis bet kokį kitą automobilį, taip ir čia - perkant reikia žiūrėti, kad nebūtų nuvarytas iki pabaigos, nes tokio tvarkyti neapsimokės. Benzininiai varikliai, nepaisant to, kad jų trauka beviltiška, kitų trūkumų neturi ir yra patikimi, laiku keičiant filtrus ir tepalus, tarnaus ilgai ir nuobodžiai be gedimų. Važiuoklė taip pat patikima ir ilgaamžiška, dažnai servise lankytis nereikės, apskritai nupirkus normalios būklės automobilį, kurio resursas dar pilnai neišgręžtas, servisuose ko gero lankysitės tik periodiniams aptarnavimams, TOYOTA patikimumo ir techninio patvarumo aspektą tikrai yra išdirbusi gerai. Tikrinant atkreipkit dėmesį į pašalinius garsus, tvarkingas automobilis turi užsivesti lengvai, dirbti tyliai, tolygiai be jokių barškėjimų, cypimų, kleksėjimų ir pan, jeigu pastebite daug įtartinų pašalinių garsų - nepirkit. Taip pat tikrinkit koroziją apačioje, ypač degalų bako zonoje, tai šio modelio silpna vieta, įjungę degimą, pažiūrėkit ar skydelyje užsidega visos kontrolinės lemputės ir ar užvedus jos visos užgęsta, nebijokit didesnės ridos, geriau didelė tikra rida, nei maža suklastota, naivu tikėtis, kad antrą dešimtį metų skaičiuojantis automobilis, bus pravažiavęs neįtikėtinai mažai kilometrų. Pirkdami iš perpardavinėtojų, turgaus, visokių aikštelių ir pan. vietų, viską tikrinkit ypač kruopščiai ir geriausia su specialistų pagalba, nes kad ir kaip būtų apmaudu, bet perpardavinėtojai, tiek pavieniai turgaus pirikupai, tiek įmonės, vis dar neįtikėtinais mastais pardavinėja neįtikėtino lygio nuvarytus chlamus, kurie tinkami tik metalo laužui, už aukščiausią rinkos kainą, jokių sąžinės ir atsakomybės ribų pas juos nėra. Tokį nusipirkę pražūsit, privesti tokį nuvarytą laužą prie pakenčiamos būklės, gali neužtekti ir 10 000 eurų, o toks remontas būtų visiškai neapsimokantis, tad rinkitės atsakingai, tikrinkit atsakingai, nepasimaukit ant aferistų pasakų apie bobutes važinėjusias tik į bažnyčią sekmadieniais.
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.