Markės
1594 iš 1775
Toyota Avensis (T270) 2009 - 2018
Toyota Avensis, (T270) 2009 - 2018
517Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 17
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 82% Ne 18%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Praktiškas
  • Kokybiškas interjeras
  • Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Nuobodus kelyje
  • Neišsiskiriantis dizainas
  • Nedidelis variklių pasirinkimas
"Euro NCAP testavimuose Avensis gavo penkias žvaigždutes su bendru 81 % įvertinimu"
Trečios kartos Toyota Avensis dizainas suprojektuotas taip, kad būtų labiau aerodinamiškas ir labiau atletiškas. Nors automobilis gerokai pasikeitė, tačiau išlaikė savo pirmtakui būdingus bruožus. Avensis oro pasipriešinimo koeficientas (Cd) yra labai geras - 0.28 sedanui ir 0.29 universalui. Kitas tikslas buvo sukurti pačią komfortiškiausią pakabą klasėje, tačiau neprarandant gero valdymo. Avensis turi priekinę McPherson tipo pakabą ir galinę komfortišką dviejų skersinių svirčių. Automobilis labai saugus, turi standartines septynias oro pagalves, galinio susidūrimo atveju naudojami aktyvūs galvos atlošai, kad sumažintų kaklo sužalojimus. Itin stipriai stabdant automobilio galiniai žibintai turi mirksėjimo funkciją. Euro NCAP testavimuose Avensis gavo penkias žvaigždutes su bendru 81 % įvertinimu. Avensis buvo komplektuojamas su trimis benzininiais ir keturiais dyzeliniais varikliais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 17
2020-09-15
Avensis 2011m. 2.0 D4D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Visas auto yra pliusas
Tai nera premium limuzinas
Jeigu susidomejai siuo auto - rekomenduoju pirkti tik is tu, kurie pirko is Toyotos atstovybes. Ir kad butu su visa istorija. Viskas. Greiciausiai nusipirksi patikima auto, o ne zaisi loterija su neaisku kokiais is uzsienio parveztais automobiliais. Auto patikimas, jeigu pilamas geras dyzelis, keiciami tepalai bent kas 12 000km ir vaziuojant ramiom apsukom. Viskas. Auto labai patikimas, detales nebrangios. Auto nera limuzino klases, bet ka gauni uz sumokamus pinigus, mano nuomone, labai geras kainos kokybes santykis. Man asmeniskai auto komfortiskas, daznai vaziuoju Vilnius-Klaipeda. Pasijungiu auto pilota, nepavargstu, diskomforto jokio nejauciu. Nebloga audio kokybe. Salonas malonus, nepasenes dizainas. Mygtuku tiek, kiek ir reikia. Auto nera per daug ekonomiskas, bet galvos tikrai neskaudes. Labai malonus vairas, labai lengvai sukasi, vairuoti malonumas. Sekmes ieskant ir linkiu nepagaileti damoketi papildomu 500eur uz gera varianta.
Pilnas atsiliepimas...
2020-06-29
Toyota Avensis 2014 1.8 MT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus draudimas, talpus, patikimas.
Garso izoliacija, trauka.
Pirkau prieš pusantrų metų, kol kas jokių problemų. Gal norėtųsi daugiau galios ir geresnės garso izoliacijos.
Pilnas atsiliepimas...
2019-10-22
Toyota Avensis Universalas 2,2D-cat Automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, talpus, argonomiškas,
Nepastebėta
Automobilis turi visus privalumus. D-cat geras variklis man jis patinka, kažkas mane perkalbėjo ir netyčia nusipirkom. Esam patenkiti. Gera oda. Stiklinis stogas. Greičio svirtys ant vairo labai gerai suderinta su automatine pavarų dėže. Gali skrieti labai greitai, galios pakanka. Talpus automobilis nuvažiavęs 300 0000. Sakyčiau idealus šeimos automobilis. Sidabrinis labai gražus, matomas kelyje. Erdvi bagažinė. Normalus remontas , eksploatacija įprasta, nuvertėjimas sąlyginai nėra didelis nes pirktas 2019 m. Kaladėlių komplektas 100 eu geros. Tepala automatinės dėžės 3 litrai maks ir tai galima padaryti net namie garaže, YouTube yra info. Keisti kas 30-50 tūks. būtina. Namie vairuoja žmona. Labai geras erdvus, talpus, argonomiškas patikimas. Su stikliniu stogu tai ir šviesus. Kaip kažkas man kalbėjo. Kad D- cat yra geras automobilis. Taip dėl purkštukų kainos, bet automobilis tai nuostabus. Jei geras kuras tai tikriausiai neteks jų keisti iš viso. Antra reiktų žinoti, kad Visi šie automobiliai atvažiuoja nuriedėję virš 300 000. Bet jei geras stovis tai yra gerai. Spidometrą atsukti kainuoja 20 eu. Tai geriau, kad jo nesukinėtų. Automatas laibai smagus. Tepalus keisti reikia tai jau tikrai kas 30-50 tūks. Keitėm tepalus tai eiliniame servise 3 litrai tiktai keičiasi. kaina iki 40 eu. už tepalus. O keičiasi labai paprastai galima pasikeisti ir savo garaže. YouTube laibai aiškiai yra parodyta. Jei geras kuras tai tikriausiai neteks jų keisti iš viso.
Pilnas atsiliepimas...
2018-09-20
TOYOTA AVENSIS, 2012 D-CAT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, paprastas, patikimas, manevringas, mažas nuvertėjimas
Dideles kuro sąnaudos, kietoka pakaba, letokas automatas
Pirkau naudota, su 110k rida. automatas. Persedus po Fordo Focus, visiškai kitas lygis važiuojant. Didžiausias šokas mieste 9l. kuro, kažkodėl šios vietos neišdirbo gerai Toyota, lyginant su konkurentais. Gaila kad dyzelinas automatas ne variatorius, nes esamas automatas toks vangokas, pagalvoja prieš startuodamas, kartais keistai perjungia begius, silpnoka trauka kaip 2,2 varikliui. iš esmes daug minusų nėra, puikus šeimos auto, talpus ir patinkimas remontu dar neturėjau. kaina laikosi stabiliai
Pilnas atsiliepimas...
2018-07-02
netikėkite neigiamais atsiliepimais
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimumas
garso izoliacija
negendantis iki 350 000 km. skelbimuose ypač brangus, 2009 m. laidos net iki 7 500 eur. vairas, pedalų gumos, pavarų perjungimo svirties antgalis ir aišku vairuotojo sėdynė.
Pilnas atsiliepimas...
2017-07-20
Avensis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas auto nepaves niekada
Mazas bakas
Geras patikimas automobilis per dvejus metus nuvaziavus 50 000 kilometru jokiu trukumu nepastebejau
Pilnas atsiliepimas...
2017-06-21
Toyota Avensis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, paprastas, patikimas, manevringas, mažas nuvertėjimas
Prastas matomumas parkuojantis, žema pakaba, norėtųsi didesnio kuro bako
Toyota Avensis, 2011 m., 2,0 L motoras 93kW, universalas. Automobilis buvo pirktas ir eksploatuotas Lietuvoje įmonės. Aš jį pirkau iš šios įmonės, kai automobiliu buvo nuvažiuota 123000 km. Automobiliui buvo ką tik atliktas aptarnavimas ir praeita TA. Pakeisti stabdžių diskai ir kaladėlės. Stabdžių trinkelės buvo sudėtos pigesnės ir kieto mišinio, todėl neilgai trukus teko pasikeisti, nes pradėjo cypti. Viso automobiliu per 8 mėn. nuvažiuota 13 000 km. Per šį laikotarpį pakeistos stabdžių kaladėlės dėl cypimo (jei geri pamenu du komplektai priekiui apie 40 €). Kadangi buvo sudėtos kieto mišinio kaladėlės, keičiant naujomis teko ir stabdžių diskus nutekinti. Taip pat teko keisti stabilizatoriaus įvores (po 10 €). Kainos tik už detales, be darbų. Daugiau gedimų nebuvo, tačiau jau metas keisti tepalus. Esu apsvarstymuose ar automobilį varyti į autorizuotą servisą, tęsti aptarnavimo žymių spaudus knygutėje. Kita vertus automobilis jau 6 m senumo, tad, manau, kažkada parduodant automobilį pirkėjas žiūrės jau nebe serviso istoriją o realią automobilio būklę. Daugiau su gedimai neteko susidurti. Tiesa, girdisi lengvas turbinos kaukimas, tačiau servise sakė, jog dar nieko daryti nereikia, kurį laiką pastebėti. Toliau pirktos tik eksploatacinės medžiagos, t.y. padangos. Asmeniškai man gana patogus automobilis (nors vairuotojo poziciją karts nuo karto vis derinu, nes nerandu pačios patogiausios pozicijos), tikrai erdvus tiek priekyje, tiek gale, o ir bagažinė didelė. Gale sėdintiems erdviau kojoms, kadangi nėra per vidurį einančio "tunelio". Dizainas - skonio reikalas, man asmeniškai patinka. Vairuoti gana malonu, nors prietaisų skydelis ir nuobodokas. Gana padori kasko draudimo kaina. Bent jau kol kas be didesnių gedimų, tad šiuo metu galiu teigti, kad patikimas. Automobilis manevringas, tačiau bent jau asmeniškai aš iki šiol nejaučiu automobilio priekio kampų. Jei automobilis neturėtų parktroniko nežinau kaip juo reikėtų parkuotis. Priekį sunku jausti, arba reikia sėdynę sureguliuoti taip, kad sėdėsena būtų labai aukštai. Parkuojantis atbula dar prasčiau, galinio vaizdo veidrodėlis skirtas tik kelyje stebėti už nugaros esančius automobilius, parkavimuisi jis niekam tikęs. Taip pat net ir pačiam atsigręžus nieko nepavyks pamatyti per storus galinius statramsčius. Tad, mano nuomone, jei nebūtų parkavimo sistemos (kuri yra gana tiksli) seniai būčiau sulaužęs abu buferius. Asmeniškai man nepatinka elektroninis rankinis stabdys, tiesiog nepatogus, tarkime įkalnėje, o ir girdėti teko, kad tai silpna šio automobilio vieta ir gana brangi remontuoti. Kuro sanaudos gana optimalios, nors prieš tai vairavau Vag grupės dyzeliuką, tai Toyota kuro naudoja daugiau. Vidutiniškai mišriu rėžimu sutelpu į 7,2 l, tačiau dažnai pagalvoju, kad jei panašios kuro sanaudos, tai kitas automobilis bus benzininis. Galiu pastebėti, kad kompiuterio parodymai sutampa su mano skaičiavimais nuvažiavus 3000 km. Ženklus kuro suvartojimo skirtumas tarp vairavimo mieste, ypač jei mėgtama agresyviau važinėti, ir važiavimo užmiestyje. Net ir užmiestyje jaučiamas kuro vartojimas tarp važiavimo 100-110 km/h ir 130-140 km/h. Nežinau kokios sąnaudos būtų važiuojant 80-90 km/h greičiu, tiesiog neturiu tiek kantrybės :) Pakaba gal kiek ir kietoka, tačiau pakenčiama ir per daug neerzina. Truputi nepatogi langų valdymo bloko vieta prie vairuotojo. Plati rankena dalinai užstoja mygtukus. Pastebėjau, kad garso izoliacija galėtų būti ir geresnė, su senomis padangomis kelyje garsas buvo gerokai didesnis, nei dabar kai pakeičiau naujomis padangomis. Gana tiksli automatinė valytuvų sistema. Prietaisų skydelis ir panelė turi įvairių tarpelių ir pan, tad valant tenka kiek užtrukti :) Galios lyg ir pakanka, tačiau tikrai būna momentų kai norisi jos daugiau ar bent jau atrodo, kad dinamikos trūksta. Pedalą reikia spausti iki galo, jei norima, kad automobilis bent kiek šoktų iš vietos ar staigiau pagreitėtų. Vienas iš gerų privalumų tas, kad automobilio nuvertėjimas gana mažas ir jis yra paklausus.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2016-04-17
Neblogas pasirinkimas už nedidelę kainą
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, paprastas, maža naujo kaina, gan solidžiai atrodo, nesunku parduoti, mažas kasko, manevringas, ekonomiškas.
IKI 2015 metų nepatraukli panelė, per aukštai sėdynės, plonokos skardos.
Pirkau naują ir važinėju du metus. Nešedevras, bet... problemų- jokių. Manevringas, stabilus automobilis, nuvertėjimas itin mažas, stebiu autopliuse skelbimus- juos visus greitai nuperka. Kasko moku apie 325e metams. Minusų paga kainą nematau. Nelabai patinka tik panelė ir per aukštai sedėti. Pirkau su lietais ratais R16 205/60, nepatiko, kad mažoki tokiam modeliui. Pakeičiau į originalius lietus R17 215/55 frezuotus nuo naujo avensis modelio . Nustebau- automobilis nepakietėjo o pastebimai suminkštėjo, nes ratas padidėjo 1,6mm, sumažėjo padangos kampas ir padidėjo lietimosi plotas, dėl to netaip jaučiasi duobės. Kuro sąnaudos nepadidėjo ir toliau apie 7l/100km. Spidometras rodo arčiau tiesos. Vaizdas dabar super, netai kai anksčiau su R16 buvo į kiaulę panaši. O dabar arkos gražiai užsipildė. Patarčiau nedėti R18, nes jie mažesni už R17(su padangom), dydis kaip R16 rato, padanga 225/45 R18 ir automobilis tampa taburete, bandžiau, žiauru. Arkos lieka tuščios kaip R16. 1,6l benzininis 97kw variklis su mechanine 6 bėgiu dėže pakankamas, bet nėra itin traukiantis, kažkaip labiau pritaikytas trasoms, neblogai palyginus mynt trasoj gali, variklio apsukos 6 bėgiu apie 3000 prie 140km/h. Galima pastoviai laikyti apie 160km/h, lengvai veža ir stabiliai stovi. Kuro irgi ima apie 7l tokiu greičiu. Bandžiau 2 litrų benzą, nepasirodė labai galingesnis, tik kuro daugiau ima. Nuvertėjimas pats mažiausias kiek teko turėti automobilių ir pirkėjai domisi jais pakankamai. Pirkite ir bėdų neturėsite, aišku jeigu nebus užslėptų rimtų defektų. Geri tiek benzininiai, tiek dyzeliniai.
Pilnas atsiliepimas...
Virgis | 2015-10-21
Pigus limuzinas vidutiniam verslininkui
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, ekonomiškas, manevringas, nedidelė kaina,mažas nuvertėjimas, nebrangi eksploetacija, nebrangus kasko draudimas.
Kieta pakaba, nepatogi vairuotojo vieta, surinkimo brokai, plonos skardos ir plastmasės, nepatraukli panelė.
Pirkau naują Avensį, susižavėjęs jo akcijine kaina, ir dar šiek tiek nusiderėjęs. Pirkau todėl, kad už tą kainą galėjo išeiti tik nauja Opel Astra , Ford Focus, žodžiu žemesnės klasės naujas automobilis. Patiko jo išvaizda- pas mane juodas sedanas, gražūs pajuodinti frezuoti ratlankiai, atrodo kaip geros komplektacijos, nors mano beveik bazinis. Gražiai bumsi audioaparatūra, nors garse trūksta sodrumo, didelė bagažinė, patogus vairas, salone daug vietos tiek prieky, tiek gale, nėra gale balkio, dėl to patogu kojoms. Manevringas apsisukti, nėra žemas, stbiliai stovi ant kelio net ir važiuojant dideliu greičiu. Vakare degant šviesoms atrodo šustra tačkė, visur ledai... Nebrangus ir kasko, metams apie 350 eurų, kai Pasatui net nuo 1300 eurų. Mažos kuro sąnaudos, man užtenka 7,2l 100km. Na o dabar minusai: Aš pravažiavau 8000km, labai nepatiko jos kietumas, gryna taburetė... kėbulo izolecijos - jokios, girdisi ratai o per balas atrodo, kad sušlapsi kojas. Variklis dirba kaip žiguliuko, labai jau plonai. Skardos tiek plonos, kad baisu atsiremti, net amortizatorius paspausti reikėtų atidaryti bagažinę ar kapotą. Tas pats su plastmasėmis. Vairuotojo sėdynė per aukštai net žemiausioje padėtyje, per žemai porankiai. Bėdos- nuo pirkimo važiuojant laisvu bėgiu nuo 70 iki 50 kmh švilpia greičių dėžė, įjungus bėgį garsas dingsta. Pradedant važiuoti ir atleidus sankabą girdisi sujungimo caktelėjimas, tas garsas būna važiuojant atbuliniu bėgiu ir pirmu žemomis apsukomis, kai paspaudi gazą caksi. Ir visa tai nuo pirmos dienos. Kelis kartus buvau atstovybės servize, meistrai išbandė ir pasakė, gali būti kad išardysi, surinksi,vis tiek garsas išliks. Žodžiu suprask kaip nori- netaisys. Na gal tai ir dėl blogos kėbulo izoliacijos. Bandžiau siūlyti atpirkti- pasiūlė pusę kainos :)))) po metų... Sakau jiems- nu tada neapsimoka pirkti Toyotas, po metų tik pusė kainos :)))) Variklio kaip ir užtenka, benzinas1,6l bet 97kw, suvartoja mišriai apie 7 l 100km. Trasoj į Klaipėdą važiuoju 150-160km h, kuro sąnaudos būna 6,5-6,7l .Yra tekę važiuoti su 2l, tai skirtumo kaip ir nepastebėjau, aišku tas kuolas, kaip 2 litrų varikliu. Lengvai, tiksliai junginėjasi bėgiai. Aptarnavimo kaina gan nedidelė- po metų sumokėjau 80 eurų. Bet nedaug ir pravažiavau- 8000km. Patariu pirkti benziną 1,8l- tai aukso vidurys, kuro ima iki litro daugiau už dyzelį. Naujo nepirkit, geriau tada Pasatą arba palaukus po metų naują Opel Insignia. Šis modelis į gamybos pabaigą, jau ir taip per ilgai gaminamas.
Pilnas atsiliepimas...
exzona | 2015-08-12
Avensis 2.0 D4D Mechaninis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, gerai surinktas
Apart patikimas ir gerai surinktas - daugiau nesiūlo nieko tikra. Nykus auto. Mažas bakas.
Nykus automoblis. Važiuojant 5 bėgiu 80 km/h - ekonomiškas. Kokybiškas vežimas su patogiomis sėdynėmis ir daug vietos. Pirktas iš salono. Pravažiuota apie 70 000 km. KĖBULAS. Talpus auto. Su didžiule bagažine. Garso izoliacijos - praktiškai nėra. Jei užsidėsit padangas su didesniu sukibimu - šniokštimas bus LABAI akivaizdus. Nuo 80-100 km/h - prasideda visokio tipo vėjo šnypštimai/švilpimai iš abiejų durelių priekinių kampų. Važiavau su kita (tokia pat AVENSIS) - rezultatas tas pats. Kuo greičiau, tuo stipriau. CLIMA. Pavasarį, kai orai keičiasi iš lietaus į saulę - tą "automatinę klimato kontrolę" sukioji kaip mechaninį kondicionierių. Žodis AUTO - vykdo kažkokią kitokią funkciją, ne temperatūros palaikymo salone :) ŠVIESOS. Trumposios - pusėtinai, galėtų būti geriau. Ilgosios - sukuria šviesos "burbulą" į dangų. Kažkokį bendrą apšvietimą duoda. Realiai - nelabai pailgėja kelio matomumas. Tik atšvaitėliai tolimesni atsispindi ir tiek. STEREO-MULTIMEDIA. Garsas tiesiog tragiškas. Iškastruotas kažkoks. Žemi - jų per daug ir baubiantys. Aukšti - ypač aukšti, pjaunantys ausį,. Viduriniai dažniai - jų ten kaip ir nėra. Tiesiog perėjimas tarp baubiančių žemų ir pjaunančių aukštų. PARKING CAMERA. Spalvota, iš esmės vaizdą rodo, tačiau siauresniu kampu nei automobilio bamperis. Tinka tik stebėti atstumą iki sienos ar kitos auto - naviguoti pagal ją: turėtų būti draudžiama CASCO polise :)))) TOUCH-SCREEN - labai jau stipriai reikia mygti, kad suveiktų. Papigiaja jausmas toks. AUTO VALYTUVAI: kol kas patys geriausi AUTOMATINIAI kokius tik teko bandyti. Visada ant AUTO. Lyja ar ne - AUTO. VAIRAS. Elektrinis stiprintuvas. Lengvas pakankamai. Atgalinio ryšio - minimaliai. Virš 150 km/h staiga užvažiavus ant labiau šlapios kelio dangos 2-3 sekundes vairas atsijungia nuo ratų ir vairuotojas puola į paniką, nes tuoj užsimušim - automobilis nebevaldomas. Po tų 2-3 s kompas "susigaudo" ir vėl automobils valdosi. Tas pats, tik dar baisiau įvarius į balą ilgesnę. Prasiseda visokios stabilumo kontrolės, geltonos lemputės, priverstinis lėtėjimas - agonija ir panika kitaip tariant. Žiemą - važiuoji kaip kiaušinių pasikrovęs ir tiek tos bėdos. Apibendrintai - lyg ir aukščiausios/verslo klasės auto. Bent jau taip pardavėjai sako. Lyg ir yra ilgas sąrašas privalumų. Lyg ir negenda. Tačiau važiuoji ir galvoji - ar sekantis bus AVENSIS? Ir VISADA prieini prie tos pačios išvados: žmonai - taip, geram vadybininkui - taip. Sau - niekada nesakyk niekada :))) Bet pasakyti tai norisi :) Silpnas motoras. Reikia spausti dugna, kad gautum kažkokią dinamiką. Lenkimus užmiestyje - reikia planuotis iš anksto. Sponsorium nelabia pabūsi, iš paskos - irgi teks prakaituoti. Ekonomija .... važiuojant 80-90 km/h apie 5 - 4,5 L ... nežinau ar tai galima vadinti ekonomija? Mieste - iki 9 L. Trasoje: 6 - 9 L. Žodžiu ekonimja kaip ir yra, bet jei tik paspaudi - nelabai kas telieka. O jei nespaudi - nelabai tas motoras ir sukasi. Bukas, lėtas, vagus. Vienintelis pliusas - retai genda, gal beveik negenda. Ir nuvertėjimas pusėtinas. Servisas geras - t.y. meistrai mokyti, kokybės kontrolė gera, greitai dirba, nekosmosą kainuoja aptarnavimai. Varykit į autorizuotą servisą. Pasakys viską.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
01234567890123456789012345678901
  Mini   AygoAygo
  iQ  
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPrius
  Vidutiniai  CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza  
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  Sequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacoma
  Dideli pikapai  TundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai SupraSupra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  01234567890123456789012345678901
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt