Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai

Atgal į atsiliepimų sąrašą Atgal į atsiliepimų sąrašą
Daugiau apie automobilį Volvo XC60
2008 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-03-11
Vežimas šeimos moterims iš serijos ''noriu džipo''
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Geras vežimas šeimos moterims ''noriu džipo''
Brangus vežimas
Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0
Bendras automobilio aprašas
Stiliovas vežimas šeimos moterims ar boboms. Pakaba kieta, važiuojant sulopytu lietuvišku asfaltu jaučiasi viskas - mašina visiškai neplaukia, o važiuojant duobėtu kaimo keliu iš vis vežimas. Užtektų prisikrauti į bagažinę šieno, užsileisti Pūko radijo stotį ir jausiesi kaip iš laukų vežant šieną su arkliu. Gale yra vietos tik 2 suaugusiems nes per vidurį gali sėdėti tik mažas vaikas. Vairas nejautrus, kaip negyvas, jokios emocijos nesukelia mašinos valdymas - tik skandinavišką hygge arba depresiją, bet važiuojant ir galvoj mąstant kaip paimti vaiką iš treniruotės, spėti pas draugę ir ką padaryti vakare valgyti - ir nereikia įtraukiančios mašinos. Bandant agresyviau manevruot, slysti mašina jaučiasi kaip 2 tonų luitas, tankas. Todėl ir pakaba tokia kieta, kad nesiubuotų ir būtų stabili ant kelio. Girdisi šioks toks ūžimas nuo ratų ir su brangiom ir su pigiom padangom. Variklis D5 visas kratosi, spurda, jaučiasi vibracija net salono viduje. Dėžė Aisin flegmuoja, paspaudus gazą ir norint lenkt reikia momentą palaukt. Didelis apsisukimo spindulys, kad apsisukti reikia blokuoti ir savo juostą ir priešingą eismą. Tankiai užstatytose aikštelėse landžioti ir parkuoti itin sunku, mašinos eiga ribota. Kadangi AWD reikia keisti daug tepalų - variklis, haldex, 2 reduktoriai, greičių dėžė. Mašina nuobodžioms šeimos boboms nes ''noriu džipo''. Vienintelis pliusas, kad stiliova išvaizda ir pigesnė kaina ir pigesnis išlaikymas negu BMW, Audi ar Mercedes analogiškų vežimų iš serijos "noriu džipo" ir ''mano šeimos finansai geresni negu tavo". Salono kokybė kaip vokiečių premium, už japonus aukščiau. Būkit racionalūs žmonės - pirkit XC70. XC70 vietos keleiviams, vietos daiktams - lygiai tiek pat. Pravažumas toks pats. Bet XC70 keliu važiuoja komfortiškai, minkštai, eina kaip lengvoji. XC70 rinkoje kainuoja 1000 eurų pigiau, už tuos pinigus galit pasiimti mašiną su geresne komplektacija, su ventiliuojamom sėdynėm, su distroniku ir premium garsu ir turėsit nuostabią šeimos, kelioninę, laisvalaikio mašiną. Tik vat boboms ''noriu džipo'' netinka. Grįžkim į racionalius logiškus laikus kai ŠEIMOS MAŠINA buvo UNIVERSALAS arba MINIVENAS, o moterys pas drauges arbatos nuvažiuot vairavo mažiukus hečbekus (tam yra gražuolės V40, V40CC arba C30). Krosoveris yra brangi nesąmonė. Krosoveriai po 30 metų bus prisiminti kaip šių viskuo iškrypūsių laikų kūrinys. Valdomumas - prastesnis už lengvosios, matomumas į galą - beveik nieko, ratai - dideli ir brangūs, pravažumas - prastesnis už tikro džipo, AWD - išlaikymas dar papildomai kainuoja, uždrožus parketinį visureigį tikroje bekėlėje AWD neatlaiko ir genda, o daugeliu paprasto žmogaus atvejų AWD net nereikia nes svarbiausia vairuotojo įgūdžiai ir geros padangos, talpumas - mažesnis už miniveno, o vat KAINA - didesnė už visų! Logika? ''Noriu džipo''!!! Gailiuosi, kad pirkau XC60, o ne XC70! Įvaizdis? Mašina kaip kostiumas, laikrodis? Jeigu BMW, Mercedes kaip magnetas trauks kaimietes, susireikšminusias visiškas vidutinybes ir barakudas/šliūchas, tai XC60 trauks rimtas, išsilavinusias, pareigingas merginas, laisvas moteris po 30 ir išsiskyrusias. Geroms, rimtoms moterims patiksit. Bet kadangi žmoną jau turėjau tai ir iš to jokios naudos nebuvo.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nuvertėja apie 1000 eurų per metus. Jų labai daug privežta ir pardavimui, ir dalims. Dalių gaut lengva ir naudotų, ir originalių, ir gerų analogų. Kad išlaikymas brangus - mitas, nebent nusipirksit visišką lavoną arba dėsit tik originalias dalis, kurios kartais nuo OEM skiriasi tik Volvo štampu. Lietuvio gaunančio vidutinę algą kyšenei jau pakankamai įperkamas auto todėl rinkoje populiarus. Pigesnis ir patikimesnis už vokiečius, aukštesnė klasė nei japonai todėl Lietuvoje populiarius. Dabar kai išėjo XC60 II tai pirmas vakaruose atpigo. Manau šiuo metu neblogas laikas pirkti, bet po 1-2 metų kai jų kainos Lietuvoje dar labiau nukris bus dar geresnis nuvertėjimo prasme.
Patarimai perkančiajam
Galvok savo galva! Mieste į darbą - V40, C30, S60 Šeimai, komfortui - S80 Į kaimą, į gamtą, po Europą, atostogas - V70, XC70
Įvertink šį atsiliepimą (viso 63)

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt