Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai (8487)

Daugiau apie automobilį Peugeot 605
1989 - 1999
Vidutinis automobilio įvertinimas
Dainius | 2009-03-06
Peugeot 605
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus auto, labai komfortiskas, pas mane odinis salonas ir tai duoda papildomo zavesio. del traukos negaliu pasakyti, kad tai tam skirta masina, nes del automatines dezes ji yra "galvota". Bet komfortas atperka viska 2.0 Turbo (108kw) elektriniu langu pakelejai. Viena pats susitaisiau, kita palikau dabar taisymui.Kaladeles 60lt.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Honda CR-V
2002 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
Vikcius | 2009-03-06
Praktiskas ir patikimas visureigis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai labai patikimas, malonus vaziuoti, gana dinamiskas ir erdvus. Viskas savo vietoje – tai patogus automobilis, neturintis nei vieno didesnio trukumo. CR-V skirtas praktiskiems zmonems.
Tai nera tikras visureigis, todel per purvynus siulyciau nevazineti :) Dyzelinis variklis CR-V tiktu geriau.
Turiu Honda CR-V su 2.4 litro varikliu, kuris naudojamas ne viename Tikras CR-V pliusas yra valdymo savybes, jos puikios. Automobilis valdomas beveik kaip lengvasis, taciau pakaba veikia kiek kietokai. Visu varomuju ratu sistema nera nuolat veikianti, todel ji nei labai trukdo, nei padeda. Sistema pasijaucia tik vaziuojant ant sniego, persijungimas i 4WD rezima taip pat vyksta tolygiai. Viduje automobilis labai nestebina: sedynes kiek mazokos, nors mazesniems jos labai patogios. Galinese sedynese vietos sociai. Visi prietaisai veikia puikiai. Taciau nera peciuko oro angu nuvestu i galines sedimasias vietas. Medziagos naudojamos neblogos, nors jos nestebina. Bendrai smagu automobilyje jaustis saugiam. Gal tai del automobilio dydzio, ar del aukscio. Gal del stabilumo kontroles sistemos. Jausmas geras. Svarbu ir tai, kad automobili galima nupirkti uz pakankamai prieinamus pinigus. Honda. Variklis labai tolygiai ir svelniai dirba, megsta aukstus sukius. Automobiliui sio variklio uztenka, taciau jis nera kazkoks ypatingai galingas. Automatine greiciu deze dirba taip pat puikiai kaip variklis. Variklis suvartoja vidutiniskai 11km/100km. Ir tai manau yra labai gerai kaip visureigiui. Su automobiliu per keleta metu neturejau jokiu problemu. Automobilis atrodo kaip naujas, viskas tiesiog veikia ir veikia. Jokiu problemu.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mitsubishi Eclipse
1990 - 1996
Vidutinis automobilio įvertinimas
Eimantas | 2009-03-05
Mitsubishi Eclipse 1990-1995
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai malonus vairuoti, isvaizdus automobilis ir salyginai ekonomiskas.
Maza bagazines talpa ir nedaug vietos gale.
Automobilis labai geras. Gerai stovi ant kelio, gan komfortabili pakaba, patogus ir ergonomiskas salonas, tik gale vietos mazoka ir bagazines talpa nedidele. Lietuvoje sunku rasti tvarkinga varianta. Variklis gal kiek silpnokas kaip tokiam nelengvam automobiliui, bet pasirinkus 4g63T (turbo versija) traukos turetu buti pakankamai. Beje, kaip 2l variklis, sis yra labai ekonomiskas - 10l mieste, 8l uzmiestyje. Taip pat reiktu priziureti tepalu kieki ir pilti tik gerus tepalus, nes 4g63 yra jautrus tepalu kokybei. Paciu Eclipse ir ju daliu kainos nera dideles, pakaba patvari, todel dideliu investiciju nereikalauja. Pries perkant reiktu pasilikti pinigu remontams, nes vis delto tai senas sportinis kupe su kuriuo niekas nevazinejo i baznycia savaitgaliais, o buvo naudojamas pagal paskirti, todel nemazai mazgu gali buti susideveje. Bet radus tvarkinga varianta sis automobilis - vairuotojo dziaugsmas.
Pilnas atsiliepimas...
Patyres | 2009-03-05
Tik ne pensininkams, nes jis samgus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Be komentarų
Elektronika kai senka baterija, o jos yra dvi!
Mercedes ir Afrikoje Mercedes, po 211 kėbulo techninių problemų pašalinimo visi nuo 2003 superiniai, taip gal kaina ir nemaža, bet vertė išlieka ilgam. Tik ne 2,7CDI traktorius su 5 cilindrais, jo vibracija primena 123 su 2.0L dyzel '80 g-bos, kadangi brangus yra 6 cilindru (bet kaip jis murkia :-) ), tai visai nieko ir 2,2 CDI benzinas kol kas atgyvena nes kainu skirtumas naudoto neegzistuoja. Benzinas kol kas atgyvena nes kainų skirtumas naudoto otto ir dyzel neegzistuoja, o CDI vartoja 40-60% mažiau kuro. Maži kaštai aptarnavime. Nuvertejimas tik per krize, bet pinga viskas absoliučiai SAUGOKITES TAXI nes jie pigesni ir su 500 000 Km rida !!! Ypatingai Prancūzija, ISPANIJA ir be abejo Švedija. Prieš pirkdami kreipkitės i MB atstovą ir pasitikrinkite km pagal VIN Nr.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Skoda Superb
2001 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
Mindaugas | 2009-03-05
YPATINGA Transporto priemone
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dykai su Limuzinu
VW ir Audi elektronika
Kas neturėjo nesupras, kadangi tokios kokybes automobiliu šiandien yra mažai tegaminama! turi ir trūkumų tokiu kaip dažų kokybe (neperdažytas) kur gauna druskos ten šviečia cinkuotos detales. Ir be abejo kai kurios VW detales užmuša pvz. apsilupa durų rankenos, langų pakėlimo klavišai ir t.t. Pagyrimai 1,9TDI 96kW tai galios ir ekonomiškumo etalonas, kadangi nedaug tėra automobilių kuriu tokia masė ir bazės ilgis o važiuojant 150km/h vartojimas 5,5L SUPER VW ir Audi kažkodėl vartoja 15-25% daugiau Kaštai minimalūs jei jūs perkate Gamyklines detales ne pas "dylerį" o pvz. Eksimoje, ar Lenkijoje. Tik labai erzina parko asistentai kurie ziema linksta ir durų ploto apšvietimas darantis ta pati. Pirkti tik iš patikimų rankų, o ne kauno turguje, nebijoti lengvo daužtumo remontas nebrangus. Ir jeigu su Xenon žibintais DARUSKITĖS Kasko!!!
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Renault Safrane
1992 - 2000
Vidutinis automobilio įvertinimas
Z | 2009-03-05
SAFRANE II (B54)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
IESKOJAU JAPONISKOS AR PRANCUZISKOS, NES VISOKIOS AUDI IR VW NEPATINKA. SAFRANE PATRAUKE SAVO ISVAIZDA IR ISSKIRTINUMU, ISEDES SUPRATAU KAD NEBENORIU IS JOS ISLIPTI :) PATOGU IR MALONU VAZIUOTI, KAD IR DIDELE BET MANEVRINGA, GAL TIK LETOKAI IS VIETOS BEGEJAS. BET TRASOJA MALONU VAZIUOT, NEPAVARGSTI. KOL KAS VISKAS VEIKIA, ISSKYRUS: NEVEIKIA PARIEKINIO STIKLO IR SEDYNIU APSILDYMAS, DIDZIAUSIA BEDA DABAR - DINGUSI TRAUKA! AR TAI SU KURO PADAVIMU PROBLEMOS, AR KATALIZATORIUS KISAS, KAI TA PROBLEMA PASALINSIU, TAI SUPER. O DEL DALIU TAI NESUKU GALVOS, NES GEROS DALYS VISOM AUTO GERAI KAINUOJA 2.0 16v (B54L) PAKEISTI TEPALAI IR FILTRAI. PADANGOS.
Pilnas atsiliepimas...
Triksas | 2009-03-05
Naujoji Impreza STI – zingsnis pirmyn? Nesu isitikines.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras valdomumas, didele galia, jauciamas sukimo momentas, pagreitis. Tapo tinkamesnis kasdienai.
Neprilygsta Evo pagal valdymo savybes, jauciama, kad automobilis pasunkejo.
Tiesa sakant naujoji Impreza STI tikrai nera patrauklus automobilis, nors visgi atrodo gerokai agresyviau nei standartine Impreza. Viduje automobilis taip pat nestebina, erdves nesijaucia. Taciau sedynes labai geros, su puikiu soniniu palaikymu. Galinese sedynese galima susodinti suaugusius be didesniu problemu. Taciau hecbekas yra praktiskesnis, sulankscius galines sedynes galima vezti nemaza krovini. Automobilis puikiai valdomas, taciau vis dar neprilygsta elektroniskai valdomai Evo pakabai. Todel posukiuose STI visgi nera ideali, aisku su dauguma kitu automobiliu net neverta lyginti. Taciau lyginant su senesnem STI automobilis yra dar praktiskesnis – pakaba pakankamai tolygiai dirba, tinka kasdieniniam vazinejimui. Be to automobilis turi geresne garso izoliacija. Taciau visa tai suteikia automobiliui svori, o tai daro automobili maziau sportiska. Siaip automobilis nebus malonus kas megsta ekstremalius sportinius automobilius. Variklis siame automobilyje, be abejo, yra svarbiausia. Dabar 2.5 litro turbo variklis turi daugiau jauciamo sukimo momento (daugiau nei Mitsu Evo), arklio galiu turi panasiai kaip praejusi karta. Galios tikrai uztenka.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Saab 9-5
1997 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
Liutauras | 2009-03-05
Geras automobilis uz nedidelius pinigus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus, solidus dizainas. Labai gerai valdomas, patogus, erdvus ir galingas. Auksciausio lygio saugumas! Daug geru zodziu siam automobiliui.
Kai kurias detales bus sunku rasti, reikia priprasti prie automobilio prietaisu. Turbo variklis spaudziant tikrai megsta benzina!
Turiu 2001 metu Saab 9-5 modeli jau kelis metus. Automobilis turi turbo varikli su automatine greiciu deze. Dazniausiai vazineju su sport rezimu, kuris man tikrai patinka – reaguoja gana greitai. Automobilio pakaba yra sportiska, todel nera komfortiska vaziuojant per bloga kelia. Taciau del to kelia laiko puikiai, visada jauciamas pasitikejimas automobiliu. Sedynes patogios ilgose kelionese, taciau vaziuojant vingiuotais keliais pasigendu geresnio soninio palaikymo. Automobilio prietaisai isdestyti tikrai nestandartiskai ir tai man labaipatinka. Taciau kitus vairuotojus labai erzino sitai – tam reikia pripratimo. Prietaisai gerai skaitomi prie bet kokio apsvietimo. Vietos tikrai uztenka net labai aukstiems vairuotojams. Medziagos naudojamos interjere geresnes nei vidutines, taciau vokiskiems konkurentams neprilygsta. Automobilis pritaikytas saltam klimatui, todel neturejau jokiu problemu uzvedant automobili ziema, be to peciukas uzkaista labai greitai. Bendrai tai draugiskas vairuotojui automobilis. Kartu iskirtinis, o be to ir nebrangus. Perkant galima patikrinti galine pakaba, kurioje daznai tenka keisti sailentblokus. Detales yra pakankamai brangios.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Renault Espace
1996 - 2002
Vidutinis automobilio įvertinimas
Jaroslavas | 2009-03-05
Espace Grand III
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai brangios detalės, srotose jų labai sunkų rasti. sankabos gidraulika kainavo 1300 lt. Visas remontas nman apsiėjo apie 5000 lt. Tad kad jau ir parduoti neapsimoka, reiks važineti iki galo. O už mašina mokėjau 18000 lt. viso man išejo apie 24000 lt. Dabar kolkas nėkas ne genda-ačiu devui. Rėmas cinkuotas, kėbulas plastmasinis tad rūdžių nebus nekada. Probleminė mašina, atvaritos iš užsenio nepirkčiau nekada, tik iš rankų kai jau patvarkyta, kaip pas mane. 2,2 Dt Galinė spiroklė, pakatinimo žvakė, Sankqabos gidraulika, prėkinės kaladėlės, visus prėkio salenblokus, vairo traukes, pirkau žeminės padangos, Keičiau pagindini dirža, įtempejus, tepalus, filtrus, pirkau CD grotuva, akumuliatorius jau nekoks, reikia keisti. Dėšines pusės veidrodėlis nesiregulioja, atsarginiu daliu jam nėra reikia visą pirktį o tas dalikas ira brangūs. Ir dar visokių smulkmenų.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 7 klasė
1994 - 2001
Vidutinis automobilio įvertinimas
Deividas | 2009-03-04
bmw e38 728i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas,erdvumas,tiptronic,
greiciu deze,
geras,malonus vairuoti automobilis..
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Honda Accord
1998 - 2002
Vidutinis automobilio įvertinimas
Deividas | 2009-03-04
accord coupe
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
erdvus,patikimas,malonus vairuoti..
paprasta automatine greiciu deze
nera ka rasyt,super automobilis:)
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Dodge Nitro
2007 - 2011
Vidutinis automobilio įvertinimas
saulius | 2009-03-04
geras automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogus pagamintas tarnauti zmogui
zmonai per kietas ir per garsiai urzgia :-) su 20 coliu ratais megsta apsitskyti sonus purvais ,jeigu ju yra ten kur vaziuosite
tai geras automobilis norintiems kazko nekasdienisko.agresyvus ,sportiskas paspaudus akseleratoriaus pedala atiduoda visus 194 kw ir esi lengvai prispaudziamas prie kedes.automobilio didele kelio prosvaiste tad galima lipti ant bordiuro kai prie namu nera vietos automobiliui pastatyti.viduje labai viskas apgalvota plastmases nera pigios ,gera garso ir vaizdo aparaturos kokybe .galiniais ratais varomam automobiliui reikalingos ziemai geros padangos ,tvarkingai veikia automatine stabilumo systema. 4 litru variklis tai daugiau nei pakankamai siam automobiliui,dinamiskas.aptarnauti ir remontuoti dar neteko . automobili pradejau eksplotuoti nauja ,kuro sanaudos vidutiniskai 14 litru simtui km.,,protingai vaziuojant'' jeigu spausi iki dugno tai paima ir 18litru ,dar nieko neremontavau.padarytas tikrai tvirtai,padangos 20 coliu tai ateityje nauju isigijimui teks isleisti litu ,greiciu dezes tepalu planinis keitimas kainavo 800 litu variklio tapalai 480 ,kaina su darbu ir filtarais pasibaigus garantijos laikui tai kainuos pigiau.kainos nuvertejimas siou metu nenuspejamas nes nera realios rinkos vien tik panika ziemai geros ziemines padangos,automobilis skirtas sportiskam vaziavimui ,siame rezime girdisi sportiskas variklio riaumojimas .patarimas patikrinti automobilio bukle pas meistrus,siaip jei automobilis nebuvo dauztas tai pagal pagal tai kaip jis pagamintas nestipiai ji galima pribaigti.jeigu nesiruosiate vazineti laukais nereikia 4x4 nes tai realiai +4 litrai benzino.benzinas tinka 92 taip pat puikiai priima ir dujine iranga.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 5 klasė
1988 - 1997
Vidutinis automobilio įvertinimas
Tomas | 2009-03-04
Vokiškos kokybės egzempliorius
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vairavimo malonumas, detalių kainos, kainos/kokybės santykis.
Vengti pradėjusių rudyt ir "sudrožtų"automobilių.
Nederėtų pamiršti jog šiam automobiliui +/- 20 metų, todėl sunkiai galima tikėtis, jog pavyks nusipirkti idealiai techniškai tvarkingą automobilį. Tačiau detalių kainos tikrai nėra didelės, o susitvarkius ramu bus labai ilgam. Vairuoti tikrai šią mašiną tikrai labai malonu ir geresnės kainos/kokybės santykio reiktu ilgai paieškoti. Varikliai geri, gyvi, patikimi, tačiau kuro sanaudos nebeatitinka šių dienų automobiliams keliamų reikalavimų. Perkant tokių metų modelį gali būt ramus, kad jo kaina dar po poros metelių nebus pakitus. Daugelis naudotų detalių tiesiog juokingomis kainomis. Atkreipti dėmesį į: kebulo būklę, elektrinių prietaisų veikimą, pakabos tvarkingumą. (Jei turite daugiau klausimų drąsiai kreipkitės piktas_triusis eta yahoo . com )
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mazda CX-9
2007 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
Kestas | 2009-03-04
Puiki Mazda, taciau su keletu zenkliu trukumu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus automobilio dizainas, nemazai komforto irangos ir kas svarbiausia tai nelabai brangus automobilis. Labai gerai valdomas.
Blankus interjeras, pigus plastikas. Kietoka pakaba.
Man sis automobilis isties patinka. Pirkau ji parvaryta is JAV (kainas galima rasti labai geras), nes seimoje laukiamas pagausejamas. Sis automobilis kaip tik tam ir skirtas. Automobilis vaziuoja kaip vidutines klases sedanas, valdomas tiesiog nuostabiai kaip septynvietis visureigis. Jauciamas standumas, taciau ne per didelis. Net sunku butu su kazkuom palyginti. Tai tikrai grazus automobilis. O viduje ganetinai kokybiska, nors ir nera nieko pribloskiancio. Bendrai interjeras nepadaro didesnio prabangos ispudzio, taciau tokia ta Mazda filosofija. Spalvos sakyciau tamsios ir nelabai smagios. Centre pupso didziule centrine konole, kuri nelabai isipaiso i bendra dizaina. Jos sonuose yra sidabriniai apvadai, kurie pastebejau po truputi nusibruzina. Plastikas visur naudojamas pigus. Centrinis porankis yra per daug atitrauktas atgal, todel savo funkcijos neatlieka. Sedynes patogios, priejimas prie trecios eiles neblogas, joje sutilpti taip pat imanoma.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Camry
2006 - 2011
Vidutinis automobilio įvertinimas
Arvydas | 2009-03-04
Toyota Camry – solidus automobilis ir visais atzvilgiais prieinamas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, palyginti nebrangus automobilis. Labai labai kokybiskas, patogus, isbaigtas ir tikiu bus patikimas. Sakyciau sunku surasti kita toki automobili, kuris taip gerai atpirktu investuotus pinigus.
Gal kiek minkstoka pakaba megstanties sportiskus automobiliu. Neturi jokiu blizguciu kaip vokiski konkurentai.
Automobilio isore is pirmo zvilgsnio atrodo visikai kitokia nei senesnes versijos, taciau pripratus automobilis yra panasus... tiesiog i kitas naujas Toyota. Is pradziu man ji nepatiko, taciau kuo toliau tuo labiau automobilis man tampa patrauklus. Tiek galas, tiek priekis puikiai dera tarpusavyje, be to kazkuo panasus i Lexus modelius. Interjeras yra paprastas, nieko labai krentancio i akis. Taciau viskas po ranka, patogu, sedynes nors ir nelabai sportiskos, taciau patogios. Prietaisus lengva skaityti net ir prie dienos apsvietimo. Automobilis turi labai gera garso izoliacija. Kelyje automobilis vaziuoja labai tolygiai, komfortiskai, tyliai, nejauciant duobiu. Manau, kad nelabai jauciamas rysys su keliu, o tai nera labai malonu, taciau kai kam gali tai patikti. Stabdziai tieiog puikus, staigiau stabdant galima islekti ir pro priekini stikla :) Bendrai automobilis tikrai geras, isbaigtas, visur jauciama kokybe. Variklis yra 2.4 litro, 4 cilindru. Variklio tokiam nemazam automobiliui tikrai pakanka, net ir prie dideliu greiciu. Kartu tai labai ekonomiskas variantas, man vidutiniskai ima apie 7.6-8 litrus kuro. Tai tiesiog puikus rodiklis.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Galaxy
1995 - 2000
Vidutinis automobilio įvertinimas
Alvydas | 2009-03-04
Ford Galaxy 1999 metu, 2.3 litro benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpa, 7 sedimos vietos,ekonomiskumas[saliginai pagal dydi ir variklio galia], auksta proveza, patogesne apzvalga.Manau labai reikalingas galinis atskiras sildymas-vedinimas!
Salono apmusimai prastokos kokybes, sviesus salonas ne praktiskas.Dujos tik ipuskimo -gan brangus idejimas[2300lt] 2008 metais! Stabilizatoriaus traukes ilgai nelaiko! kas 2 metus keisti!
Ford Galaxy, 1999 metu ,2.3 litro benzinas, 16 vostuvo DOCH.107 KW, 145 aj.mechanine greiciu deze, tamsiai zalias perlas.Benzinas-ipurskymo dujos, 7 vietos.Standartine komplektacija: 2 AIR BEG,kondicionierius,el.langai [priekiniai],reguliuojamas vairas,el veidrozdiai, sildomi veidrodziai,galines mechaniskaki atsidarancios orlaides sonuose automobilio.. Papildomai gamyklos irentas galinis keleiviu sildymas-vedinimas. Variklis 2.3 litro , 4 cil.16 voztuvu. Pagrindinis dirzas-grandine!!!! Tai labai puikus dalykas, nes keitymo ,kaip VW Sharan nereikalauja na gal po 400 000 km...arba ekstrimaliai ekspluotojant! Taciau is trukumu ...stebeti variklio"galvos" busena, t.y. ausinimo skyscio lygi ir saugoti varikli nuo perkaitymu! Variklis, tikrai daug"gyvesnis" nei 2.0 liro benzino! nors galios ne per daug.....bet kuro sanaudos mieste tokios pat ,kaip 2.0 litru 85kw variklio ...t.y. ~13 litru duju, uzmiestyje vaziuojant~ 100 km/h -11 litru duju. Tai tikrai puiku ,kai tokio svorio ir gabaritu automobiliui! Pagrindines bedos, kiek teko susidurti ,tai Ford elektra... duru centrinio uzrakto kontaktai ,langu elektra, ABS davikliai daznai nelaiko 200 000 km.....nors patikrinti juos vieni juokai so ometru pamatavus ABS davykli[nenuemus] turi rodyti ~1,100 iki 1.5 00 kilo OMU.Oro pagalvves vaire kasete ilgai nelaiko [bet tai visiems automobiliams bendra! Valytuvai viesiems VW ,Ford ir SEAT minivenams sios markes yra nevyke...dedeli ,bet silpni tiek valytuvu sarnirai....tiek dega reles imontuotos paciame valytuve! nors pakeitymas nera sunkus varikliuko valytuvu. Is vaziuokles beda Stabilizatoriu traukes abieju pusiu per silpnos ir atramines amortizatoriu gumos, dar Ford Galaxy 2.3 motoru varilio atramos varztas i priekini balki neatlaiko laiko ,drusku ir variklis "tabaluojasi kartais! Lyg butu variklio "pagalves " nutrukusios.....Dar MAF daviklis reikalauja paprasciausios priezuros dvieju varztu atsukimo ir praplovimo su WD40 ar karbiuratoriu valikliu.Randasi jis ant oro ortakio i varikli nuo oro filtro dezes! [Keturkampa dezute ]. Viena zinoma is bedu laisvu apsuku daviklio praplovimas su WD40 ir Liamdbda zondo darbas.....2.3 variklyje stovi 4 laidu liambda zondas...nuo jo priklauso varilkio sanaudos ir darbas. Praktiskai visos detales yra VW SHARAN! net kodai rasomi pirmiausia vw po to ford ant tos pat detales....iskyrus zinoma varikli ir greiciu deze, bet varilkis ,kai minejau greiciau pliusas nei minusas....nes nera dirzo keitymo [variklio] o antra galia 2.3litro .....o vw 2.0 ar 2.8 V6....antras varilkis zinoma be to ,kad sunaudoja daugiau kuro dar ir detales zymiai brangesnes, o pirmas 2.0 litru na jau is tikro silpnas 85 kw-115 AJ tokiam auto pernelyg mazai!Todel ir nuo 97 metu pradejo Ford leisti 2.3 tikrai gera benzinini varikli! Del dyzelio ...atrodyti viskas gerai ...variklis Ford Galaxy stovi nuo VW....1.9 TDI...puiku ir sanaudos ir dinamika....visko uztenka, kokybe gera...va kaina...nupirkti brangiau zymiai ir stovis paparastai "atvaziuoja ne viena simta tukstanciu automobilis! O pigiai nupirkti ir gera tik loterijoj! todel pasirinkau tvarkinga Ford Galaxy 2.3 litro.Zinoma minusas Ford ,kad nuvertes greiciau nei VW Sharan ...nes zmones nezino ,kad ctai identiski auto ....manao atveju benzinas dar daugiau privalumu ford varilkis ir gyvesnis ir pagrindiniu dirzu keist nereik! Perkanciam......jei benzinas...butinai 2.3 litro...,elektra atkreipt demesi , ausinimo skyscio lygis turi buti bent min zymeles lygyje! Apsukos stabilios , apie 850 min/aps.Vaziuokle nebloga, bet neturi barsketi. Del ekonomijos deti dujas[tik ipurskimo] nes DOCH varikliams paprastos netinka, prisidarysi problemu tik sau irm gausis brangiau ir nervu daugiau. Jei vaziuoji pagrinde mieste nebutina minivenas ,uztektu universalo! keliauti megsti .
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Peugeot 607
1999 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
saras | 2009-03-04
Apie 607
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškumas
Perdega dažnai lemputes
Neblogas komfortiškas, ekonomiškas auto Super varykliai ypač HDI 2,2 ir HDI 2,7 9 balai iš 10
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mazda 6
2007 - 2013
Vidutinis automobilio įvertinimas
Romas | 2009-03-04
Naujas Mazda 6 – didelis suolis pirmyn
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dideli pliusai uz isores ir interjero dizaina, uz interjero kokybe. Pliusas uz erdve, patoguma, gera valdyma, sportiskuma.
Minusas – nekokia oda, vis dar nesu tikras ar sis Mazda 6 gali prilygti naujam Accord. Pakaba kartais gali buti kietoka.
Teko daug vazineti su senesne Mazda 6, todel galiu ja palyginti su naujaja Mazda 6. Ankstesne Mazda 6 nebuvo pats prabangiausias arba sportiskaiusias savo klaseje. Taciau su nauja karta atejo daug kas naujo. Is isores automobilis atrodo kaip klase aukstesnis ir kazkuom primena RX-8. Ypac graziai man automobilis atrodo is galo. Automobilis tapo galingesnis, nors ir senoji karta neblogai akseleravosi. Automobilis taip pat gerai valdomas, labai jautriai reaguoja i vairo pasukimus, kartu jauciamas atgalinis rysys nuo kelio. Vaziuojant nesijaucia, kad automobilis tapo didesnis. Ne be reikalo ir priekine, ir galine pakaba yra dvieju skersiniu svirciu, todel yra sportiska. Taciau vaziuojant blogesniu keliu jauciamas pakabos kietumas. Stabdziai yra visi diskiniai, be abejo ABS, stabdo labai smagiai ir be vibraciju. Automobilis tapo tikrai tylesnis, taciau vis dar ne toks tylus kaip kiti konkurentai (tarkim Avensis arba Accord). Naujas interjeras tikrai solidesnis nei senojo modelio, daug kur naudojami sidabriniai aliuminio intarpai (jie aisku ne metaliniai). Man isties patinka visi prietaisai, jie lengvai skaitomi, graziai ir solidziai atrodo, centrine konsole neperkrauta mygtukais, viduryje stovi borto kompiuterio LCD ekranas. Tikrai grazu. Nepatiko tik odiniu sedyniu odos kokybe, kuri atrodo lyg guma. Paneles plastikas tapo gerokai kokybiskesnis, niekur nebarska. Sedynes patogios ir labai gerai palaiko kuna. Be to jos valdomos 8 kryptimis. Galines sedynes dabar yra beveik atskiros, kas patogiau 2 gale sedintiems. Bendrai viduje tikrai padaugejo vietos ir dabar sakyciau prilygsta Honda Accord arba net Toyota Camry. 2 litru variklis liko sakyciau panasus i buvusios kartos. Tai isties neblogas variklis ir jo tikrai pakanka, nors galios daug kam noresis ir daugiau.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Subaru B9 Tribeca
2005 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
Laimius | 2009-03-03
Tai isskirtinis automobilis savo klaseje
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tai labai patikimas automobilis – gedimai tikrai nekankins savininko. Komfortiskas, gerai valdomas, AWD sistema. Tai nekasdieniskas automobilis, todel issiskiriantis.
Sunkus automobilis, neekonomiskas, interjero paneles dizainas nepatogus, prastokas matomumas is vairuotojo puses.
Pasirodes automobilis daugeliui nesukele dideliu simpatiju – neitin galingi varikliai, nera dyzelio, keistas priekio dizainas. Mano nuomone tai nera blogas automobilis. Tai gerai valdomas (kaip lengvasis) automobilis, komfortiskas, 7 sedimos vietos ir gana talpus. Vidurines ir galiniu sedyniu eiles yra sulankstomos dalimis. Sio automobilio pagrindiniai konkurentai yra Honda Pilot, Mazda CX-9, Chrysler Pacifica, Hyundai Santa Fe ir Nissan Murano. Lyginant su jais Tribeca turi standartine nuolatine visu varomuju ratu sistema, o tai didelis pliusas visureigiui. Valdant automobili jauciamas saugumo jausmas, tai yra isties malonu ir tai ne siaip is pirsto lauztas dalykas – sis Subaru testuojant tapo vienas saugiausiu tarp panasiu parketiniu visureigiu. Automobilis yra neekonomiskas, tai didelis minusas. Esu vazinejes ir su kitais visureigiais ir galiu pasakyti Tribeca yra kiek vangokas, nebent reikia spausti iki aukstu apsuku. Nedideli trikampiai langeliai priekyje trukdo matomumui, nepatiko man ir galvos atlosas – jis nepatogus. Keistas, islenktas prietaisu skydelis taip pat neitin gerai skaitomas tarkim prie dienos apsvietimo. Taciau man patiko galine parkavimo kamera. Bendrai automobilis man patinka, nors dizainas nera grazus. Taciau automobili vertinu del AWD sistemos. Tai nera lyderis savo klaseje, taciau neblogas automobilis. Variklis, manau, yra silpnoji automobilio puse. Jis neekonomiskas ir nelabai galingas.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Lexus IS
2005 - 2013
Vidutinis automobilio įvertinimas
Raulis | 2009-03-03
Automobilis, kuris sukelia dvejopas mintis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tai labai puikiai atrodantis automobilis, be galo malonus viduje, kartu isskirtinis. Visur jauciamas demesys detalems. Variklis pakankamai ekonomiskas, na toks vidutiniskas. Daug ivairios papildomos irangos.
Variklis galetu buti dinamiskesnis, tai nera labai erdvus automobilis. Svarbiausia – tai nera sportiskas automobilis kaip, kad gali pasirodyti is pirmo zvilgsnio.
Man istiesu patinka kupe automobiliai, taciau sis automobilis is pirmo zvilgsnio paverge mane. Jo dizainas, stilius nuostabus. Tiek isoreje, tiek viduje jauciamas isbaigtumas, unikalus Lexus stilius. Kaip sedanas automobilis tikrai neblogai valdomas, taciau lyginant su kupe automobiliais jis prilygti negali. Be abejo taip lyginti nera teisinga, taciau BMW 3 serijos siuo poziuriu yra geresnis. Todel IS nera labai smagus vairuoti. Viduje tikrai tylu, garso izoliacija tiesiog puiki – vaziuojant nesigirdi jokiu trikdanciu garsu is isrores. Sedynes valdomos elektra 10 krypciu. Automobilis turi daugybe ivairios aukstu technologiju irangos – laisvu ranku iranga, galinio vaizdo kamera, adaptyvus ksenoniniai zibintai, balsu valdoma GPRS sistema ir daug kitu idomybiu. Tiesa navigacijos sitema naudoti nera paprasta, o ir tikslumas jos nera didelis. Visgi IS interjeras labai geras – prabangus, odinis, medzio intarpai vaizdo negadina. Galbut plastikas ir nera toks kokybiskas kaip tarkim naujoje Audi A6, taciau visgi IS yra A4 modelio konkurentas. 2.5 litro variklis nera blogas, taciau galios is jos noretusi daugiau. Taciau tai nera tikras sportinis automobilis. Manau daugeliui sio variklio pilnai pakaks. Be to jis yra pakankamai ekonomiskas, vidutiniskai 10-12 litru/100km.
Pilnas atsiliepimas...
 
1...352353354355356357358...425

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt