Markės
487 iš 1920
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Dėmesio, tai pats greičiausias kada nors sukurtas Ferrari! Tikras dizaino ir technologijų šedevras, o pavadinimas "Italia" yra aiški užuomina, kad automobilis turi tapti tikru Italijos pasididžiavimu. Automobilis buvo suprojektuotas kartu su Pininfarina, kaip ir visi paskutiniai Ferrari modeliai. Ferrari 458 Italia turi viduryje sumontuotą V8 variklį ir pakeičia F430 modelį. Tačiau tai yra kur kas daugiau nei atgaivintas F430 modelis, kadangi 458 Italia turi visą sarašą technologijų pasiskolintų iš Ferrari F1 bolidų. Tai ir naudojamos egzotiškos medžiagos - anglies pluoštas, magnio lydyniai, taip pat aktyvi aerodinamika, multifunkcinis vairas, kuris talpina daug funkcijų perkeltų iš F1 bolido prietaisų skydelio - automobilio interjeras buvo suprojektuotas kartu dalyvaujant buvusiam F1 pilotui Michael Schumacher. Automobilio dizainas sukurtas taip, kad generuotų 140 kg prispaudžiamosios jėgos esant 200 km/h greičiui. 458 Italia sukurtas taip, kad neabejotinai skirtųsi nuo kito V8 Ferrari modelio - kur kas įprastesnio Ferrari California. Akivaizdžiai jaučiant konkurentų - Audi R8 ir Lamborghini Gallardo alsavimą į nugarą, Ferrari kompanija tikrai pasistengė. Italia turi nuostabų atmosferinį variklį - tai V8 4499 cc variklis su įspūdinga 570 AG galia, raudona sūkių riba prasideda tik prie 9000 rpm ir 540 Nm/6000 rpm sukimo momentu, kurio 80 % pasiekiama jau prie 3250 rpm. Automobilis "katapultuojasi" nuo 0 iki 100 km/h per mažiau nei 3.4 sekundės, o didžiausias greitis yra daugiau nei 325 km/h. Puikūs stabdžiai geba sustabdyti automobilį nuo 100 km/h iki 0 per vos 32.5 metrus. Vidutinės kuro sanaudos 100km/h yra ... ai kam tos kuro sanaudos įdomios.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pats greičiausias kada nors sukurtas Ferrari!

Automobilis buvo visuotinai giriamas už puikų dizainą ir dinamiką.

458 Italia variklio raudona sūkių riba prasideda tik prie 9000 rpm.

Laidos „Top Gear“ trasą šis puikus automobilis pravažiavo per 1:19.1 sekundės ir tai tik 0.1 sekundės lėčiau nei superautomobilis Ferrari Enzo.

Ferrari 458 Italia GTC versija yra naudojama lenktynių trasose ir dalyvauja American Le Mans ir Le Mans serijose:




Tokį Ferrari vairuoja daininkas Ozzy Osbourne:


Šį automobilį vairuoja ir futbolo žvaigždė Mario Balotelli:


Muzikos prodiuseris ir didžėjus DJ Afrojack:


Pop žvaigždė Justin Bieber:



2015-04-28

May‘us apie Clarksoną ir užsakytą „Ferrari“: oh c**k!

May‘us apie Clarksoną ir užsakytą „Ferrari“: oh c**k!
Jamesas May‘us pastaruoju metu vis dažniau viešai reiškiasi žiniasklaidoje dėl susiklosčiusios situacijos BBC televizijoje. Kaip rašo „Independent“, visa „Top Gear“ trijulė jau buvo per žingsnį nuo sutarties pratęsimo dar trejiems metams, kai įvyko konfliktas tarp Jeremy Clarksono ir „Top Gear“ laidos prodiuserio.

„Mes visi trys buvome arti 3 metų sutarties, kuri leistų ir toliau ramiai kurti „Top Gear“ laidą. Po to galėjome tiesiog pasitraukti ir užleisti vietą laidoje jaunesniajai kartai, išlikdami ir toliau gyvybingi“, – „Sunday Times“ rašė pats J. May‘us.  

„Top Gear“ trijulei jau buvo paruoštos pirminės sutarties versijos, iki galutinio sutarties pratęsimo tereikėjo suderinti tik smulkmenas. „Tai būtų tikra garbė ir toliau vesti populiariausią pasaulyje televizijos laidą. Taip pat nereikėtų kuklintis, kad atlyginimas sutartyje buvo itin patrauklus“, – pridūrė J. May‘us.


Tačiau visi planai sudužo į šipulius. Po konflikto tarp J. Clarksono ir vyriausiojo „Top Gear“ laidos prodiuserio J. Clarksoną buvo nuspręsta suspenduoti ir galiausiai nepratęsti su juo sutarties. Po šio sprendimo J. May‘us ir R. Hammondas taip pat nusprendė pasitraukti iš laidos vedėjų pareigų.

„Viskas, ką buvau suplanavęs, sudužo tarsi kalėdinis žaisliukas. Viskas, išskyrus „Ferrari 458 Speciale“ užsakymą, kuris jau buvo pateiktas gamyklai, ir tereikėjo suderinti keletą smulkmenų. Oh c**k, kaip aš mėgdavau sakyti, vesdamas laidą“, – savo mintis „Sunday Times“ dėstė J. May‘us.
 


Ferrari modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Krosoveriai     Purosangue
  Sportiniai V8 348F355360 ModenaF430458 Italia488 GTBF8 Tributo
   SF90 Stradale
  Sportiniai V12 Testarossa    
  GT klasės  Maranello599 GTB FioranoF12berlinetta812 Superfast
  GT klasės 2+2 456612 ScagliettiFFGTC4Lusso 
   Roma
  Supercar  F50  Enzo  LaFerrari  
  Pradinė klasė   CaliforniaPortofino 
  Sportiniai V6     296 GTB
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt