Markės
475 iš 1845
Ferrari 458 Italia 2009 - 2015
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Dėmesio, tai pats greičiausias kada nors sukurtas Ferrari! Tikras dizaino ir technologijų šedevras, o pavadinimas "Italia" yra aiški užuomina, kad automobilis turi tapti tikru Italijos pasididžiavimu. Automobilis buvo suprojektuotas kartu su Pininfarina, kaip ir visi paskutiniai Ferrari modeliai. Ferrari 458 Italia turi viduryje sumontuotą V8 variklį ir pakeičia F430 modelį. Tačiau tai yra kur kas daugiau nei atgaivintas F430 modelis, kadangi 458 Italia turi visą sarašą technologijų pasiskolintų iš Ferrari F1 bolidų. Tai ir naudojamos egzotiškos medžiagos - anglies pluoštas, magnio lydyniai, taip pat aktyvi aerodinamika, multifunkcinis vairas, kuris talpina daug funkcijų perkeltų iš F1 bolido prietaisų skydelio - automobilio interjeras buvo suprojektuotas kartu dalyvaujant buvusiam F1 pilotui Michael Schumacher. Automobilio dizainas sukurtas taip, kad generuotų 140 kg prispaudžiamosios jėgos esant 200 km/h greičiui. 458 Italia sukurtas taip, kad neabejotinai skirtųsi nuo kito V8 Ferrari modelio - kur kas įprastesnio Ferrari California. Akivaizdžiai jaučiant konkurentų - Audi R8 ir Lamborghini Gallardo alsavimą į nugarą, Ferrari kompanija tikrai pasistengė. Italia turi nuostabų atmosferinį variklį - tai V8 4499 cc variklis su įspūdinga 570 AG galia, raudona sūkių riba prasideda tik prie 9000 rpm ir 540 Nm/6000 rpm sukimo momentu, kurio 80 % pasiekiama jau prie 3250 rpm. Automobilis "katapultuojasi" nuo 0 iki 100 km/h per mažiau nei 3.4 sekundės, o didžiausias greitis yra daugiau nei 325 km/h. Puikūs stabdžiai geba sustabdyti automobilį nuo 100 km/h iki 0 per vos 32.5 metrus. Vidutinės kuro sanaudos 100km/h yra ... ai kam tos kuro sanaudos įdomios.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pats greičiausias kada nors sukurtas Ferrari!

Automobilis buvo visuotinai giriamas už puikų dizainą ir dinamiką.

458 Italia variklio raudona sūkių riba prasideda tik prie 9000 rpm.

Laidos „Top Gear“ trasą šis puikus automobilis pravažiavo per 1:19.1 sekundės ir tai tik 0.1 sekundės lėčiau nei superautomobilis Ferrari Enzo.

Ferrari 458 Italia GTC versija yra naudojama lenktynių trasose ir dalyvauja American Le Mans ir Le Mans serijose:




Tokį Ferrari vairuoja daininkas Ozzy Osbourne:


Šį automobilį vairuoja ir futbolo žvaigždė Mario Balotelli:


Muzikos prodiuseris ir didžėjus DJ Afrojack:


Pop žvaigždė Justin Bieber:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 4
458 Italia 4.5 V8 (570 Hp)
458 Speciale 4.5 V8 (605 Hp)ekonomija
458 Speciale A 4.5 V8 (605 Hp)galia
KĖBULAS 4.5 V8 (570 Hp)
Kėbulo tipas Kupė
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 4
Bagažinės talpa, l -
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas (dujų iranga?)
Kuro sistema Tiesioginis įpurškimas
Variklio tipas V formos
Variklio pozicija Priekyje, išilgai
Darbinis tūris, cm3 4497
Cilindrai/vožtuvai 8
Galia, AG/KW/aps 570/425/9000
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 540/6000
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 3.4
Maksimalus greitis, km/h 325
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Vairo stiprintuvas -
Pavarų dėžė Mechaninė 7 pavarų (Automatinė 7 pavarų)
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4527
Plotis, mm 1937
Aukštis, mm 1213
Svoris/Max svoris, kg 1380
Atstumas tarp ašių, mm 2650
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 235/35 ZR 20
Galinės padangos 295/35 ZR 20
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km -
Užmiestyje, l/100km -
Vidutinės, l/100km 13.3
Autoterminų paaiškinimai...
Ferrari modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Sportiniai V8 348F355360 ModenaF430458 Italia488 GTBF8 Tributo
   SF90 Stradale
  Sportiniai V12 Testarossa    
  GT klasės  Maranello599 GTB FioranoF12berlinetta812 Superfast
  GT klasės 2+2  456612 ScagliettiFFGTC4Lusso 
   Roma
  Supercar F40 F50  Enzo  LaFerrari  
  Pradinė klasė   CaliforniaPortofino
  Sportiniai V6     296 GTB
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2800 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1840 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt