Markės
494 iš 1939
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Naujasis Ferrari “sunkiasvoris” Ferrari 812 Superfast. Visi suprantame ką reiškia „Superfast“, o ką reiškia 812 irgi nesunku suprasti: kogero tai nebus variklio darbinis tūris, tai belieka tik galia. Ir išties po ilgu variklio dangčiu šis Ferrari slepia naują 6,5 litrų V12 atmosferinį variklį, kurio darbinis tūris yra 0,2 litro didesnis nei pirmtako „F12“ ir „LaFerrari“ modelių. Jėgainė generuoja 800 AG ir 718 Nm galią, kuri yra perduodama į galinius ratus per septynių laipsnių dvigubos sankabos automatinę greičių dėžę, pasižyminčia itin greitu pavarų perjunginėjimu, kokio dar nėra buvę. Šis variklis, bent jau 2018 metais buvo pats galingiausias serijinis atmosferinis variklis pasaulyje. Tik pagalvokite - beveik legendinio Bugatti Veyron galia, o juk šis turėjo net keturis turbokompresorius! Tiesa, tai skamba ir įspūdingai ir kartu konservatyviai. Ir išties didžiulis V12 priekyje sumontuotas variklis be turbinų varantis tik galinius ratus skamba labai jau senoviškai. Tačiau kompanija ir toliau laikysis šios komponuotės didžiuosiuose GT klasės Ferrari, nes tai yra Ferrari klasika. Sako, klasika niekada nemiršta, tikėjimės taip ir bus. Tiesa, techniniai Ferrari 812 Superfast duomenys tikrai neatsiduoda naftalinu – keturi vairuojami ratai, fantastiški stabdžiai, elektrinis vairo stiprintuvas - pirmą kartą Ferrari automobilyje. 100 km/h greitį šis Ferrari pasiekia vos per 2,9 sek., o maksimaliai gali įsibėgėti iki 340 km/h. Išties greitas automobilis. Iš išorės 812 Superfast atrodo įspūdingai – daugybė aštrių ir kartu elegantiškų linijų persipina tarpusavyje sukurdamos gana harmoningą rezultatą. Ir visgi, dizainas yra pernelyg panašus į pirmtako ir neturi jokios naujos idėjos, kurias paprastai Ferrari visada sugalvoja. Net keturi galiniai žibintai neatrodo organiškai įkomponuoti - veikiau mums peršama sąsaja su legendiniu Ferrari Daytona modeliu. Bet tai veikiau idėjų stygius nei puikus “flashbackas” iš praeities. Interjeras irgi konservatyvus, itin panašus į F12 pirmtako - čia nematome didelių LCD ekranų, ar kitokių naujovių būdingų šiuolaikiniams automobiliams. Čia dominuoja apvalios oro padavimo angos ir mygtukai, ryškūs variklio apsukų rodmenys, daugybė svirtelių, gausybė odos, anglies pluošto ir t.t. Žodžiu tipiškas Ferrari – skirtas stebinti ir žavėti.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2017-02-20
Italijos pažiba „Ferrari“ savo gerbėjams pademonstravo, ko tikėtis jau artimiausioje ateityje. „Ferrari 812 Superfast“ yra pats galingiausias serijinės gamybos modelis, kuris paliks Maranello garažą per bendrovės 70 metų istoriją.

Dviejų durų ...
Ferrari modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Krosoveriai     Purosangue
  Sportiniai V8 348F355360 ModenaF430458 Italia488 GTBF8 Tributo
   SF90 Stradale
  Sportiniai V12 Testarossa    
  GT klasės  Maranello599 GTB FioranoF12berlinetta812 Superfast12Cilindri
  GT klasės 2+2 456612 ScagliettiFFGTC4Lusso 
   Roma
  Supercar  F50  Enzo  LaFerrari  
  Pradinė klasė   CaliforniaPortofino 
  Sportiniai V6     296 GTB
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt