Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
"Nors variklio garsą kiek pritildo turbinos, tačiau Ferrari pasistengė, kad garsas per specialų rezonatorių būtų perduotas į saloną, tad šaunu kad variklio garsas išliko natūralus, sukuriamas ne per garsiakalbius"
Rodos dar visai nedaug praėjo kai pasauliui buvo pristatytas 488 GTB modelis su tradiciškai centre sumontuotu V8 varikliu ir štai turime naujajį šio segmento atstovą Ferrari F8 Tributo. Iš išorės mažasis Ferrari nuo savo pirmtako skiriasi nedaug. Tiesą sakant nedaug skiriasi ir nuo dar anksčiau gaminto šio segmento atstovo Ferrari 458 Italia. Visi šie automobiliai turi aštrius pailgos formos priekinius žibintus (ši savybė F8 Tributo modeliu leidžia papildomai paimti oro srautą į angas virš priekinių žibintų), labai sportišką, skulptūriškom linijom išmargintą kėbulą su didelėmis oro paėmimo angomis tiek priekiniame bamperyje, tiek galiniuose sparnuose. F8 Tributo nuo savo pirmtakų išsiskiria tik galine dalimi su keturiais apvaliais žibintais – kiek primiršta detalė, tačiau labai dažnai naudota praeityje gamintiems Ferrari. Galima būtų apkaltinti Ferrari dizainerius fantazijos trūkumu, visgi reikia pripažinti, kad visi šie modeliai turėjo itin vykusį, dinamišką, patrauklų dizainą ir kažko iš esmės keisti nėra būtinybės. F8 Tributo lyginant su 488 GTB palengvėjo 40 kg, tapo aerodinamiškesnis 10%. Patobulėjimas lyg ir ne milžiniškas, tačiau nepamirškime, kad ir seniau gaminti Ferrari buvo arti tobulybės. Iš pirmtako Ferrari 488 Pista paimtas 3,9 litro darbinio tūrio V8 variklis su dviem turbinomis išvysto 710 AG galią ir 770 Nm sukimo momentą. Tai itin solidi galia šiam nedideliam Ferrari, tad 100 km/val. automobilis pasiekia per 2,9 sek. (0,1 sek. greičiau, nei 488 GTB), iki 200 km/val. jis įsibėgėja per 7,8 sek. ( 0,5 sek. greičiau nei 488 GTB). Maksimalus greitis padidėjo 10 km/val. - iki 340 km/val. Nors variklio garsą kiek pritildo turbinos, tačiau Ferrari pasistengė, kad garsas per specialų rezonatorių būtų perduotas į saloną, tad šaunu kad variklio garsas išliko natūralus, sukuriamas ne per garsiakalbius. Automobilis taip pat leidžia saugiau mėgautis galia posūkiuose, kurią kontroliuoja elektroninės sistemos. Viduje F8 Tributo yra tipiškas Ferrari - čia nematome beveik jokių naujovių lygininat su pirmtaku. Ir tai kiek nuvilia, susidaro įspūdis, kad šioje srityje Ferrari dizaineriai išties pritūko idėjų.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Ferrari modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Krosoveriai | Purosangue | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai V8 | 348 | F355 | 360 Modena | F430 | 458 Italia | 488 GTB | F8 Tributo | |||||||||||||||||||||||||
SF90 Stradale | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai V12 | Testarossa | |||||||||||||||||||||||||||||||
GT klasės | Maranello | 599 GTB Fiorano | F12berlinetta | 812 Superfast | 12Cilindri | |||||||||||||||||||||||||||
GT klasės 2+2 | 456 | 612 Scaglietti | FF | GTC4Lusso | ||||||||||||||||||||||||||||
Roma | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Supercar | F50 | Enzo | LaFerrari | |||||||||||||||||||||||||||||
Pradinė klasė | California | Portofino | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai V6 | 296 GTB | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Ferrari F8 Tributo TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis