Markės
506 iš 1940
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Viskas labai paprasta – tai yra greičiausias iki šiol pagamintas serijinis Ferrari modelis. Pradžioje buvo pagaminta vos 499 šio superautomobilio vienetai, kurių kiekvieno kaina buvo virš milijono eurų ir visi jie buvo išgraibstyti per trumpesnį nei 5 dienų laikotarpį. Šis arti tobulybės esantis automobilis turi tradiciškai kėbulo viduryje montuojamą 6.3 litrų V12 variklį išvystantį net 800 AG galią prie 9,000 rpm sūkių ir maksimalų 700 Nm sukimo momentą prie 6750 rpm. Tai dar ne viskas. Šiame bolide sumontuotas ir 163 arklio galių elektros variklis, tad iš viso jo galingumas siekia įspūdingas 963 AG, o sukimo momentas daugiau nei 900 Nm. Beje, visa ši beprotiška galia perduodama tik galiniams ratams. Kompanija deklaruoja, kad LaFerrari 100 km/h greitį pasiekia per mažiau nei tris sekundes, o įsibėgėti gali iki 370 km/h greičio. Tokią galią suvaldyti naudojama aktyvi aerodinamika ir Brembo stabdžiai, kurių priekinis diskas yra vos ne pusės metro skersmens – net 398 mm. Visgi automobilis yra lengvas – sveria vos 1255 kg. Tai pasiekta dėka to, kad kėbulas yra pagamintas iš anglies pluošto. Šalia visų puikių techninių duomenų nereikia pamiršti ir nuostabaus skulptūriško kėbulo dizaino. Čia dominuoja gražios, tobulai suderintos linijos, nuo kurių tiesiog neįmanoma atitraukti akių. Priekyje pastebimi žibintai, kurių forma analogiška kaip 458 Italia modelio ir aerodinaminis F1 stiliaus sparnas. Automobilio galas yra ta dalis, kuri tiesiog alsuoja galia, agresyvumu ir bekompromisiškumu – tarytum sako „tik mano galą tu ir tematysi“. Viduje du laimingus keleivius pasitinka tikras „techninis“ Ferrari stilius, kur visas dėmesys yra nukreiptas į vairą ir apsukų rodmenis. Nieko papildomo kas atitrauktų vairuotojo dėmesį – jam turi rūpėti tik kelias ir greitai besikeičiantys posūkiai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

Tai yra pirmasis hibridinis Ferrari, žinoma, naudojantis jau patikrintas Formulė 1 technologijas.

Tai pirmasis Ferrari nuo 1973 metų Dino 308 GT4 modelio, kurios kėbulą kūrė ne Pininfarina kompanija. Tai itin reta išimtis Ferrari istorijoje.

Buvo gaminami ekstremalūs Ferrari FXX-K ir FXX-K Evo modeliai itin artimi LaFerrari modeliui. FXX-K galia siekia 1050 AG (772 kW) ir 900 Nm. 860 AG generuojami V12 variklio ir 190 AG elektrinio:



Ferrari LaFerrari 2013 - 2018Ferrari LaFerrari 2013 - 2018Ferrari LaFerrari 2013 - 2018Ferrari LaFerrari 2013 - 2018Ferrari LaFerrari 2013 - 2018Ferrari LaFerrari 2013 - 2018Ferrari LaFerrari 2013 - 2018Ferrari LaFerrari 2013 - 2018Ferrari LaFerrari 2013 - 2018
Ferrari modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Krosoveriai     Purosangue
  Sportiniai V8 348F355360 ModenaF430458 Italia488 GTBF8 Tributo
   SF90 Stradale
  Sportiniai V12 Testarossa    
  GT klasės  Maranello599 GTB FioranoF12berlinetta812 Superfast12Cilindri
  GT klasės 2+2 456612 ScagliettiFFGTC4Lusso 
   Roma
  Supercar  F50  Enzo  LaFerrari  
  Pradinė klasė   CaliforniaPortofino 
  Sportiniai V6     296 GTB
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt