Markės
508 iš 1939
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Ferrari visureigio pasirodymas yra išskirtinis įvykis, nes Ferrari kompanija itin dėmesingai žiūri į prekės ženklo įvaizdį ir ilgai atidėdinėjo ši kiek rizikingą žingsnį. Be to kompanija yra minėjusi, kad niekada negamins visureigio. Nenuostabu, kad dabar bendrovė suskubo teigti, kad iš tikrųjų Ferrari Purosangue nėra visureigis"
Diena kai buvo pristatytas pirmasis Ferrari visureigis yra išties simbolinė – nuo šio momento nebelieka jokių etikečių klijuotų vienai ar kitai markei. Dabar automobilių pramonė juda tik vienu keliu – rinkos dalies ir pajamų didinimo keliu. Ištiesų ultraprabangūs visureigiai gaminami pakankamai seniai - Lamborghini Urus ir Rolls-Royce Cullinan nuo 2018 metų, Aston Martin DBX nuo 2020, Bentley Bentayga nuo 2015. Jau nekalbant apie Porsche Cayenne gaminamą nuo 2002 metų ar Lamborghini LM002 gamintą dar aštuoniasdešimtais metais. Tad Ferrari Purosangue buvo jau senokai lauktas. Visgi Ferrari visureigio pasirodymas yra išskirtinis įvykis, nes Ferrari kompanija itin dėmesingai žiūri į prekės ženklo įvaizdį ir ilgai atidėdinėjo ši kiek rizikingą žingsnį. Be to kompanija yra minėjusi, kad niekada negamins visureigio. Nenuostabu, kad dabar bendrovė suskubo teigti, kad iš tikrųjų Ferrari Purosangue nėra visureigis. „Jis nepanašus į jokį kitą automobilį“, – sakė Ferrari generalinis direktorius Benedetto Vigna, – “tai sportinis automobilis, atveriantis naują segmentą”. Bet yra kaip yra – tai visureigis, be to pirmasis šios markės keturduris automobilis. Palyginimui su artimiausiu konkurentu Lamborghini Urus, Ferrari yra 4973 mm ilgio ir 1589 mm aukščio ir yra šiek tiek trumpesnis ir žemesnis. Tuo pačiu Lamborghini Urus yra kiek praktiškesnis, nes turi 616 litrų bagažinę palyginti su Ferrari 473 litrų bagažo skyriumi. Po ilgu variklio dangčiu sumontuotas naujas 6,5 l darbinio tūrio atmosferinis V12 variklis, išvystantis 715 AG ir 716 Nm sukimo momentą. Jis kiek pastumtas link automobilio centro, kad būtų geriau paskirstytas svoris, kuris apkrauna priekinę ir galinę ašį santykiu 49 su 51. Galia tiekiama per aštuonių greičių dvigubos sankabos pavarų dėžę sumontuotą gale. Tačiau galios perdavimo blokas gali perduoti galią ir priekiniams ratams, kad prireikus Purosangue būtų varomas visais keturiais ratais. Ferrari kompanija Purosangue modelį laiko sportiniu automobiliu ir jie tikrai neapgaudinėja – 12 cilindrų daro savo ir šis galiūnas 100 km/h greitį pasiekia per 3,3 sekundės bei išvysto maksimalų 310 km/h greitį. „Galite naudoti automobilį ir bekelėje, bet tai nėra džipas“, – sakė Ferrari produktų plėtros vadovė Gianmaria Fulgenzi. Priekabos taip pat neprikabinsite – automobilis neturi kablio. Keleiviai automobilyje sėdi žemai, nepaprastai gražiai pagamintame salone. Stilistiškai Ferrari Purosangue yra beveik identiška Ferrari Roma kopija tik su keturiomis durimis ir vertikaliai “ištemtu” kėbulu. Tiesą sakant abiejų automobilių dizainas labai vykęs ir abu automobiliai užima kiek kitokią vietą nei visi kiti Ferrari modeliai – tai itin elegantiški, mažiau sportiški ir vizualiai kuklesni Ferrari gamos atstovai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

Ferrari Purosangue 2023 - dabarFerrari Purosangue 2023 - dabarFerrari Purosangue 2023 - dabarFerrari Purosangue 2023 - dabarFerrari Purosangue 2023 - dabarFerrari Purosangue 2023 - dabarFerrari Purosangue 2023 - dabarFerrari Purosangue 2023 - dabarFerrari Purosangue 2023 - dabarFerrari Purosangue 2023 - dabarFerrari Purosangue 2023 - dabarFerrari Purosangue 2023 - dabarFerrari Purosangue 2023 - dabarFerrari Purosangue 2023 - dabarFerrari Purosangue 2023 - dabarFerrari Purosangue 2023 - dabarFerrari Purosangue 2023 - dabarFerrari Purosangue 2023 - dabarFerrari Purosangue 2023 - dabarFerrari Purosangue 2023 - dabarFerrari Purosangue 2023 - dabarFerrari Purosangue 2023 - dabarFerrari Purosangue 2023 - dabarFerrari Purosangue 2023 - dabar
Ferrari modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Krosoveriai     Purosangue
  Sportiniai V8 348F355360 ModenaF430458 Italia488 GTBF8 Tributo
   SF90 Stradale
  Sportiniai V12 Testarossa    
  GT klasės  Maranello599 GTB FioranoF12berlinetta812 Superfast12Cilindri
  GT klasės 2+2 456612 ScagliettiFFGTC4Lusso 
   Roma
  Supercar  F50  Enzo  LaFerrari  
  Pradinė klasė   CaliforniaPortofino 
  Sportiniai V6     296 GTB
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt