Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
"Glotnių linijų automobilio dizainas primena legendinį Ferrari Daytona modelį, kuris beje kaip ir šis modelis nebuvo pats sportiškiausias Ferrari ir kuris taip pat išsiskyrė iš kitų Ferrari savo formomis"
Dažniausiai Ferrari automobiliai būna beprotiškai greiti, tačiau Ferrari Roma ne toks. Ferrari taip pat dažnai būna sportiniai trasos automobiliai, tačiau Ferrari Roma ne toks. Dar labai dažnai Ferrari turi didžiulius V12 variklius, tačiau Ferrari Roma to neturi. Tai šiek tiek kitoks Ferrari, net ir šio automobilio dizainas yra kiek kitoks. Tai keturvietis GT klasės automobilis, tačiau ne toks didelis, brangus ir greitas kaip GTC4Lusso. Kainos prasme Roma yra brangesnis nei kukliausias Portofino, tačiau kiek pigesnis už V8 variklį turintį sportišką F8 Tributo, ir žinoma daug pigesnis už V12 variklius turinčius Ferrari. Žodžiu Roma yra nebrangus Ferrari, gal net kuklus. Būtent toks ir šio automobilio dizainas – čia nepamatysime didžiulių spoilerių ar difuzorių, neproporcingai didelių variklio dangčių ar oro paėmimo angų. Net ir Roma interjeras gerokai skiriasi nuo jo brolių – patogios ir neitin sportiškos sėdynės, jokių „akiplėšiškų“ oro apipūtimo angų, o glotnus prietaisų skydelio dizainas labiau artimas Aston Martin automobiliams nei Ferrari. Išties, iš išorės Roma nepaprastai panašus į Aston Martin V8 Vantage. Ir visgi, kažką tokio turi Ferrari Roma ko neturi kiti – automobilio proporcijos idealiai suderintos, originalūs priekiniai žibintai nuostabiai įkomponuoti į priekinės dalies dizainą, didelis priekinis spoileris ir įdomios radiatoriaus grotelės suteikia Ferrari koncepciniams automobiliams būdingų bruožų, kurie paprastai neįgyvendinami serijiniuose automobiliuose. Glotnių linijų automobilio dizainas primena legendinį Ferrari Daytona modelį, kuris beje kaip ir šis modelis nebuvo pats sportiškiausias Ferrari ir kuris taip pat išsiskyrė iš kitų Ferrari savo formomis. Net ir galinės dalies dizaino idėja pas abu automobilius tokia pati – nuožulnus bagažinės dangtis ir keturi žibintai. Paprasta ir elegantiška. Būtent elegantiškumu šis automobilis ir išsisiria Ferrari gamoje. O techninė šio automobilio pusė nėra kažkuom labai ypatinga – V8 variklis yra tas pats agregatas, kuris naudojamas Portofino modelyje, tačiau kiek galingesnis - siekia 620 AG (456 kW) galią esant 5750–7500 aps/min., sukimo momentas siekia 761 Nm esant 3000–5750 aps/min. Dviejų turbokompresorių V8 agregatas yra sujungtas su 8 greičių dvigubos sankabos transmisija, kuria dalijasi su SF90 Stradale modeliu ir kuri sveria 6 kg mažiau nei Portofino naudojamas 7 greičių agregatas. Roma sveria 1472 kg - net 200 kg mažiau nei kabrioletas Portofino nors abu pagaminti ant tos pačios platformos. Automobilio dinamika sekanti: 0–100 km/h pagreitėja per 3,4 sekundės, 0–200 km/h per 9,3 sekundės, o didžiausias greitis siekia 320 km/h.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Ferrari modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Krosoveriai | Purosangue | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai V8 | 348 | F355 | 360 Modena | F430 | 458 Italia | 488 GTB | F8 Tributo | |||||||||||||||||||||||||
SF90 Stradale | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai V12 | Testarossa | |||||||||||||||||||||||||||||||
GT klasės | Maranello | 599 GTB Fiorano | F12berlinetta | 812 Superfast | 12Cilindri | |||||||||||||||||||||||||||
GT klasės 2+2 | 456 | 612 Scaglietti | FF | GTC4Lusso | ||||||||||||||||||||||||||||
Roma | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Supercar | F50 | Enzo | LaFerrari | |||||||||||||||||||||||||||||
Pradinė klasė | California | Portofino | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai V6 | 296 GTB | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Ferrari Roma TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis