Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Smagus kelyje
- Puikūs varikliai
- Mažos eksploatacijos išlaidos
- Retro stiliaus dizainas
TRŪKUMAI
- Maža interjero erdvė
- Sunku išlipti ir įlipti
- Nepraktiškas
- Nesijaučia toks sportiškas kaip Mazda MX-5
Nors mūsuose Fiat markė ir nėra tarp populiariausių, tačiau kalbant apie naująjį 124 Spider galima nujausti būsimą sėkmės skonį. Šis sėkmės receptas labai paprastas – naujasis rodsteris gaminamas ant Mazda MX-5 bazės, tiksliau Fiat 124 ir Mazda MX-5 yra broliai dvyniai turintys tą pačią platformą, tokį patį interjerą, tokią pačią puikią dviejų skersinių svirčių priekinę ir daugiasvirtę galinę pakabą ir svarbiausia – galinius varomuosius ratus! Fiat 124 Spider dizainas taip pat vertas pagyrimo – iš vienos pusės automobilis labai „itališkas“, elegantiškas su gražiais sidabro spalvos apvadais aplink priekinį stiklą. Iš kitos pusės automobilis pasižymi sportiškais atributais - ilgu variklio kapotu su įsimenančiais iškilimais, pūstais sparnais aplink ratus ir tuo šiek tiek primena amerikietišką „muscule car‘ą“ Ford Mustang tik sumažintą. Ir tai puiku – japoniška inžinerija ir itališkas dizainas. Po automobilio kapotu slepiasi nedidukas 1.4 litro itališkas turbo variklis, kuris nėra tikras konkurentas Mazda 1.5 ir 2.0 atmosferiniams aukštų sūkių varikliams. Itališkas agregatas dėka didesnio sukimo momento skirtas ramesniam, kasdieniniam, ne tokiam sportiškam, tačiau labai maloniam važinėjimui. Kol kas numatomas tik šis variklis, tačiau mes žinome, kad ir šis Fiat turės Abarth versiją ir mes žinome, kad tai bus dar smagesnis automobilis. Be to Fiat inžinieriai patobulino ir taip puikią Mazda pakabą, tad automobilis posūkius įveikia tiesiog nuostabiai. Greta to nedidelis automobilis yra pakankamai talpus – jo bagažo skyrius dėka šiek tiek didesnių gabaritų yra 10 litrų didesnis nei Mazda MX-5 ir nors tai nėra didelis skirtumas, tačiau mažam rodsteriui kiekvienas papildomas litras ar centimetras yra svarbu.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2015-11-19
Italai pasiūlė „Mazda MX-5“ alternatyvą Šią savaitę prasidėjusioje Los Andželo automobilių parodoje itališkų automobilių gamintoja „Fiat“ pademonstravo modelį „124 Spider“. Šis atviro kėbulo modelis neabejotinai turėtų mesti baltą pirštinę daugeliui vidutinės klasės kabrioletų.
Beje, jeigu žinote vieną populiariausių savo klasės modelių „Mazda MX-5“, tai jums derėtų žinoti, jog šie roadsteriai iš esmės gali būti laikomi identiškais, kadangi jie pagaminti ant tos pačios platformos. Esminis skirtumas tėra išorės dizainas (netgi interjeras yra itin panašus). „Fiat“, pristatydama šį modelį, norėjo pažymėti jau ikona tapusio „124 Spider“ 50-metį. Naujajame modelyje bus patalpintas motoras, kuris yra naudojamas ir „Fiat 500 Abarth“ sportiniame modelyje.
Šis 1,4 litro benzininis variklis yra aprūpintas turbokompresoriumi, o tai leidžia pasiekti 160 arklio galių ir maksimalų 249 Nm sukimo momentą.
Beje, pirkėjai galės rinktis 6 laipsnių mechaninę arba automatinę pavarų dėžę. Galia bus perduodama galiniams varomiesiems ratams.
Remiantis gamintojo duomenimis, „Fiat 124 Spider“ sveria kiek daugiau nei 1100 kilogramų ir yra beveik 50 kilogramų sunkesnis už „Mazda MX-5“. Pirkėjai šį modelį galės įsigyti jau kitų metų vasarą, o jo kaina svyruos apie 22 tūkstančius eurų. |
Fiat modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Panda | Panda | Panda | |||||||||||||||||||||||||||||
Cinquecento | Seicento | 500 | 500 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Punto | Punto | Punto | |||||||||||||||||||||||||||||
Grande Punto | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Tipo | Bravo | Stilo | Bravo | ||||||||||||||||||||||||||||
Tipo | Marea | Linea | Tipo | |||||||||||||||||||||||||||||
Brava | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Croma | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Barchetta | 124 Spider | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | 500X | |||||||||||||||||||||||||||||||
600 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Sedici | |||||||||||||||||||||||||||||||
Freemont | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Fullback | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Idea | 500L | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Multipla | Multipla | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Ulysse | |||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Doblo | Doblo | Doblo | Doblo | ||||||||||||||||||||||||||||
Fiorino | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Ducato | Ducato | Ducato | |||||||||||||||||||||||||||||
Scudo | Scudo | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Fiat 124 Spider TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis