Markės
767 iš 1845
Infiniti Q50 2013 - dabar
Infiniti Q50, 2013 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.09% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 1
14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Įdomus dizainas
  • Tylus salonas
  • Galingi V6 varikliai
TRŪKUMAI
  • Triukšmingi varikliai
  • Vairo mechanizmas neinformatyvus
  • Pasenęs interjero dizainas
"Infiniti Q50 yra vienas ilgiausių automobilių savo klasėje ir turi vieną didžiausių atstumų tarp ratų, taigi viduje keleiviams suteikta daug ervės"
Infiniti Q50 pakeičia senajį G25 / G35 / G37 sedaną. Senasis modelis būdamas nedidelis (Lexus IS arba 3 serijos BMW konkurentas) turėjo neekonomišką didžiulį benzininį variklį ir vargiai galėjo konkuruoti Europos rinkoje. Naujas modelis turintis iš Mercedes kompanijos pasiskolintą keturių cilindrų dyzelinį variklį, bei hibridinę jėgainę yra gerokai aktualesnis rafinuotam Europos pirkėjui. Automobilis pasižymi „banguotu“, sunkiai apibrėžiamų linijų dizainu - tokia Infiniti dizaino filosofija puikiai veikia JAV rinkoje, turėtų veikti ir kitoje Atlanto pusėje. Priekinė automobilio dalis kiek panaši į neseniai pasirodžiusio didesniojo Lexus GS priekinę dalį, o galinė išsįk primena Mazda 6 galą. Infiniti Q50 yra vienas ilgiausių automobilių savo klasėje ir turi vieną didžiausių atstumų tarp ratų, taigi viduje keleiviams suteikta daug ervės, ypač vietos keleivių kojoms. Nors panelė nebėra tokia išskirtinė savo stiliumi kaip kitų Infiniti ir savo dizainu yra be galo panaši į kito konkurento - Cadillac ATS panelę, tačiau bendrai interjeras suteikia kokybiško, aukštas technologijas turinčio automobilio įspūdį. Naudojamos medžiagos išties kokybiškos, centre puikuojasi du didžiuliai lietimui jautrūs ekranai. Puikiai dirbantis ir tylus 2.2d dyzelinis motoras pasižymi gerai jaučiamu sukimo momentu, o ne itin lengvas automobilis su juo iki 100 km/h įsibėgėja per 8.5 sekundės. Yra gaminamos versijos ir su 3,7 litro V6 varikliu turinčiu 328 AG galią, bei hibridai su 3,5 litro V6 varikliais ir elektros motorais. Pastarosios versijos bendras pajėgumas siekia net 360 AG. Kelyje automobilis elgiasi stabiliai, gerai laikosi kelio. Kaip trūkumą reikia paminėti labai neinformatyvų visiškai elektrinį vairo mechanizmą - tarp vairo bei priekinių ratų nėra jokios mechaninės jungties. Nors jo jautrumą galima reguliuoti, tačiau sunku pasirinkti auksinį viduriuką tenkinantį kasdienius vairavimo poreikius.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 1
2022-11-24
Q50 per 3 metus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, patikimumas, išvaizda, automobilio kaina
Išlaikymo išlaidos, nuvertėjimas
Geriausias kainos ir kokybės santykis kai pirkau. Tuo metu svarsčiau 3 variantus – BMW 320, Lexus IS250 ir šį. Pasirinkau Infiniti ir nesigailiu. Taigi pliusai būtų tokie: 1) Išvaizda. Labai subjektyvus pliusas - man labai patinka, bet mano tėvui ji primena Mazda :) 2) Dinamika. Smagus automobilis. Yra galimybė pasirinkti nustatymus – važinėju daugiausia su Sport nustatymais. Kiek kietesnė pakaba + sunkus vairas. Iš vietos važiuoja labai žvaliai, su aplenkimu jokių problemų. Žinoma ne 6 sekundės iki šimto ir net ne 7, tačiau automobilio dinamikos pakanka tiek mieste, tiek užmiestyje. Tuo pačiu kuro suvartojimas rodo vidutiniškai 9,8l, nepaisant to kad dažniausiai važiuoju labai dinamiškai. 3) Patikimumas. Važinėju 3 metus, pravažiavau 43.000 km ir niekas kol kas nenuvylė. Jokio tepalo ryjimo, jokio ekrano laginimo žiemą kas dažnai rašoma apie šią mašiną. 4) Salonas. Viskas padaryta labai gražiai - du tikrai dideli monitoriai. Visi klimato koregavimai rodomi jutikliniame ekrane, bet yra ir fiziniai mygtukai. Start-stop sistemą patogu išjungti po vairu - patekai į kamštį, išjungei start-stop. Patogios, malonios sėdynės. Odos kokybė nėra tobula, tačiau per 3 metus nepaseno. Salonas yra stilingas ir malonus akiai - juoda oda + baltos Alcantara lubos. Galiniai keleiviai sėdi patogiai, yra daug vietos - daugiau nei pavyzdžiui naujajame Camry. Eikime prie minusų: aptarnavimas, detalės brangios. Nemažas nuvertėjimas. Bendrai: automobilis yra tikrai vertas sumokėtų pinigų, nes antrinėje rinkoje nekainuoja baisiai daug. Pliusai aiškiai nusveria minusus.
Pilnas atsiliepimas...
 
Infiniti modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Kompaktiniai    Q30 
  Vidutiniai   G35G SedanQ50
  Dideli   MM 
  Kupė   G35G Coupe Q60
  Krosoveriai   EXQX50
  Dideli krosoveriai    QX60QX60
  Visureigiai   FXFX  
  Dideli visureigiai   QX56QX56
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2800 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1840 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt