Markės
975 iš 1946
Lexus IS (XE30) 2013 - dabar

Lexus IS, (XE30) 2013 - dabar

511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.55% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 11
12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Tylus ir rafinuotas interjeras
  • Puikus patikimumas
  • Ekonomiški varikliai
TRŪKUMAI
  • Išorės dizainas ne kiekvieno skoniui
  • Nėra dyzelinių variklių
  • Neitin dinamiški varikliai
"Gamintojas panaudojo geresnes ir kokybiškesnes medžiagas, keleivius džiugina ta pati puiki - "Mark Levinson" garso sistema"
Dar neseniai pristatytas Lexus GS patraukė dėmesį savo „įžūlia“ išvaizda, tačiau naujasis IS šias ribas praplečia gerokai toliau. Naujame IS modelio priekyje matome masyvias priekines groteles – šitai jau matyta GS modelyje. Tačau tokių priekinių žibintų dar niekur nematėme – jie sudaryti iš dviejų „karpytų“ dalių ir akiai apsipratus su šiuo keistu vaizdu, tampa labai patrauklūs ir išskirtiniai. Temstant išryškėja šių „strėlių“ formos kai užsidega artimosios šviesos. Galinėje dalyje išryškinta linija einanti nuo galinių „išplaukusių“ žibintų, kertanti galinį ratą ir įsiliejanti į slenkstį. Gal kiek per daug „racing“ ar chaotiškai atrodo? Galbūt, tačiau bendras vaizdas išliko gana proporcingas ir suderintas. Akivaizdu, tokį išskirtinį automobilio dizainą vieni girs, kiti kritikuos. Kita vertus net ir esant tokiam radikaliam dizainui, IS nuo savo antros kartos pirmtako labai nenutolo ir išlaikė pagirtiną tęstinumą. Lyginant su ankstesniu modeliu, naujasis IS tapo 80 mm ilgesnis, 70 mm išaugo ratų bazė, tad vietos salone padaugėjo, ko taip trūko senesniam modeliui. Interjere – esminiai dizaino pokyčiai. Čia į akis krenta variklio užvedimo mygtukas, kuris iškeltas gerokai aukščiau ir jo nebeužstoja vairas, oro kondicionierius valdomas elektrostatiniais mygtukais prie kurių užtenka vos prisiliesti (kam tai nepatiks temperatūrą galima reguliuoti ir spaudžiant rodyklytes). Pats prietaisų skydelio dizainas neatrodo itin radikaliai, tačiau gerokai skiriasi nuo pirmtako. Gamintojas panaudojo geresnes ir kokybiškesnes medžiagas, keleivius džiugina ta pati puiki „Mark Levinson" garso sistema. Priekinės sėdynės sumontuotos šiek tiek žemiau, vairas į vairuotoją atsuktas patogesniu kampu. Pačios sėdynės, tradiciškai, ne tik šildomos, bet ir vėdinamos. Bagažo skyrius nėra itin didelis – 480 litrų talpos, tačiau pliusas yra tai, kad hibridinė versija turi vos 30 litrų mažesnę bagažinę, o ir galinės sėdynės skirtingai nei pas pirmtaką yra nulenkiamos. Kitas įdomus dalykas – variklio garsas atkuriamas automobilio kolonėlėse, kurio garsumą galima reguliuoti. Tiesa, važiuojant tokiu automobiliu norisi tiesiog mėgautis nepriekaištinga salono tyla. Trūkumų čia rasite nedaug – truputį erzina neitin tikslus ir patogus multimedijos valdymo mechanizmas, o ir pats ekranas galėjo būti didesnis. Gale sėdintiems vietos gali pritrūkti, ypač keleivių galvoms. Naujasis Lexus IS siūlomas dviejų variantų: IS 250 komplektuojamas su benzininiu V6 tipo 208 AG galią turinčiu varikliu ir IS 300h su 2,5 L benzininiu varikliu ir elektriniu varikliuku kas bendrai sugeneruoja 221 AG galią. Tai pirmasis IS serijos modelis su hibridine pavara. Beje, dyzelinių versijų gaminti neketinama – kaip ekonomiškus variklius japonai mato tik hibridines sistemas. Deja, malonumą mėgautis galia kiek sugadina tingi CVT pavarų dėžė. Kelyje automobilis elgiasi kiek kitaip ir tai nėra labai būdinga Lexus markei – vairo mechanizmas veikia aštriau ir tiksliau, automobilis stabiliau laikosi kelio, kėbulas beveik neturi nepageidaujamo pasvyrimo. Kagi turime beveik tobulą, nepaprastai komfortišką, pilną įvairių technologinių naujovių automobilį. Įdomu, ką naujo ir radikalaus gamintojas pasiūlys naujos kartos Lexus IS?
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 11
2023-09-27

Alternatyva vokiškiems analogams.

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, gera išvaizda, lengvai valdomas
Silpna antikorozinė danga
Automobilį pirkau nesenai, apie problemas papasakot daug negaliu, nes dar nesusidūriau, tad papasakosiu trumpai kas patiko, kas nepatiko šiame modelyje. Pradėsiu nuo minusų. 1 Plastmasių barškėjimas. Nėra tragedija, nes barška tikrai ne viskas, pas mane tiesiog garsiau muzika klausant narška langų mygtukai, bet tai lengvai išsprendžiama. 2 Multimedija šiek tiek lėtoka ir pasenus (2014m automobilis) ir paskutintas dalykas prie ko jau pripratau, tai tas ecvt greičių darbas, tiesiog užspaudus girdimas žoliapjovės garsas, bet ramiai važiuojant viskas ok. Toliau kas patiko, tai degalų sanaudos. Užmiestyje važiuojant 100-110 greičiu sanaudos 5litrai benzino, mieste iki 7litrų. Posūkiuose automobilis elgiasi tikrai stebėtinai gerai, aišku prie to prisideda F sport pakaba. Šiaip niekad nebuvau Lexus gerbejas, bet faktas, kad tai tikrai patikimesnis automobilis už vokiškus analogus ir turintis tikrai nebloga išvaizda pastūmėjo rinktis Lexus, žadu ir patariu visiems renkantis devėta Japoną, kad ir premium segmento pasidaryt antikorozinę apsaugą, nes kas iš to, kad mazgai patikimi, jei Lietuviški sūrūs žiemos keliai suės kebulą.
Pilnas atsiliepimas...
Dainius | 2023-04-30

Lexus IS250 2014m.

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, išlaikymo kaštai, pakabos darbas
Vangi pavarų dėžė, neekonomiškas, garso izoliacija, erdvė salone
Sveiki, su šiuo automobiliu praleidau beveik 5 metus, todėl manau, kad planuojantiems tokį įsigyti bus įdomu sužinoti kokie įspūdžiai. Lexus buvo pirktas iš JAV su minimaliu daužimu į priekį (buvo pakeistas kapotas, bamperis, žibintas), rida buvo 35tūkst. km. Per visą eksploatavimo laikotarpį pravažiavau daugiau kaip 65tūkst. km. Nors lexus ir pasižymi patikimumu, tačiau bent jau man net nepasiekus 100tūkst. km ridos teko susidurti su šiais gedimais: Pakeisti galiniai amortizatoriai, pakeistas kondicionieriaus siurblys, buvo tepalo nuotekis, teko keisti paskirstymo grandinės dangtelio tarpinę, pradėjo strigti arba išvis neveikti stoglangio atidarymo varikliukas, bet apskritai tai galvos skausmo nekeliantis automobilis, apart šių gedimų daugiau nebuvo jokių nesklandumų eksploatuojant. Šis automobilis skirtas tikrai ne šeimai, salone erdvės labai minimaliai, patogiai gali įsitaisyti tik priekyje sėdintys. Automobilis buvo puikus kol nebuvo vaikų:) Labai patiko pakabos darbas, nors pas mane buvo r19 ratlankiai, automobilis buvo tikrai standus, bet puikiai valdomas ir ne per kietas. Variklis labai patikimas, tačiau dinamiško vairavimo su juo nesitikėkit, labai jaučiasi, kad trūksta sukimo momento, tačiau normaliam kasdieniam vairavimui jo užtenka. Sėdynės patogios net ir ilgesnėse kelionėse, salono kokybė patenkinama, jokių pašalinių garsų. Tačiau varginti pradeda prastoka garso izoliacija ir didelis vėjo keliamas triukšmas nuo šoninių veidrodėlių. Pagrindiniai man šio modelio privalumai, tai išorės dizainas (morališkai nepasenęs), patikimumas, eksploataviko kaštai). Tačiau komfortu, kokybe, garso izoliacija, dinamika šis japonas tikrai nusileidžia vokiškiems konkurentams. Ką labai verta pabrėžti, kad žiemą su šiuo automobiliu reikia būti itin atsargiam. Jis tikrai neskirtas važiuoti apsnigta danga, o gausesnis sniegas sukelia galvos skausmą, buvau užstrigęs ne vieną ir ne du kartus. Tačiau vasarą su galiniais varančiais ratais vairavimo malonumas daug didesnis nei su priekiniais varančiais ratais:) Realios kuro sąnaudos mieste 11-12l, užmiestyje 8l. Atsižvelgiant į automobilio dinamiką, tai sąnaudos tikrai didokos. Žodžiu jeigu jums nereikia vietos salone, neturit vaikų ir jums reikia patikimo kasdienio automobilio kuris yra tiek komfortiškas tiek ir sportiškas, tai lexus IS svarstytinas variantas.
Pilnas atsiliepimas...
Cibulskas | 2023-04-01

300h F-Sport apdaila ir CVT pavarų dėžė

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gana dinamiškas, komfortiškas, malonus mieste ir užmiesty, puiki infosistema
Neaptikau
Tai geriausias mano turėtas automobilis, o jų turėjau nemažai įskaitant visokius Audi, BMW, Mazda, Volvo ir VW. Prieš pirkdamas nuodugniai patyrinėjau šį Lexus. Vienas iš svarbiausių dalykų, kurio norėjau iš naujo automobilio, buvo ekonomiškumas ir mažas Co2, išmetamųjų teršalų kiekis, tuo pačiu kad būtų smagu jį vairuoti. Jei būčiau klausęsis kai kurių „profesionalių“ atsiliepimų, didelė tikimybė kad visiškai nekreipčiau dėmesio į IS300h. Bet labai džiaugiuosi, kad to nepadariau ir pats pasibandžiau automobilį. Pirmiausiai IS stilius - tai tiesiog fantastiškai atrodantis automobilis. Mano yra Ultra Blue spalvos ir F-Sport specifikacija. Lexus IS sportiškai, bet ne pigiai atrodantis automobilis. Interjero dizainas ir kokybė yra neprilygstami. Mano nuomone, Lexus daug geriau nei Audi ir BMW. Viskas yra gražiai surinkta ir turi prabangos pojūtį. Komplektacijos lygis yra nuostabus - tai pats geriausias automobilis kokį esu turėjęs, tačiau nėra pernelyg sudėtinga viskuo naudotis. Turiu paminėti informacinę ir pramogų sistemą, kuri atrodo sulaukia prastų įvertinimų iš žmonių kurie nėra šio ISo savininkai. Nesu technikos ekspertas, tačiau po poros dienų vairavimo galiu lengvai viskuo naudotis, jaučiuosi lengai įsisavinęs visus prietaisus. Grafika yra aiški, funkcijos logiškos. Temperatūros reguliavimo jungikliai yra itin malonūs liesti, kaip ir langai kurie sulėtėja prieš pat uždatymo pabaigą – klasiška. Vairavimas. Manau kad automobilis yra puikus komforto ir sportiškumo derinys. Elektros variklis lėtam režimui mieste suteikia atpalaiduojantį jausmą, be to malonu kai kuro rodykė nenulinksta sėdint visą pusvalandį kamščiuose. Turbūt geriausia staigmena man buvo galia įjungus „Sport“ režimą, išmetimo garsas pagerėja, mašinos valdymas tampa griežtesnis. Visa tai mano nuomone daug geriau atlikta nei ankstesnės 3 serijos BMW kurį turėjau. CVT dėžė yra sklandi ir nesudėtinga sistema, manau puikiai tinka šiam automobiliui. Vėlgi nieko panašaus į tai ko tikėjausi skaitydamas apžvalgas. Apskritai esu labai patenkintas šiuo automobiliu, jis išsiskiria ir padaro kasdieninį vairavimą malonumu.
Pilnas atsiliepimas...
Nerijus | 2022-12-27

Premium paketas 300h modelis

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, tylus salonas, ekonomiškumas, malonus ir rafinuotas
Atsarginis ratas, neitin erdvus salonas
Tai jau trečias mano Lexus IS ir anta hibridinė versija. Turėjęs prieš tai du BMW automobilius, pirmą kartą persimečiau į Lexus tuomet dar 2,5 L V6 benzininį modelį. Palyginti su kitais automobiliais, kiekvienas mano Lexus buvo patikimas, gerai pagamintas. Manau labai geras kainos ir kokybės santykis. Hibridas yra labai ekonomiškas variantas tokio dydžio automobiliui, be to labai tylus, rafinuotas ir gerai sukomplektuotas. Kai pirmą kartą nusipirkau hibridinę versiją, mano vairavimo stilius šiek tiek keitėsi kol pripratau prie regeneracinio stabdymo, kai elektros variklis įkrauna akumuliatorių kai sulėtini greitį. Dėl to pats stabdymas jaučiasi kitaip, bet greitai prie to pripranti. Apskritai Lexus IS yra puikus automobilis. Lexus taip pat garsėja išskirtinai patikimais automobiliais kaip rodo daugiamečiai aukšti rezultatai įvairiose apklausose ir statistikose. Mano trims ISams reikėjo tiesiog įprastos priežiūros. Nors kiti randa prieko prikibti – tarkim navigacijos sistemos prietaisas yra nepatogus naudoti, o automobilis neturi sportiškumo būdingo BMW modeliams. Asmeniškai aš niekada neturėjau problemų su navigacija, man gana akivaizdu kaip ja naudotis. Kalbant apie sportinį vairavimą realiame pasaulyje, dauguma iš mūsų nevairuoja kaip Hamiltonas ar Verstapenas, tiesiog ramiai leidžia laiką kasdien važiuodami į darbą ir atgal. Šiuo atžvilgiu Lexus yra jauki, rafinuota ir patogi vieta tokioms kelionėms. Jei norite važiuoti greitai, automobilį galima perjungti į „Sport“ režimą ir remiantis gamintojo duomenimis IS turi geresnę akceleraciją nei kti vidutinės klasės lygiaverčiai konkurentai iš Audi ar BMW kompanijų. Vienintelis mano nusiskundimas dėl šio Lexus, kuris galioja ir kitiems šiuolaikiniams automobiliams yra tas, kad jūs neturėsite atsarginio rato tik remonto rinkinį. Taip pat manualas popieriniame variante būtų malonu, o ne tik internetinė versija. Tačiau bendrai drąsiai galiu pasakyti, kad Lexus IS yra puikus automobilis. Turėdamas tris - V6 benziną ir du 300h hibridus nei vienu nenusivyliau. Taigi nekreipkite dėmesio į kai kurių komentatotių komentarus ir šališkas nuomones, tiesiog išbandykite šį automobilį ir būsite sužavėti.
Pilnas atsiliepimas...
Darius | 2022-09-30

300h Luxury komplektacija su odiniu salonu

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patinka bendra automobilio forma, užpakaliniai žibintai fantastiški, kokybiškas salonas, patikima jėgainė
Viena problema yra tai, kad navigacija neranda adresų pagal namo numerį. Galbūt kažkokie nustatymai to neleidžia padaryti, nežinau
Nuostabiai sklandi CVT pavarų dėžė kur nejauti pavarų perjungimo nepaisant to kaip stipriai spausite. Puiki Lexus konstrukcijos ir salono kokybė, visiškai patikimas automobilis visose kategorijose. Puiki ir patogi vairavimo padėtis mano beveik 100 km kelionėje į darbą. Jaučiu kad nepavargstu ir nejaučiu jokių nugaros skausmų kas anksčiau pasitaikydavo. Degalų ekonomija yra puiki, vidutiniškai 4,5 greitkeliuose ir 5,5 mieste. Važiavimas EKO režimu žinoma padidina ekonomiškumą, tačiau galimybė akimirksniu persijungti į sportinę arba įprastą padėtį lenkiant yra puikus dalykas. Elektrinis režimas leidžia ramiai išvažiuoti iš kiemo ryte arba ramiai grįžti naktį niekam labai netrukdant. Galinės sėdynės puikiai tinka visiems 3 mano vaikams. Atsarginio rato trūkumas tikrai nėra gerai, nes daug keliauju, tačiau iki šiol man neteko pradurti padangų. Manau, kad hibridinė pavara pas šį Lexus yra labai sklandi ir nesudėtinga. Perskaičius žurnalistų straipsnius, vos nenusipirkau C klasės Mercedes. Nežinau kokiais automobiliais važiuoja autoapžvalgų žurnalistai, bet mano patirtis yra visiškai priešinga ir nuvažiavus daugiau nei 20 000 km neturėjau jokių gedimų ar didesnių trūkumų, tik gryna japoniška kokybė. Dabar labai džiaugiuosi pasirinkęs Lexus analogą.
Pilnas atsiliepimas...
2022-04-13

Laiko vertę

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Visi privalumai, ypač patinka akloji zona. Patikimas, tvirtas, kokybiškos medžiagos. Eksploatacija kaip ir visų automobilių, niekuo neišsiskirianti. Brangiau kainuoja tiems, kurie nori pasigirti, kad tvarko oficialiame Lexus servise. Puiki galinio vaizdo
Labai kieta važiuoklė, duobės jaučiasi visos, komforto nėra tiek daug kaip atrodo ir kaip rašoma kituose komentaruose. Jie arba versti iš kitos kalbos, arba rašyti žmonių, nevažiavusių šiuo automobiliu. Vairas kartais plaukioja.
Puikus, patikimas ir prabangus automobilis laiko vertę. Žiūrėti komplektaciją! Nes europiniai skiriasi, reikia apžiūrėti keletą variantų ir matysis. Prie pliusų per mažai vietos parašyti normaliam ilgam komentarui, tiesiog neleidžia.
Pilnas atsiliepimas...
2021-11-23

2017 IS300H F sport

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ypatingai malonus vairuoti. Manu nuostabai, traukia praeivių žvilgsnį.
mažokai vietos galvai, sėdint ant galinių sėdynių - vaikam iki 170cm bus viskas liuks - kojom vietos per akis. Kiek sudėtinga išlipt iš vairuotojo vietos
Pirktas iš oficialaus atstovo su 80k km ant dash'o. Absoliučiai pilnas F sport paketas. Jau pralekėm 40k km ir noris dar ilgai važiuoti. Iki šio vairavau f30 330d, tai su tuo ir lyginsiu. Pradedant nuo minusų, lexus trauka keistai prastesnė, nors ne tiek jau silpnesnis. Iš sankryžos remia į sėdynę, bet vėliau lėtai bėgėjas apie 70 km/h (kaip jau kažkas pastebėjo). Viskas per tą CVT, kuri tikrai ne mažai kam patiks. Taip pat bagažinė ne tokia jau patogi kaip bmw. tiek erdvės, tiek atsidarymo atžvilgiu. kiek prastokas infotainment. Na, o privalumai... nepalyginamai geresnės medžiagos. Viskas žymiai rimčiau surinkta, niekas nebarška, salone žiauriai tylu, kol neleki 150kmh+. iš kitos pusės deėl garso, nesu girdėjęs geriau skambančio automobilio, levinson audio vertas kiekvieno cento. Per 40km nieko neteko keist - išmokus vairuot hibridą dar ir kaladėlės mažai drožias. Kalbant apie hibridą, reikia išmokt jį vairuot, nes pradžioje labai nemažai ryjo, į 10L mieste sutilpdavau, bet po metų praktikos ir į 6,5 galiu nesunkiai tilpt. kiek domėjaus, pakabos ir jėgaines detalės pigesnės nei daug kam pasirodytų. Serviso išlaidos taip pat nėra ypatingos - gal tik padangos brangesnės. O apie nusivertėjimą nėra ko kalbėti - lexus Stipriai patariu šį auto. nors, jei dabar pirkčiau, gal įsivertinčiau ir GS variantą (norėtus patogesnės bagažinės)
Pilnas atsiliepimas...
2021-11-07

Lexus 300h

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, elegantiškas, ekonomiškas, gražus
Minusų praktiškai nėra
Super mašinytė. Vidaus ir išorės dizainas kiekvienam pagal skonį, bet tikrai atrodo įdomiai, išsiskiria iš pilkos masės. Varikliai, pakaba be problemų, aišku tai ir nebus labai greitas automobilis, labiau skirtas cruisinimui po miestą. Malonų vairuoti duobių nesijaučia, salone tylu ypač, kai važiuoji elektra. Verta pastebėti, kad labai žema, prie bordiurų atsargiai. Gale vietos mažokai 4 maks važinėti. Kas pavargo nuo vokiškų mašinų labai geras pasirinkimas. Lexus labai mažai nuvertėja, remontų daug nėra, skysčiai, diskai, kaladėlės. Patikima mašina.
Pilnas atsiliepimas...
ISas | 2021-10-02

300h Lexus ISas

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai komfortiškas, atpalaiduojantis automobilis
Jei patinka spausti greičio pedalą ir cypiančios padangos – automobilis ne jums
Tai 5 žvaigždučių automobilis. Automobilio neturiu labai ilgai, bet nuvažiavau porą tūkstančių kilometrų tai galiu pasidalinti pirmais įspūdžiais. Pirkau iš pačio pirmojo šio automobilio savininko su palyginti nedidele rida ir visa aptarnavimų istorija. Pasinagrinėjau kas buvo remontuota ar keista - tai buvo keistas akumuliatorius ir standartiniai aptarnavimai, nieko daugiau. Patikimas - yra geriausias apibūdinimas šiam automobiliui, tai išgirsite iš daugmaž visų Lexus savininkų. Automobilis kelyje yra puikus – pakaba veikia labai komfortiškai, automobilis nuteikia atpalaiduojančiai ir maloniai. Valdymas yra auksinis viduriukas, ne per griežtas kad sugadintų komfortiškumo pojūtį, bet pakankamai stabilus kad jaustųsi lyg važiuotum kaip ant bėgių. Kiek neramino CVT pavarų dėžė, bet nesibaiminkite - ji tinka automobiliui ir suteikia prabangos ir komforto jausmą. Lexus IS tikrai atkreipia praeivių dėmesį – labai malonu būtų ne vienu iš milijono Mercedes ir BMW vairuotojų. Manau, kad jei automobilis ir toliau taip džiugins bei nepaves patikimumas, daugiau negrįšiu prie mersedesų.
Pilnas atsiliepimas...
2021-08-19

Įdomus pasirinkimas

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Punktais, per daug nesiplečiant: Tikrai taupus, kol ant sport režimo nespaudi; ypatingai gera garso izoliacija bei dash'o medžiagos; mark levinson garso įranga yra būtina - be jos net sunku muzikos klausytis; pigus toyotinis išlaikymas; patogu vairuot.
pobrangės F sport padagos (priekis ir galas skirtingas); keistas power dip tarp 70-100km/h - dėl to kenčia akseleracija); gale suaugusiajam nelabai patogu (bet geriau nei audinėj), prastos nulux sėdynės - trinas; prasta multimedia ir nepalaiko flac
Niekad negalvojau, kad išlipsiu iš vokiško automobilio, bet IS paliko didelį įspūdį. Rinkoje ieškojome nelabai didelio, tiek Vilniaus gatvėms, tiek autostradai suderinto automobilio, kuriame tilptų du suaugę + vaiko lopšys. Pagrindiniai kriterijai buvo taupumas, patogumas, patikimumas ir, kad nebutu baisus. Variantų buvo įvairių: pradžioje vos nenusipirkau audi b9 (kadangi šeimoje vertinamos audi bei mersai), tuomet pradėjau žiūrinėtis bmw 3/5. Vėliau, paveiktas staigios paranojos dėl vokiškų pusiau prabangių auto išlaikymo, nuklydau į visai kitą pusę į akį pateko ir škodos, ir kia sėklos, ir geresnių komplektacijų toyotų modeliai - vat paskutiniame ir užsiroviau (bet džiaugiuos, kad "econoboxo" nepasiemiau). Pamačiau pas dealerį stovintį 2016 lexus IS f sport ir pasibandžiau - na ir ką, mano nuostabai, jis oi kaip pranoko prieš tai vairuotą audi b8 ir kadaise supiltą E90. tiek salono kokybė, tiek vairavimo pojūtis geroko pranoko lūkesčius. Tai, po 3mėn paieškų, pagaliau radau savo IS F sport su pilna komplektacija ir simboline (?) 60k km rida.. Jau porą metų kaip apsiženiję, tai pabandyisiu kuo objektyviau pateikt pliusus bei minusus. Tikiu, kad tai automobilis ne kiekvienam, bet tikrai vertas apmąstymo. Imiau hibridą (taip taip, jis nėra labai wow), bet bent nematau, kad būtų daug nuvertėjęs po 2 metų ir 30k km. Tikrai nepalyginamai mažiau nei audi ar bmw. tikiuosi, kad taip ir toliau, atsižvelgiant į tai, jog naujasis IS tėra faceliftas. Nieko neteko keisti, apart vienos pigios traukės. Gerai apgalvoti ar reikia F sport. F sport pastebimai kietesnis, garsesnis, brangesnis išlaikyti (padangos) ir visu litru daugiau ima. Jei įmanoma, geriau imt be ventiliuojamų sėdynių, bet su tikra oda, nes nulux tikrai šit. jei žiūrima iki 2016m, tikrinti kėbulo dalis po galiniu bamperiu - ten yra taškai, kur rudys gali kauptis - net buvo atšaukta dalis lexusų. Iš asmeninė patirties - rinkoje yra nemažai belstų ISų, tai gerai tikrinkite. Pradžioje gali būt sunku su hibridu susidraugaut - patarimas būtų mieste kuo greičiau bėgėtis iki norimo greičio ir tada palaikyti norimą - mažiausiai valgys kuro. Eco režimas nelabai ką duoda - tik pedalas mažiau jautrus tampa.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Lexus modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   CT  
  Vidutiniai  ISISIS
  IS F  
  HS  
  Dideli  GSGSGS 
  ESESESES
   GS F 
  Reprezentaciniai  LSLSLS
  Kupė SCSC RC
   RC F
  Mini krosoveriai    UX
    LBX
  Krosoveriai    NXNX
    RZ
  Visureigiai  RXRXRXRXRX
  GXGX
  Dideli visureigiai  LXLXLX
  Vienatūriai     LM
  Sportiniai   LF-A  
   LC
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt