Markės
925 iš 1834
Lexus IS (XE30) 2013 - dabar
Lexus IS, (XE30) 2013 - dabar
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.89% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)TOP 10Viso įvertinimų: 6
12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Tylus ir rafinuotas interjeras
  • Puikus patikimumas
  • Ekonomiški varikliai
TRŪKUMAI
  • Išorės dizainas ne kiekvieno skoniui
  • Nėra dyzelinių variklių
  • Neitin dinamiški varikliai
"Gamintojas panaudojo geresnes ir kokybiškesnes medžiagas, keleivius džiugina ta pati puiki - "Mark Levinson" garso sistema"
Dar neseniai pristatytas Lexus GS patraukė dėmesį savo „įžūlia“ išvaizda, tačiau naujasis IS šias ribas praplečia gerokai toliau. Naujame IS modelio priekyje matome masyvias priekines groteles – šitai jau matyta GS modelyje. Tačau tokių priekinių žibintų dar niekur nematėme – jie sudaryti iš dviejų „karpytų“ dalių ir akiai apsipratus su šiuo keistu vaizdu, tampa labai patrauklūs ir išskirtiniai. Temstant išryškėja šių „strėlių“ formos kai užsidega artimosios šviesos. Galinėje dalyje išryškinta linija einanti nuo galinių „išplaukusių“ žibintų, kertanti galinį ratą ir įsiliejanti į slenkstį. Gal kiek per daug „racing“ ar chaotiškai atrodo? Galbūt, tačiau bendras vaizdas išliko gana proporcingas ir suderintas. Akivaizdu, tokį išskirtinį automobilio dizainą vieni girs, kiti kritikuos. Kita vertus net ir esant tokiam radikaliam dizainui, IS nuo savo antros kartos pirmtako labai nenutolo ir išlaikė pagirtiną tęstinumą. Lyginant su ankstesniu modeliu, naujasis IS tapo 80 mm ilgesnis, 70 mm išaugo ratų bazė, tad vietos salone padaugėjo, ko taip trūko senesniam modeliui. Interjere – esminiai dizaino pokyčiai. Čia į akis krenta variklio užvedimo mygtukas, kuris iškeltas gerokai aukščiau ir jo nebeužstoja vairas, oro kondicionierius valdomas elektrostatiniais mygtukais prie kurių užtenka vos prisiliesti (kam tai nepatiks temperatūrą galima reguliuoti ir spaudžiant rodyklytes). Pats prietaisų skydelio dizainas neatrodo itin radikaliai, tačiau gerokai skiriasi nuo pirmtako. Gamintojas panaudojo geresnes ir kokybiškesnes medžiagas, keleivius džiugina ta pati puiki „Mark Levinson" garso sistema. Priekinės sėdynės sumontuotos šiek tiek žemiau, vairas į vairuotoją atsuktas patogesniu kampu. Pačios sėdynės, tradiciškai, ne tik šildomos, bet ir vėdinamos. Bagažo skyrius nėra itin didelis – 480 litrų talpos, tačiau pliusas yra tai, kad hibridinė versija turi vos 30 litrų mažesnę bagažinę, o ir galinės sėdynės skirtingai nei pas pirmtaką yra nulenkiamos. Kitas įdomus dalykas – variklio garsas atkuriamas automobilio kolonėlėse, kurio garsumą galima reguliuoti. Tiesa, važiuojant tokiu automobiliu norisi tiesiog mėgautis nepriekaištinga salono tyla. Trūkumų čia rasite nedaug – truputį erzina neitin tikslus ir patogus multimedijos valdymo mechanizmas, o ir pats ekranas galėjo būti didesnis. Gale sėdintiems vietos gali pritrūkti, ypač keleivių galvoms. Naujasis Lexus IS siūlomas dviejų variantų: IS 250 komplektuojamas su benzininiu V6 tipo 208 AG galią turinčiu varikliu ir IS 300h su 2,5 L benzininiu varikliu ir elektriniu varikliuku kas bendrai sugeneruoja 221 AG galią. Tai pirmasis IS serijos modelis su hibridine pavara. Beje, dyzelinių versijų gaminti neketinama – kaip ekonomiškus variklius japonai mato tik hibridines sistemas. Deja, malonumą mėgautis galia kiek sugadina tingi CVT pavarų dėžė. Kelyje automobilis elgiasi kiek kitaip ir tai nėra labai būdinga Lexus markei – vairo mechanizmas veikia aštriau ir tiksliau, automobilis stabiliau laikosi kelio, kėbulas beveik neturi nepageidaujamo pasvyrimo. Kagi turime beveik tobulą, nepaprastai komfortišką, pilną įvairių technologinių naujovių automobilį. Įdomu, ką naujo ir radikalaus gamintojas pasiūlys naujos kartos Lexus IS?
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 6
2022-04-13
Laiko vertę
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Visi privalumai, ypač patinka akloji zona. Patikimas, tvirtas, kokybiškos medžiagos. Eksploatacija kaip ir visų automobilių, niekuo neišsiskirianti. Brangiau kainuoja tiems, kurie nori pasigirti, kad tvarko oficialiame Lexus servise. Puiki galinio vaizdo
Labai kieta važiuoklė, duobės jaučiasi visos, komforto nėra tiek daug kaip atrodo ir kaip rašoma kituose komentaruose. Jie arba versti iš kitos kalbos, arba rašyti žmonių, nevažiavusių šiuo automobiliu. Vairas kartais plaukioja.
Puikus, patikimas ir prabangus automobilis laiko vertę. Žiūrėti komplektaciją! Nes europiniai skiriasi, reikia apžiūrėti keletą variantų ir matysis. Prie pliusų per mažai vietos parašyti normaliam ilgam komentarui, tiesiog neleidžia.
Pilnas atsiliepimas...
2021-11-23
2017 IS300H F sport
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ypatingai malonus vairuoti. Manu nuostabai, traukia praeivių žvilgsnį.
mažokai vietos galvai, sėdint ant galinių sėdynių - vaikam iki 170cm bus viskas liuks - kojom vietos per akis. Kiek sudėtinga išlipt iš vairuotojo vietos
Pirktas iš oficialaus atstovo su 80k km ant dash'o. Absoliučiai pilnas F sport paketas. Jau pralekėm 40k km ir noris dar ilgai važiuoti. Iki šio vairavau f30 330d, tai su tuo ir lyginsiu. Pradedant nuo minusų, lexus trauka keistai prastesnė, nors ne tiek jau silpnesnis. Iš sankryžos remia į sėdynę, bet vėliau lėtai bėgėjas apie 70 km/h (kaip jau kažkas pastebėjo). Viskas per tą CVT, kuri tikrai ne mažai kam patiks. Taip pat bagažinė ne tokia jau patogi kaip bmw. tiek erdvės, tiek atsidarymo atžvilgiu. kiek prastokas infotainment. Na, o privalumai... nepalyginamai geresnės medžiagos. Viskas žymiai rimčiau surinkta, niekas nebarška, salone žiauriai tylu, kol neleki 150kmh+. iš kitos pusės deėl garso, nesu girdėjęs geriau skambančio automobilio, levinson audio vertas kiekvieno cento. Per 40km nieko neteko keist - išmokus vairuot hibridą dar ir kaladėlės mažai drožias. Kalbant apie hibridą, reikia išmokt jį vairuot, nes pradžioje labai nemažai ryjo, į 10L mieste sutilpdavau, bet po metų praktikos ir į 6,5 galiu nesunkiai tilpt. kiek domėjaus, pakabos ir jėgaines detalės pigesnės nei daug kam pasirodytų. Serviso išlaidos taip pat nėra ypatingos - gal tik padangos brangesnės. O apie nusivertėjimą nėra ko kalbėti - lexus Stipriai patariu šį auto. nors, jei dabar pirkčiau, gal įsivertinčiau ir GS variantą (norėtus patogesnės bagažinės)
Pilnas atsiliepimas...
2021-11-07
Lexus 300h
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, elegantiškas, ekonomiškas, gražus
Minusų praktiškai nėra
Super mašinytė. Vidaus ir išorės dizainas kiekvienam pagal skonį, bet tikrai atrodo įdomiai, išsiskiria iš pilkos masės. Varikliai, pakaba be problemų, aišku tai ir nebus labai greitas automobilis, labiau skirtas cruisinimui po miestą. Malonų vairuoti duobių nesijaučia, salone tylu ypač, kai važiuoji elektra. Verta pastebėti, kad labai žema, prie bordiurų atsargiai. Gale vietos mažokai 4 maks važinėti. Kas pavargo nuo vokiškų mašinų labai geras pasirinkimas. Lexus labai mažai nuvertėja, remontų daug nėra, skysčiai, diskai, kaladėlės. Patikima mašina.
Pilnas atsiliepimas...
2021-10-02
300h Lexus ISas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai komfortiškas, atpalaiduojantis automobilis
Jei patinka spausti greičio pedalą ir cypiančios padangos – automobilis ne jums
Tai 5 žvaigždučių automobilis. Automobilio neturiu labai ilgai, bet nuvažiavau porą tūkstančių kilometrų tai galiu pasidalinti pirmais įspūdžiais. Pirkau iš pačio pirmojo šio automobilio savininko su palyginti nedidele rida ir visa aptarnavimų istorija. Pasinagrinėjau kas buvo remontuota ar keista - tai buvo keistas akumuliatorius ir standartiniai aptarnavimai, nieko daugiau. Patikimas - yra geriausias apibūdinimas šiam automobiliui, tai išgirsite iš daugmaž visų Lexus savininkų. Automobilis kelyje yra puikus – pakaba veikia labai komfortiškai, automobilis nuteikia atpalaiduojančiai ir maloniai. Valdymas yra auksinis viduriukas, ne per griežtas kad sugadintų komfortiškumo pojūtį, bet pakankamai stabilus kad jaustųsi lyg važiuotum kaip ant bėgių. Kiek neramino CVT pavarų dėžė, bet nesibaiminkite - ji tinka automobiliui ir suteikia prabangos ir komforto jausmą. Lexus IS tikrai atkreipia praeivių dėmesį – labai malonu būtų ne vienu iš milijono Mercedes ir BMW vairuotojų. Manau, kad jei automobilis ir toliau taip džiugins bei nepaves patikimumas, daugiau negrįšiu prie mersedesų.
Pilnas atsiliepimas...
2021-08-19
Įdomus pasirinkimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Punktais, per daug nesiplečiant: Tikrai taupus, kol ant sport režimo nespaudi; ypatingai gera garso izoliacija bei dash'o medžiagos; mark levinson garso įranga yra būtina - be jos net sunku muzikos klausytis; pigus toyotinis išlaikymas; patogu vairuot.
pobrangės F sport padagos (priekis ir galas skirtingas); keistas power dip tarp 70-100km/h - dėl to kenčia akseleracija); gale suaugusiajam nelabai patogu (bet geriau nei audinėj), prastos nulux sėdynės - trinas; prasta multimedia ir nepalaiko flac
Niekad negalvojau, kad išlipsiu iš vokiško automobilio, bet IS paliko didelį įspūdį. Rinkoje ieškojome nelabai didelio, tiek Vilniaus gatvėms, tiek autostradai suderinto automobilio, kuriame tilptų du suaugę + vaiko lopšys. Pagrindiniai kriterijai buvo taupumas, patogumas, patikimumas ir, kad nebutu baisus. Variantų buvo įvairių: pradžioje vos nenusipirkau audi b9 (kadangi šeimoje vertinamos audi bei mersai), tuomet pradėjau žiūrinėtis bmw 3/5. Vėliau, paveiktas staigios paranojos dėl vokiškų pusiau prabangių auto išlaikymo, nuklydau į visai kitą pusę į akį pateko ir škodos, ir kia sėklos, ir geresnių komplektacijų toyotų modeliai - vat paskutiniame ir užsiroviau (bet džiaugiuos, kad "econoboxo" nepasiemiau). Pamačiau pas dealerį stovintį 2016 lexus IS f sport ir pasibandžiau - na ir ką, mano nuostabai, jis oi kaip pranoko prieš tai vairuotą audi b8 ir kadaise supiltą E90. tiek salono kokybė, tiek vairavimo pojūtis geroko pranoko lūkesčius. Tai, po 3mėn paieškų, pagaliau radau savo IS F sport su pilna komplektacija ir simboline (?) 60k km rida.. Jau porą metų kaip apsiženiję, tai pabandyisiu kuo objektyviau pateikt pliusus bei minusus. Tikiu, kad tai automobilis ne kiekvienam, bet tikrai vertas apmąstymo. Imiau hibridą (taip taip, jis nėra labai wow), bet bent nematau, kad būtų daug nuvertėjęs po 2 metų ir 30k km. Tikrai nepalyginamai mažiau nei audi ar bmw. tikiuosi, kad taip ir toliau, atsižvelgiant į tai, jog naujasis IS tėra faceliftas. Nieko neteko keisti, apart vienos pigios traukės. Gerai apgalvoti ar reikia F sport. F sport pastebimai kietesnis, garsesnis, brangesnis išlaikyti (padangos) ir visu litru daugiau ima. Jei įmanoma, geriau imt be ventiliuojamų sėdynių, bet su tikra oda, nes nulux tikrai šit. jei žiūrima iki 2016m, tikrinti kėbulo dalis po galiniu bamperiu - ten yra taškai, kur rudys gali kauptis - net buvo atšaukta dalis lexusų. Iš asmeninė patirties - rinkoje yra nemažai belstų ISų, tai gerai tikrinkite. Pradžioje gali būt sunku su hibridu susidraugaut - patarimas būtų mieste kuo greičiau bėgėtis iki norimo greičio ir tada palaikyti norimą - mažiausiai valgys kuro. Eco režimas nelabai ką duoda - tik pedalas mažiau jautrus tampa.
Pilnas atsiliepimas...
2018-10-28
Lexus IS 250 F-sport
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokybė ir patikimumas
Komplektacijų pasirinkimas
Prieš Lexus turėjau ankstesnį IS modelį. Todėl lyginsiu III kartos su II kartos IS modeliu. Truputį priešistorės. Gana netikėtai, atsirado galimybė pakeisti seną Lexus is250 į kažką naujo. Kriterijai buvo tokie: 1. patikimumas, nes aš ketinu vairuoti automobilį ne mažiau nei ankstesnį ir tai yra bent jau 4 metus. 2. Gražus išorės dizainas . 3. Važiuotų ne prasčiau nei senasis. 4. Panašus galingumas, ty. iki 249 ag. 5. Sedanas su galiniais varomais ratais. 6. Ekonomiškas ir nepretenzingas. Iš svarstomų variantų: Lexus GX470" 2013 metų su labai maža rida. Puikus automobilis, bet man per didelis laivas. Sekantis, trečiosios kartos Lexus GS300. Viskas lyg ir būtų buvę gerai, bet išėjo nauju kėbulu. Paskutinių metų modelių - kainos buvo užkeltos. Mažas pasirinkimas tarp naudotų. Lexus GS250. Naujam nepakako pinigų, o naudotų automobilių rinkoje buvo galima ant pirštų suskaičiuoti. Patiko Mazda 6 Žinoma, ne visi kriterijai tiko, bet vis tiek užsukau į saloną pasižiūrėti. Pravažiavau su 2.5 ltr. Važiuoja neblogai, paspaudus gazą iki galo, priekiniai ratai kasasi. Net ir pačios pilniausios komplektacijos salonas nepadarė jokio įspūdžio. Vienu žodžiu Mazda... Tik neužpykit Mazdų savininkai. BMW troikė su 2 metų garantija visai ne kažką. Išvaizda nepatiko. Dviejų litrų tūrio, kaip sulčių paketas su dulkių siurblio garsu. Ir šiaip jų pilna, kiekvienam kieme stovi minimum po dvi. Naujoji MB C klasė. Iš principo tas pats kaip BMW. Be AMG paketo - labai prastas, o su paketu žiauriai brangu. Volvo S60. Salonas ne kažką. Nepatiko odos kokybė. Grubi, kaip būtų iš begemoto subinės odos, panašiai kaip antrame Santa Fe. Gerai, grįžkime iš šio lyrinio nukrypimo. Tai nusprendžiau likti prie tos pačios automobilio markės ir išsirinkau naująjį IS250. Šis automobilis atitinka visus kriterijus. Iš siūlomų komplektacijų pasirinkau F sport Executive paketą, bet reikėjo išsirinkti spalvą. Po tamsaus automobilio aš norėjau šviesaus, nes buvo jau atsibodę iš vien plauti mašiną, kadangi ant juodos spalvos kiekviena dėmė matosi. Man visada patiko baltas perlas. Tačiau pasirodė, kad tokios spalvos modelius nėra F Sport paketo, bet buvo kitokia balta. Bet jei atvirai, ji man primena klozetą ar šaldytuvą. Bet tokie automobiliai buvo salone. Buvo ir juodas. Šiek tiek vėliau aš pamačiau internete, kad yra nauja spalva - šviesiai pilka. Dar kartą nuvykau į saloną, sužinoti, ar yra pas juos ir pažiūrėti kaip atrodo realybėje. Taigi pradėkite lyginamąją dalį. Paskutinis IS250 pirkau su 23,800 kilometrų rida ir turėjau 4,5 metus jis buvo 2006 m., su maksimaliu, iki tam tikro laiko, Premium paketu. Per visą tą laiką jis manęs nepavedė, tarnavo puikiai. Dabartinis Lexus'as, kaip jūs jau supratote, prastesnės komplektacijos - "F Sport Executive" Pagrindinis skirtumas, nėra odos ir priekinių sėdynių ventiliacijos - labai geras dalykas. Kai karšta, to labai trūksta, nors dabar sėdynės neodinės. Dabar nėra vairuotojo ir keleivio sėdynių atminties. Nors elektrinis reguliavimas išliko, atmintis reikalinga tais atvejai, kai valau saloną. Vairo kolonėlės reguliavimas - mechaninis. Gale nėra nuo saulės užuolaidėlių, žinoma tai smulkmena, bet man jos labai patiko. Keyless užrakto irgi jau nėra. Man tai yra svarbu. Nėra priekinių žibintų apiplovimo. Nors, man atrodo, kad dabar nėra ir Luxury konfigūracijoje. Iš trūkumų lyg ir viskas. Dabar, apie tai ko nebuvo ankstesniame IS'e. Multimedija tapo geresnė, žinoma, yra Bluetooth ir galimybė prijungti įvairius dalykus. Taip pat dabar yra priekinio ir galinio vaizdo kameros. Viskas veikia normaliai. Šviesos diodai. Tikrai geriau nei ankstesni ksenonai. Kalbant apie patobulinimus. Labai maloniai nustebino lietaus jutikliai, dirba kur kas tiksliau, nei prieš tai. Daugelis žmonių pastebi, kad salonas tapo didesnis. Taip, bet su vienu BET. Gale keleivių kojoms vietos atsirado kur kas daugiau, bet susiaurėjo pati sėdynė. Aš nebūčiau pastebėjęs. Mano žmona atkreipė į tai dėmesį. Jei anksčiau buvo galima padėti lopšį nuo vežimėlio ir atsisėsti šalia, tai dabar jau liko kur kas mažiau vietos atsisėsti šalia. Kalbant apie variklį ir dėžę, viskas lieko nepakitę. Nors man atrodo, kad automobilio apetitas sumažėjo. Valdymas, automobilis tapo labiau susikoncentravęs. Geriau stovi ant kelio, tarsi būtų prilipęs. Garso izoliacija, palyginti su ankstesniu IS'u, yra geresnė.
Pilnas atsiliepimas...
 
Lexus modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Kompaktiniai   CT  
  Vidutiniai  ISISIS
  IS F  
  HS  
  Dideli  GSGSGS 
  ESESESES
   GS F 
  Reprezentaciniai  LSLSLS
  Kupė SCSC RC
   RC F
  Mini krosoveriai    UX
  Krosoveriai    NXNX
    RZ
  Visureigiai  RXRXRXRXRX
  GXGX
  Dideli visureigiai  LXLXLX
  Sportiniai   LF-A  
   LC
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2500 skelbimų, virš 7500 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1800 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt