Markės
806 iš 1921
Jaguar F-Pace 2016 - dabar
Jaguar F-Pace, 2016 - dabar
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.811% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 8
18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 63% Ne 37%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Praktiška bagažinė
  • Gerai valdomas
  • Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Prastoki dyzeliniai varikliai
  • Kiek per paprastas dizainas
  • Nekomfortiška pakaba
"Išskirtinė šio visureigio sąvybė kaip ir reikėjo tikėtis yra puikios valdymo savybės – automobilis valdomas kaip vidutinės klasės sportiškas sedanas"
Pagaliau ir Jaguar įžengė į prabangių visureigių rinką. Be jokios abejonės tai automobilis skirtas asfaltui ir sportiškam vairavimo stiliui. Kaip ir neseniai pasirodę XE ir XF modeliai, F-Pace turi priekinę dviejų skersinių svirčių ir galinę daugiasvirtę pakabą, kėbulo gamyboje daugiausia naudojamas lengvas aliuminis. Visa tai suteikia automobiliui sportiškų sąvybių. Pagal matmenis Jaguar visureigis yra tarpinis variantas tarp Range Rover Sport ir Evoque modelių ir skirtas pirkėjams, kurie labiau vertina ne pravažumo sąvybes, o stilių ir sportiškumą. Jaguar F-Pace automobilio dizainas itin panašus į minėtus XE ir XF modelius, ypač priekine dalimi, o galinė dalis beveik identiškai atkartoja sportiško F-Type galinę dalį. Ir nors visureigis “sulipdytas” iš keletos lengvųjų Jaguar automobilių dizaino gabalų, jis atrodo vientisai ir patraukliai. Sportiškas pojūtis neapleidžia ir salone – čia sėdynės sumontuotos pakankamai žemai, vairas nedidukas ir itin smagus. Galinės sėdynės atkartojant Land Rover patirtį yra sumontuotos šiek tiek aukščiau nei priekinės – tai suteikia savotišką vientisumo atmosferą salone. Nedidelių priekaištų susilaukia priekinė ir durų panelės, kurios tiek dizaino, tiek kokybės požiūriu yra kuklios turint omeny į kokią rinkos dalį taiko šis Jaguar. Išskirtinė visureigio sąvybė žinoma yra puikios valdymo savybės – automobilis judesių vairu klauso kaip vidutinės klasės sportiškas sedanas. Vairo mechanizmas yra kiek “sunkesnis” nei pas mažesnius Jaguar, tačiau yra itin tikslus ir labai greitai reaguoja net į nedidelius vairo pasukimus. Važiuojant mažesniu greičiu automobilis atrodo kiek neramus, tačiau didėjant greičiui atsiskleidžia puikios stabilumo sąvybės. Posūkiuose šiek tiek pastebimas kėbulo posvyris, tačiau jis greitai neutralizuojamas ir leidžia vairuotojui jaustis pakankamai užtikrintam net aštriuose posūkiuose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Jaguar E-Pace ir F-Type galinės dalys:



Tokį automobilį vairuoja ir Harry Kane'as:


Patalpino: Saulius | 2023-09-24
Prestige komplektacija su dvilitriu dyzeliniu varikliu
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Itin geras salonas, itin ekonomiškas
  • Ekonomiškas
  • Gera garso izoliacija
  • Interjero medžiagos
  • Gera pakaba
  • Komfortiškas
  • Gerai valdomas
  • Stabilus kelyje
  • Gera įranga
  • Ergonomiškas salonas
  • Gražus dizainas
Brangus išlaikymas
  • Brangus išlaikymas
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,0
Bendras automobilio aprašas
Maniškis varomas tik dviem ratais, turi 183 AG dyzelinį variklį. Viduje - prestižinė apdaila, elektrinis stiklinis stogas per visą ilgį, atbulinės eigos kamera, pilno dydžio atsarginis ratas, fantastiška raudona spalva. Automobilis važiuoja smagiai, o kuro sąnaudas stebiu per Jaguar programėlę. Kelionėje iš Vilniaus į Klaipėdą ir atgal, automobilis naudojo vidutiniškai 3,7 L/100 km važiuojant į priekį, o atgal vos 3,3 L. Nerealu! Aišku oras buvo nekarštas, ramus, važiuota praktiškai nenaudojant kondicionieriaus. Trumpuose atstumuose mieste automobilis naudoja apie 5,2 L net naudojant oro kondicionierių ir šildomas sėdynes. Šis Jaguar pakeitė ankščiau turėtą 2007 metų Chrysler 300C – anas buvo geras žvėris, bet su daugybe problemų. Prieš tai turėjau BMW 330D universalą, kuris iš pradžių labai patiko, atrodė gana erdvus, tačiau buvo siaubingai perdažytas su prastos kokybės interjeru. Šiam BMW prireikė naujos sankabos ir tuomet pavarų dėžės, į saloną tekėjo vanduo ir nepaisant visų mano pastangų per 9 mėnesius jis nuolat gedo. Todėl šis Jaguar man nuolat teikia džiaugsmą, fantastišką ekonomiškumą ir kol kas negenda. Vidaus apdaila pagaminta pavyzdingai, naudojamos patvarios medžiagos, ypač bagažinės ir statramsčių zonose. Mechanika nuostabi. Minusai – eilinės priežiūros paslaugos labai brangios, paprasti remonto darbai ir detalės tokios kaip stabdžių kaladėlių pakeitimas kainuoja kosmosą.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 0)
Jaguar modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Vidutiniai   X-Type XE
  Dideli  S-TypeXFXF
  Reprezentaciniai XJXJXJXJ 
  Krosoveriai    E-Pace
  Dideli krosoveriai    I-Pace
  Visureigiai    F-Pace
  Sportiniai    F-Type
  GT klasės XJSXKXK  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt