Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Praktiška bagažinė
- Gerai valdomas
- Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Prastoki dyzeliniai varikliai
- Kiek per paprastas dizainas
- Nekomfortiška pakaba
"Išskirtinė šio visureigio sąvybė kaip ir reikėjo tikėtis yra puikios valdymo savybės – automobilis valdomas kaip vidutinės klasės sportiškas sedanas"
Pagaliau ir Jaguar įžengė į prabangių visureigių rinką. Be jokios abejonės tai automobilis skirtas asfaltui ir sportiškam vairavimo stiliui. Kaip ir neseniai pasirodę XE ir XF modeliai, F-Pace turi priekinę dviejų skersinių svirčių ir galinę daugiasvirtę pakabą, kėbulo gamyboje daugiausia naudojamas lengvas aliuminis. Visa tai suteikia automobiliui sportiškų sąvybių. Pagal matmenis Jaguar visureigis yra tarpinis variantas tarp Range Rover Sport ir Evoque modelių ir skirtas pirkėjams, kurie labiau vertina ne pravažumo sąvybes, o stilių ir sportiškumą. Jaguar F-Pace automobilio dizainas itin panašus į minėtus XE ir XF modelius, ypač priekine dalimi, o galinė dalis beveik identiškai atkartoja sportiško F-Type galinę dalį. Ir nors visureigis “sulipdytas” iš keletos lengvųjų Jaguar automobilių dizaino gabalų, jis atrodo vientisai ir patraukliai. Sportiškas pojūtis neapleidžia ir salone – čia sėdynės sumontuotos pakankamai žemai, vairas nedidukas ir itin smagus. Galinės sėdynės atkartojant Land Rover patirtį yra sumontuotos šiek tiek aukščiau nei priekinės – tai suteikia savotišką vientisumo atmosferą salone. Nedidelių priekaištų susilaukia priekinė ir durų panelės, kurios tiek dizaino, tiek kokybės požiūriu yra kuklios turint omeny į kokią rinkos dalį taiko šis Jaguar. Išskirtinė visureigio sąvybė žinoma yra puikios valdymo savybės – automobilis judesių vairu klauso kaip vidutinės klasės sportiškas sedanas. Vairo mechanizmas yra kiek “sunkesnis” nei pas mažesnius Jaguar, tačiau yra itin tikslus ir labai greitai reaguoja net į nedidelius vairo pasukimus. Važiuojant mažesniu greičiu automobilis atrodo kiek neramus, tačiau didėjant greičiui atsiskleidžia puikios stabilumo sąvybės. Posūkiuose šiek tiek pastebimas kėbulo posvyris, tačiau jis greitai neutralizuojamas ir leidžia vairuotojui jaustis pakankamai užtikrintam net aštriuose posūkiuose.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Saulius | 2023-09-24 |
Prestige komplektacija su dvilitriu dyzeliniu varikliu |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Itin geras salonas, itin ekonomiškas
Brangus išlaikymas
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Maniškis varomas tik dviem ratais, turi 183 AG dyzelinį variklį. Viduje - prestižinė apdaila, elektrinis stiklinis stogas per visą ilgį, atbulinės eigos kamera, pilno dydžio atsarginis ratas, fantastiška raudona spalva. Automobilis važiuoja smagiai, o kuro sąnaudas stebiu per Jaguar programėlę. Kelionėje iš Vilniaus į Klaipėdą ir atgal, automobilis naudojo vidutiniškai 3,7 L/100 km važiuojant į priekį, o atgal vos 3,3 L. Nerealu! Aišku oras buvo nekarštas, ramus, važiuota praktiškai nenaudojant kondicionieriaus. Trumpuose atstumuose mieste automobilis naudoja apie 5,2 L net naudojant oro kondicionierių ir šildomas sėdynes. Šis Jaguar pakeitė ankščiau turėtą 2007 metų Chrysler 300C – anas buvo geras žvėris, bet su daugybe problemų. Prieš tai turėjau BMW 330D universalą, kuris iš pradžių labai patiko, atrodė gana erdvus, tačiau buvo siaubingai perdažytas su prastos kokybės interjeru. Šiam BMW prireikė naujos sankabos ir tuomet pavarų dėžės, į saloną tekėjo vanduo ir nepaisant visų mano pastangų per 9 mėnesius jis nuolat gedo. Todėl šis Jaguar man nuolat teikia džiaugsmą, fantastišką ekonomiškumą ir kol kas negenda. Vidaus apdaila pagaminta pavyzdingai, naudojamos patvarios medžiagos, ypač bagažinės ir statramsčių zonose. Mechanika nuostabi. Minusai – eilinės priežiūros paslaugos labai brangios, paprasti remonto darbai ir detalės tokios kaip stabdžių kaladėlių pakeitimas kainuoja kosmosą. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 0)
Jaguar modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Vidutiniai | X-Type | XE | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S-Type | XF | XF | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | XJ | XJ | XJ | XJ | ||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | E-Pace | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | I-Pace | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | F-Pace | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | F-Type | |||||||||||||||||||||||||||||||
GT klasės | XJS | XK | XK | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Jaguar F-Pace TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis