Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Smagus vairuoti
- Įdomus ir kokybiškas interjeras
- Dinamiškas V6 variklis
TRŪKUMAI
- Blankokas dizainas
- Neerdvios galinės sėdynės
- Mažas variklių pasirinkimas
"Naujoji architektūra leido sukurti itin trumpą priekinę iškyšą ir ilgą galinę, taip automobiliui suteikiant dinamiškesnę kupė stiliaus kėbulo formą"
2014 metais pagaliau buvo pristatytas mažasis Jaguar. Jaguar XE yra pirmasis modelis pagamintas naudojant naująją Jaguar ir Land Rover sukurtą modulinę architektūrą, kuri turi įgyvendinti naujus standartus automobilio valdymo ir dinamikos srityje vidutinio dydžio segmente. Naujoji architektūra leido sukurti itin trumpą priekinę iškyšą ir ilgą galinę, taip automobiliui suteikiant dinamiškesnę kupė stiliaus kėbulo formą. Agresyvaus dizaino variklio dangtis, priekiniai žibintai ir didžiulės radiatoriaus grotelės dar labiau akcentuoja sportišką Jaguar XE charakterį. Viduje kompaktiškas automobilis siūlo daugiau erdvės nei pirmtakas, kurią dar labiau pabrėžia „gili“ priekinė panelė. Čia jaučiama nemaža itin sėkmingo F-Type modelio įtaka.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2020-06-22
technologijos.lt
„Jaguar“ galvoja, kuo reikės pakeisti XE ir XF - svarstomi radikaliai skirtingi variantai „Jaguar“ dar visai neseniai svajojo pakovoti dėl vietos rinkoje su konkurentais iš Vokietijos. O dabar ieško geriausios išgyvenimo strategijos. Kas pakeis senstančius sedanus XE ir XF? „Jaguar“ pasvarstymai šia tema patiks ne visiems.
„Jaguar XF“ ir mažesnis XE yra sportiški ir pakankamai prabangūs galiniai ratais varomi automobiliai. Jie atrodo tikrai neblogai, o apžvalgininkai giria ir jų dinamines savybes. Didžiausia jų bėda - vieta rinkoje. „Jaguar“ sedanai yra šiek tiek brangesni už analogiškus vokiškus modelius. Be to, „Audi“, „Mercedes-Benz“ ir BMW konkurentai geriau išlaiko savo vertę ir turi patikimesnių automobilių reputaciją nei „Jaguar“.
Gražus, bet gal kiek nuobodokas XE gaminamas nuo 2015 metų. Greitu metu jo gamyba nebus nutraukta, tačiau „Jaguar“ jau turi galvoti, kuo bus pakeistas šis automobilis. Atnaujintu XE? Visai nauju sedanu? Turbūt nei vienas, nei kitas variantas jau nebetinka, nes XE ir XF pardavimai buvo lėti, o žmonės nebenori sedanų.
Svarstomi keli variantai. Pirmasis - pakeisti XF ir XE ekologišku automobiliu. Tai būtų hibridinis sedanas, kuris konkurentus pranoktų savo technologijomis. Bet tai būtų sunku. Taigi, svarstomas ir kitas variantas - abu dideli sedanai būtų pakeisti maždaug 4,5 metrų ilgio hečbeku.
Taip - „Jaguar“ rimtai galvoja nebegaminti sedanų su vidaus degimo varikliais. Elektrinis XJ bus pristatytas vėliau šiais metais. Taigi, XE ir XF galėtų tapti vienu hečbeku. „Jaguar“ tikisi, kad toks automobilis pritrauktų jaunesnių pirkėjų ir, žinoma, moterų, nes dabartiniai markės modeliai patinka tik labai specifinei vyriškai auditorijai.
Žmonėms nebepatinka sedanai. Vienas garsiausių automobilių žurnalistų pasaulyje ir „Top Gear“ vedėjas Chrisas Harrisas krosoverių ir visureigių populiarumą vadina skonio trūkumo problema. Anksčiau vairuotojai norėjo sėdėti kiek įmanoma arčiau kelio. Jiem patiko lengvesni automobiliai, kurie smagiau įveikia posūkius. Dabar žmonės perka brangesnius, sunkesnius ir ne tokius ekonomiškus (ir ekologiškus) hečbekus ant aukštesnės važiuoklės, o tada sau meluoja, kad vairuoja visureigį, kitiems - kad jų automobilis yra toks pat dinamiškas kaip ir sedanas.
Taigi, tikėtina, kad XF ir XE bus pakeisti vienu hečbeku. Tai tikriausiai būtų brangus, bet prabangus automobilis, pasižymintis nereikalingai aukšta važiuokle. Įdomu tai, kad planuojama, jog šis automobilis pasižymėtų švelniai elegantišku stiliumi. Taip „Jaguar“ planuoja išsiskirti iš dabartinės kampuoto ir agresyvaus dizaino mados. Tik kažin, ar šis planas pavyks - gali būti, kad „Jaguar“ XE ir XF automobilius keis niekuo ir britų automobilių gamintojo gamoje liks skylė.
|
Jaguar modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Vidutiniai | X-Type | XE | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S-Type | XF | XF | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | XJ | XJ | XJ | XJ | ||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | E-Pace | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | I-Pace | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | F-Pace | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | F-Type | |||||||||||||||||||||||||||||||
GT klasės | XJS | XK | XK | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Jaguar XE TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis