Markės
811 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Smagus vairuoti
  • Įdomus ir kokybiškas interjeras
  • Dinamiškas V6 variklis
TRŪKUMAI
  • Blankokas dizainas
  • Neerdvios galinės sėdynės
  • Mažas variklių pasirinkimas
"Naujoji architektūra leido sukurti itin trumpą priekinę iškyšą ir ilgą galinę, taip automobiliui suteikiant dinamiškesnę kupė stiliaus kėbulo formą"
2014 metais pagaliau buvo pristatytas mažasis Jaguar. Jaguar XE yra pirmasis modelis pagamintas naudojant naująją Jaguar ir Land Rover sukurtą modulinę architektūrą, kuri turi įgyvendinti naujus standartus automobilio valdymo ir dinamikos srityje vidutinio dydžio segmente. Naujoji architektūra leido sukurti itin trumpą priekinę iškyšą ir ilgą galinę, taip automobiliui suteikiant dinamiškesnę kupė stiliaus kėbulo formą. Agresyvaus dizaino variklio dangtis, priekiniai žibintai ir didžiulės radiatoriaus grotelės dar labiau akcentuoja sportišką Jaguar XE charakterį. Viduje kompaktiškas automobilis siūlo daugiau erdvės nei pirmtakas, kurią dar labiau pabrėžia „gili“ priekinė panelė. Čia jaučiama nemaža itin sėkmingo F-Type modelio įtaka.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Buvo išleista itin reta ir galinga SV Project 8 versija turinti 592 AG 5.0 L Jaguar AJ-V8 variklį:



2020-06-22 technologijos.lt

„Jaguar“ galvoja, kuo reikės pakeisti XE ir XF - svarstomi radikaliai skirtingi variantai

„Jaguar“ galvoja, kuo reikės pakeisti XE ir XF - svarstomi radikaliai skirtingi variantai
 
„Jaguar“ dar visai neseniai svajojo pakovoti dėl vietos rinkoje su konkurentais iš Vokietijos. O dabar ieško geriausios išgyvenimo strategijos. Kas pakeis senstančius sedanus XE ir XF? „Jaguar“ pasvarstymai šia tema patiks ne visiems.
 
„Jaguar XF“ ir mažesnis XE yra sportiški ir pakankamai prabangūs galiniai ratais varomi automobiliai. Jie atrodo tikrai neblogai, o apžvalgininkai giria ir jų dinamines savybes. Didžiausia jų bėda - vieta rinkoje. „Jaguar“ sedanai yra šiek tiek brangesni už analogiškus vokiškus modelius. Be to, „Audi“, „Mercedes-Benz“ ir BMW konkurentai geriau išlaiko savo vertę ir turi patikimesnių automobilių reputaciją nei „Jaguar“.
 
Gražus, bet gal kiek nuobodokas XE gaminamas nuo 2015 metų. Greitu metu jo gamyba nebus nutraukta, tačiau „Jaguar“ jau turi galvoti, kuo bus pakeistas šis automobilis. Atnaujintu XE? Visai nauju sedanu? Turbūt nei vienas, nei kitas variantas jau nebetinka, nes XE ir XF pardavimai buvo lėti, o žmonės nebenori sedanų.
 
Svarstomi keli variantai. Pirmasis - pakeisti XF ir XE ekologišku automobiliu. Tai būtų hibridinis sedanas, kuris konkurentus pranoktų savo technologijomis. Bet tai būtų sunku. Taigi, svarstomas ir kitas variantas - abu dideli sedanai būtų pakeisti maždaug 4,5 metrų ilgio hečbeku.
 
Taip - „Jaguar“ rimtai galvoja nebegaminti sedanų su vidaus degimo varikliais. Elektrinis XJ bus pristatytas vėliau šiais metais. Taigi, XE ir XF galėtų tapti vienu hečbeku. „Jaguar“ tikisi, kad toks automobilis pritrauktų jaunesnių pirkėjų ir, žinoma, moterų, nes dabartiniai markės modeliai patinka tik labai specifinei vyriškai auditorijai.
 
Žmonėms nebepatinka sedanai. Vienas garsiausių automobilių žurnalistų pasaulyje ir „Top Gear“ vedėjas Chrisas Harrisas krosoverių ir visureigių populiarumą vadina skonio trūkumo problema. Anksčiau vairuotojai norėjo sėdėti kiek įmanoma arčiau kelio. Jiem patiko lengvesni automobiliai, kurie smagiau įveikia posūkius. Dabar žmonės perka brangesnius, sunkesnius ir ne tokius ekonomiškus (ir ekologiškus) hečbekus ant aukštesnės važiuoklės, o tada sau meluoja, kad vairuoja visureigį, kitiems - kad jų automobilis yra toks pat dinamiškas kaip ir sedanas.
 
Taigi, tikėtina, kad XF ir XE bus pakeisti vienu hečbeku. Tai tikriausiai būtų brangus, bet prabangus automobilis, pasižymintis nereikalingai aukšta važiuokle. Įdomu tai, kad planuojama, jog šis automobilis pasižymėtų švelniai elegantišku stiliumi. Taip „Jaguar“ planuoja išsiskirti iš dabartinės kampuoto ir agresyvaus dizaino mados. Tik kažin, ar šis planas pavyks - gali būti, kad „Jaguar“ XE ir XF automobilius keis niekuo ir britų automobilių gamintojo gamoje liks skylė.


technologijos.lt
Jaguar modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Vidutiniai   X-Type XE
  Dideli  S-TypeXFXF
  Reprezentaciniai XJXJXJXJ 
  Krosoveriai    E-Pace
  Dideli krosoveriai    I-Pace
  Visureigiai    F-Pace
  Sportiniai    F-Type
  GT klasės XJSXKXK  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt