Markės
193 iš 1911
BMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabar
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.016% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)TOP 10Viso įvertinimų: 5
18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Balansas tarp komforto ir sportiško važiavimo
  • Erdvus interjeras ir gera standartinė įranga
  • Patogi infosistema
TRŪKUMAI
  • Blankus išorės dizainas
  • Blankus interjero dizainas
  • Brangus
"Automobilis turi įdomią funkciją – manevruojant nedideliu greičiu tarkim stovėjmo aikštelėje ir norint grįžti atgal galima įjungti atgalinį režimą, kuris autonomiškai valdys automobilio vairą manevruojant atgal"
Tai naujasis 3 serijos BMW pretenduojantis išlaikyti geriausiai parduodamo premium klasės sedano vardą. Kaip ir žmogų, automobilį irgi sutinkame pagal jo išvaizdą. Čia matome dizainerių pastangas išlaikyti puikias proporcijas kuriomis pasižymi bene visi BMW trečiukai ir kartu pridėti kažką naujo. Nesame tikri ar tai jiems pavyko padaryti. Automobilis atrodo patraukliai ir tikrai solidžiai, tačiau lyg ir trūksta užbaigtumo ar vientisos idėjos. Nors automobilio profilis išliko toks pat dinamiškas, tačiau kitos detalės neatrodo puikiai derančios. Matome beformes radiatoriaus groteles bei linijomis ir detalėmis perkrautą priekinį bamperį. Norėdami suteikti dinamiškumo dizaineriai pridėjo kelias per automobilio šonus einančias linijas, tačiau prie jų neitin dera apvalainos durelių rankenėlių nišos. Priekiniai žibintai tapo dinamiškesnės formos ir lengvai atpažįstami kaip tipiški BMW modeliams, tuo tarpu galiniai priešingai – santūresni ir atrodo lyg būtų sukurti ne BMW automobiliui. Abejonių kelia ir šoninių galinių langų linija kur buvo atsisakyta žavaus BMW kantelio vadinamo "Hofmeister kink" ir kuri dabar tapo trikampės formos. Juk tai buvo lyg ir prekinis BMW ženklas būdingas visų laikų BMW sedanams... Galbūt tai tik pirmas įspūdis, tačiau manome jog tokį „fussy“ dizainą geriau išpildo Lexus kūrėjai. Naujasis 3 serijos BMW tapo kiek lengvesnis, didesnis, svorio centras pažemintas per 10 mm, kėbulas tapo 50% standesnis ir aerodinamiškesnis, pakaba komfortiškesnė, interjeras tylesnis, o dėka ilgesnės bazės ir erdvesnis. Ir jis vis dar puikiai valdomas! Naujoko interjeras pasikeitė nedaug – tokia pati į vairuotoją orientuota iš kokybiškų medžiagų pagaminta priekinė panelė turi logiškai išdėstytus ir lengvai suprantamus valdiklius. Tik prietaisų skydelis jau nebeturi tradicinių apvalių BMW ciferblatų, vietoje jų matome panašius į Peugeot naudojamą konfigūraciją kur apsukų rodyklė juda į priešingą pusę – reikės šiek tiek laiko priprasti. Tai padaryta norint tarp abiejų pagrindinių ciferblatų patalpinti navigacijos rodmenis. Automobilis turi įdomią funkciją – manevruojant nedideliu greičiu tarkim stovėjmo aikštelėje ir norint grįžti atgal galima įjungti atgalinį režimą, kuris autonomiškai valdys automobilio vairą manevruojant atgal. BMW infosistemą galima valdyti įvairiausiai – sukiojant arba liečiant ratuką esantį centrinėje konsolėje, per lietimui jautrų ekraną, taip pat balsu ir gestais. Automobilio galima paprašyti išblaškyti miegus arba nuraminti po stresinių situacijų. Žodžiu dabartiniai automobiliai turi tiek daug įdomių išmanių technologijų, kad be naudojimo instrukcijos kogero niekaip. Jokių abejonių, kad tai techniškai puikus automobilis. Todėl visais atžvilgiais naujasis trečios serijos BMW bando užimti didesniojo penktos serijos BMW vietą. Gal tai ir neblogai, tačiau visiems pageidaujantiems kompaktiško sportiško ir prabangaus sedano BMW privalės pasiūlyti 2 serijos BMW sedaną, kurį manome netrukus ir pamatysime.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
BMW E30 ir naujausias trečiukas G20 - štai kiek padidėjo "kompaktiškas" BMW sedanas:



Žinoma, buvo gaminami Alpina (G20/G21) modeliai:



Pasikeitusi "Hofmeister kink" forma:



Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 5
Mantas | 2023-08-31
BMW 320d xdrive MSPORT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, kokybiškos medžiagos, labai gerai valdomas, erdvus, manevringas, labai geras performance.
nėra
Puikus automobilis. Manevringas, ekonomiškas, gana greitas. Gal šiek tiek kietoka važiuoklė, bet kelyje stovi labai gerai. Labai patenkintas pirkiniu :) Surenkant naudotos kokybiškos medžiagos. -
Pilnas atsiliepimas...
Vaidas | 2022-06-18
320d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Visapusiškai kokybiškas automobilis
Nėra
Ką galima pasakyti apie naują 3 seriją? 1) variklio ekonomika yra nuostabi. 4,7 vidutinės sąnaudos manau yra puiku 2) 2 litrų dyzelino variklio galia ir pagreitis yra labai geri. 320d 100 km/h pasiekia per 6,6 sekundės ir yra pastebimai greitesnis už ankstesnį modelį su tokio pačio darbinio tūrio varikliu 3) viduje – naudojamos pagaliau tikrai aukštos kokybės medžiagos 4) Tikrai lengvas ir malonus vairuoti. Puikiai jaučiamas kelyje. Neįtikėtina kaip stipriai automobilis yra patobulintas lyginant su ankstesne 3 serija. Vienintelis trūkumas yra navigacija, kuri nė iš tolo nėra tokia gera kaip Google Maps.
Pilnas atsiliepimas...
Linas | 2021-10-07
330e treciukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Greitas ir ekonomiskas
Nera
Nerealiai patiko pirmieji 1000 km siame automobilyje. 320 dyzelinis – neitiketina koks greitas sis automobilis su tokiu nedideliu varikliu. Automobilis beveik toks greitas kaip pries tai tureta Audi S3. BMW zinoma puikiai valdomas, kuris atrodo virsija automobilio galimybes, nes dabar treciukas tapo gana didelis automobilis. Kuro suvartojimas yra aisku puikus – 4 l/100km uzmiestyje. Man pavyko pasiekti net 2,6 l/100km rodmenis 50 km atstume. Kaina kaip vaziuojant elektromobiliu. Labai naudinga adaptyvus autopilotas (islaikomas atstumas ir greitis, netgi pilnai sustojama ir vėl startuojama eismo metu), eismo juostos palaikymo sistema. Problemos iki siol buvo tai, kad buvo sunkumu ikrauti akumuliatoriu kelias dienas po paskutinio irangos atnaujinimo, tačiau vėliau viskas susitvarkė ir dabar veikia gerai.
Pilnas atsiliepimas...
Žygis | 2021-08-27
BMW 330i M Sport automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Visapusiškas automobilis
Kietoka pakaba
Be abejonės „330i“ yra puikus automobilis, su kuriuo lengva susigyventi. Tai rafinuotas, tylus, pakankamai galingas ir aišku puikiai valdomas. Be to skirtingai nei senesni trečiukai, šis yra erdvus ir visapusiškas automobilis - viskas ko reikia 3 asmenų šeimai. Pagal šiuolaikinius BMW standartus, šis atrodo tikrai gerai, ko nepasakyčiau apie kai kuriuos kitus naujausius BMW. Yra keletas režimų leidžiančių reguliuoti akseleratoriaus ir vairo reakciją bei galima reguliuoti variklio garsą. Dažniausiai palieku komfortišką, bet EcoPro režimas puikiai tinka keliaujant ilgus atstumus – manau greitkelyje 6,3 l/100km labai geras rezultatas, bet nesunku pasiekti ir 5,5 l/100km. Šiuo požiūriu automobilis nėra blogesnis už dyzelinį visureigį, kurį turėjau anksčiau. Palyginti su visureigiu, trečiuko pakaba yra šiek tiek kieta, prie to reikia laiko priprasti. Tai yra kompromisas už puikų valdymą. Elektronika veikia sklandžiai, o iDrive valdiklį šiame lengva naudoti.
Pilnas atsiliepimas...
Saulius | 2021-05-17
Dyzelinis 320d M Sport
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus automobilis
vairo mechanizmas
Gerosios savybės - variklis ir pavarų dėžė kaip šilkas ir labai jautriai reaguoja į nurodymus. Naujasis trečiukas daug aštresnis ir greitesnis nei F30, tačiau vairas yra ne per sunkus ir žinoma tai ekonomiškesnis automobilis. Kokybės jausmas yra gerokai didesnis lyginant su senu modeliu. Galimybė nuotoliniu būdu užrakinti/atrakinti automobilį taip pat yra daug naudingesnė nei tikėjausi. Bagažinė įspūdinga. Parkavimo asistentas iš tikrųjų gan padoriai veikia, tačiau juo nesinaudoju. Trūkumai – vairo mechanizmas visgi nebėra toks puikus kaip buvo senesniuose BMW, primena VW Golf mk7. Tai vienintelė dalis, kuri man atrodo nuvilianti.
Pilnas atsiliepimas...
 
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt