Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Legendinis pravažumas bekelėje
- Itin praktiškas
- Erdvus interjeras
TRŪKUMAI
- Grubus automobilis visomis prasmėmis
- Gan brangi ekploatacija
Pirmos kartos Land Rover Discovery buvo sukurtas prabangesniojo Land Rover Range Rover pagrindu – abu automobiliai turėjo tą pačią važiuoklę, pakabą ir 4WD sistemą. Kad atskirti šiuos panašius modelius, Land Rover kompanija Discovery komplektavo su mažesniais varikliais bei pačioje pradžioje gamino tik su dviejų durų kėbulu. Discovery modelis buvo skirtas platesniam, labiau vidutinių pajamų rinkos segmentui. Automobilis buvo skirtas konkuruoti su tuo metu ypač populiarėjančiais, nebrangiais ir geru pravažumu garsėjančiais Japonijos konkurentais. Tiek dviduriame, tiek keturduriame Discovery variantuose buvo įrengtos penkios sėdynės, o bagažinėje buvo galimybė sumontuoti dar dvi sėdynes. Palyginti su Range Rover, Discovery turėjo šiek tiek ilgesnę galinę dalį, kuri vėliau buvo dar labiau padidinta. Kad atsirastų vietos dviems papildomos sėdimoms vietoms bagažinėje, atsarginis ratas buvo perkeltas į automobilio išorę ant galinių durų, kurios tradiciškai atsidaro į šoną. Dėl tos pačios priežasties užpakalinė automobilio dalis buvo pakelta – taip buvo sukurtas stogas su paaukštėjimu ir pailgais langeliais stogo kampuose. Šios dizaino ypatybės dabar jau yra tapę prekiniu Discovery ženklu. Nedidelio darbinio tūrio varikliai buvo sujungti su nuolatine keturių varančiųjų ratų sistema, turinčia pažemintas pavaras ir fiksuojamą centrinį diferencialą. Kaip žinome šis paprastas, bet labai patvarus automobilis turėjo nepaprastai geras pravažumo savybes dėl ko buvo pamėgtas žmonių naudojančių visureigius pagal tikrąją jų paskirtį.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Land Rover modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini krosoveriai | Evoque | Evoque | ||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Freelander | Freelander | ||||||||||||||||||||||||||||||
Discovery Sport | Discovery Sport | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Range Rover Velar | |||||||||||||||||||||||||||||||
Range Rover Sport | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Defender | Defender | ||||||||||||||||||||||||||||||
Discovery | Discovery | Discovery | Discovery | Discovery | ||||||||||||||||||||||||||||
Range Rover Sport | Range Rover Sport | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Range Rover | Range Rover | Range Rover | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Land Rover Discovery TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis