Markės
1138 iš 1939
Mercedes-Benz G klasė (W461) 1990 - 2018
Mercedes-Benz G klasė, (W461) 1990 - 2018TOP 10
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.618% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 3
33% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)21% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Galimybė važiuoti bet kokioje bekelėje
  • Aukščiausios kokybės surinkimas ir kokybiška konstrukcija
  • Nesenstantis ir laikui nepavaldus dizainas
TRŪKUMAI
  • Brangus nupirkti
  • Galimybės bekelėje dažniausiai nenaudojamos
  • "Show off" automobilis
  • Nestabilus kelyje lyginant su konkurentais
Mercedes-Benz G-klasė yra keturiais ratais varomas didelis išskirtinis visureigis. Jis buvo projektuotas kaip karinis visureigis, o nuo 1979 metų buvo pristatyta ir civilinė visureigio versija. Suprojektuotas, kad būtų itin tvirtas, patikimas, tikras visureigis šis automobilis turi visus tris blokuojamus diferencialus (vienas iš kelių šią savybę turinčių visureigių parduodamų JAV rinkoje). 1990 metais G-klasė buvo atnaujinta, nors iš išorės dizainas išliko nedaug pakitęs – grubus ir kampuotas, tačiau jis įgavo visiškai naują interjerą su medienos akcentais ir odinėmis sėdynėmis. Kitos naujovės buvo stabdžių ABS, nuolatinė 4WD sistema su blokuojamais diferencialais. Buvo gaminama ir galingoji AMG versija su 5.5 litro V8 varikliu ir 373 kW/507 AG galia, maksimalus sukimo momentas - 700 Nm. Didelis automobilis geba įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/h per 5.5 sekundės ir pasiekia 210 km/h maksimalų greitį, kuris yra elektronikos pagalba apribotas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilis be didesnių dizaino pakeitimų buvo gaminamas nuo pat 1979 metų.

G500 versija buvo naudojama kaip popiežiaus automobilis nuo 2008 metų:



Dubajaus šeichas Mohammed bin Rashid Al Maktoum turi Mercedes-Benz G55 AMG su valstybiniu numeriu „Dubai 1“.

G klasė labai plačiai naudojama kaip karinis įvairios paskirties automobilis įvairių šalių kariuomenėse:



Tokį Mercedes vairuoja Holivudo aktoriai Brad Pitt, Renee Zellweger, Kim Kardashian ir NBA žvaigždė Lamar Odom:


Brad Pitt


Kim Kardashian


Lamar Odom
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 3
Darius Wagon | 2024-09-12
Svajonių automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, patikimumas, tikras visureigio pravažumas, degalų sąnaudos priimtinos, konstrukcijos ir surinkimo kokybė vokiškai puiki, pakaba patikima, patogi bagažinė
Garso izoliacija ir vidaus erdvė - minusai
Mano 2014 metų gamybos, rida vos 108000 km. Automobilis atrodo super – juodas, dažų kokybė puiki, kėbulas blizga kaip priklauso, atrodo kietai. Tačiau vairavimo savybės neitin puikios. Pastaruosius kelerius metus važinėjau BMW 525i E60, BMW 528i f10, nauju Subaru Forester, o dabar šį, tai skirtumas juntamas. Šiaip automobilis šaunus. Nors gabaritai atrodo didžiuliai, tačiau realiai jis nėra toks didelis – viduje ranka nesunkiai pasiekiu keleivio dureles, o parkavimui užtenka gana nedaug vietos, kaip įprastam automobiliui. Kelyje važiuoji tarsi oro burbule – 90 procentų automobilių pagarbiai prasilenkia ir vos įjungus posūkio signalus lengvai įleidžiamas į eismą :) Nors pats vairuoju mandagiai ir pagarbiai, bet G vagone jautiesi kaip kultūringiausioje vairuotojų visuomenėje :D :D Kalbant apie važiavimo savybes, automobilis neblogai laiko kelią ant lygaus asfalto. Jeigu yra daug duobių ir nelygumų, tai pajauti, kad pakaba šiek tiek kietoka, nors tikriausiai taip yra ir dėl didelių R20 ratų. Bet visumoje važiuoja kaip tipiškas mersedesas, be didelių priekaištų. Važiavau kelis kartus po 500 - 800 km per dieną, pasirodo sėdynė labai labai patogi. Mano 180 plius cm ūgiui sėdynė pritaikyta gerai, nugara nė kiek nepavargo. Net ir turėtame BMW f10 greitkelyje nugara įsiskaudėdavo. Aišku visureigis turi super patogią sėdėjimo poziciją su puikiu matomumu, išskyrus galinį veidrodėlį kuriame vaizdas labai ribotas dėl atsarginio rato ant bagažinės. Tiesą sakant niekada nevažiavau greičiau nei 150 km/h, tiesiog nenorėjau, nežinau kaip automobilis elgtųsi prie didelių greičių. Patogus greitis man 120-130. Sąnaudos vidutiniškai gaunasi 10-13 litrų dyzelio priklausomai nuo miesto-užmiesčio, vasaros-žiemos režimo. Minimali temperatūra, kurioje teko automobiliui „nakvoti“ buvo -20, ryte užsivedė be problemų. Prie tokios temperatūros salonas sušilo labai neblogai, vienintelis dalykas, kad galiniai šoniniai langai iš vidaus buvo šiek tiek padengti šerkšnu. Užvedus dyzelinis variklis įkaista negreitai, dažniausiai vasarą užvedus tuščiąja eiga kelias minutes pašildau arba lėtai prasivažiuoju kol rodyklė pajuda nuo 40 laipsnių. Žiemą pašildau 5 minutes. Automobilis tepalo visiškai nevartoja– niekada jo nepildžiau. Kai nupirkau mašiną, pirmą savaitę pasikeiciau visas alyvas ir filtrus. Keičiau vairo kolonėlę, dėjau vairo mechanizmo remkomplektą, dėjau vokiškus ventiliuojamus stabdžių diskus, trinkeles. Vairą apsiuvau Nappa oda, nes sena oda buvo susidėvėjusi. Atrodo tiek. Ai, dar viena problemų ta, kad po smarkaus lietaus arba po plovimo vanduo prasiskverbia po vairuotojo ir keleivio kilimu. Problemos dar neradau. Kartais sutrinka pastovaus greičio palaikymo sistema ir greičio reguliatorius. Šitus naudoju kasdien, nustatau tiek, kad nepažeisčiau greičio, nes šiais laikais nežinau iš kur gausi foto. kokį kartą per mėnesį autopilotas vis nesuveikia, užkuriu mašiną per naują ir vėl viskas gerai. Garso izoliacija nėra labai gera, pas mane kažkas buvo daryta su išmetimu, todėl girdžiu jį visą laiką. Šiaip automobilis labai patikimas, patogus, jame jautiesi saugus. Vienodai patogu ir žiemą, ir vasarą, ir mieste ir gamtoje. Žinoma pritraukia daug dėmesio, kartais tai sukelia diskomfortą, ypač jei atvažiuoji į kokį mažesnį miestelį ar kaimą. Vienintelis trūkumas yra tas, kad per mažai vietos galinėse sėdynėse, net paaugliams. Pas mane dukra sėdi tiesiai už manęs ir jai aiškiai neužtenka vietos. Šiaip automobilis tikrai šaunus, nenuvylė.
Pilnas atsiliepimas...
darius | 2010-04-15
nepakeiciamas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nepakartojamas pravazumas
brangus remontas bei islaikymas
nevaziaves geresniu auto kaip mb-g, pravazumas kaip rusu viliuko, net metro pusnis paima ziema, nepakeiciamas auto, ir gana prabangus, pameginkit tokiu palakstyt ziema ir neduok dieve reikes remonto, as jau zinau kiek kainuoja jo remontas, o ir yvairus menkniekiai nepigus. priklauso kaip ji priziuri, pvz dyzeliukas nera lepus ir gana patvarus tik reikia prisiziureti, ir nemaisykite jog tai ne benzinas, tad ir daznas jo "smaugimas" nera gerai kaina krenta nuvaziavus kiekviena kilometra, eksplotacija kaip gero eso, bet juk kiekvienas kuris perka toki auto sita puikiai zino kiek kas kainuoja, pvz apsaugos ant posukiu prieki ir gale 800lt/kompl. tai patys pagalvokite,ar jums reikia auto kuriuo butu malonu vaziuoti ir grazu paziureti,ar reikia kokio golfuko kurio viso remontas 300l.? jusu teise rinktis zmogau jaigu perki toki auto, gerai patikrink savo saskaita, cia tikras mersas, ne ponu mersas su begalem pribumbasu.
Pilnas atsiliepimas...
Niko | 2010-04-09
Vienas is geriausiu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išskirtinis automobilis, kuris nepaves bet kokiom sąlygom
Gal kai kam bus nepatogu važinėti mieste, nes yra pakankamai didelis, nors ir manevringas. Aišku didelės kuro sąnaudos ir brangi eksloatacija.
Galima drąsiai teigti, kad sis automobilis yra savo klasės flagmanas, kuriame suderintas komfortas ir offroad'as. 2,7 cdi šiam automobiliui yra per silpnas, tačiau ekonomiškas motoras, pakankamai patvarus. 4.0 cdi yra labai nevykęs variantas ir ne tik G klasėje, bet visuose Mercedes-benz automobiliuose. Be galo dinamiškas, tačiau nepatvarus, turintis daug elektronikos trūkumų variklis. 5.0 variklis yra galima sakyti amžinas. Gedimų pasitaiko retai, jei eksploatuojamas pagal taisykles. Dinamikos jam pakanka. Na, kuro sąnaudos šiek tiek kanda. 5,5 AMG. Pats galingiausiais. Su šituo važiuoti neteko, bet kas važiavo tepasakė: -Nerealu. Eksploatacija kelis kartus brangesne, nei paprasto 5.0 variklio, kuro sąnaudos šiek tiek didesnės. Eksploatacija pakankamai brangi, lyginant su kitai visureigiais. AMG modeliui grubiai sakant standartines G klases kainas reikia padauginti iš 3. Būtinai tikrinti serviso istoriją. Patikrinti pagrindinius agregatus, nes galima turėti didelių bėdų.
Pilnas atsiliepimas...
 
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GLS klasėGLS klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt