Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Ford Galaxy, Ford S MAX ir Volvo S80. Freelander turi didesnę provažą kas žada geresnes visureigio savybes artimas kitiems Land Rover modeliams ir geresnes nei BMW ar Audi konkurentai. Freelander išorė tapo panašesnė į didesnių brolių, jis turi ženkliai pagerintą interjero kokybę su daug standartinės įrangos, tame tarpe ir “Terrain Response” sistemą, prisitaikančią prie įvairių bekelės sąlygų.
Antras kartos Freelander buvo gaminamas ant Ford EUCD platformps, kurią naudoja SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2019-08-01 |
Land Rover Freelander 2014 d 2,2 mecahnine |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Gerai stovi ant kelio, galingas variklis, patogu salonas
Bloga gamyklinė garso izoliacija
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,2 |
Bendras automobilio aprašas |
Prieš mėnesį mano gyvenime atsirado LR Freelander II SD4 HSE. Nuo pirmos minutės, kai pamačiau, mane sužavėjo kreminis salonas ir raudonas kėbulas. Sklandus važiavimas, tylumas salone ir traktoriška dyzelio galia. Bet dabar, kai praėjo mėnuo, baigėsi euforija, po persėdimo iš kitos klasės automobilio, galiu ramiai pateikti vertinimą. 1. Garso izoliacija nekokia. Triukšmas yra toks pat, kaip ir SGV, tik variklis nėra taip girdimas. Kai lyja lietus, automobilyje užgula ausis. Visą laiką automobilyje, visur, girdisi girgždėjimas. Išardžius duris, radau vos 20 cm X 20 cm ir 2 mm storio garso izoliacijos gabaliuką!!! ... Todėl išklijavau visą mašiną nauja garso izoliacija (4 stogo ir durų sluoksniai, 6-8 sluoksniai arkos). 2. Minkšta patogi pakaba, bet turi ir minusą – posūkyje jaučiasi barškėjimas, važiuojant dideliu greičiu. Bet LR išsuka posūkius gana tiksliai ir be jokių slydimų. Jei visiškai staigiai suki, ABS viską pataiso, nesukeldamas diskomforto. Per gulinčius policininkus nėra malonu važiuoti, jaučiasi pakabos stiprus barškėjimas, todėl reikia stipriai sulėtinti. Su SGV, pravažiuodavau juos lengvai 60-80 km/h be jokio diskomforto, šioje mašinoje toks greitis - netinkamas. Pirmąsias dvi savaites vairas atrodė labai įtemptas. Dabar jau pripratau ir nepastebiu. 3. Variklis (190 AG ir turbina) iš pradžių pribloškia jo galia, bet po kurio laiko išryškėja trūkumai. Iš vietos yra bukas (sporto režimu, daugiau ar mažiau normalus) taip pat bukas, lenkiant 140 km/h. greičiu net ir sporto režimu. Visur rašo, kad ši problema yra pataisoma šiek tiek patobulinus kažką. 4. Kuro sąnaudos: miesto rėžimu - 10-11 l., trasoje - 9 l., kai vidutinis greitis 140 km/h ir 7,2, kai vidutinis greitis 100 km/h. Mano nuomone, tai yra šiek tiek per daug dyzeliniams varikliams, bet vėl rašo visur, kad čipas žymiai sumažina sąnaudas. 5. Buvo galimybė išbandyti off-road‘o savybes. Automobilis maloniai nustebino. Po 13 valandų lietaus, važiavau 7 km laukais. Gruntas buvo molis, gilios duobės, 1 staigus nusileidimas ir vienas pakilimas. Padangos - Toyo UT klasė. Nenaudojau jokios pagalbos pakilimo ir nusileidimo metu, važiavau įprastu rėžimu. Visur, kur važiavau, pravažiavo ir net nebandė klimpti. Taip pat tapo aišku, kodėl vairas turi laisvumo. Bekelėje jo taip nelupa iš rankų, kaip, kad SGV, todėl labai patogu važiuoti ir atleidžiu LR už šį mažą minusą. 6. Aukščiausio lygio ergonomika. Viskas yra intuityvu. Įlipimas patogus. Sėdynės patogios, greičiausiai gamintojas sutelkė visą dėmesį į nuodemingus amerikiečių ir britų kunigus. Bet labai trūksta sėdynėse ventiliacijos, po valandos važiavimo karštyje, marškinėliai ir džinsai prilimpa prie kūno, kas, švelniai tariant, nėra labai malonu. Gale sėdėti patogu ir malonu, bet, mano nuomone, nepakanka vietos kojoms, nes, kaip supratau, gale sumažino vietos bagažinės sąskaita. Kita vertus, keleiviai dar nesiskundė dėl vietos trūkumo. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)
Land Rover modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini krosoveriai | Evoque | Evoque | ||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Freelander | Freelander | ||||||||||||||||||||||||||||||
Discovery Sport | Discovery Sport | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Range Rover Velar | |||||||||||||||||||||||||||||||
Range Rover Sport | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Defender | Defender | ||||||||||||||||||||||||||||||
Discovery | Discovery | Discovery | Discovery | Discovery | ||||||||||||||||||||||||||||
Range Rover Sport | Range Rover Sport | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Range Rover | Range Rover | Range Rover | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Land Rover Freelander TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis