Markės
956 iš 1918
Lexus GS, (S160) 1997 - 2005
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.69% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 10
14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Palyginti su pirmtaku šis Lexus GS tapo didžiuliu komerciniu pasisekimu. Automobilis buvo taip gerai ir šiltai priimtas, kad buvo gaminamas nuo 1998 iki pat 2006 metų. Vartotojai pamėgo gausiai mediena papuoštą interjerą ir kitas prabangą ir komfortą didinančias įpatybes. Automobilis taip pat buvo ekonomiškesnis, sportiškesnis nei brangesnis LS ir tuo pačiu labai prabangus. Itin patikimas automobilis gavo vieną iš aukščiausių vartotojų įvertinimų savo klasėje ir aplenkė tituluotus konkurentus - BMW ir Mercedes-Benz automobilius. Žurnalas “Motor Trend” GS išrinko geriausiu importuojamu 1998 metų automobiliu JAV.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis Lexus buvo naudojamas žiedinėse varžybose tokiose kaip „Motorola Cup“, „V8Star Series“ kur pelnė keletą pergalių. Nepaisant didelio dydžio Lexus GS buvo naudojamas ir drifto varžybose.


Šios kartos Lexus GS buvo komerciškai labai sėkmingas automobilis, todėl buvo gaminamas ištisus 8 metus.

Žurnalas “Motor Trend” GS išrinko geriausiu importuojamu 1998 metų automobiliu JAV.

Žurnalas „Car and Driver“ GS išrinko tarp geriausių dešimties 1998, 1999, 2000 metais.

Automobilis pelnė apdovanojimus kaip kokybiškiausias savo klasės atstovas 2002, 2003, 2004 ir 2005 metais.

Automobilis taip pat buvo išrinktas kaip geriausiai savo vertę išlaikantis automobilis JAV rinkoje 1998, 1999, 2000 ir 2001 metais.
2020-05-26
Lexus GS300 163 kw 1998
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
163 kw variklis, komfortas, garso izoliacija, gera garso aparatūra
Senas, brangus remontas, dalių deficitas, kaina.
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Benzinas / Dujos
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 16,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 12,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 14,0
Bendras automobilio aprašas
Automobilis kaip tokių metų 1998 m. atrodo nuostabiai, jeigu tokių metų automobilis turėjo originalią pirštu liečiamą klimato kontrolę bei navigaciją. Vienintelis ženklas išduodantis, kad tai 1998 metų automobilis yra radijo antena. Gabaritai automobilio dideli, bet susitvarkyti įmanoma.  Variklis - 163 kw, montuota dujų įranga. Salone sėdint buvo kažkas pasakiška kiekvieną kartą užsivedus, jokių vibracijų, net nesuprasi, kad užvestas automobilis. 6 cilindrų variklio garsas iki 6 tūkstančių irgi džiugino, traukos mieste iki 100 užteko. Sukimo momentas irgi pats tas mieste, tačiau užmiestyje ant lenkimo jau reikia smaukti, kad greitai apsilenkti, ne problema, nes automatas, bet norėjosi daugiau dinamikos. Su dujomis šiek tiek prastesni reikalai, buvo sumontuota nauja dujų įrangą (800 eur), tačiau ant dujų vis tiek jautėsi, kad važiuoja ne taip kaip ant benzo. Tiesa, kuro sąnaudos stebėtinai geros, važiuojant užmiestyje 100 km/h 47 baliono užtekdavo nuvažiuoti 350 km. Mieste ~250km.  Dėžės darbas įdomus, kartais atrodydavo, kad buksuoja, bet teko išbandyti porą tų pačių modelių, visos taip pat važiuoja. Dėžės patikimos,o jeigu ir sugestų, šrote kainos sąlyginai padorios. Visumoje dėžės darbu buvau patenkintas tikrai švelniai jungia pavaras. Važiuoklė ir valdomumas toks, kad vairas per sunkus, nes jokio sportiško valdymo iš šio automobilio tikėtis neverta, tai kodėl dėti sunkų vairą. Pakaba puikiai sugerdavo smulkias duobes, tačiau važiuojant per gulinčius policininkus jau plaukimo jausmą nutraukdavo. Pas mane ratai buvo R17. Garso izoliacija irgi puiki (jei tik ne salono barškesiai, kurie išlįsdavo), tiesa, tik iki 110, autostradoje jau atsirasdavo didesnis padangų ir vėjo ūžesys. Salonas, na pas mane buvo juoda oda, jaučiasi 90ųjų dvasia. Viskas kaip ir protingai išdėliota, labai minkštas porankis (tuo pačiu ir labai talpus), sėdynės irgi patogios, viskas valdoma elektra. Superinė originali garso aparatūra, nesinorėjo užsileidus muziką išlipti iš automobilio. Tik pasigedau valdymo nuo vairo, kuris buvo tik naujesniuose modeliuose. Buvo ir lempų apiplovimas nors paprasti žibintai. Nenusileidžia galinės sėdynės, bagažinę galima atidaryti tik iš vidaus ir nuo pultelio. Automobilio nerekomenduočiau, kainos jų išpūstos, dalių kainos deficitas, tvarkyt jų nevisi irgi apsiima, nors ir senas automobilis, pačių dalių irgi gauti irgi sunku. Tol kol negenda, puiku, bet jei pradės kažkas lįsti, tikrai nusimato linksmybių. Per metus laiko išlindo tiek visko, kad per praeitus turėtus 2 automobilius kartu sudėjus nebuvo. O gedimai buvo beveik visi išvardinti žemiau: sulūžo raktelis, stabdžių vakuuminė pompa, suportai, šarnyrai, vožtuvų dangtelių tarpinė, alkūninio riebokšlis, perdegusios sklimato kontrolės lemputės, uždėgimo ritės ir fiškės, žvakės, duslintuvo bakeliai. Valgė tepalus. Galiausia po visų tarpinių pakeitimo iš salono pečiuko vis tiek sklido sudegusio tepalo kvapas ir tai buvo paskutinis lašas kartu su stabdžių sistemos gedimu bei daug keiksmažodžių. Pardaviau. Pirkau vien dėlto, kad išgirtas modelis patenkantis į TOPus ir toyota patikimumas, galbūt man nepasisekė, o galbūt tai dėlto, kad automobilis ne pirmos jaunystės ir lindo viskas iš "einamųjų gedimų", kurių yra ne vienas ir ne 2.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Jei nusprendėt pirkti, venkite pirmų gamybos metų, problemos su stabdžių sistema, visas ABS blokas kartu su stabdžių pompa ir stabdžių rezervuaru eina kartu, gauti irgi deficitas, nes visiems genda, visi ieško. Pirkti nuo naujesnių metų 2001+, tačiau reikės perdaryti fiškę. Spynų centrinis užraktas mėgsta gesti irgi, taisymas sudėtingas ir brangus. Elementarus dalykas kaip užvedimo raktelis, lūžta. Pakeitimas pigus iš kiniečių užsisakius korpusą už keletą centų.  Stabdžių suportai, kaip ir visų toyotų automobilių šitie ne išimtis. Teko perrinkti visus 4 suportus, mechanikas dar nebuvo tokios sutikęs. Taip pat, kai paliksit keisti kaladėles būtinai žiūrėkit, kad uždėtų originalius kaladėlių laikiklius, o po to bildės važiuojant per duobes, naujų kaina už tokius menkniekius ~30 eur. Aplamai stabdžiai dideliu efektyvumu nepasižymi, nes pats automobilis kaip karvė. Priėjimas prie žvakių nepatogus, pačiam sunku būtų pasikeisti. Variklio uždegimo ričių prijungimo jungtys (fiškės) dažniausiai visos nuo karsčio pajudintos sutrupa, naujų rasti Lietuvoje neįmanoma arba kainos kosmosas, siųstis iš kiniečių už keletą centų, laukti žinoma tenka mėnesį. Barškančios plastmasės ir stoglangio uždangalas.  Perdega prietaisų apšvietimo lemputės. Pakeitimas didžioji dalis yra tik perlitavimas. Priekinis skydelio apšvietimas irgi, jeigu sugestų, remontas nepigus. Leidžia tarpinės kokios tik netingi. Dažniausiai vožtuvų dangtelio tarpinė, priėjimas sunkus. Alkūninio veleno galinis riebokšlis, reikia nuimti pavarų dėžę, toliau turbūt sakyti nebereikia apie remonto kaštus. Apatiniai šarnyrai, kurie eina su visa šake, neskleidžia jokių bildėjimo ženklų,o gali palikti tiesiogine to žodžio prasme ant automobilio "nosies", būtinai tikrinti, o malonumas nepigus, eilinį kartą kainos Lietuvoje kosminės, iš autodoco vargais negalais pavyko atrasti pusėtinos firmos 1 vnt. 60 eur. Mėgsta parūdyti, ypatingai slenksčiai apačioje. Duslintuvas per suvirinimo siūles dažnai pratrūkęs. Duslintuvo bakeliai viršuje paveikti korozijos (ten užsistovi vanduo ir tiesiog viskas supūva).  Dedant dujų įrangą būtinai dėti tepimo sistemą, nes šituose modeliuose susėda vožtuvai ir kas sako, kad nieko panašaus, sėkmės važinėjant ir užmušant tokį legendinį variklį. Vožtuvai reguliuojasi keičiant "šaibas", todėl kaina kosminė. 
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
Lexus modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   CT  
  Vidutiniai  ISISIS
  IS F  
  HS  
  Dideli  GSGSGS 
  ESESESES
   GS F 
  Reprezentaciniai  LSLSLS
  Kupė SCSC RC
   RC F
  Mini krosoveriai    UX
    LBX
  Krosoveriai    NXNX
    RZ
  Visureigiai  RXRXRXRXRX
  GXGX
  Dideli visureigiai  LXLXLX
  Vienatūriai     LM
  Sportiniai   LF-A  
   LC
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt