Markės
924 iš 1846
Lexus GS (L10) 2012 - 2020
Lexus GS, (L10) 2012 - 2020
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.88% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)TOP 10Viso įvertinimų: 8
14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Solidus Premium dizainas
  • Išskirtinis, itin kokybiškas interjeras
  • Hibridiniai varikliai
TRŪKUMAI
  • Nėra dyzelinių variklių
  • Neitin smagus vairuoti
  • Mažesnė nei pas konurentus bagažinė
"Neapleidžia mintis, kad GS ketina perimti estafetę iš E60 5 serijos BMW, kurį pakeitė gerokai nuosaikesnio dizaino F10 ir tapti "raumeningiausiu" vyruku savo klasėje"
Tik pažvelkite į šį automobilį – atrodo lyg Lexus GS įžūliai reikalautų dėmesio ir šauktų "žiūrėkite į mane". Taigi, paklausykime šio automobilio ir pažvelkime į jį atidžiau. Ekspresyvus priekio dizainas pasipuošęs aštriomis bekompromisėmis linijomis. Neapleidžia mintis, kad GS ketina perimti estafetę iš E60 5 serijos BMW, kurį pakeitė gerokai nuosaikesnio dizaino F10 ir tapti "raumeningiausiu" vyruku savo klasėje. Kita vertus, įsižiūrėjus pastebimos gerai pažįstamos Lexus stiliaus linijos – švelnios, kiek netikėtos ir subtiliai keičiančios kryptį. Žavu. Viduje toks pat nuostabus linijų žaismas papildytas puikios kokybės medžiagomis. Puikios odos sėdynės ne tik gražios, bet ir patogios, centre puikuojasi didžiulis 12,3 colio skersmens skystųjų kristalų LCD ekranas (didžiausias šio segmento automobiliuose), prabangos suteikiantis mechaninis laikrodis ir Mark Levinson audio aparatūra. Visi reikalingiausi vairavimui ir su juo susiję prietaisai, rankenėlės ir mygtukai yra lengvai pasiekiami. Taip ir norisi, kad šis interjeras taptų antraisiais namais. Lexus GS tapo didesnis – plotis padidėjo 20 mm, o aukštis 15 mm. Padidėjo ir bagažinė – dabar ji siekia 530 l (23 proc. daugiau nei ankstesniame GS). Kiek mažesnė yra hibridinio 450h modelio bagažinė. Naujosios kartos GS debiutuoja su dviem varikliais ir transmisijomis – GS 450h ir visais keturiais ratais varomas GS 350 AWD. Puikus hibridinis 450h variklis turi 343 AG galią, 345 Nm sukimo momentą ir geba katapultuoti sunkų automobilį nuo 0 iki 100 km/val. per 5,9 sek. Maksimalus greitis ribojamas iki 250 km/val., o degalų sąnaudos stebina – Lexus kompanija teigia, kad jos siekia vos 6,3 l/100 km. Kelyje GS dabar pasižymi ne tik puikiu komfortu, bet ir kur kas geresniu stabilumu posūkiuose, bei sukibimu su keliu, tiesa ne tokiu geru kaip 5 serijos BMW. Ir visgi, GS yra puikus ir nepalyginamai geresnis už savo pirmtaką, todėl saugokitės konkurentai!
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 8
2022-10-17
Lexus GS 450h 3.5 varikliu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis patikimas ir ekonomiškas, komfortas, valdymas tikslus, didelė bagažinė
Esminių nėra
Jei dar nežinote tai Lexus jau nebegamina šio modelio, o labai gaila nes jis yra fantastiškas komforto ir dinamikos derinys. Automobilis taip pat yra ypač patikimas ir ekonomiškas. Atsižvelgiant į tai kad automobilyje įtaisytas 3,5 litro benzininis 250 kW variklis, o bendros kuro sanaudos siekia beveik 6 L/100km, tai tikrai unikalus atvejis šioje klasėje. Be to Lexus garsėja komfortu - durys užsidaro ramiai dunkstelėjus, viduje iškarto jus pasitinka tyla. Tai pati prabangiausia ir patogiausia mašina, kurią turėjau per pastaruosius 40 metų. Automobilio kėbulas ir dažų kokybė atrodo kaip nauji nors automobiliui jau nemažai metų – tai ir rodo Lexus kokybę. Padangos susidėvi tolygiai, vairavimo savybės ir valdymas yra tikslus. Visa tai papildo didelė bagažinė ir stoglangis, kuris buvo kaip papildoma šio modelio funkcija, taip pat galinė kamera ir parkavimosi jutikliai. Dabar svarstysiu apie naujesnį Lexus asortimento modelius, tikrai nežinau kokį. Bet jaučiu, kad atsisveikinti su šiuo bus nelengva.
Pilnas atsiliepimas...
2022-08-28
Lexus GS 300h
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, tylus, dinamiškas ir gana gerai valdomas
Jutiklinis ekranas galėtų būti geresnis, valdymas paprastesnis ir patogesnis
Pliusai: automobilis yra ypač patikimas. Važiuojant net greitkelyje, viduje labai tylu. Jame yra daug naudingų dalykų įskaitant įvairius saugumo įspėjimus, patogius valdiklius ant vairo. Įvairių funkcijų įskaitant telefono skambučius, valdymas balsu yra labai naudingas. Automobilis puikiai įsibėgėja, o vairo klausymas tikrai geras. Kaip tokiam dideliam automobiliui apsisukimo spindulys mažas. Standartinė garso sistema yra ypač gera, o garso kokybė puiki. Žmonės dažnai neįvertina ir ignoruoja Lexus, visi gi labai vertina BMW ar Audi automobilius, bet būtent lexus yra beveik ideali transporto priemonė. Nepatiko: ekrano valdymas džoistiko svirtele trukdo vairuoti. Jutiklinis ekranas galėtų būti geresnis. navigaciją nėra paprasta naudoti, o atnaujinti brangu. Centrinė konsolė plati ir nepatogi vairuotojui. Atrodo kad esant drėgnam orui langai lengvai apsiniaukia langai, ypač priekinis.
Pilnas atsiliepimas...
2022-07-01
Lexus 450h 3.5 varikliu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Itin kokybiškas ir ergonomiškas interjeras, patikimas, ekonomiškumas priimtinas
Tai nėra sportinis automobilis, greičiau ramus kruizeris
Prisiskaičiau ir ypač prisižiūrėjau visokių apžvalgos kur nuolat kalba kad Lexus GS450h trūksta sportiškumo arba dėl to, kad jis Nurburgringe neaplenkia kokio dyzelinio BMW 535. Ei, Lexus nesiekė pagaminti sportinio automobilio, vietoj to pagamino kokybišką prabangų sedaną, kuris dar ir ne ką lėtesnis už konkurentus. Šiame automobilyje gausu elektronikos, komforto. Jis ypač tylus važiuojant tiek mažu tiek dideliu greičiu. Mark Levinson aparatūra kogero geriausia rinkoje. Garsas ir navigacija valdomi naudojant pelės tipo “džoistiką”, kuris labai skiriasi nuo konkurentų iš Vokietijos. Bet nereiškia, kad nėra toks pat geras. Po savaitės naudojimo juo, tapo malonumas naudotis. Lexus GS vidaus ir išorės apdaila yra išskirtinė. Vietoj to, kad žurnalistai visaip girtų vokiškus automobiliu, tokius kaip Mercedes ir BMW, jie turėtų atidžiau pažvelgti į Lexus ir dar kartą apsvarstyti kas pirmauja rinkoje. Lexus patikimumas ir savininkų pasitenkinimas visada yra aukštesnis nei vokiškų konkurentų. Žodžiu esu labai patenkintas savo Lexus GS450h ir tikrai nekeisiu į kokią kitą markę.
Pilnas atsiliepimas...
2022-06-17
3.5 F-Sport
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai ekonomiškas, komfortiškos sėdynės priekyje, garso sistema yra puiki
Infosistema toli gražu netobula
Nusipirkau šį Lexus po kelių iš eilės E-klasės Mercedes. Mes vis dar turime 1995 metų E300 kaip kokią šeimos relikviją. Pirktas iš privataus žmogaus su visa Lexus istorija ir už protingą kainą, žinoma be jokios garantijos. Bet dėl geros Lexus reputacijos maniau kad viskas bus gerai. Po pirkimo nuvažiavau gana nemažą atstumą ir viskas veikė neprikaištingai. Esu nemažas, bet patogiai sutilpau į naują automobilį, nors vietos kojoms už manęs nėra labai daug. Techniškai GS charakteristikos yra tokios pačios kaip mano turėto MB E500, tačiau naudoja 40 proc. mažiau degalų. Lexus apdaila yra puiki, nors kai kur naudojamas minkštas plastikas kai Mercedese tose vietose buvo oda. Garso sistema yra puiki, dar vis yra CD. Mano iPhone buvo lengvai susietas su Lexus sistema, vienintelis minusas – striginėjanti navigacijos sistema, palyginti su naudojama Mercedese, ji gerokai atsilieka praktiškumu ir naudojimo paprastumu. Tačiau susikonfigūravus ir pripratus, toliau naudotis gana nesunku. Paskutinis šio automobilio atnaujinimas buvo atliktas 2015 metais – gavo didesnį ekraną ir galbūt lengvesnį infosistemos interfeisą, šito gerai nežinau. Nors tai nebėra taip svarbu vistiek naudojame telefono navigaciją. Kol kas džiaugiuosi pasikeitimu iš MB į Lexus – japonas pasirodo dinamiškas, ekonomiškas ir patogus, o patikimumas atrodo irgi bus geras.
Pilnas atsiliepimas...
2022-05-21
Lexus GS 300h 2.5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galia, patikimumas, ekonomiškumas ir išskirtinis komfortas
Ankšta galinė sėdynė, jos nesilanksto, žema prošvaisa, prasta informacinė sistema
Įsigijau šį automobilį puikiai žinodamas apie patikimumą ir jis visiškai pateisino mano lūkesčius – per visą naudojimosi laiką nė karto nepavedė, neturėjau nė vieno rimtesnio gedimo. Pasirinkau tada su „Executive“ apdaila, taip pat labai gerai įrengtą net ir lyginant su kitais premium konkurentais. Privalumai – galia, patikimumas, ekonomiškumas ir išskirtinis komfortas - vienos iš geriausių sėdynių, kuriose sėdėjau per beveik 30 vairavimo patirties. Minusai – ankšta galinė sėdynė, galinės sėdynės nesilanksto taip labai apribojamas bagažo lankstumas, santykinai žema prošvaisa, prasta informacinė ir pramoginė sistema. Jei galite susitaikyti su šiomis problemomis, tai garantuoju bus puikus automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
2022-04-11
Sportiškas, ekonomiškas ir prabangus - vienintelis toks Lexus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškiausias automobilis, kurį kada nors vairavau, labai dinamiškas ir stebėtinai ekonomiškas, viduje komfortas aukščiausio lygio
Didelių trūkumų nepastebėjau
Anksčiau turėjau Lexus RX400 ir RX450 ir pirkdamas GS šiek tiek baiminausi kad nebus toks praktiškas kaip šie visureigiai. Tačiau mano baimė nepasiteisino, nes automobilis buvo ne prastesnis ir daugeliu atžvilgių geresnis už RX, na neskaitant vietos bagažui. GS taip pat yra pats komfortiškiausias automobilis, kurį kada nors vairavau. Dvelkia prabanga, turi daug saugumo funkcijų įskaitant prisitaikančią pastovaus greičio palaikymo sistemą. Važiuojant greitkeliu ekonomiškai ir naudojant autopilotą man pavyko pasiekti 4,8 l/100km ekonomiją, dažniausiai siekia 5,6 l, o kasdien važinėjant daugiausia mieste 6,5l. Vis dėlto vieno dalyko iš RX450 pasigendu – tai „heads up“ ekranas ir negaliu suprasti, kodėl GS jo neturi. Ypač dėl to, kad GS yra dvejais metais naujesnis už RX. Mark Levinson garso sistema yra puiki ir netgi galite žiūrėti DVD :) O jei norite pasijausti lenktynininkui tai įjunkite „Sport+“ režimą ir laikykitės už sėdynės :) Bendra V6 3,5 l litrų variklio ir hibridinio elektros variklio galia akimirksniu duos efektą – 100 km pasieksite nepastebėję kas vyksta aplinkui. Mane tikrai nustebino automobilio dinamika, kurios iš didelio Lexus nesitikėjau.
Pilnas atsiliepimas...
2022-03-03
Norėčiau šiek tiek papasakoti apie 4-osios kartos GS 250
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas salonas, padori kuro ekonomija, stabilus kelyje, V6 dirba labai tolygiai, išorės dizainas fantastiškas, labai kokybiška garso aparatūra
kai kurie mygtukai salone dar vis primena 90-uosius, pavarų dėžė galėtų būti kiek greitesnė, sėdynės nesulenkiamos
Šis automobilis yra mano trečias - pirmasis automobilis buvo Opel Astra sedanas 1.8 mechanika. Kitas automobilis buvo 2011 metų VW Passat CC. Pirktas su rida 70 t. km. VW džiugino dizainas ir patogus interjeras, taip pat didžiulė bagažinė. Bet ryjo tepalus, reikėjo keist turbiną, paskui turėjau rimtų bėdų su varikliu. Tad norėjau patikimumo ir komforto. Iš pradžių žiūrėjau į 2015-ųjų Camry, bet kai pabandžiau važiuoti supratau, kad tai ne mano auto. Tada atkreipiau dėmesį į Lexus, bet ES yra beveik tas pats Camry. Todėl susidomėjau GS. Nupirkau 250 variantą su galinių ratų pavara. Buvo daug abejonių dėl galinių ratų, nes iki to nei aš nei žmona tokiu nevažinėjo. 3 metų GS rida buvo vos 39k km ir buvo eksploatuojamas tik šiltuoju metų laiku, nes pargabentas iš Floridos. Vienintelis dalykas – automobilis turėjo nemažai smulkių įbrėžimų, tačiau beveik visi jie buvo pašalinti poliruojant. Pagal dizainą GS man yra daug geresnis nei tarkim BMW penktukas - jis nėra nuobodus, netgi šiek tiek agresyvus ir išsiskiria iš minios. Automobilio dinamika irgi man patiko, - paspaudus sureguoja gal kiek per lėtai, bet po pusės sekundės automobilis tiesiog pabunda. Užmiestyje važiuoja labai maloniai, aplenkti nėra problemų ir iki 200 km/h greitėja tikrai gerai. Viena vertus automobilis komfortiškas, bet ir posūkiuose elgiasi stabiliai. Stabdžių su mano važiavimo stiliumi visiškai pakanka. Prieš žiemą buvo jaudulys dėl galinių ratų pavaros, nes važinėju nemažai už miesto. Žiemai buvo nupirkti Nokian Hakkapelita 8 – jas irgi rekomenduoju. Visgi automobilis atrodė labai gerai - kai pradedate važiuoti nuo šviesoforo žinoma šiek tiek slysta, tačiau ESP gerai susitvarko ir nejaučiau didelio diskomforto. Tas pats pasakytina ir apie slidžius posūkius, automobilis pats sugaudo trajektoriją net kai bandai provokuoti. Įstrigęs buvau tik kartą - kelias ėjo į kalną ir suko į dešinę, o išvakarėse snigo ir lijo, tai kelias buvo tikrai prastas, pasidengęs ledu. Apie GS saloną - man viskas patinka, viskas yra po ranka. Sėdynių ventiliacija atrodė šiek tiek silpna, bet nieko blogo negaliu pasakyti apie šildymą. Vienintelis neigiamas dalykas yra tai, kad neatsilenkia galinių sėdynių atlošai, o ant galinės sėdynės telpa tik dvi 157 cm dydžio snieglentės ir tada važiuoti tenka dviese :)
Pilnas atsiliepimas...
2019-04-29
Lexus GS 3,5 automatas 2014
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vieni pliusai
Nėra
Nusprendžiau pasidalinti savo patirtimi vairuojant Lexus GS! Tai ne vienintelis automobilis šeimoje, taip pat turim Mazda CX-5 ir Toyota LC200 garaže, prieš tai esu turėjęs daugiau nei 20 automobilių, taip, kad lyginti yra ką! Iš pradžių aš neketinau pirkti sedano, todėl galvojau apie GL ir QX, kuriuos aš buvau pradėjęs žiūrinėti, bet viską sudrumstė, kai perskaičiau atsiliepimuose apie jų ne kokį patikimumą, o šis kriterijus man yra svarbiausias. Todėl iš atminties išplaukė dar vienas variantas, apie, kurį galvojau keletą metų atgal - GS. Paieškojęs, radau puikų Lexus pusės metų senumo ir 5000 km rida, atvažiavau, paliečiau ir nusipirkau, galima sakyti, beveik naują automobilį. Ką turime? Turime V6 apie 317 arklio galios ir keturių ratų pavara. Aukšta prošvaista, nesijaučia, kad vilktumeisi asfaltu. Ir nereikia jokio krosoverio :) Iš karto jautiesi atskirtas nuo kelio triukšmo, komfortas labai nulemia greičio jausmą ... Na, geriau eikime prie detalesnio aprašymo. Pakaba. Nepaisant žemo profilio gumų, automobilis yra tikrai minkštas. Bet saikingai, nėra jokio išklerusios sofos jausmo, pakaba kartu ir kokybiškai surinkta. Po kelią nenešioja, laiko trajektoriją puikiai, bet kokiu greičiu. Patvari konstrukcija, atrodo ir nepriekaištinga. Vairas visiškai lengvas, ne tuščias - teisingai sureguliuotas, kaip priklauso. Salonas. Labai įdomus, dizainas yra paprastas ir minimalistinis, bet viskas patogu, apšvietimas tinkamai išdėstytas, didžiulis monitorius centre, prabangios sėdynės su ventiliacija, daug vietos salone, taip pat patogu sėdėti gale. Minusas tradiciškai yra japonų taupymas odai, kažkokia plona ir slidi. Garso izoliacija. Jei neatidaryti langai, jausmas lyg sėdėtum garso izoliacijos kameroje. Važiuojant dideliu greičiu pradeda šiek tiek ūžti arkos, it tai taip būna tik stipriai viršijant greitį. Dizainas. Stilingas, agresyvus, pritraukiantis dėmesį. Pilkos spalvos kėbulas atrodo įspūdingai! Dizaino sportiškumas užmaskuoja tikruosius automobilio gabaritus, bet nesumenkina solidumo. Matomumas. Veidrodžiai yra dideli, nors iš lauko neatrodo ne tokie jau ir dideli, patogūs, per juos gerai viskas matosi. Bagažinė. Tiesiog milžiniška. Patikrinta keturių žmonių kelionėje su visa manta. Net pavargome nuo tų daiktų, pradžiai pakrovimo, o paskui iškrovimo. Ir visa tai puikiai tilpo! Šviesos Pradžioj atrodė, kad nusivylė - rodėsi lyg šviečia vos sau po nosimi. Bet ne, paaiškėjo, kad tai tik sureguliavimo klausimas - dabar matosi viskas ir visada. Stabdžiai. Normalūs, stoja automobilis lengvai. Tačiau naudokite tik originalias trinkeles! Net ir su gerų prekės ženklų trinkelėmis, stabdymas yra visai ne toks kaip turi būti. Variklis Šauna kaip patranka, net ir eko rėžimu. Įjungus Sport virsta beprotišku lenktyniniu automobiliu. Greičių dėžė laiko aukštas apsukas, keturių ratų pavara perduoda visą variklio galią - net 200 km / h greičiu renka apsukas. Greičių dėžė veikia gerai, jokių problemų. Tik vienas pasiūlymas - jei norite važiuoti ramiai, junkite eko rėžimą. Tada važiuoja ramiai, minkštai, patogiai, bet ir nenuobodžiai, jei reikia galima paspausti. Normalus ir sportinis važiavimas - tai jau aktyviam važiavimui, tada, greičių dėžė tiesiog prašo spausti gazą. Sąnaudos. Tepalo nevalgo visai, kuro - 12,5 litrų šimtui km. Su tokiu temperamentu - tiesiog kosmosas!
Pilnas atsiliepimas...
 
Lexus modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Kompaktiniai   CT  
  Vidutiniai  ISISIS
  IS F  
  HS  
  Dideli  GSGSGS 
  ESESESES
   GS F 
  Reprezentaciniai  LSLSLS
  Kupė SCSC RC
   RC F
  Mini krosoveriai    UX
  Krosoveriai    NXNX
    RZ
  Visureigiai  RXRXRXRXRX
  GXGX
  Dideli visureigiai  LXLXLX
  Sportiniai   LF-A  
   LC
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2800 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1840 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt