Lukas | 2024-08-22 |
Legendinis Lexus IS 300
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
20 metų ir važiuoja kaip naujas, galimybė tiuninguoti variklį, arba važiuojant padoriai prasukti ir milijoną. Dabar pas mane 330000 km rida ir jokio tepalo suvartojimo, nė gramo!
Oi nemėgsta jis Vilniaus druskų :D
|
Retas variantas su 3 litrais po kapotu, mašina bomba. Tai mano antras šios kartos Lexus IS, ir kitas taip pat bus Lexus tik gal jau Gsas. Pirmasis Isas buvo apskritai pirmoji mano mašina ir iškarto meilė iš pirmo žvilgsnio :) Automobilis suteikia tik teigiamas emocijas ir turi charakterį skirtingai nei daugelis šiuolaikinių. Kitas variantas buvo žinoma BMW trečiukas, panašus automobilis bet ne tas pats. Biški kitokia BMW natūra, konservatyvus vokietis. Lexus įdomesnis - prietaisu skydelis chronometro dizaino atrodo lb įdomiai, salonas fantastiškas - oda ir alcantara. Tokių dabar nebegamina uz jokius pinigus. Kokybiškas auto – vaziuoja ir vaziuoja, net nusibosta. Pinigai tik ant tiuningo ir kebulo darbu. Butu galima turbo sumesti, vaziuotu kaip Supra :) Siaip, jei automobilis butu naujas, niekada jo neparduociau. Kitas pliusas kompaktiškas žmoniškas dydis, valdosi kaip bagis, nors nėra ko laužyti automobilio :) Ir Išvaizda. Auto 2001 metų ir vis tiek atrodo neblogai, beje kiekvienais metais brangsta ypač tinkamai prižiūrėti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vytautas | 2024-02-11 |
IS300 sportcross 2001
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas ir dizainas, šiokia tokia dinamika
Kuro sąnaudos, originalių smulkių daliu kainos, lėta automatinė pav dėžė
|
Važinėju 4,5 metų, per metus stabiliai 10000km.
Labai gražus auto, labai patikima pakaba ir variklis. Tačiau 3 litrų 2JZ variklis nors ir legendinis, bet pagal mane labai konservatyvus. 215AG yra mažoka tokiam varikliui, galėtų būti bent 250AG.
Pagrindinė problema yra neadekvačiai brangios originalios dalys, ypač visokios smulkmenos. Ir dauguma dalių negaminamos „aftermarketo“. Pvz farų apiplovimo mechanizmai, durų padėties fiksatoriai, žibintai(įra variantų, bet abejoju dėt TA praėjimo) ir pan...
Pvz turiu Porsche 944, jei dalis sudėtinga tai ji brangi, jei smulkmena tai iki 50€, o ten viskas virš šimto arba šimtais.
Žiauriai lėtas automatas nors ir labai patikimas, gelbsti pavarų jungimas ant vairo „manual mode“
Na ir pažiba yra kuro sanaudos, man agresyviai važinėjant mieste iki 20litrų stabiliai ????, užmiestyje galima tilpti į 8-9. Kelionės 1700km vidurkis 11,5litro.
Pastoviai prižiūrint dėl korozijos bėdų nėra, atsiranda ir naikinu iškart????
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-03-26 |
Geras modelis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas
Korozija
|
Vazineju 10 metu, patikimas, vaziuoklej pakeiciau du sarnyrus ir silentblokus, prakiuro ausinimo radiatorius. Didziausia beda- korozija
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Cuardo | 2016-09-14 |
Lexus IS 200 - puikus pasirinkimas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvaizda, valdomumas, važiuoklės ir variklio kokybė, elektrinės dalies kokybė, patogus salonas ir prietaisų skydelis ir t.t.
Neveikiantis cd grotuvas ir cd changeris, korozija, kuro sąnaudos
|
Įsigijau šį automobilį visai neseniai. Jau nuo senų laikų galvojau apie šį auto, ir ne vienus metus rinkau info, stebėjau kainas. Ir pagaliau įsigijau. Iki šiol esu labai maloniai nustebintas, ir automobiliu tik džiaugiuosi. Prieš tai turėta ir labai mylėta bei prižiūrėta Honda Prelude 5 su f20a varikliu bei žeminta važiuokle atrodė visai nebemiela vairuoti. IS 200 pasiėmiau jau su sužeminta važiuokle, bet galiu pasakyti, kad nors automobilis ir kietokas, tačiau neskaudus. Važiuoklė puikiai pagaminta, tad net ir su standžia važiuokle jausies komfortabiliai, o ne kaip besivartantis burokas bagažinėje. Stabilumas, manevringumas tikrai atitinkantis sportišką vairavimą. Kadangi tai yra sportinis sedanas, salonas nėra kažkuo stebinantis ir labai aukštos kokybės. Tačiau viskas labai patogiai išdėstyta. Vietos nėra itin daug, bet kaip ir minėjau, tai sport sedanas. Kolonėlės groja gražiai, jokie plastikai nebarška, viskas veikia išskyrus cd grotuva ir changeri. Bet čia visų jų bėda. Puikiai ir nebrangiai galima pasikeisti į paprastą ar kokią dvd multimediją, tereikia rėmelio ir laidų, kad pereitų į euro fiške. Be to, galiniai varantys ratai suteikia smagumo, blokuotas reduktorius jau iš gamyklos, o esantys TLC ir Snow režimai padės žiemą suvaldyti automobilį. Tik žinoma, nereikia jais aklai pasitikėti. Automobilis išskirtinio, sportiško, bet tuo pačiu ir solidaus dizaino. Tikrai patraukiantis akį. Ir vis dar gan retas mūsų keliuose. Variklis gan įdomus. 6 cilindrai vienoje eilėje. Nors automobilis jau turintis amžiaus, tačiau variklis dirba tyliai ir gražiai, užvedant nei trupučio nesusipurto. 114 kW kaip tokiam varikliui ir kuro sanaudom, tai norėtųsi daugiau, bet mieste galios tikrai pakanka, užmiestyje kažką aplenkti taip pat nėra problemų. Jei laiku keičiamas tepalas, filtrai, diržai, įtempėjai ir pan. t.y. profilaktinis aptarnavimas, turbūt variklis galėtų ir porą mln km prasukt. Važinėju benzinu, o turimos auto variklis dujų nematęs, tačiau šis toyotos variklis su dujomis puikiai bendrauja. Eksploatacija nėra pati pigiausia, bet nebėra tokia brangi kaip kad prieš kokius 5 metus, liečiant detales. Detalių pasirinkimas yra tiek nuo originalių, kitų gamintojų ir laužynų. Tiesa, laužynuose vyrauja angliški variantai, nuo kurių kai kurios detalės europiniams variantams netinka. Nepaslaptis, kad ir kuro sąnaudos yra vidutinės, šiek tiek didesnės už vidutines, tad norint ne tik per šventes pasivažinėti - dujos gali būti vienintelis išsigelbėjimas. Nuvertėjimas jaučiamas, bet jei automobilis tvarkingas, tai jo kaina ir bus didesnė nei kitų gamintojų panašaus tipo automobilių. Visgi tai Lexus, išlaikęs tikrai aukštą kokybę sportiniame sedane. Problema, kuri gali rėžti akį, tai rūdys. Visgi japonai dar tais IS 200 gaminimo metais nesugebėjo sukurti tikrai atsparaus kėbulo korozijai. Tad pasirodžiusios rudys tikrai vertės nepriduoda, o jų tvarkymas reikalauja išlaidų. Jei apie automobilius nusimanoma, daug ką čia nepatarsi. Svarbu automobilį gerai apžiūrėti vizualiai, ar nekyla rūdys arba ar nėra jos užslėptos. Išsiaiškinti, kada ir kokie buvo keičiami tepalai, filtrai. Taip pat ir diržai. Būtina palįsti po mašina ir apžiūrėti, ar pats dugnas bei detalės nėra smarkiai paveikti korozijos. Žinoma, jos kažkiek turi būti, nes jau ir auto ne iš pačių naujųjų, tačiau neturi būti detalės pradėjusios smarkiai rūdyti ar net luptis nuo rudžių. Prasivažiuoti su auto ne tik tiesiu keliu, bet ir staigiais posūkiais, duobėtu keliu ir klausytis, ar važiuoklė neleidžia nereikalingų garsų. Nors jei viskas ok, vertėtų vistiek pasitikrinti paties pasirinktame servise, nes lietuviai išradingi žmonės, sugalvoja greitų ir netvirtų, tik pardavimui skirtų remonto būdų paslėpti defektams. Į neveikiantį cd grotuvą su changeriu neverta kreipti dėmesio, nes praktiškai visuose automobiliuose jie neveikia, o bandyti ieškoti kito neapsimoka, nes didelė tikimybė, kad bus taip pat neveikiantis arba veiks neilgai. Lexusas šioje vietoje padarė japonams nebūdingą klaidą
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Dzonis | 2016-06-16 |
Lexus IS200 2003 2.0
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas,Valdymas,Kokybe
neturi
|
Automobilis tikrai mane nustebino tiek galia tiek patikimumu , turiu ja jau puse metu , tai jokiu gedimu nemaciau , gal kiek kuro sanaudos didikos bet zadu isideti dujas ir viskas , seip automobilis tikrai labai patiko , tiek komfortu , tiek geru varikliu Variklis 2.0 benzinas 114kw
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Audrius | 2016-06-16 |
Lexus IS200 Nuostabus automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas , Komfortas , Isvaizda
Degalu sanaudos
|
Nuostabus automobilis , turiu ji 2 metus jokio gedimo nemates , pries tai turejau Bmw 320d tai i serviza vazinedavau kad 1-2 menesius , tad bmw su lexus nera ko lygint butinai apziureti jusu pasirinktame servize
Pilnas atsiliepimas...
|
|
M | 2015-03-30 |
Is 200
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kokybė, patikimumas,
Kuro sanaudos, ypač blogas pravažumas žiema...
|
Puikiai surinktas bei puikios kokybės automobilis. Turėdamas šį automobilį būsi retas svečias servisuose.
Važiuoklė labai ilgaamžė bei patvari, standi, puikiai dirba posukiuose, bei neleidžia nei biškio suabėjoti kad nuslysi nuo kelio.
Labai mažai vietos salone bei ypač gale sėdintiems. Puikus VVTI motoras, dirba puikiai. Vienas minusas tai labai didelės kuro sanaudos, mieste labai sunku itilpti i 13ltr.
Trumpos pavaros bei 6 cilindrų motoras manau pagrindiniai didelių kuro sąnaudų kaltininkai.
Automobilis turi didelę išliekamają vertę. Detalių kainos yra tikrai didelės, bet pasikeitus jas naujomis bus pairšta labai ilgam laikui. Stabdžių diskai galiniai su kaladėlėmis, kainos nuo 150E iki 250E, be darbo. Butinai pasitikrinti suportus, nes dažnai prikepa cilindrai. O šiaip toks pat tikrinimas kaip ir kito automobilio.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Paulius | 2015-01-07 |
Super
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dizainas, interjeras, surinkimas, variklis, garso izoliacija
-
|
Pirkau parvarytą iš Prancūzijos, bet kosmetiniai minusai jau buvo padaryti. Mašina visa gyva, viskas veikia, trauka kaip iš tokio mažo varikliuko tikrai nustebino. Automatas gal ir aštrokas, bet į gazo pedalą reaguoja be priekaištų. Išvaizda, bent jau mano akimis žiūrint, tikrai pranoksta konkurentus (BMW 3, MB C). Interjeras gražus, išbaigtas, garso aparatūra maloniai skamba. Veikianti navigacija - iš linkomanijos parsisiunčiau diską, įsirašiau - veikia. Garso izoliacija kaip tokiam kibiriukui irgi nebloga. 2,0L inline 6 114 kW. Maža kubatūra, kilovatų irgi ne stebuklas, bet varikliukas tikrai smagus. Aišku ne dyzelis, reikia bent 4000 rpm sulaukt, kad prasidėtų veiksmas. Sąnaudos normalios, kaip ir priklauso 6 cilindrų varikliui - mieste minimum 12l, užmiestyje 9l. Variklis senos kartos, patvarus, priėjimas kelia džiaugsmą, su dujom nesipyksta. NĖRA dyzelinių variantų, taigi dyzelistai taupykit pinigus ant naujesnio IS'o, kuris tikrai nepasižymi ekonomija. Nuvertėjimas lyginant su kitom markėm nedidelis, o ir išlaikymas nėra toks brangus kaip kiti įsivaizduoja. Toyota atstovybėje (Sovli) keičiau pagr. diržą su įtempėjais, originalios TOYOTA dalys, suteikė garantiją metams. Sumokėjau 1100LT, skamba gal ir daug tiems kurie visada viską tvarko garažiukuose. Keičiau stabdžių kaladėles, neatsimenu kiek sumokėjau, bet ėmiau pačias brangiausias ir tai kaina buvo labai protinga. Nepirk iš Lietuvio, tokia mašina tikrai bus jaunimo padrožta.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Lexusynas | 2014-07-23 |
Pats geriausias
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kaina, patikimumas, valdymas, isvaizda ir visa kita
nera tokiu
|
Tobulas automobilis. Turejau metus laiko, nieko netaisiau, nieko netvarkiau ... Pardaviau uz brangiau, ir zinau kad tas zmogus laimingas. Vienintelis dalykas tai kuro sanaudos kiek dideles, bet atsiperka nes taisyti nieko nereikia. Kai pirkau buvo prabeges 168 tukst. km nuvaziavau pats apie 30. Superinis, Garsas, galia, patikimumas... Brangokos detales, bet kaina laiko :) Svarbiausia ziureti, kad nebutu nudroztas, ar nuvaziaves kelis simtus k . .
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Valdas | 2014-02-01 |
Lexus is 200 automatas 2005 metu
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Isvaizda, patikimumas, komfortas, garso aparatura - LEXUS!
Mazokai vietos gale, bagazineje nera apsvietimo, CD grotuvo problemos, ypatinga demesi reikia skirti stabdziu prieziurai, bent kas du metus perinkti rem kompelktus, taciau tai nera brangu (20lt uz rem komplekta), daugiau minusu tikrai neatsimenu arba nera
|
Automobili turiu nuo 2005 metu, pirkau lietuvos atstovybeje tokviloje (dabar mototoja), automobilis priziuretas buvo tik mototojoje, todel technine prasme automobilis nepriekaistingas. Per visus siuos metus, keistos buvo tik su laiku nusidevincios detales kaip stabdziu diskai ar kaladeles, taip pat keistas pagrindinis dirzas pravaziavus 150 000km, dabartine automobilio rida 220 000km.
2.0l variklis yra labai patikimas, taciau gana lepus kuro atzvilgiu, mieste 12-13l uzmiestyje ~8l, variklis taip pat skleidzia labai malonu garsa, ypac iki 3k apsuku. Na automobili 2005 metai as pirkau uz 120000 Lt, siuo metu mano automobilisi vertintas 25000Lt, taciau manau jog realiai pardavinejant kaina butu apie 18000Lt, taciau tai normalu ir abejoju ar sis geros bukles automobilis artimiausiu metu kainuos maziau 12000Lt. Automobili vezti tikrinti i patikima servisa, nes dauguma ju yra patikimi ir geros bukles, taciau pasitaiko visokiu. Labai atkreipti demesi i stabdziu bukle, nes ju negalima apleisti, apleisti jie pradeda trunyti ir kreivina diskus... Taciau priziuretas automobilis teikia tik dziaugmsa ir malonuma :) siuo metu automobili vairuoja mano dukra, kuri taip pat yra labai patenkinta, o as islieku LEXUS automobilio gerbejas ir manau taip bus visa gyvenima, nes tai automobilis orientuotas i patikimuma ir isskirtinuma.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123 |