Rokas | 2024-02-01 |
Užsimaskaves perlas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas Galia Aftermarket dalių gausa fanu favoritas
Žiema sunkokai lipa per pusnis kaip ir betkuris galu varomas auto
|
Neveltui vadinamas 4 door Supra, 2001m. Lexus GS430 yra tikrai sportiškas automobilis, gal kiek minkštokas posūkiuose kaip ir pati Supra tačiau nuo sankryzos ar užmiesčio keliais labai labai smagus auto. Modifikacijų begalė big brake kit, coiloveriai, camber kit, strut bar'ai, angle kitai.... Ir viską galima gauti iš tokių gamintoju kaip BC racing, Megan, HKS... Tik dėl to, kad šios mašinos važiuoklė praktiškai tokiapati kaip Supros, ar japoniškos GS versijos Toyota Aristo.
Ilgą laiką šis Lexus buvo pamirštas, o Lietuvoje paprasčiausiai nežinomas nes pas mus tik (BMW ????) tačiau nuo to tik geriau JDM fanams nes šie auto buvo gana pygus, šiai dienai situacija jau keičiasi ir "lediniai" variantai jau gali būti 10k-15k € ribose, jei nukrito žandikaulis siūlau padaryti skelbimų apžvalgą.
Tačiau tokios kainos ne iš piršto laužtos pažvelkite į šio automobilio brolį Supra net ir ne 2JZ-GTE versijos kainuoja milžiniškus pinigus.
Kasdienybė su šiuo auto galvos skausmo visiškai nekelia, jis super patikimas net ir būdamas 25 metų senumo ir nėra apie ką net papasakoti. Viena kita kliurka pasitaikė per 5 metus turint šį auto, bet tai buvo smulkmenos, per 5 metus auto servize lankiausi gal 3 kartus paimti žmonos automobili :D
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Spark | 2024-02-01 |
Geriausias galios ir patvarumo santykis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Koki auto gali nusipirkti už 5k kuris turės viską ką šis turi.
Prieš kelis metus buvo dar fanų pamirštas, dabar jau pradėjo sparčiai kilti kainos įpatingai geresnių variantų
|
Vairuoju GS430 jau nemažai metų ir vairuosiu dar ilgai, turbūt kol uždraus tokiais automobiliais važinėti.
Jei dar kam trūksta informacijos apie šiuos legendiniais tapusius automobilius galiu pakartoti tai ką sako tūkstančiai žmonių kurie turėjo ar turi šiuos automobilius:
Šį auto iškepė Toyota savo aukso amžiuje, sudėjusi geriausią ką turėjo.
2001-2005 GS430 (ir ne LS400) yra patvariausias kadanors pagamintas Lexus ir tokių daugiau jau nebebus.
Maniškis 2001m. su pilna komplektacija tad mano nuomone iš vidaus auto dar nepasenęs turi viską kas svarbiausia: atminties šildomos sėdynės, elektrinė vairo kolonėlė, iš gamyklos didžiulis liečiamas telikas ( BMW fanai lyditusi pamate :)) pas mane dar ir su galine vaizdo kamera kuria įmontavau pats vietoje senos NAV.
Puiki garso izoliacija važiuojant 130kmh salone gali susi-šnabždėti su keleiviu.
Iš išorės dizainas daug nežadantis (sleeper'is), bet nuo sankryžos 0-100kmh per 5.9-6s dar ir šiai dienai labai neblogas skaičius.
Verkimas dėl kuro sąnaudų skamba juokingai mažai yra V8 variklių kurie būtų tokie ekonomiški, o dar ir puikiai draugaujantis su dujomis.
Keičiau tik eksploatacines dalis, stabdžiai, pagr. diržas, tepalai variklio ir dėžėje.
Variklis neužmušamas kaip ir greičių dėžė, važiuoklė labai patvari vienintelė žinoma atsikartojanti bėda priekiniai šarnyrai ( kartą į 15 metų reikėtu pakeisti :) ) Svarbiausia nesupuves, į ridą galima nežiūrėti svarbu buvo keičiami tepalai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-05-26 |
Lexus GS300 163 kw 1998
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
163 kw variklis, komfortas, garso izoliacija, gera garso aparatūra
Senas, brangus remontas, dalių deficitas, kaina.
|
Automobilis kaip tokių metų 1998 m. atrodo nuostabiai, jeigu tokių metų automobilis turėjo originalią pirštu liečiamą klimato kontrolę bei navigaciją. Vienintelis ženklas išduodantis, kad tai 1998 metų automobilis yra radijo antena. Gabaritai automobilio dideli, bet susitvarkyti įmanoma.
Variklis - 163 kw, montuota dujų įranga. Salone sėdint buvo kažkas pasakiška kiekvieną kartą užsivedus, jokių vibracijų, net nesuprasi, kad užvestas automobilis. 6 cilindrų variklio garsas iki 6 tūkstančių irgi džiugino, traukos mieste iki 100 užteko. Sukimo momentas irgi pats tas mieste, tačiau užmiestyje ant lenkimo jau reikia smaukti, kad greitai apsilenkti, ne problema, nes automatas, bet norėjosi daugiau dinamikos. Su dujomis šiek tiek prastesni reikalai, buvo sumontuota nauja dujų įrangą (800 eur), tačiau ant dujų vis tiek jautėsi, kad važiuoja ne taip kaip ant benzo. Tiesa, kuro sąnaudos stebėtinai geros, važiuojant užmiestyje 100 km/h 47 baliono užtekdavo nuvažiuoti 350 km. Mieste ~250km.
Dėžės darbas įdomus, kartais atrodydavo, kad buksuoja, bet teko išbandyti porą tų pačių modelių, visos taip pat važiuoja. Dėžės patikimos,o jeigu ir sugestų, šrote kainos sąlyginai padorios. Visumoje dėžės darbu buvau patenkintas tikrai švelniai jungia pavaras.
Važiuoklė ir valdomumas toks, kad vairas per sunkus, nes jokio sportiško valdymo iš šio automobilio tikėtis neverta, tai kodėl dėti sunkų vairą. Pakaba puikiai sugerdavo smulkias duobes, tačiau važiuojant per gulinčius policininkus jau plaukimo jausmą nutraukdavo. Pas mane ratai buvo R17. Garso izoliacija irgi puiki (jei tik ne salono barškesiai, kurie išlįsdavo), tiesa, tik iki 110, autostradoje jau atsirasdavo didesnis padangų ir vėjo ūžesys.
Salonas, na pas mane buvo juoda oda, jaučiasi 90ųjų dvasia. Viskas kaip ir protingai išdėliota, labai minkštas porankis (tuo pačiu ir labai talpus), sėdynės irgi patogios, viskas valdoma elektra. Superinė originali garso aparatūra, nesinorėjo užsileidus muziką išlipti iš automobilio. Tik pasigedau valdymo nuo vairo, kuris buvo tik naujesniuose modeliuose. Buvo ir lempų apiplovimas nors paprasti žibintai. Nenusileidžia galinės sėdynės, bagažinę galima atidaryti tik iš vidaus ir nuo pultelio.
Automobilio nerekomenduočiau, kainos jų išpūstos, dalių kainos deficitas, tvarkyt jų nevisi irgi apsiima, nors ir senas automobilis, pačių dalių irgi gauti irgi sunku. Tol kol negenda, puiku, bet jei pradės kažkas lįsti, tikrai nusimato linksmybių.
Per metus laiko išlindo tiek visko, kad per praeitus turėtus 2 automobilius kartu sudėjus nebuvo. O gedimai buvo beveik visi išvardinti žemiau: sulūžo raktelis, stabdžių vakuuminė pompa, suportai, šarnyrai, vožtuvų dangtelių tarpinė, alkūninio riebokšlis, perdegusios sklimato kontrolės lemputės, uždėgimo ritės ir fiškės, žvakės, duslintuvo bakeliai. Valgė tepalus. Galiausia po visų tarpinių pakeitimo iš salono pečiuko vis tiek sklido sudegusio tepalo kvapas ir tai buvo paskutinis lašas kartu su stabdžių sistemos gedimu bei daug keiksmažodžių. Pardaviau.
Pirkau vien dėlto, kad išgirtas modelis patenkantis į TOPus ir toyota patikimumas, galbūt man nepasisekė, o galbūt tai dėlto, kad automobilis ne pirmos jaunystės ir lindo viskas iš "einamųjų gedimų", kurių yra ne vienas ir ne 2. Jei nusprendėt pirkti, venkite pirmų gamybos metų, problemos su stabdžių sistema, visas ABS blokas kartu su stabdžių pompa ir stabdžių rezervuaru eina kartu, gauti irgi deficitas, nes visiems genda, visi ieško. Pirkti nuo naujesnių metų 2001+, tačiau reikės perdaryti fiškę.
Spynų centrinis užraktas mėgsta gesti irgi, taisymas sudėtingas ir brangus.
Elementarus dalykas kaip užvedimo raktelis, lūžta. Pakeitimas pigus iš kiniečių užsisakius korpusą už keletą centų.
Stabdžių suportai, kaip ir visų toyotų automobilių šitie ne išimtis. Teko perrinkti visus 4 suportus, mechanikas dar nebuvo tokios sutikęs. Taip pat, kai paliksit keisti kaladėles būtinai žiūrėkit, kad uždėtų originalius kaladėlių laikiklius, o po to bildės važiuojant per duobes, naujų kaina už tokius menkniekius ~30 eur. Aplamai stabdžiai dideliu efektyvumu nepasižymi, nes pats automobilis kaip karvė.
Priėjimas prie žvakių nepatogus, pačiam sunku būtų pasikeisti. Variklio uždegimo ričių prijungimo jungtys (fiškės) dažniausiai visos nuo karsčio pajudintos sutrupa, naujų rasti Lietuvoje neįmanoma arba kainos kosmosas, siųstis iš kiniečių už keletą centų, laukti žinoma tenka mėnesį.
Barškančios plastmasės ir stoglangio uždangalas.
Perdega prietaisų apšvietimo lemputės. Pakeitimas didžioji dalis yra tik perlitavimas.
Priekinis skydelio apšvietimas irgi, jeigu sugestų, remontas nepigus.
Leidžia tarpinės kokios tik netingi. Dažniausiai vožtuvų dangtelio tarpinė, priėjimas sunkus. Alkūninio veleno galinis riebokšlis, reikia nuimti pavarų dėžę, toliau turbūt sakyti nebereikia apie remonto kaštus.
Apatiniai šarnyrai, kurie eina su visa šake, neskleidžia jokių bildėjimo ženklų,o gali palikti tiesiogine to žodžio prasme ant automobilio "nosies", būtinai tikrinti, o malonumas nepigus, eilinį kartą kainos Lietuvoje kosminės, iš autodoco vargais negalais pavyko atrasti pusėtinos firmos 1 vnt. 60 eur.
Mėgsta parūdyti, ypatingai slenksčiai apačioje. Duslintuvas per suvirinimo siūles dažnai pratrūkęs. Duslintuvo bakeliai viršuje paveikti korozijos (ten užsistovi vanduo ir tiesiog viskas supūva).
Dedant dujų įrangą būtinai dėti tepimo sistemą, nes šituose modeliuose susėda vožtuvai ir kas sako, kad nieko panašaus, sėkmės važinėjant ir užmušant tokį legendinį variklį. Vožtuvai reguliuojasi keičiant "šaibas", todėl kaina kosminė.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-04-08 |
Nesuprantu dėl ko ji taip giria?
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Malonus jausmas kai pas tave v8
Garso izoliacija, kuro sąnaudas, pasebęs, nepraktiškas, mažai vietos priekyje
|
Teko turėti gs430. Ir turėčiau pasakyti, kad visiškai nenustebino. Jaučiasi, kad tai senas automobilis, puikiai tinka tiems, kas jaučia 90-ųjų nostalgiją. Variklis neblogas, rija kaip priklauso 4,3 varikliui. Trauka? Na manęs nenustebino. Citybee golfas tsi žymiai geriau traukia. Nors 4.3 skleidžia visai malonų garsą. Garso izoliacija irgi prasta. Iki 100 dar ok, bet vėliau jau ir padangos girdisi ir vėjas šnypščia. Bagažinė gan didelė, bet galinės sėdynės neatsilenkia, net nėra slidėms porankyje skylės, tai ilgesnio pagalio neįkišite. Priekyje vietos gan mažoka. Vis norėjosi kojas išskiesti, bet nebūdavo kur. Sėdynės nepatogios, galinis atlošas per kietas. Mano nuomonė, kad mašina jau paseno. Jeigu kaina būtų 3000 €, tai sakyčiau visai neblogas dealas, bet dar greičiausiai dujom pakloti teks +1000. Bet dabar kai prašo po 4500 € ir daugiau, na juokas pro ašaras. Nepraktiškas, pakankamai baisus ir pasenęs automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-03-10 |
Rekomenduočiau draugui
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Konfortas, patikimumas, malonumas važiuoti.
Neatsilenkia galinės sėdynės. Ant mano modelio neprijungiamas AUX laidas.
|
Geriausia mašina kokią turėjau. Ne pati gražiausia, bet patogiausia, patikimiausia. Problemų turėjau tik su vvti vožtuvu. Bet galima kinietišką nusipirkti už 20e ir laikys bent metus arba restauruoti už 60e. Iš salono tik vienas dalykas nepatinka tai nepraktiškos galinės sėdynės, nes neatsilenkia. Aišku jei būtų universalas tai būtų tikriausiai praktiškiausia ir geriausia mašina šeimai, o dabar reiktų rinktis didelį džipą, nors nereik 4x4 ir aukšto svorio centro.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Matas | 2014-10-23 |
GS 300
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortiskas, geri varikliai, stipri pakaba.
Sanaudos, dalys truputi brangesnes, bet kokybiskos
|
Turiu automobili beveik 2 metus esu labai patenkintas. Nuvaziavau apie ~40 000km, visos investicijos buvo i vaziuokles dalis:
Galiniai stabilizatoriai, priekiniai sarnyrai, kaladeles. Vazineju su BRC dujomis, niekad nebuvo jokiu bedu nei ziema nei vasara sanaudos mieste apie 15, uzmiestyje 11.5, misriai gaunasi 13.5. Automobilis komfortiskas, automatine deze veikia puikia net ir prie diziausiu salciu, kartais pasitaiko, kad ne taip tolygiai permeta begi, bet labai retai. Net 1998 metu automobilyje klimato, radijos navigacijos valdymas yra per lietimui jautru ekrana. Kiek vazineju, daugelis zmoniu giria si automobili del jo komforto ir talpumo, ypac gale sedintiems. Uz tokia kaina kaip dabar manau labai geras pasirinkimas tiems, kurie daug vazineja ir nori vaziuoti komfortiskai. Variklis labai dinamiskas, labai tylis, stovint net nesigirdi kaip dirba, galios tikrai uztenka ties SPORT ir ties ECT pavaru rezimais.
Menkas nuvertejimas, eksploatacijos kastai nera dideli, yra visokiu daliu pasirinkimas. Paziureti variklio dangtelio tarpine ar neledzia tepalo, paziureti dugna ir kebula ar nera rudziu ir ar nebuvo dauzta, kas labai tiketina jei masina is USA
Pilnas atsiliepimas...
|
|
donis | 2013-03-18 |
lexus gs300 1998m, 163kw.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
+
+
|
Man 26m. Per neilga savo amzeli esu apturejes keleta auromobiliu. Bmw 525, bmw 730 cia rurbut buru pagr., konkurentai dabartiniam lexus gs300. Tvirtai galiu pasakyti kad tu paciu ar panasiu metu bmw toli, toli iki lexus. Tai pagarbos ir meiles vertas automobilis. Greitas, dinamiskas, pakankamai ekonomiskas, prabangus (tam laikmeciui ir dabar) aki traukiantis automobilis. Sedeti taep vairo ir sedynes tilas malonumas. Daug naudingu funkciju ir kas svarbiausia viskas veikia idealiai. Garso aparatura gyva ir garsi, praktiskai labai aukstos klases. Zodziu smas vairiojant puikus. Gryzus nesinori net islipti is masinos.n Variklis 3.0 163kw. Tai ne lenktyninis automobilis bet asmeniskai man galios i valias. Pirkau puikoai islaikyti is vokietijos parejusi ir 1,5m lietuvoje eksplotuota automobili. Su stag firmos tiesioginemis dujomis. Nuosirdziai sakau kad su dujom variklis drauvauja klasiskai o ekobomija labai man patinka - 12-13litru duju 60% miestas 40% uzmiesris. Os llaipedos i Vilniu nu aziuti ir parvaziuoti nereikia nei 200lt!!! Patikrinta asmeniskai. Variklio darbas pats tyliausias koki esu girdejas automobuliuose, visi kas salia pastovejo negalejo patileti jog masina uzvesta. Aisku sako geriau tris kart nusispjaut, bet prasivazinejus jau puse metuas esu apstilbes. Patvaresnes masinos nesu turejas nei as nei mano pazystami. Kastai?? Nezinau net ka pasakyt. Na taip tepalai kas 15t ir viskas. Tiesaanisle buvo pirlta su nutrukusiu teleskopines antenos mehanizmu, bet man tai nemaiso. Pasidomejau kad sito reikalo sutvarkymas 150lt.
Jeigu patinka perki....be baimes ( aisku vertetu pasitikrinti del sventos ramybes).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Eivydas | 2013-01-08 |
Lexus GS, 1997 - 2005
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ipatingas patvarumas, silpnas nuvertejimas, konfortas bei vardas
kad ir tvarkyti reikia tik karta, bet dalis siek tiek brangesnes nei vokisku automobiliu
|
Teko darbais ir laisvalaikiu uztureti daugiau nei 30 ivairiu automobiliu, si automobili galiu itraukti tarp geriausiuju. Negali pavadinti nemirtinga, bet jai jau pasiimsite su tvarkinga vaziuokle ar tai susitaisysite tai galesite pamirsti remontus daug metu i prieki, sis automobilis besimaisantis tarp kitu kuriuos teko tureti tarnauja jau 6metus, remontai: 20lt buvo atsijunges laidas varikliaus skyriuje. Jokiu priekaistu, tepalus keiciu kas 25000 nors reiketu kas 15000 Kaip nekeista nuverejimas sio automobilio letesnis nei pvz bmw, nors asmeniskai man bmw ir visi kiti vokiski automobiliai nuo 1998m yra byrantis kibirai, TAIP sedesite tarp prabangaus salono, konfotriskai ir t.t. BET vokieciu politika nuo 98m kad automobilis tarnautu tiek kiek garantinis, o kas vazines su senom tai nes pelna is detaliu. kad ir vw passat 99m orginali visa vaziuokle pakeisti kainuotu tiek pat kiek pats passatas. Gryztant prie lexus gs, cia gi jeponu kurinys kaip ir toyota. karta sutvarkes pamirsi servisa! Jai vaziuokle gera, tai nebent galima pasiuziureti ar masina nera suklijuota is keliu masinu, nes daugiau nera ka ten zvalgytis, variklis nemirtingas kol dirzai netruke...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Linas | 2009-06-03 |
Vilkas eriuko kailyje
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, labai komfortiskas, tylus, dinamiskas variklis, grazus dizainas. Visur jauciamas isbaigtumas ir kokybe.
Labai ramus automobilio charakteris, neissiskiriantis interjero dizainas, aukstos detaliu kainos.
|
Tai grynakraujis sportiškas sedanas turintis puiku V8 varikli ir tipiška Lexus prabanga. Vienintelis rimtas konkurentas siam automobiliui yra 5 klases BMW. GS yra pakankamai erdvus, pakanakamai solidus ir sportiškas. Tai vienas dinamiskaiusiu iki tol pagamintu Lexus modeliu. Automobilio interjeras gal kiek pasenes pagal šiandienius standartus (man nepatinka jo dizainas), taciau jis yra neabejotinai kokybiškas. Medzio intarpai pagaminti is tikro medžio, centrinėje konsolėje stovi patogi navigacija. Sedynes komfortiškos ir erdvios, kartu gana sportiškos. Galines sėdynes patogios, tik galvos atlosai trukdo vairuotojui. Garso sistema valdoma per ta pati ekrana, visi langai automatiniai, užrakinus masina jie užsidaro automatiškai. Ikisus užvedimo rakteli vairas automatiškai prisitaiko prie vairuotojo pagal ivesta atminti. Sedynes turi 2 atminties versijas. Priekiniai ksenoniniai zibintai automatiškai pritaiko lygi pagal automobilio pakrovima – tai labai idomi ypatybe. Automobilio dizainas yra toks, kad jis iskarto arba patiks arba ne. Is dalies jauciama E klases Mercedeso itaka – keturi priekiniai zibintai. Nuolaidus galinis langas sudaro kupe stiliaus ispudi. Variklis veikia itin tolygiai, galios apsčiai, puikiai greitinasi per maždaug 6 sekundes iki 100km. Tuo paciu automobilio viduje labai tylu, tik agresyviai greitėjant pajauciamas malonus variklio garsas. Valdymas geras, taciau jauciamas sioks toks atotrūkis nuo kelio, jauciamas nemažas automobilio svoris, greičio pojucio beveik nera. Bendrai pojutis toks, kad automobilis nera labai agresyvus, todel noretusi kiek daugiau fun vairuojant ji.
Automobilis tikrai patikimas, taciau detales labai brangios.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Meshka | 2009-03-28 |
Solidus, prabangus automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogus, patikimas, puiki audio sistema, patikima elektronika
Retai sutinkamas europinis variantas, nera su dyzeliniu varikliu
|
Patogus, komfortiskas, patikimas, reciau sutinkamas, todel labiau vertinamas Variklis 3.0, 222ag, problemu nekeliantis, prieziuros reikalauja mazai. Kas 100.000km pakeisti dirzus (1500lt); kas 70.000km pakeisti tepala greiciu dezeje (~200lt); kas 40.000km pakeisti uzdegimo zvakes (~400lt) Ieskoti modelio, skirto Europos rinkai
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|