Markės
1077 iš 1917
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Automobilyje įdiegots technologijos kiek anksčiau panaudotos išskirtiniame McLaren Senna modelyje: trijų sluoksnių variklio galvos tarpinė, didesnės galios kuro siurblys, kaltinio stūmokliai, titano lydynio išmetimo sistema, kuri ne tik 40 proc. lengvesnė už įprastą bet ir suteikia specifinį garsą"
Porsche turi GT ir RS serijas, Lamborghini SVJ, o McLaren LT – tai išlengvinti, kiek didesnės galios ir maksimaliam sportiškumui skirti modeliai, kurie dažnai naudojami kaip bazė tikriems sportiniams automobiliams. 1997 metais Gordon Murray sukurtas specialus McLaren F1 GTR Longtail modelis buvo skirtas Le Mano lenktynėms. Tuomet LT trumpinys reiškiantis “long tail” nurodė, kad automobilis turi prailgintą ir pagerintos aerodinamikos kėbulą reikalingą lenktynių sąlygomis. Šįkart 675LT McLaren modelį pakeičia naujas 765LT. Dabar McLaren šeimoje jau turime 540 570 650 675 720 ir 765 modelius neskaitant ekskliuzyvinių P1 ir Senna modelių. Skaičiais pavadinti McLaren nurodo arklio galių skaičių, tad naujojo 765LT„M840T“ keturių litrų dviejų turbinų V8 variklis generuoja 765 AG (563 kW) galią prie 7500 aps./min. ir 800 Nm sukimo momentą prie 5500 aps./min. Automobilyje įdiegots technologijos kiek anksčiau panaudotos išskirtiniame McLaren Senna modelyje: trijų sluoksnių variklio galvos tarpinė, didesnės galios kuro siurblys, kaltinio stūmokliai, titano lydynio išmetimo sistema, kuri ne tik 40 proc. lengvesnė už įprastą bet ir suteikia specifinį garsą. Lyginant su pirmtaku automobilio akceleracija pagerėjo 15 procentų – iki 100 km/val. 765LT modelis spurtuos vos per 2,7 sekundės, o 200 km/val. greitį pasieks per neįtikėtinas 7,2 sekundės. Palyginimui – Bugatti Chiron su monstrišku 7,6 litro W16 keturių turbinų varikliu 200 km/val. greitį pasiekia per 6,5 sekundės. Didžiausias 765LT greitis lyginant su 720S modeliu sumažėjo nuo 341 km/h iki 330 km/h dėl padidėjusio aerodinaminio pasipriešinimo, nepaisant to kad naujasis McLaren sveria 80 kg mažiau nei pirmtakas 720S. Svoris buvo sumažintas ne tik panaudojant brangias medžiagas tokias kaip anglies pluoštas ar titanas, tačiau ir dėka to, kad čia nemontuojama nei audio sistema, nei kondicionierius. McLaren 675LT priekinėje dalyje buvo sumontuotas ilgesnis priekinis buferio pažeminimas, milžiniškas galinis difuzorius bei kintamo pasvyrimo kampo galinis spoileris, kuris padėjo prispaudžiamąją jėgą gali padidinti net 25 procentais. Šis spoileris taip pat ženkliai prisideda prie variklio aušinimo – pasviręs tam tikru kampu jis padeda geriau pašalinti karštą orą iš variklio skyriaus. Taip pat automobilio prošvaisa tapo 5 milimetrais mažesnė, o priekinių ratų tarpvėžė tapo 6 milimetrais platesnė kas dar labiau pagerina valdymo savybes, kuriomos kaip žinia garsėja visi McLaren modeliai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

Šis automobilis neturi susijusių straipsnių.
McLaren modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Sportiniai V8   MP4-12C  
   650S720S750S
   675LT  
   765LT
  Supercar F1   P1  Senna
   Speedtail 
  Pradinė klasė    570S 
   540C  
    Artura
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt