Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
"Viduje automobilis stebina ne mažiau įdomiu ir gražiu salonu, kurio pagrindinė mintis yra trys sėdimos vietos su vairuotojo krėslu sumontuotu automobilio centre - kaip devyniasdešimtųjų ikoniškame McLaren F1 superautomobilyje"
Įprastai visus automobilius mes bandome kategorizuoti – sportinis, GT klasės, supercar ir pan. Tačiau McLaren Speedtail neįprastas automobilis ir jo įsprausti į egzistuojančius rėmus tiesiog neįmanoma. Šis įspūdingas 5137 mm ilgio hiperautomobilis pasiekiantis 403 km/val. greitį yra greičiausias kada nors pagamintas McLaren automobilis, tačiau jis nėra sportinis automobilis skirtas lenktynėms, jis taip pat nėra ir patogus sportiškas kruizeris, jis taip pat nėra pats gražiausias ar agresyviausiai atrodantis. Jis tiesiog kitoks – tai lyg kosminis “USS Enterprise” laivas iš Star Trek’o – futuristinis, greitas, išskirtinis ir beprotiškai brangus. Nenuostabu, kad 2019 metais McLaren Speedtail buvo išbandytas Kenedžio kosminių skrydžių centre 4,5 km ilgio take, kuriuo kadaise leisdavosi „Space Shuttle“ erdvėlaiviai. Čia McLaren kūrinys daugiau nei 30 kartų pasiekė maksimalų 403 km/val. greitį. Tokį įspūdingą greitį leidžia pasiekti 4,0 litrų V8 variklis su papildoma elektros sistema. Ši hibridinė jėgainė išvysto 1035 AG (772 kW) galią ir to pakanka, kad „Speedtail“ iki 300 km/val įsibėgėtų greičiau nei per 13 sekundžių. Palyginimui – superautomobilis McLaren P1 tokį patį greitį pasiekia per 16,5 sekundės, o Bugatti Chiron su monstrišku 7,6 litro W16 keturių turbinų varikliu 300 km/val. greitį pasiekia per 13,6 sekundės. Automobilis įdomus ne tik pasiektais skaičiais ar įspūdingomis linijomis, bet ir kai kuriais inžineriniais sprendimais tokiais kaip kameros vietoje šoninių veidrodėlių arba galinėje dalyje įmontuoti spoileriai, kurie labiau panašūs į eleronus naudojamus lėktuvuose. Kintamos formos aerodinamika jokia naujiena šiandieniniuose sportiniuose automobiliuose, tačiau įdomu tai, kad McLaren eleronai pagaminti ne kaip atskiros detalės, o vientisai iš tos pačios anglies pluošto plokštės, kuri sudaro visą galinę automobilio dalį. Pažvelgę pamatysite, kad tarp elerono ir kėbulo nėra siūlės – McLaren sugalvojo, kaip šį komponentą paversti bendra kėbulo dalimi ir taip išlaikyti nepaprastai vientisą gražių linijų automobilio dizainą. Viduje automobilis stebina ne mažiau įdomiu ir gražiu salonu, kurio pagrindinė mintis yra trys sėdimos vietos su vairuotojo krėslu sumontuotu automobilio centre - kaip devyniasdešimtųjų ikoniškame McLaren F1 superautomobilyje. Visi trys Speedtail keleiviai jausis tikrai išskirtinai. Dideli LCD ekranai priekyje, pusiau permatomas stogas, anglies pluošto ankštos futuristinės sėdynės, į galą siaurėjantis ilgas automobilio salonas ir didžiulis greitis – neabejotinai keleiviams bus nesunku pamiršti, kad sėdi tiesiog automobilyje. Buvo pagaminta tik 106 vienetai šių “kosminių laivų” kainuojančių po 2 milijonus dolerių. Žinoma, juos gaus tik šio pasaulio “išrinktieji”, o mes McLaren Speedtail ne tik kad neturėsime, bet greičiausiai jų net nepamatysime.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
|
McLaren modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Sportiniai V8 | MP4-12C | |||||||||||||||||||||||||||||||
650S | 720S | 750S | ||||||||||||||||||||||||||||||
675LT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
765LT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
GT klasės | GT | |||||||||||||||||||||||||||||||
Supercar | F1 | P1 | Senna | |||||||||||||||||||||||||||||
Speedtail | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pradinė klasė | 570S | |||||||||||||||||||||||||||||||
540C | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Artura | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
McLaren Speedtail TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis