Markės
1193 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Smagus kelyje
  • Kokybiškas interjeras
  • Geri varikliai
TRŪKUMAI
  • Brangus
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems ir bagažinėje
  • Nekomfortiška pakaba
"Nepaisant to, kad naujas MINI tapo didesnis, tačiau jis tapo tik vos vos mažiau manevringas"
Lyginant naujajį MINI su senuoju, jį galima būtų pavadinti „rask 10 skirtumų“. Ištiesų naujasis MINI yra visiškai naujas didesnis modelis, su naujomis visomis kėbulo detalėmis, nors visas dizaino sąvybes išlaikė labai panašias. Viduje automobilis tapo erdvesnis, tad tapo patogiau sėdėti ant galinių sėdynių, priekinės sėdynės pasižymi itin aukšto lygio patogumu, o bagažinės apimtis padidėjo iki 211 litrų. Nors priekinė panelė išliko labai panaši, tačiau čia pastebimas tiek aukštesnės kokybės medžiagų panaudojimas, tiek kokybiškas LCD ekranas (valdomas labai panašiai kaip 3 serijos BMW), bei patogus kitų mygtukų ir jungiklių išdėstymas. Be to itin gražiai atrodo keičiamos spalvos interjero LED apšvietimas sumontuotas durelėse. Daugiau naujovių galima surasti po MINI kapotu. Čia siūlomi penki nauji varikliai: trys benzininiai ir du dyzeliniai: 1,2 litro trijų cilindrų benzininis su 102 AG galia, 1,5 litro trijų cilindrų benzininis su 136 AG galia (BMW B38 variklis), 2,0 litrų keturių cilindrų benzininis Cooper S (BMW B48 variklis), kuris generuoja 192 AG, 1,5 litro trijų cilindrų dyzelinis (BMW B37 variklis) turintis 95 AG arba 116 AG galingumą (Cooper D) ir 2.0 litrų turbodyzelinis 4 cilindrų variklis, kuris generuoja 168 AG galią (Cooper SD). Nepaisant to, kad naujas MINI tapo didesnis, tačiau jis tapo tik vos vos mažiau manevringas. Kita vertus platesnė provėža ir ilgesnė ratų bazė suteikė automobiliui daugiau stabilumo ir komforto važiuojant užmiesčio keliais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2014-12-15

Penkerių durų „Mini Cooper“ erdvumą įvertino kolos skardinėmis

Penkerių durų „Mini Cooper“ erdvumą įvertino kolos skardinėmis
750 kolos gėrimo skardinių, 5000 magnetofono kasečių, 50 picų draugams arba du milžiniški maišai „Like a boss“ stiliaus akinių – tai pirmojo penkerių durų „Mini Cooper“ bagažinės talpos rodiklis, skaičiuoja „Mini“ atstovai Lietuvoje. Ką tik „Mini" salonuose Lietuvoje pasirodęs modelis pasižymi didesne erdve net tik bagažui, bet ir keleiviams.
 
„Per 55 metus skaičiuojančio „Mini“ istoriją tai pirmasis „Mini Cooper“ su penkeriomis durimis, dar plačiau atveriančiomis duris į stiliumi ir originalumu išsiskiriantį „Mini“ pasaulį. Ši versija turi erdvų saloną, pritaikytą keliauti penkiems asmenims – gale įrengtos trys sėdynės, keleiviams padaugėjo vietos ir į ilgį, ir į plotį, ir į aukštį. Penkerių durų „Mini“ užpildė nišą ir yra alternatyva tiems pirkėjams, kurie nori vairuoti stilingą, aukštą vertę išlaikantį „Mini“ automobilį, bet turi praktinių reikalavimų salono erdvei“, – sakė įmonės „Krasta Auto“, kuri yra oficiali „Mini“ atstovė Lietuvoje, generalinis direktorius Oleg Martyniuk. 

Penkerių durų „Mini“ kėbulas pailgėjo 161 mm – tai leido iki 287 litrų išplėsti ne tik bagažo skyrių, bet suteikti daugiau vietos keleivių kojoms. Viduje salonas praplatėjo 61 mm, o automobilio lubos pakeltos 15 mm. „Krasta Auto“ atstovas pastebi, kad nulenkus 40:60 santykiu besilankstančias galines sėdynes, bagažo erdvė išsiplečia iki 941 litro. Tai – net 3,5 karto daugiau.



Padidėjusiame „Mini“ gausu ir technologinių sprendimų, kurie padidins vairuotojo ir keliaujančių saugumą bei komfortą. Pavyzdžiui, bazinėje įrangoje yra ir priekinės, ir šoninės oro pagalvės, ISOFIX tvirtinimo jungtys automobilinėms vaikų kėdutėms. Papildomai į naująjį „Mini“ galima įdiegti galimybę automobiliui autonomiškai palaikyti nustatytą atstumą nuo priekyje važiuojančio automobilio, pastebėti ženklus, pėsčiuosius, automatiškai stabdyti automobilį ir taip apsaugoti nuo susidūrimo.

Penkerių durų „Mini“ yra komplektuojamas su vienu iš šešių agregatų su „Mini TwinPower Turbo“ technologija. Tarp opcijų – trys benzininiai varikliai. Galingiausias – „Mini Cooper S“ su 4 cilindrų 141 kW/192 AG galios agregatu. Į „Mini Cooper“ bus diegiamas 3 cilindrų 100 kW/136 AG motoras, o į penkerių durų „Mini One“ – 3 cilindrų, 1,2 litro, 75 kW/102 AG. Pastarųjų dviejų versijų vidutinis degalų sunaudojimas nesieks 5 litrų/100 km, o galingiausias benzininis „Mini“ šiam atstumui įveikti sunaudos 6,0-5,9 litro degalų.

Erdvesnis, bet lygiai toks pat manevringas ir vikrus „Mini“ turės ir tris dyzelines versijas. Į „Mini One“ diegiamas 3 cilindrų 1,5 litro 70kW/95 AG variklis, kuris bus itin ekonomiškas – vidutinės degalų sąnaudos tesiekia 3,6-3,7 litro/100 km. Į „Mini Cooper D“ montuojamas 85 kW/116 AG 3 cilindrų variklis (degalų sąnaudos 3,7-3,6 l/100km), o į „Mini Cooper SD“ – 2,0 litrų 4 cilindrų 125 kW/170 AG motoras (degalų sąnaudos 4,3-4,1 l/100km).

Pirmojo penkerių durų „Mini“ versijos Lietuvoje kainuoja nuo kiek daugiau nei 73 tūkst. litų.


Mini modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   Cooper-OneCooper-OneCooper-OneCooper-One
  ClubmanClubman 
  Kupė    Coupe  
  Mini krosoveriai    Paceman  
  Krosoveriai   CountrymanCountrymanCountryman
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt