Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Simpatiškas išorės ir vidaus dizainas
- Gera garso izoliacija
- Lengvas vairuoti ir ekonomiškas
- Iki 10 metų garantija
TRŪKUMAI
- X-shift automatas reaguoja per lėtai
- Brangi papildoma įranga
- Prasta salono medžiagų kokybė
Antros kartos Toyota Aygo kaip ir pirmtakas buvo sukurtas drauge su Peugeot 108 ir Citroen C1 modeliais. Tik dabar visi trys automobiliai nebeatrodo identiški. Šįkart mus pasitinka tikrai radikalaus dizaino Aygo. Tai visiškai nestebina, nes paskutiniai Toyota (Lexus) modeliai daugiau nepasižymi nuosaikiu dizainu – jie tapo agresyvūs, išsiskiriantys ir reikalaujantys praeivių dėmesio. Aygo dizaino ašis yra priekyje esantis „X“ formos skirsnys einantis nuo priekinių statramsčių iki bamperio apačios. Šio „ikso“ spalvą savininkai galės keisti, kaip ir kai kurių detalių interjere, tad šios malonios smulkmenos pritrauks jaunesnius pirkėjus ir suteiks nemažai linksmų akimirkų savininkams. Viduje pagrindinis dizaino dėmesys skirtas centre įtaisytam lietimu valdomui LCD ekranui. Žinoma, naudojamas plastikas yra pigus, tačiau tai priimtinas standartas šioje klasėje. Didelis privalumas yra tai, kad automobilis tapo gerokai tylesnis – geriau izoliuoja garsą sklindantį nuo kelio ir vėjo keliamą triukšmą. Toyota Aygo tapo kiek didesnis iš išorės, o viduje erdvesnis dėka to, kad sėdynės buvo sumontuotos žemiau, o stogas turi iškilimus virš galvų. Bagažo skyrius taip pat padidėjo 29 litrais iki 168 litrų. Kadangi šis mažylis sveria mažiau nei pirmtakas, tai jam užtenka ir trijų cilindrų 1,0 litro variklio, kuris puikiai „sukasi“ ir be turbokompresoriaus. Šis motoras turintis 68 AG ir mėgstantis aukštus sūkius tikrai suteiks reikiamą galią mieste ir „fun“ faktorių, kurio žmonės tikisi vairuodami tokį mažylį.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
|
|||||
Toyota Aygo TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis